Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 33150000-6 — Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Киснева станція НК 024:2023: 44807 - Трубопровідна система для подавання медичних газів)
Очікувана вартість
5 057 600,00 UAH
UA-2024-11-07-015366-a ● 1913f39857fc4a039336a210cebf4387
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня № 3" Краматорської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01990810 |
Місцезнаходження: | 84331, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, вул. Героїв України, 17 |
Контактна особа: |
Анна Мартинова +380502913200 martunova0704@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 листопада 2024 17:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 листопада 2024 08:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 листопада 2024 08:00 |
Очікувана вартість: | 5 057 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 288,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Фінансування
Закупівля за кошти: | МКЧХ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Киснева станція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84331, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Героїв України, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 лютого 2025
ДК 021:2015: 33150000-6 — Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії
НК 024:2023: 44807 — Трубопровідна система для подавання медичних газів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2024 08:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 листопада 2024 08:47 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі з вимогами до учасника Нова редакція.docx | |
14 листопада 2024 08:47 |
Лист зі змінами.doc | |
07 листопада 2024 17:23 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі з вимогами до учасника.docx |
14 листопада 2024 08:48 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 листопада 2024 08:47 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі з вимогами до учасника Нова редакція.docx
|
|||
14 листопада 2024 08:47 |
Лист зі змінами.doc
|
|||
07 листопада 2024 17:23 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі з вимогами до учасника.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Предмет закупівлі
Дата подання: 12 листопада 2024 16:34
Дата відповіді: 13 листопада 2024 15:19
Шановний Замовник, просимо надати роз'яснення стосовно предмету закупівлі.
1. Предмет закупівлі: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Киснева станція НК 024:2023: 44807 - Трубопровідна система для подавання медичних газів) – тобто ТОВАР. В проекті договору згадується тільки про ТОВАР, тобто Станцію кисневу, про якісь інші РОБОТИ чи ПОСЛУГИ не вказано.
2. Технічні характеристики, у тому числі умови експлуатації, кисневої станції, вимоги до складових кисневої станції чітко прописані і зрозумілі.
3. РОБОТИ (ПОСЛУГИ) по монтажу станції не описані в технічному завданні (не зрозуміло на який фундамент має бути установлена станція, у відповідності до яких проектних рішень вона має бути встановлена та проведені трубопроводи (якої конфігурації, довжини, у відповідності до яких вимог).
4. Якщо необхідно виконати РОБОТИ (ПОСЛУГИ) то просимо в Тендерній документації надати затверджені Проектні рішення, або Технічне завдання на виконання робіт вказаних вище, а також змінити проект Договору в якому чітко розділити ТОВАР та ПОСЛУГИ, чітко прописати вимоги до етапів виконання, так як від Постачальника не залежать терміни виконання проектних рішень щодо енергозабезпечення, облаштування фундаменту, тощо..
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, дякую за звернення.
Предметом цієї закупівлі є товар, саме киснева станція, параметри якої чітко прописані у Додатку № 2 до Оголошення. Роботи та послуги в цю закупівлю не входять.
Предметом цієї закупівлі є товар, саме киснева станція, параметри якої чітко прописані у Додатку № 2 до Оголошення. Роботи та послуги в цю закупівлю не входять.
Вимоги
Дата подання: 12 листопада 2024 16:38
Дата відповіді: 13 листопада 2024 15:24
Шановний замовник, просимо надати роз'яснення стосовно вимог:
5. Відповідно до вимог п.6 Додатку 2 до Оголошення «По завершенню надання послуг Виконавець прибирає сміття, що утворилося. Згідно закону України про управління відходами обовʼязкова наявність Договору на оброблення або видалення або утилізацію будівельних відходів. До Договору надати Дозвіл на оброблення відходів або Декларацію провадження діяльності.» та п.7 Додатку 2 до Оголошення «На підтвердження Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку від екологічного аудитора, що здійснював екологічний аудит учасника, яка містить опис заходів захисту довкілля та навколишнього природного середовища, які впроваджує та застосовує учасник. Крім цього, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати звіт з екологічного аудиту учасника закупівлі з висновком про те, що учасник здійснює господарську діяльність у відповідності до вимог, зокрема: Водного кодексу України, Земельного кодексу України, Лісового кодексу України, Кодексу України про надра, Закону України «Про екологічний аудит», Закону України «Про оцiнку впливу на довкiлля», Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про охорону земель», Закону України «Про охорону атмосферного повітря», Закону України «Про вiдходи», Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Закону України «Про природно-заповідний фонд України», Закону України «Про екологічну мережу України», Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку», Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» та інших нормативно-правових актів природоохоронного законодавства України». Якщо ж предметом закупівлі є тільки ТОВАР, то просимо прибрати дані вимогі, як такі,що не мають жодного відношення до предмета закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, дякую за звернення.
Щодо вимог п.6 Додатку 2 до Оголошення «По завершенню надання послуг Виконавець прибирає сміття, що утворилося. Відповідно до Закону України про управління відходами обов'язкова наявність Договору на обробку або видалення або утилізацію будівельних відходів. До Договору надати Дозвіл на оброблення відходів або Декларацію провадження діяльності.» будуть внесені відповідні зміни.
Відносно вимог п.7 Додатку 2 до Оголошення «На підтвердження Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку від екологічного аудитора, який здійснював екологічний аудит учасника, що містить опис заходів захисту довкілля та навколишнього середовища, які впроваджує та застосовує учасник. Крім цього, учасники у складі тендерного пропозиції повинні надати звіт з екологічного аудиту учасника закупівлі з висновком про те, що учасник здійснює господарську діяльність у відповідності до вимог, зокрема: Водного кодексу України, Земельного кодексу України, Лісового кодексу України, Кодексу України про недра, Закон України «Про екологічний аудит», Закон України «Про оцінку впливу на довкiлля», Закон України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закон України «Про охорону земель», Закон України «Про охорону атмосферного повітря», Закон України «Про відходи», Закон України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності», Закон України «Про природно-заповідний фонд України», Закон України «Про екологічну мережу України», Закон України «Про стратегічну екологічну оцінку», Закон України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» та інших нормативно-правових актів природоохоронного законодавства України».
Пояснюємо, що Замовник формує технічну специфікацію виходячи з потреб закупівлі товару із зазначеними технічними характеристиками. Саме Замовник визначає, що потрібно закупити для своїх потреб. У статті 8 Закону України «Про екологічний аудит» зазначено, що Екологічний аудит в Україні проводиться з метою забезпечення дотримання законодавства щодо охорони навколишнього природного середовища в процесі господарської та іншої діяльності.». Відповідно до ст.14 цього Закону Екологічний аудит може здійснювати особа (екологічний аудитор), яка має відповідну вищу освіту, досвід роботи в сфері охорони навколишнього природного середовища або в суміжних сферах не менше чотирьох років підряд та якій видано в установленому порядку сертифікат на право здійснення такої діяльності. Екологічний аудит може здійснюватися юридичною особою, статутом якої передбачено цей вид діяльності та в штаті якої є хоча б один екологічний аудитор. Тобто круг надавачів таких послуг досить широкий.
Враховуючи вищевикладене, у Замовника відсутні підстави для внесення змін в цій частині.
Щодо вимог п.6 Додатку 2 до Оголошення «По завершенню надання послуг Виконавець прибирає сміття, що утворилося. Відповідно до Закону України про управління відходами обов'язкова наявність Договору на обробку або видалення або утилізацію будівельних відходів. До Договору надати Дозвіл на оброблення відходів або Декларацію провадження діяльності.» будуть внесені відповідні зміни.
Відносно вимог п.7 Додатку 2 до Оголошення «На підтвердження Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку від екологічного аудитора, який здійснював екологічний аудит учасника, що містить опис заходів захисту довкілля та навколишнього середовища, які впроваджує та застосовує учасник. Крім цього, учасники у складі тендерного пропозиції повинні надати звіт з екологічного аудиту учасника закупівлі з висновком про те, що учасник здійснює господарську діяльність у відповідності до вимог, зокрема: Водного кодексу України, Земельного кодексу України, Лісового кодексу України, Кодексу України про недра, Закон України «Про екологічний аудит», Закон України «Про оцінку впливу на довкiлля», Закон України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закон України «Про охорону земель», Закон України «Про охорону атмосферного повітря», Закон України «Про відходи», Закон України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності», Закон України «Про природно-заповідний фонд України», Закон України «Про екологічну мережу України», Закон України «Про стратегічну екологічну оцінку», Закон України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» та інших нормативно-правових актів природоохоронного законодавства України».
Пояснюємо, що Замовник формує технічну специфікацію виходячи з потреб закупівлі товару із зазначеними технічними характеристиками. Саме Замовник визначає, що потрібно закупити для своїх потреб. У статті 8 Закону України «Про екологічний аудит» зазначено, що Екологічний аудит в Україні проводиться з метою забезпечення дотримання законодавства щодо охорони навколишнього природного середовища в процесі господарської та іншої діяльності.». Відповідно до ст.14 цього Закону Екологічний аудит може здійснювати особа (екологічний аудитор), яка має відповідну вищу освіту, досвід роботи в сфері охорони навколишнього природного середовища або в суміжних сферах не менше чотирьох років підряд та якій видано в установленому порядку сертифікат на право здійснення такої діяльності. Екологічний аудит може здійснюватися юридичною особою, статутом якої передбачено цей вид діяльності та в штаті якої є хоча б один екологічний аудитор. Тобто круг надавачів таких послуг досить широкий.
Враховуючи вищевикладене, у Замовника відсутні підстави для внесення змін в цій частині.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КУЛИК ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ" #1865914519 |
Переможець |
4 882 800,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2024 14:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2024 10:57
|
Договір 359 від 06.12.2024.pdf | укладений |
06 грудня 2024 10:55
|