Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ З БЛАГОУСТРОЮ, ВІДБУДОВИ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04058516 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська обл., місто Харків, МАЙДАН КОНСТИТУЦІЇ, будинок 7 |
Контактна особа: |
Саріогло Станіслав 0577252879 zakupivli.dbvr1@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 листопада 2024 16:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 163 891 609,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 819 458,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення: застава. Розмір забезпечення складає 0,3 % вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Реквізити Замовника: Отримувач: Департамент з благоустрою, відбудови та реконструкції Харківської міської ради ЄДРПОУ: 04058516 61003, Харківська обл., м. Харків, майдан Конституції, будинок 7 Розрахунковий рахунок: UA748201720355109005000032463 Державна казначейська служба України, м. Київ Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту на території Комунального закладу «Харківський ліцей №124 Харківської міської ради», за адресою: Харківська область, місто Харків, вул. Гвардійців-Широнінців, будинок 75-А (45210000-2 – будівництво будівель) без ПДВ. Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця оригіналу платіжного доручення на перерахування застави, яке завантажується в електронну систему закупівель у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш., та надається Замовнику у паперовому вигляді не пізніше дати укладення договору про закупівлю. У складі тендерної пропозиції учасникам обов’язково надається гарантійний лист про те, що вони мають фінансову спроможність перерахувати забезпечення виконання договору в повному обсязі. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Умови не повернення забезпечення виконання договору про закупівлю встановлюються відповідно до чинного законодавства України. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі акта приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3). Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з державного бюджету України, бюджету Харківської міської територіальної громади в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 листопада 2024 16:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 листопада 2024 16:31 |
Тендерна документація.docx | |
07 листопада 2024 16:31 |
Додаток № 2.docx | |
07 листопада 2024 16:31 |
Додаток № 4.docx | |
07 листопада 2024 16:31 |
Додаток № 5.docx | |
07 листопада 2024 16:31 |
Додаток № 6.docx | |
07 листопада 2024 16:31 |
Додаток № 3.docx | |
07 листопада 2024 16:31 |
Додаток №1.xlsx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-24-000110 ● a027b82ecad846b1bf7fc23e2ebfd510
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 березня 2025 16:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.03.2025 № 79
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 21.03.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 24.03.2025 № 79
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
11 UA-2024-11-07-014244-a 07.11.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-24 18:15:35
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту на території Комунального закладу «Харківський ліцей №124 Харківської міської ради», за адресою: Харківська область, місто Харків, вул. Гвардійців-Широнінців, будинок 75-А (ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-11-07-014244-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Згідно з пунктом 1 Додатку 5 до тендерної документації Замовника, Учасник повинен надати Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: технічне завдання (Додаток № 1 до цієї тендерної документації). Учасник ПП "Будівельна фірма "ПРОМТЕКС" в складі тендерної пропозиції надає файл "Технічне завдання", який відповідає вимогам Додатку 1 до тендерної документації Замовника.
Проте, в відомості ресурсів до укладеного договору від 10.12.2024 №4/ПРУ визначені матеріали для виконання робіт з технічними характеристиками, які відрізняються від технічних характеристик матеріалів визначених Додатком 1 до тендерної документації Замовника.
Так, наприклад: в відомості ресурсів до договору включені матеріали Щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 20-40 мм, марка М400 та Щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 20-40 мм, марка М600 та Щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 20-40 мм, марка М1000 і більше.
Проте, в Додатку 1 до тендерної документації Замовника Щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 20-40 мм, марка М400 та Щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 20-40 мм, марка М600 відсутній. В Додатку 1 до тендерної документації Замовника включен Щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 20-40 мм, ТІЛЬКИ марка М1000, тощо.
Просимо надати пояснення щодо вищезазначеного.
3.Згідно зі статтею 41 Закону, у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію.
Проте, в відомості ресурсів до договору не зазначено країну походженн окремих матеріалів ПВ506 сталь листова просічно-витяжна та вартість транспорування на всі матеріали, які зазначені в відомості ресурсів.
Просимо надати пояснення щодо вищезазначеного.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-26 16:43:49
Пояснення через електронну систему закупівель стосовно процедури закупівлі: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту на території Комунального закладу «Харківський ліцей №124 Харківської міської ради», за адресою: Харківська область, місто Харків, вул. Гвардійців-Широнінців, будинок 75-А (45210000-2 – будівництво будівель) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-11-07-014244-a)
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) надаємо пояснення через електронну систему закупівель стосовно процедури закупівлі: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту на території Комунального закладу «Харківський ліцей №124 Харківської міської ради», за адресою: Харківська область, місто Харків, вул. Гвардійців-Широнінців, будинок 75-А (45210000-2 – будівництво будівель) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-11-07-014244-a)
Щодо першого питання запиту повідомляємо про таке:
Керуючись діючими нормативно-правовими актами у сфері публічних закупівель, очікувана вартість закупівлі робіт, які є предметом закупівлі, а саме: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту на території Комунального закладу «Харківський ліцей №124 Харківської міської ради», за адресою: Харківська область, місто Харків, вул. Гвардійців-Широнінців, будинок 75-А (45210000-2 – будівництво будівель), технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту на території Комунального закладу «Харківський ліцей №124 Харківської міської ради», за адресою: Харківська область, місто Харків, вул. Гвардійців-Широнінців, будинок 75-А (45210000-2 – будівництво будівель) визначені відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації. Експертною організацією проведено експертизу проектної документації за робочим проектом: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту на території Комунального закладу «Харківський ліцей №124 Харківської міської ради», за адресою: Харківська область, місто Харків, вул. Гвардійців-Широнінців, будинок 75-А (45210000-2 – будівництво будівель), за результатами якої отримано експертний звіт (Позитивний) від 22 серпня 2024 № 21-0205/01-24, який було створено в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва (сканована копія експертного звіту додається), ознайомитися можна за посиланням:
https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3530170041544737909/optype=6
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на офіційному веб-сайті Харківської міської ради опубліковане обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту на території Комунального закладу «Харківський ліцей №124 Харківської міської ради», за адресою: Харківська область, місто Харків, вул. Гвардійців-Широнінців, будинок 75-А (45210000-2 – будівництво будівель) визначені відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації), та його очікуваної вартості, ознайомитися можна за посиланням:
https://www.city.kharkiv.ua/uk/document/obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-ta-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-72718.html
Щодо другого питання запиту повідомляємо про таке:
За результатом проведеного аналізу встановлена наявність та відповідність всіх матеріальних ресурсів для виконання робіт. Певні матеріальні ресурси можуть включатися до декількох видів робіт, тому мають узагальнений об’єм використання. Згідно пункту 3.4 Договору замовником встановлено що Договірна ціна робіт є динамічною та визначається відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва». Замовником також встановлено на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес вважати, що міститься вираз «або еквівалент».
Щодо третього питання запиту повідомляємо про таке:
Слід зазначити, що приблизний кошторис використовується на етапі проведення процедури закупівлі та має за мету надати загальне уявлення про предмет закупівлі. Приблизний кошторис – кошторис, що підлягає уточненню у разі змінення поточних цін на ресурси, що враховані у договірній ціні, а також з інших підстав, визначених умовами договору. У свою чергу, умовами договору відповідно передбачається динамічна договірна ціна, що дає можливість внесення змін щодо вартості в залежності від умов, узгоджень та відповідно до Закону.
Витрати з транспортування матеріальних ресурсів розраховуються на підставі їх нормативної кількості, відстані перевезень та чинних тарифів. Заготівельно-складські витрати розраховуються виходячи з відповідних статей цих витрат та обсягів матеріальних ресурсів, які зберігаються на складах та застосовуються безпосередньо на об’єкті будівництва, потужності організації та обсягів робіт по цьому об’єкту будівництва або за домовленістю сторін за відсотковими показниками, що обумовлюється договором. У разі якщо учасник не несе витрати з транспортування матеріальних ресурсів та заготівельно-складські витрати, вони можуть бути виключені.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 квітня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Оскарження в суді
Опис: | Подано оскарження висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби від 7.04.2025 стосовно моніторингу (UA-М-2025-03-24-000110) до суду. Номер провадження П/520/11729/25. |
Дата публікації: | 25 квітня 2025 |
Документи:
25 квітня 2025 15:24
|
Електронний підпис |
25 квітня 2025 15:24
|
Інформація про відкриття провадження.pdf |
25 квітня 2025 15:24
|
інформація про номер провадження.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 листопада 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Будівельна фірма "ПРОМТЕКС" |
160 714 829,18
UAH з ПДВ
|
160 714 829,18
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Будівельна фірма "ПРОМТЕКС" #24340261 |
Переможець |
160 714 829,18
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2024 09:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 квітня 2025 12:58
|
Додаткова угода № 4 дог. 4-ПРУ.pdf | зміни до договору |
17 квітня 2025 12:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 квітня 2025 09:06
|
Додаткова угода № 3 дог. 4-ПРУ.pdf | зміни до договору |
17 квітня 2025 09:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 березня 2025 13:02
|
Додаткова угода № 2 дог. 4-ПРУ.pdf | зміни до договору |
11 березня 2025 13:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2024 13:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2024 13:57
|
ДУ № 1 дог. 4-ПРУ Договірна ціна 2024.xlsx | зміни до договору |
27 грудня 2024 13:56
|
ДУ № 1 дог. 4-ПРУ додатки 1, 2.docx | зміни до договору |
27 грудня 2024 13:56
|
Додаткова угода № 1 дог. 4-ПРУ.docx | зміни до договору |
27 грудня 2024 13:56
|
Додаткова угода № 1 дог. 4-ПРУ.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2024 13:56
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2024 16:40
|
Договір № 4-ПРУ.pdf | укладений |
12 грудня 2024 16:39
|
Договір № 4-ПРУ додатоки 1, 2.docx | укладений |
12 грудня 2024 16:39
|
Договір № 4-ПРУ додаток 3.xlsx | укладений |
12 грудня 2024 16:39
|
Договір № 4-ПРУ Договірна ціна 2024.xlsx | укладений |
12 грудня 2024 16:39
|
Договір № 4-ПРУ Договірна ціна 24-25.xlsx | укладений |
12 грудня 2024 16:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору: 1.1. Викласти в новій редакції пункт 3.7. розділу 3. «ЦІНА ДОГОВОРУ» Договору: «3.7. Фінансування робіт за даним Договором у 2024 році здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2024 р. № 954 «Деякі питання розподілу обсягу додаткової дотації з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення повноважень органів місцевого самоврядування на деокупованих, тимчасово окупованих та інших територіях України, що зазнали негативного впливу у зв’язку з повномасштабною збройною агресією Російської Федерації, на 2024 рік», розпорядження Харківського міського голови від 28.08.2024 р. № 279 «Про розподіл дотації з державного бюджету» та рішення 31 сесії 8 скликання Харківської міської ради Харківської області від 21.10.2024 р. №645/24 «Про внесення змін до рішення 20 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 22.11.2023 № 447/23 «Про бюджет Харківської міської територіальної громади на 2024 рік»» та складає: 7 980 581 грн. 62 коп. (сім мільйонів дев’ятсот вісімдесят тисяч п’ятсот вісімдесят одна гривня 62 копійки), в тому числі ПДВ (20%) – 1 330 096 грн. 94 коп. (один мільйон триста тридцять тисяч дев’яносто шість гривень 94 копійки).» 1.2. Викласти в новій редакції наступні додатки до Договору: План фінансування робіт (Додаток № 1), Календарний графік виконання робіт (Додаток № 2), Договірну ціну. 2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. |
Номер договору про закупівлю: | 4/ПРУ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 березня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Продовжити строк дії Договору та строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт враховуючи, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі, та внести наступні зміни до Договору: 1.1. Викласти в новій редакції пункт 1.1. розділу 1. «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» Договору: «1.1. Підрядник зобов’язується у 2024-2026 роках виконати Замовнику роботи, зазначені в договірній ціні, а Замовник прийняти та оплатити такі роботи.». 1.2. Доповнити підпунктом 3.7.1. пункт 3.7. розділу 3. «ЦІНА ДОГОВОРУ» Договору в наступній редакції: «3.7.1. Фінансування робіт за даним Договором у 2025 році здійснюється згідно до рішення 33 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 03.12.2024 № 682/24 «Про бюджет Харківської міської територіальної громади на 2025 рік» та складає: 142 019 418 грн. 00 коп. (сто сорок два мільйони дев'ятнадцять тисяч чотириста вісімнадцять гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ (20%) – 23 669 903 грн. 00 коп.». 1.3. Викласти в новій редакції пункт 5.1. розділу 5. «ВИКОНАННЯ РОБІТ» Договору: «5.1. Строк виконання робіт: до 31.12.2026 р. Період виконання робіт: 10.12.2024 р. – 31.12.2026 р.». 1.4. Викласти в новій редакції пункт 11.1. розділу 11. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» Договору: «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладання та діє до 31.12.2026 року, в частині розрахунків – до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.». 1.5. Викласти в новій редакції наступні додатки до Договору: План фінансування робіт (Додаток № 1), Календарний графік виконання робіт (Додаток № 2), Договірну ціну. 2. Викласти в новій редакції розділ 14. «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» Договору: ЗАМОВНИК: Департамент з благоустрою, відбудови та реконструкції Харківської міської ради ЄДРПОУ 04058516 майдан Конституції, будинок 7, м. Харків, 61003 тел. (057) 725-20-49 р/р UA 038201720344201035400032463 р/р UA 468201720344251030400032463 Державна казначейська служба України, м. Київ ПІДРЯДНИК: Приватне підприємство «Будівельна фірма «ПРОМТЕКС» Ідентифікаційний код ЄДРПОУ: 24340261, Поштова адреса: Україна, 61166, Харківська обл., місто Харків,вул. Бакуліна, буд. 11, кім.5.42 Р/р UA243003460000026006015085401 МФО300346 в АТ «Сенс Банк» у м. Київ Телефон: (057)714-44-40 3. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. |
Номер договору про закупівлю: | 4/ПРУ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 17 квітня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору: 1.1. Викласти в новій редакції наступні додатки до Договору: План фінансування робіт (Додаток № 1), Календарний графік виконання робіт (Додаток № 2). 2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. |
Номер договору про закупівлю: | 4/ПРУ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 17 квітня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору: 1.1. Позицію 409 у Додатку 3 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» до Договору доповнити інформацією щодо країни походження цього матеріального ресурсу, у зв’язку із чим викласти цю позицію 409 у Додатку 3 до Договору у стовпці 2 (Найменування матеріального ресурсу (з характеристиками) та країна походження товару) в новій редакції: «ПВ506 сталь листова просічно-витяжна Країна походження: Україна». 2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. |
Номер договору про закупівлю: | 4/ПРУ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |