Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони об’єкту
Очікувана вартість
940 167,00 UAH
UA-2024-11-07-012438-a ● fe522b0ecfd3406ebf0bcaa7b4517f9f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління соціального захисту населення адміністрації Слобідського району Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03196624 |
Місцезнаходження: | 61124, Україна , Харківська обл., Харків, Вулиця Вишнева, будинок 3 |
Контактна особа: |
Яковлєва Оксана Миколаївна 380577254115 O_ksanita@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 листопада 2024 16:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2024 14:28 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2024 14:28 |
Очікувана вартість: | 940 167,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 700,83 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю — банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 (п’ять) % від вартості договору. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Управління соціального захисту населення адміністрації Слобідського району Харківської міської ради, код за ЄДРПОУ 03196624, п/р UA 318201720355179020000049209 ДКСУ м. Київ. Відповідно до частини 3 статті 27 Закону розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не перебувати в стадії ліквідації. У разі, якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5 (п’ять) % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до частини 2 статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі: - порушення переможцем, надання послуг передбачених договором про закупівлю; - порушення переможцем умов договору про закупівлю щодо якості надання послуг; - невиконання (часткового виконання) умов договору переможцем процедури закупівлі. У разі настання зазначених обставин Замовник набуває права на безумовне звернення до банку-гаранта щодо стягнення за рахунок коштів забезпечення виконання договору про закупівлю, сума яких визначена банківською гарантією, у повному розмірі. Вимога надсилається шляхом письмового звернення Замовника до банку-гаранта з вимогою сплати суми банківської гарантії до відповідного бюджету/на рахунок замовника згідно з визначеними замовником реквізитами рахунку не пізніше 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги замовника, у випадку одноразового порушення переможцем. У вимозі до банку-гаранта Замовник зазначає, у чому полягає порушення переможцем основного зобов’язання, забезпеченого банківською гарантією, що було зафіксовано шляхом складення Замовником відповідної претензії, адресованої Переможцю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі, якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету / на рахунок замовника. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Переможця. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Місце надання послуг: 61124, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Вишнева, будинок 3, Управління соціального захисту населення адміністрації Слобідського району Харківської міської ради Обсяг надання послуг: 1 послуга. Строк надання послуги: з 01.01.2025 по 31.12.2025
Для потреб 2025 року на підставі запланованих потреб. Обгрунтування: Пунктом 10 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” встановлено, що замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених Особливостями. Таким чином, враховуючи вартісні межі, передбачені Особливостями для даної закупівлі, є необхідність у прийнятті рішення про проведення процедури відкриті торги, у порядку, визначеному Особливостями.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони об’єкту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61124, Україна, Харківська область, Харків, Вулиця Вишнева, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2025
—
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за Договором здійснюється щомісячно протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня підписання Сторонами Акту приймання наданих послуг за умови своєчасного бюджетного фінансування | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2024 15:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2024 15:32 |
Перелік змін 1.docx | |
08 листопада 2024 15:32 |
Додаток 1 для Учасника.docx | |
08 листопада 2024 15:32 |
Додаток 3 для Переможця.docx | |
08 листопада 2024 15:32 |
ТД Послуги з охорони 2025.docx | |
08 листопада 2024 15:32 |
Додаток 4 проект Договору.docx | |
08 листопада 2024 15:32 |
Додаток 2 Технічні вимоги.docx | |
07 листопада 2024 16:17 |
Додаток 1 для Учасника.docx | |
07 листопада 2024 16:17 |
Оголошення (укр).doc | |
07 листопада 2024 16:17 |
Додаток 3 для Переможця.docx | |
07 листопада 2024 16:17 |
ТД Послуги з охорони 2025.docx | |
07 листопада 2024 16:17 |
Додаток 4 проект Договору.docx | |
07 листопада 2024 16:17 |
Додаток 2 Технічні вимоги.docx |
08 листопада 2024 15:33 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
08 листопада 2024 15:32 |
Перелік змін 1.docx
|
||||||
08 листопада 2024 15:32 |
Додаток 1 для Учасника.docx
|
||||||
08 листопада 2024 15:32 |
Додаток 3 для Переможця.docx
|
||||||
08 листопада 2024 15:32 |
ТД Послуги з охорони 2025.docx
|
||||||
08 листопада 2024 15:32 |
Додаток 4 проект Договору.docx
|
||||||
08 листопада 2024 15:32 |
Додаток 2 Технічні вимоги.docx
|
||||||
07 листопада 2024 16:17 |
Додаток 1 для Учасника.docx
|
||||||
07 листопада 2024 16:17 |
Оголошення (укр).doc
|
||||||
07 листопада 2024 16:17 |
Додаток 3 для Переможця.docx
|
||||||
07 листопада 2024 16:17 |
ТД Послуги з охорони 2025.docx
|
||||||
07 листопада 2024 16:17 |
Додаток 4 проект Договору.docx
|
||||||
07 листопада 2024 16:17 |
Додаток 2 Технічні вимоги.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаціна вимога щодо ознайомлення з об’єктом охорони
Дата подання: 07 листопада 2024 17:23
Дата відповіді: 08 листопада 2024 15:22
Шановний Замовник! У тендерній документації вами встановлені такі вимоги, які порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), зокрема, - недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Вважаємо, що дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію, порушують законодавство та перешкоджають взяти участь у Процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками, є наступні умови тендерної документації (надалі – Документація).
Відповідно до Документації Замовником зазначено наступне «З метою належної організації охорони об’єкта та якісного надання послуг охорони під час воєнного стану, ознайомлення з об’єктом охорони учасником перед подачею пропозиції є обов’язковим. Для ознайомлення та визначення необхідних заходів охорони з метою можливості подальшого якісного надання послуг охорони учаснику необхідно направити фахівця з організації заходів до об’єкту охорони, попередньо узгодивши з замовником дату та час ознайомлення з об’єктом, відповідно до графіку роботи Замовника, шляхом відправлення на його електронну адресу заявки на ознайомлення з об’єктом охорони. За результатом ознайомлення з об’єктом охорони у присутності представника замовника (обов’язково) складається Довідка про ознайомлення з об’єктом охорони за підписом представника замовника (із зазначенням посади та ПІБ) та печаткою, яка надається учасником у складі тендерної пропозиції.»
По-перше, не зрозуміло для чого взагалі здійснювати виїзд представника Учасника на місце надання послуг. Задачею Замовника є доступно та зрозуміло сформулювати положення тендерної документації, у тому числі, згідно з ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Статтею 23 Закону встановлені вимоги змісту технічної специфікації. Тобто технічне завдання має бути викладено в тендерній документації таким чином, щоб кожний потенційний учасник, прочитавши їх, склав уявлення щодо обсягів надання послуг, що закуповуються, їх технічних та якісних характеристик, особливостей надання таких послуг, тощо.
По-друге, попередній виїзд представника Учасника на місце надання послуг, передбачає й спілкування та зустрічі представників учасників із представниками Замовника. Це може призвести до зловживань з боку Замовника, які можуть містити ознаки корупційних правопорушень (наприклад вимагати винагороду в будь-якій формі за сприяння в позитивному результаті розгляду пропозиції такого учасника), а також порушення положень Законів України «Про захист економічної конкуренції» та «Про публічні закупівлі».
Вважаємо, що вимога щодо надання Довідки про ознайомлення з об’єктом охорони за підписом представника замовника в період до проведення аукціону є дискримінаційною та додана з метою дискримінації небажаних учасників.
В той же час, практика органу оскарження з даного питання свідчить про незаконність такої вимоги (рішення від 10.08.2023 № 12510-р/пк-пз , від 16.10.2023 № 16458-р/пк-пз,
від 29.02.2024 № 3865-р/пк-пз).
Враховуючи викладене, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та прибрати дискримінаційну вимогц, інакше ми будемо вимушені подати скаргу до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Щодо безпідставного проведення Замовником незалежної оцінки діяльності кожного охоронника
Дата подання: 07 листопада 2024 18:16
Дата відповіді: 08 листопада 2024 15:23
Шановний замовнику, відповідно до умов Тендерної документації ви вимагаєте надати «Гарантійний лист про відсутність заперечень стосовно проведення Замовником незалежної оцінки діяльності кожного охоронника. У разі незадовільної оцінки гарантувати заміну даного охоронника протягом двох годин з моменту отримання претензії від Замовника.».
Звертає увагу, що основною метою діяльності Управління соціального захисту населення адміністрації Слобідського району Харківської міської ради (далі – Управління) є забезпечення реалізації державної політики у сфері соціального захисту населення на території Основ'янського району міста Харкова в межах повноважень, встановлених чинним законодавством України.
При цьому, затвердженими повноваженнями та функціональними обов’язками працівників Управління не передбачено проведення оцінки діяльності кожного охоронника Учасника. Зазначене, може свідчить про перевищення посадових обов’язків Замовника. Крім того, не зрозуміло чи маю працівники Замовника освіту, досвід, тощо для проведення оцінки діяльності охоронника. Можливо в них приховані таланти й вони лікарі, які проводять медичні огляди чи вони прийматимуть нормативи з бігу тощо.
Відтак, Замовник вимагає проведення оцінки діяльності кожного охоронника, що виходить за межі повноважень та не відноситься до його компетенції.
Оскільки, охоронники відповідно Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності затверджених Постанови Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 р. №960 повинні відповідати лише кваліфікаційним вимогам, визначеним наказом Мінпраці від 29 грудня 2004 р. № 336 “Про затвердження Випуску 1 “Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності” Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників”. Рівень відповідності кваліфікаційним вимогам документально підтверджується згідно із законодавством.
Отже зазначене вимога є безпідставною, що суперечить умовам діяльності Управління і підлягає виключенню з Тендерної документації.
Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому в залежності від результатів розгляду нашої вимоги, в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення. Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації.
Інший код ДК установка та підключення тривожної сигналізації
Дата подання: 08 листопада 2024 11:00
Дата відповіді: 11 листопада 2024 10:57
Шановний Замовнику! Вами в Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Додатку 2 до тендерної документації вимагається «Установка та підключення Виконавцем власними силами та за власний кошт тривожної сигналізації (всього комплексу необхідного і достатнього обладнання) до пульта охорони Учасника. В разі, якщо Учасника буде оголошено переможцем, він повинен безкоштовно виконати установку та підключення відповідного обладнання, зокрема тривожної сигналізації, на об’єкті Замовника до моменту початку надання Послуги за договором.
Здійснення технічного обслуговування тривожної сигналізації»
Звертає у увагу, що ви вимагаєте від надавача послуг виконати монтажні та пусконалагоджувальні роботи, а також постійного обслуговування системи охоронної сигналізації протягом терміну дії договору, що жодним чином не відносяться до предмету закупівлі.
Оскільки, Замовник закуповує охоронні послуги, а наявність вище зазначених послуг повинно бути проведено окремою процедурою закупівлі з іншим кодом ДК для не допущення порушенням Замовником вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Крім того, інформуємо, що виконання монтажних та пусконалагоджувальних робіт потребує інших кваліфікаційних вимог, а саме: працівники повинні мати відповідно освіту, допуск до відповідних робіт, пройти відповідне навчання з охорони праці тощо.
Як наслідок, ви вимагаєте додаткові послуги, які підпадають під інший код класифікатору та не мають жодного відношення до предмету проведення процедури публічної закупівлі за ДК 021:2015 - 79710000-4, а також призводять до непередбачуваних витрат. Практика органу оскарження з даного питання свідчить про незаконність такої вимоги.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо припинити порушення чинного законодавства, не дискримінувати учасників, виключити незаконну вимогу та внести зміни до тендерної документації!
Заздалегідь вдячні за належне реагування.
У разі відсутності реагування на викладені факти, змушені будем звернутися контролюючих органів, в т.ч до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо встановлення тривожної сигналізації (всього комплексу необхідного і достатнього обладнання) повідомляємо наступне. Існує кілька видів охорони приміщень. До найпопулярніших методів відносять встановлення сигналізації та тривожна кнопка.
Тривожна сигналізація - це пристрій у вигляді кнопки, пульта або важеля. Пристрій завжди знаходиться під рукою у персоналу охорони. Кнопка може бути переносною. У разі непередбаченої події охоронник натискає кнопку і сигнал тривоги передається на охоронний пункт. Після отримання сигналу тривоги на місце відразу виїжджає охорона. Щоб надіслати сигнал тривоги, кнопку необхідно активувати. Ніяких монтажних та пусконалагоджувальних робіт при цьому робити не потрібно, закупівля не підпадає під процедуру торгів та Замовник не має сенсу окремо закуповувати цю послугу для охоронної фірми.
Охоронна сигналізація є складнішою системою. У приміщенні, що охороняється, встановлюються датчики, які будуть реагувати на рух. Саме тому охоронну сигналізацію найчастіше включають у нічний час, коли в приміщенні нікого бути не повинно. Після спрацювання датчика сигнал передається на охоронний пункт та виїжджає спеціалізована охорона.
Отже, наголошуємо Замовник зазначає в тендерній документації що повинна бути тривожна сигналізація (кнопка) а не охоронна сигналізація.
Оскільки, потреба в Управлінні існує саме у фізичній охороні (здійснення пропускного режиму у денний час та наявні товаро-матеріальні цінності та відповідні конфіденційні документи), та у зв’язку з тим, що будівля Управління двоповерхова з великим архівом у підвальному приміщенні, багатьох кабінетів та має велику територію, знаходиться у зоні приватного сектору прийнято рішення щодо встановлення додатково тривожної сигналізації, яка буде сприяти своєчасному та якісному реагуванню у разі несанкціонованого проникнення на територію охоронюваного об’єкту сторонніх осіб.
Крім цього, повідомляємо, що у відповідності до ч. 1 ст. 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Враховуючи вищевикладене, Замовником чітко дотримуються вимоги законодавчих актів, які регулюють дані відносини.
Тривожна сигналізація - це пристрій у вигляді кнопки, пульта або важеля. Пристрій завжди знаходиться під рукою у персоналу охорони. Кнопка може бути переносною. У разі непередбаченої події охоронник натискає кнопку і сигнал тривоги передається на охоронний пункт. Після отримання сигналу тривоги на місце відразу виїжджає охорона. Щоб надіслати сигнал тривоги, кнопку необхідно активувати. Ніяких монтажних та пусконалагоджувальних робіт при цьому робити не потрібно, закупівля не підпадає під процедуру торгів та Замовник не має сенсу окремо закуповувати цю послугу для охоронної фірми.
Охоронна сигналізація є складнішою системою. У приміщенні, що охороняється, встановлюються датчики, які будуть реагувати на рух. Саме тому охоронну сигналізацію найчастіше включають у нічний час, коли в приміщенні нікого бути не повинно. Після спрацювання датчика сигнал передається на охоронний пункт та виїжджає спеціалізована охорона.
Отже, наголошуємо Замовник зазначає в тендерній документації що повинна бути тривожна сигналізація (кнопка) а не охоронна сигналізація.
Оскільки, потреба в Управлінні існує саме у фізичній охороні (здійснення пропускного режиму у денний час та наявні товаро-матеріальні цінності та відповідні конфіденційні документи), та у зв’язку з тим, що будівля Управління двоповерхова з великим архівом у підвальному приміщенні, багатьох кабінетів та має велику територію, знаходиться у зоні приватного сектору прийнято рішення щодо встановлення додатково тривожної сигналізації, яка буде сприяти своєчасному та якісному реагуванню у разі несанкціонованого проникнення на територію охоронюваного об’єкту сторонніх осіб.
Крім цього, повідомляємо, що у відповідності до ч. 1 ст. 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Враховуючи вищевикладене, Замовником чітко дотримуються вимоги законодавчих актів, які регулюють дані відносини.
Уточнення інформації початок реконструкції будівлі
Дата подання: 08 листопада 2024 14:50
Дата відповіді: 11 листопада 2024 12:31
Шановний Замовнику! Задачею Замовника є доступно та зрозуміло сформулювати положення тендерної документації, у тому числі, згідно з ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Статтею 23 Закону встановлені вимоги змісту технічної специфікації. Тобто технічне завдання має бути викладено в тендерній документації таким чином, щоб кожний потенційний учасник, прочитавши їх, склав уявлення щодо обсягів надання послуг, що закуповуються, їх технічних та якісних характеристик, особливостей надання таких послуг, тощо.
Проте, Вами в Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що «При здійсненні на об’єкті охорони реконструкції будівлі із облаштуванням підвального приміщення під споруду подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття у 2025 році на вимогу Замовника пост охорони повинен бути посилений на весь період проведення реконструкції будівлі (один пост, дві особи на посту у вечірній та нічний час) за власний кошт Виконавця, без додаткових витрат Замовника.
Учасник (Виконавець) визначає ціну охоронних послуг, які він пропонує виконати, з розрахунку ціни входить вартість усіх видів послуг, спрямованих на забезпечення охорони Управління соціального захисту населення адміністрації Слобідського району Харківської міської ради, яке знаходиться за адресою: 61124, Україна, Харківська область, м. Харків, вулиця Вишнева, будинок 3. Не врахована Учасником (Виконавцем) вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції.».
Проте із викладеного не зрозуміло, це буде посилення вже наявного посту охорони? Чи це потрібно облаштовувати додатковий пост охорони? Коли буде розпочато реконструкцію в першому чи третьому кварталі? Можливо реконструкції взагалі не буде у зв’язку із відсутністю фінансування?
Враховуючи викладене, просимо надати відповідь на зазначені питання та вразі необхідності внести зміни до Тендерної документації, оскільки дана інформація невповному обсязі розкриває технічне завдання і приховує додаткові витрати для учасника.
Відтак дана інформація про початок реконструкції будівлі є дуже важливою та впливає на структуру витрат і визначення цінової пропозиції учасника взагалі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення.
Управління соціального захисту населення адміністрації Слобідського району Харківської міської ради (далі – Управління) є установою соціального захисту, метою діяльності, відповідно до Положення, є забезпечення реалізації державної політики у сфері соціального захисту населення на території Слобідського району міста Харкова в межах повноважень, встановлених чинним законодавством України. Управлінням здійснюється щоденний прийом громадян, одночасне знаходження персоналу та відвідувачів у закладі становить 80 осіб. Відповідно до Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 місто Харків знаходиться у зоні можливих бойових дій. У зв’язку з чим існує нагальна потреба в облаштуванні Укриття.
Станом на сьогодні проведено процедуру відкритих торгів закупівлі «Реконструкція будівлі з облаштуванням підвального приміщення Управління соціального захисту населення адміністрації Слобідського району Харківської міської ради під споруду подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття за адресою: м. Харків, Харківська область, м. Харків, вулиця Вишнева, будинок 3» за кодом ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування» та укладено договір. Київським науково-дослідним інститутом судових експертиз Міністерства юстиції України 12.09.2024 проведена експертиза вказаного проекту.
Отже, на початку 2025 року планується провести торги на закупівлю робіт з будівництва СПП з ПРУ та починати саму реконструкцію будівлі. Оскільки будуть проводитись торги та неможливо передбачити строк укладення договору та початку здійснення цих робіт. За загальним правилом торги будуть проведені у першому кварталі 2025 року.
Звертаємо Вашу увагу, що у тендерній документації Додаток 2 вказано «(один пост, дві особи на посту у вечірній та нічний час)». Таким чином додаткових постів облаштовувати не потрібно.
Управління соціального захисту населення адміністрації Слобідського району Харківської міської ради (далі – Управління) є установою соціального захисту, метою діяльності, відповідно до Положення, є забезпечення реалізації державної політики у сфері соціального захисту населення на території Слобідського району міста Харкова в межах повноважень, встановлених чинним законодавством України. Управлінням здійснюється щоденний прийом громадян, одночасне знаходження персоналу та відвідувачів у закладі становить 80 осіб. Відповідно до Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 місто Харків знаходиться у зоні можливих бойових дій. У зв’язку з чим існує нагальна потреба в облаштуванні Укриття.
Станом на сьогодні проведено процедуру відкритих торгів закупівлі «Реконструкція будівлі з облаштуванням підвального приміщення Управління соціального захисту населення адміністрації Слобідського району Харківської міської ради під споруду подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття за адресою: м. Харків, Харківська область, м. Харків, вулиця Вишнева, будинок 3» за кодом ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування» та укладено договір. Київським науково-дослідним інститутом судових експертиз Міністерства юстиції України 12.09.2024 проведена експертиза вказаного проекту.
Отже, на початку 2025 року планується провести торги на закупівлю робіт з будівництва СПП з ПРУ та починати саму реконструкцію будівлі. Оскільки будуть проводитись торги та неможливо передбачити строк укладення договору та початку здійснення цих робіт. За загальним правилом торги будуть проведені у першому кварталі 2025 року.
Звертаємо Вашу увагу, що у тендерній документації Додаток 2 вказано «(один пост, дві особи на посту у вечірній та нічний час)». Таким чином додаткових постів облаштовувати не потрібно.
Уточнення інформації
Дата подання: 11 листопада 2024 15:13
Дата відповіді: 12 листопада 2024 15:49
Шановний замовнику, відповідно до умов Тендерної документації ви вимагаєте надати «Копії документів, що підтверджують наявність в Учасника можливості використання службових собак, які пройшли у встановленому порядку відповідний курс дресирування, визнані придатними для службового використання та мають ветеринарний паспорт.» та «Виписка (з актуальною інформацією)та витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.».
Проте з викладеного не зрозуміло, на яку кількість собак потрібно надати копії документів, які підтверджують їх наявність в Учасника. Крім того, тендерною документацією не конкретизовано, які це повинні бути документи (гарантійний лист, реєстраційне посвідчення на тварину, тощо), також не зазначено чи потрібно надавати сертифікат про здачу нормативів за програмою «Захисно караульна служба» та ветеринарний паспорт).
В той же час, Тендерною документаціє передбачається подання Учасником практично двох однакових документи, які дублюють один одного.
Враховуючи викладене просимо внести зміни в Тендерну документацію та уточнити / конкретизувати, які Учаснику потрібно подати документи на собак та на яку кількість, а також залишити лише Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань або пункт викласти в новій редакції «Виписка (з актуальною інформацією) або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення.
Щодо питання наявності в Учасника можливості використання службових собак повідомляємо наступне.
Закон України «Про охоронну діяльність» (далі – Закон) регулює відносини суб'єктів господарювання під час організації та здійснення ними охоронної діяльності. Отже, якщо Ви є суб’єктом охоронної діяльності у розумінні вказаного Закону то повинні діяти в межах наданих повноважень.
Статтею 17 Закону визначений порядок використання службових собак, а саме, передбачено що персонал охорони під час і в місцях виконання заходів охорони має право використовувати службових собак, які пройшли у встановленому порядку відповідний курс дресирування, визнані придатними для службового використання та мають ветеринарний паспорт. Тобто, вимоги до службових собак чітко визначені цим Законом.
У технічному завданні Додатку 2 до тендерної документації Замовником висунуто вимогу щодо забезпечення проведення заходів із залученням інструктора службового собаківництва зі службовим собакою (тобто це має бути один інструктор та одна собака).
Отже, Учаснику запропоновано підтвердити наявність можливості використання ним службових собак із наданням відповідних документів. Також запропоновано Учаснику надати розпорядчий документ про підстави залучення інструктора службового собаківництва.
Щодо надання Виписки (з актуальною інформацією) та витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань повідомляємо, що відповідно до п.п.8 п. 3 Розділу 3 тендерної документації якщо вимога в тендерній документації встановлена декілька разів, учасник / переможець може подати необхідний документ або інформацію один раз.
Щодо питання наявності в Учасника можливості використання службових собак повідомляємо наступне.
Закон України «Про охоронну діяльність» (далі – Закон) регулює відносини суб'єктів господарювання під час організації та здійснення ними охоронної діяльності. Отже, якщо Ви є суб’єктом охоронної діяльності у розумінні вказаного Закону то повинні діяти в межах наданих повноважень.
Статтею 17 Закону визначений порядок використання службових собак, а саме, передбачено що персонал охорони під час і в місцях виконання заходів охорони має право використовувати службових собак, які пройшли у встановленому порядку відповідний курс дресирування, визнані придатними для службового використання та мають ветеринарний паспорт. Тобто, вимоги до службових собак чітко визначені цим Законом.
У технічному завданні Додатку 2 до тендерної документації Замовником висунуто вимогу щодо забезпечення проведення заходів із залученням інструктора службового собаківництва зі службовим собакою (тобто це має бути один інструктор та одна собака).
Отже, Учаснику запропоновано підтвердити наявність можливості використання ним службових собак із наданням відповідних документів. Також запропоновано Учаснику надати розпорядчий документ про підстави залучення інструктора службового собаківництва.
Щодо надання Виписки (з актуальною інформацією) та витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань повідомляємо, що відповідно до п.п.8 п. 3 Розділу 3 тендерної документації якщо вимога в тендерній документації встановлена декілька разів, учасник / переможець може подати необхідний документ або інформацію один раз.
Звернення
Дата подання: 11 листопада 2024 17:56
Дата відповіді: 12 листопада 2024 15:50
Шановний Замовник! Не затягуйте з відповідю на питання, сподіваючись на закінчення терміну подачі скарг. Просимо надати відповідь на питання до кінця дня, в іншому випадку ми готуємо скаргу в АМКУ і процедура буде зупинена і заблокована. Не витрачайте свій час.
Відповідь: Дякуємо за звернення. Ваше звернення розглянуте Замовником та прийняте до відома
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2024 14:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "СУРЯДНИЙ ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
732 000,00
UAH з ПДВ
|
716 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "АВАНПОСТ-1" |
856 728,00
UAH з ПДВ
|
722 450,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "СУРЯДНИЙ ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #2343422058 |
Переможець |
716 000,00
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2024 11:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 березня 2025 11:37
|
ду охорона.pdf | зміни до договору |
21 березня 2025 11:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 січня 2025 11:50
|
протокол 01-25з.pdf | зміни до договору |
10 січня 2025 11:48
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2024 16:07
|
41-24.pdf | укладений |
03 грудня 2024 16:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 січня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 10 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Протокол про виправлення технічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 41-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01/25з |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 березня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 21 березня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Виконавця |
Номер договору про закупівлю: | 41-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |