Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
послуги з охорони об’єктів Одеського національного академічного театру опери та балету
Очікувана вартість
736 884,00 UAH
UA-2024-11-07-007112-a ● c49b28460f9d4e6e99b1c0a7a6a39412
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОДЕСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ТЕАТР ОПЕРИ ТА БАЛЕТУ |
Код ЄДРПОУ: | 02224643 |
Вебсайт: | http://operahouse.od.ua/ |
Місцезнаходження: | 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, ПРОВУЛОК ЧАЙКОВСЬКОГО, будинок 1 |
Контактна особа: |
Ткаченко Дмитро Володимирович 380634101308 OPERASNAB@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 листопада 2024 12:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 грудня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 09 грудня 2024 12:27 |
Початок аукціону: | 09 грудня 2024 12:27 |
Очікувана вартість: | 736 884,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 368,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 послуга
послуги з охорони об’єктів Одеського національного академічного театру опери та балету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2025
—
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих послуг здійснюється щомісячно, впродовж наступного місяця у якому вони надавались, на підставі двостороннього акту приймання-передачі послуг, складеного "Виконавцем" та підписаного уповноваженими представниками Сторін: з боку "Замовника" та з боку "Виконавця" | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Підписання договору | протягом 2025 року послуги з охорони об’єктів «Замовника» , що знаходяться за адресою: м. Одеса, провулок Театральний, буд. 1 – будівля Одеського національного академічного театру опери та балету (два поста охорони по одному охоронцю на посту); м. Одеса, вул. Садиковська, буд. 18 – виробничі майстерні театру (один пост охорони з одним охоронцем на посту) | Повторювана поставка | 365 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо порушення законодавства України
Дата подання: 07 листопада 2024 13:53
Дата відповіді: 09 листопада 2024 09:04
Шановний Замовнику! Відповідно до ст.3 Закону України «Про оплату праці» мінімальна заробітна плата- це встановлений законом мінімальний розмір оплати праці за виконану працівником місячну (годинну) норму праці.
Мінімальна заробітна плата встановлюється одночасно в місячному та погодинному розмірах.
Мінімальна заробітна плата є державною соціальною гарантією, обов'язковою на всій території України для підприємств усіх форм власності і господарювання та фізичних осіб, які використовують працю найманих працівників, за будь-якою системою праці.
Статею 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2025 рік» встановлена мінімальна заробітна плата: у місячному розмірі: з 1 квітня 2024 р.– 8000,00 грн;
у погодинному розмірі : з 1 квітня 2024 р.– 48,00 грн.
Відповідно до Податкового кодексу України, Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» кожне підприємство зобов’язане сплатити єдиний соціальний внесок (22%), а також, єдиний податок (5%) або податок на додану вартість (20%) (в залежності від системи оподаткування, на якому підприємство працює). Тому розрахунок податків та зборів також робиться з урахуванням розміру мінімальної заробітної плати. Тобто, очікуваної вартості предмета закупівлі у розмірі 736 884,00 UAH з ПДВ за три цілодобових пости охорони (28,04грн. за людино-годину) навіть не вистачить на оплату праці у мінімальному гарантованому розмірі (48,00 грн. за годину), не говорячи вже про сплату податків та інших витрат учасника пов’язаних з наданням послуг. У зв’язку з вищевикладеним вимагаємо привести закупівлю у відповідність до законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закупівля послуг проводиться згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), з урахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості). Цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ, відповідно до статті 7 розділу ІІ Закону Уповноважений орган, що здійснює регулювання та реалізує державну політику у сфері закупівель у межах повноважень, визначених Законом.
Відповідно до пункту 11 частини першої статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі" МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ затвердило «Примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» - наказ від 18.02.2020 № 275. Ця примірна методика застосовується для визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України "Про публічні закупівлі".
З урахуванням вищенаведеного, досвіду проведення закупівель минулих періодів та наявної фінансової спроможності Одеським національним академічним театром опери та балету у закупівлі (UA-2024-11-07-007112-a) послуг з охорони об’єктів (ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги) визначено очікувану вартость предмета закупівлі у розмірі 736 884,00 UAH з ПДВ.
МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ, відповідно до статті 7 розділу ІІ Закону Уповноважений орган, що здійснює регулювання та реалізує державну політику у сфері закупівель у межах повноважень, визначених Законом.
Відповідно до пункту 11 частини першої статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі" МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ затвердило «Примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» - наказ від 18.02.2020 № 275. Ця примірна методика застосовується для визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України "Про публічні закупівлі".
З урахуванням вищенаведеного, досвіду проведення закупівель минулих періодів та наявної фінансової спроможності Одеським національним академічним театром опери та балету у закупівлі (UA-2024-11-07-007112-a) послуг з охорони об’єктів (ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги) визначено очікувану вартость предмета закупівлі у розмірі 736 884,00 UAH з ПДВ.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-11-07-007112-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ПОЖЕЖНА СЛУЖБА "ПРАЙД", Код ЄДРПОУ:44582390
Дата подання: 11 листопада 2024 22:14
Дата подання: 11 листопада 2024 22:14
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель (на дискримінаційні умови)
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 листопада 2024 15:43
Рішення від 13.11.2024 №18305.pdf
Дата публікації: 13 листопада 2024 15:42
Інформація про резолютивну частину рішення від 20.11.2024 №18638.pdf
Дата публікації: 21 листопада 2024 15:00
Рішення від 20.11.2024 №18638.pdf
Дата публікації: 22 листопада 2024 17:37
Коментар замовника щодо усунення порушення: З метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині рішення №18638-р/пк-пз Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель я, уповноважена особа,
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до тендерної документації щодо закупівлі послуг з охорони об’єктів Одеського національного академічного театру опери та балету UA-2024-11-07-007112-a, код 79710000-4 Охоронні послуги за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.
2. Затвердити та розмістити в електронній системі закупівель перелік змін щодо закупівлі послуг з охорони об’єктів Одеського національного академічного театру опери та балету UA-2024-11-07-007112-a,код 79710000-4 Охоронні послуги за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.
3. Затвердити тендерну документацію у новій редакції щодо закупівлі послуг з охорони об’єктів Одеського національного академічного театру опери та балету UA-2024-11-07-007112-a, код 79710000-4 Охоронні послуги за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника з усіма Додатками, в т. ч. проект договору про закупівлю.
4. Оприлюднити тендерну документацію в новій редакції та проект договору про закупівлю в електронній системі у порядку, встановленому Уповноваженим органом, Законом з урахуванням Особливостей.
Дата виконання рішення замовником: 23 листопада 2024 09:38
Номер скарги: UA-2024-11-07-007112-a.a2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ПОЖЕЖНА СЛУЖБА "ПРАЙД", Код ЄДРПОУ:44582390
Дата подання: 25 листопада 2024 23:22
Дата подання: 25 листопада 2024 23:22
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель (невиконання рішення АМКУ)
Документи
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 27 листопада 2024 15:55
рішення від 27.11.2024 №18925.pdf
Дата публікації: 27 листопада 2024 15:55
інформація про резолютивну частину рішення від 04.12.2024 №19284.pdf
Дата публікації: 05 грудня 2024 11:55
рішення від 04.12.2024 №19284.pdf
Дата публікації: 06 грудня 2024 18:09
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 грудня 2024 12:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС" |
700 035,00
UAH з ПДВ
|
599 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОНА - КОМПЛЕКС - ІЛЛІЧІВСЬК" |
700 560,00
UAH з ПДВ
|
600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС" #45179470 |
Переможець |
599 000,00
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2024 12:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2024 15:11
|
Договір №3526від24.12.2024.pdf | укладений |
24 грудня 2024 15:10
|