Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція систем газопостачання, вентиляції, димовидалення та електричних і водяних мереж будівлі котельні Комунального закладу "Кегичівський ліцей" Кегичівської селищної ради»
Очікувана вартість
1 499 890,00 UAH
UA-2024-11-07-005582-a 7adc5d8d07d843a7ac337a5ab8fbb3cc
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Баік

+380992026214 publkeg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 листопада 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Кегичівської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 43983610
Місцезнаходження: 64003, Україна , Харківська обл., селище міського типу Кегичівка, вул. Волошина, будинок 79
Контактна особа: Любов Баік
+380992026214
publkeg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Реконструкція систем газопостачання, вентиляції, димовидалення та електричних і водяних мереж будівлі котельні Комунального закладу "Кегичівський ліцей" Кегичівської селищної ради»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64003, Україна, Харківська область, Берестинський район, селище Кегичівка, вул. Волошина, 91, Комунальний заклад "Кегичівський ліцей" Кегичівської селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

07 листопада 2024 11:53
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-12-23-000069 ● 8f66ca04db59401caeccb71ca786de83
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 грудня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 грудня 2024 20:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

23.12.2024 № 236
(дата)

м. Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 23.12.2024 року

В.о.начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН

​Додаток
​до наказу Північно-східного офісу
​Держаудитслужби
​від 23.12.2024 № 236

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

3 UA-2024-11-07-005582-a 07.11.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель​​​​​ Ольга АЛЯБ’ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-12-27 09:32:08

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Реконструкції систем газопостачання, вентиляції, димовидалення та електричних і водяних мереж будівлі котельні Комунального закладу "Кегичівський ліцей" Кегичівської селищної ради» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), очікуваною вартістю 1 499 890,00 гривень (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-11-07-005582-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
​1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
​2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання, а саме ФОП ТКАЧЕНКО ВОЛОДИМИР ФЕДОТОВИЧ, з яким укладений договір від 06 листопада 2024 року № 09/11-2024 без використання електронної системи закупівель.
​3. Чому Замовником не виконано вимоги частини першої статті 41 Закону та пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в частині оприлюднення договору про закупівлю від 06 листопада 2024 року № 09/11-2024 та всіх додатків до нього, саме в машинозчитовальному форматі?
​Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
​Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-12-30 14:03:11

Пояснення

Відділ освіти, молоді та спорту Кегичівської селищної ради (код ЄДРПОУ 43983610) далі – Замовник) повідомляє, що відповідно до пункту 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник використовуючи своє право надає аргументовані пояснення до запиту про надання пояснення моніторингу закупівлі UA-2024-11-07-005582-a за процедурою Закупівля без використання електронної системи за номером оголошення UA-P-2024-11-07-004775-a на закупівлю робіт «Реконструкція систем газопостачання, вентиляції, димовидалення та електричних і водяних мереж будівлі котельні Комунального закладу "Кегичівський ліцей" Кегичівської селищної ради» (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Послуги повинні бути якісними, надаватись відповідно до встановлених стандартів, норм і правил, ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» та іншим встановленим нормативним актам діючого законодавства України. Технічне завдання складено на підставі розробленої кошторисної документації Реєстраційний номер EX01:9816-2814-0480-2708 на «Реконструкція систем газопостачання, вентиляції, димовидалення та електричних і водяних мереж будівлі котельні Комунального закладу "Кегичівський ліцей" Кегичівської селищної ради» та експертного звіту (позитивного)
ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № 02/2237-10/24 від 02 жовтня 2024
Обґрунтування бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення сформований з урахуванням наявної потреби в закупівлі даних робіт та затверджений рішенням Кегичівської селищної ради «Про внесення змін та доповнень до рішення LXІV сесії Кегичівської селищної ради VІІІ скликання від 20 грудня 2023 року №8125 «Про бюджет Кегичівської селищної територіальної громади на 2024 рік» та додатків до нього (код бюджету 2053900000)».
Додатки: Рішення Кегичівської селищної ради

Очікувана вартість предмету закупівлі визначена:

- за результатом обстежень об’єкту був складений дефектний акт;
- на підставі дефектного акту в програмі Експерт-Кошторис було зроблено кошторисні розрахунки з орієнтовною вартістю об’єкту, яка визначена згідно «Настанови з визначення вартості будівництва»;
- Кошторисна документація пройшла експертизу з отримання експертного звіту (позитивного) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Реконструкція систем газопостачання, вентиляції, димовидалення та електричних і водяних мереж будівлі котельні Комунального закладу "Кегичівський ліцей"
Додатки: зведений кошторисний розрахунок, відомість обсягів робіт, експертний звіт (позитивний), обґрунтування.

2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання, а саме ФОП ТКАЧЕНКО ВОЛОДИМИР ФЕДОТОВИЧ, з яким укладений договір від 06 листопада 2024 року № 09/11-2024 без використання електронної системи закупівель.
Відділом освіти, молоді та спорту було вивчено декілька комерційних пропозицій виконавців робіт. ФОП Ткаченко В. Ф. надав найбільш економічно вигідну комерційну пропозицію.
(Комерційні пропозиції учасників надаються).

3. Чому Замовником не виконано вимоги частини першої статті 41 Закону та пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в частині оприлюднення договору про закупівлю від 06 листопада 2024 року № 09/11-2024 та всіх додатків до нього, саме в машинозчитовальному форматі?
Стаття 41. Основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього
1. Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
Невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту з розробленням проектної документації, робіт з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, що долучаються після складання договірної ціни, уточненої (узгодженої) відповідно до затвердженої проектної документації (затвердження проектної документації є обов’язковим, якщо це передбачено законодавством).
У документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію.

Ціни на матеріальні ресурси опубліковані в машинозчитувальному форматі.
Додатково опубліковані Договір з усима додатками.

Фахівець з публічних закупівель Баік Л.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Уповноваженою особою були здійснені заходи щодо усунення порушення шляхом оприлюднення Договору та додатків до нього відповідно до вимог Закону (у машинозчитувальному форматі). Надалі уповноважена особа буде більш уважніша та не буде допускати такі помилки

2025-01-14 11:43:59


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 13 січня 2025
Кінцевий строк оскарження: 28 січня 2025

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТКАЧЕНКО ВОЛОДИМИР ФЕДОТОВИЧ
#2485001072
Переможець 1 499 890,00
UAH
07 листопада 2024 11:53

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2025 11:02
ДУ2 Реконструкція.pdf зміни до договору
08 квітня 2025 11:02
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2025 11:40
Договір котельня.docx зміни до договору
14 січня 2025 11:39
Дефектний акт.xlsx зміни до договору
14 січня 2025 11:39
Договірна ціна.xlsx зміни до договору
14 січня 2025 11:39
Відомість ресурсів.xlsx зміни до договору
14 січня 2025 11:39
Відомість устаткування.xlsx зміни до договору
14 січня 2025 11:39
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2024 13:41
Договірна ціна.pdf зміни до договору
30 грудня 2024 13:40
Договір.pdf зміни до договору
30 грудня 2024 13:40
Дефектний акт.pdf зміни до договору
30 грудня 2024 13:40
Відомість устаткування.pdf зміни до договору
30 грудня 2024 13:40
Відомість ресурсів.pdf зміни до договору
30 грудня 2024 13:40
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2024 13:37
До ДУ 1 Реконструкція.pdf зміни до договору
30 грудня 2024 13:35
ДУ.pdf зміни до договору
30 грудня 2024 13:31
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2024 16:59
ДУ 1 Реконструкція.pdf зміни до договору
26 грудня 2024 16:57
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2024 10:44
Інформація щодо цін котельня.rtf зміни до договору
08 листопада 2024 10:43
Договір 09)11-2024.pdf укладений
07 листопада 2024 11:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2024
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Інформація про ціни на матеріальні ресурси
Номер договору про закупівлю: 09)11-2024
Договір:
Номер додаткової угоди: Інформація щодо цін на метеріальні ресурси
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 09)11-2024
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 09)11-2024
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договір та додатки до нього
Номер договору про закупівлю: 09)11-2024
Договір:
Номер додаткової угоди: 09/11-2024
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2025
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): заходи щодо усунення порушення шляхом оприлюднення Договору та додатків до нього відповідно до вимог Закону (у машинозчитувальному форматі)
Номер договору про закупівлю: 09)11-2024
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2025
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 09)11-2024
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML