Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Відновлювальні роботи з усунення наслідків обстрілів шляхом проведення капітального ремонту в будівлі бюджетної установи за адресою: вулиця Червономанєжна, буд. 32/1, місто Чугуїв, Харківська область (заміна віконних і дверних блоків та ремонт системи опалення)
Очікувана вартість
1 236 600,00 UAH
UA-2024-11-07-005418-a 869e63a464704778baa3f69fd02d410c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Жуга

+380574662703 chuguev-buhg-rda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 листопада 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Чугуївська районна державна адміністрація Харківської області
Код ЄДРПОУ: 04058723
Вебсайт: https://chuguevrda.gov.ua/
Місцезнаходження: 63503, Україна , Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Старонікольська, буд. 29
Контактна особа: Марія Жуга
+380574662703
chuguev-buhg-rda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Відновлювальні роботи з усунення наслідків обстрілів шляхом проведення капітального ремонту в будівлі бюджетної установи за адресою: вулиця Червономанєжна, буд. 32/1, місто Чугуїв, Харківська область (заміна віконних і дверних блоків та ремонт системи опалення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63503, Україна, Харківська область, місто Чугуїв, вулиця Червономанєжна, буд. 32/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

07 листопада 2024 11:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-12-23-000070 ● ecef658ec6de4329b1c777e31035e553
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 грудня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 грудня 2024 20:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

23.12.2024 № 236
(дата)

м. Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 23.12.2024 року

В.о.начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН

​Додаток
​до наказу Північно-східного офісу
​Держаудитслужби
​від 23.12.2024 № 236

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

4 UA-2024-11-07-005418-a 07.11.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель​​​​​ Ольга АЛЯБ’ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-12-27 09:33:45

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі Відновлювальних робіт з усунення наслідків обстрілів шляхом проведення капітального ремонту в будівлі бюджетної установи за адресою: вулиця Червономанєжна, буд. 32/1, місто Чугуїв, Харківська область (заміна віконних і дверних блоків та ремонт системи опалення), (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи), очікуваною вартістю 1 236 600,00 гривень (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-11-07-005418-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
​1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
​2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання, а саме ФОП АМІРОВ В'ЯЧЕСЛАВ БЕГЛЯРОВИЧ, з яким укладений договір від 01 листопада 2024 року № 27/02-19 без використання електронної системи закупівель.
​3. Яким чином Замовником виконано вимоги частини першої статті 41 Закону в частині оприлюднення договору про закупівлю від 01 листопада 2024 року № 27/02-19 та всіх додатків до нього, інформації про ціни на матерільні ресурси з інформацією про найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиницю його виміру, кількість, відпускну ціну, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції в машинозчитовальному форматі?
4. Чому п. 2.2 Договору від 01 листопада 2024 року № 27/02-19 не відповідає умовам ч.1 ст 884 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 № № 435-IV (далі - ЦКУ)?
​Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
​Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-01-01 11:18:03

Надання пояснення на питання від аудиторської служби по закупівлі за номером UA-2024-11-07-005418-a

Чугуївська районна державна адміністрація Харківської області (далі – ЧРВА), як Замовник по закупівлі «Відновлювальних робіт з усунення наслідків обстрілів шляхом проведення капітального ремонту в будівлі бюджетної установи за адресою: вулиця Червономанєжна, буд. 32/1, місто Чугуїв, Харківська область (заміна віконних і дверних блоків та ремонт системи опалення)» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи), очікуваною вартістю 1236600,00 гривень, надає інформацію про закупівлю, оприлюднену в електронній системі закупівель за номером UA-2024-11-07-005418-a) у відповідь на запит Державної аудиторської служби України:

1. На питання про надання інформації та відповідні документи, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі і визначено його очікувану вартість ЧРВА надає наступні підтверджуючі документи:
- зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва (додаток 1);
- розрахунок очікуваної вартості (додаток 2);
- експертний звіт (додаток 3).

2. На запитання «Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання, а саме ФОП АМІРОВ В'ЯЧЕСЛАВ БЕГЛЯРОВИЧ, з яким укладений договір від 01 листопада 2024 року № 27/02-19 без використання електронної системи закупівель?» повідомляємо:
Відповідно до пункту 11 Особливостей для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Відповідно до підпункту 3 статті 29 Закону України «Публічні закупівлі» визначено: «Критеріями оцінки: 1) ціна; або 2) вартість життєвого циклу; або 3) ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі. Було обрано критерій «Ціна». Питома вага 100%. Відповідно на запит було запропоновано 3 комерційні пропозиції:
1. Комерційна пропозиція ТОВ «СКИ» на суму 1548370,00 грн (додаток 1);
2. Комерційна пропозиція ФОП Аміров В’ячеслав Беглярович на суму 1236600,00 грн (додаток 2).
3. Комерційна пропозиція ФОП Чумаченко Д.В. на суму 1499850,00 грн (додаток 3).
Проаналізувавши комерційні пропозиції та керуючись принципами публічних закупівель, зокрема максимальної економії, ефективності та пропорційності, такою, що відповідає вимогам замовника щодо укладення договору про закупівлю «Відновлювальні роботи з усунення наслідків обстрілів шляхом проведення капітального ремонту в будівлі бюджетної установи за адресою: вулиця Червономанєжна, буд. 32/1, місто Чугуїв, Харківська область (заміна віконних і дверних блоків та ремонт системи опалення)» та є найбільш економічно вигідною, визначено пропозицію ФОП Аміров В’ячеслав Беглярович.

3. Яким чином Замовником виконано вимоги частини першої статті 41 Закону в частині оприлюднення договору про закупівлю від 01 листопада 2024 року № 27/02-19 та всіх додатків до нього, інформації про ціни на матеріальні ресурси з інформацією про найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиницю його виміру, кількість, відпускну ціну, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції в машинозчитовальному форматі?
З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону.
Відповідно до пунктів 10 і 11 частини першої статті 10 в редакції Закону № 3988 Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та/або про ціни на матеріальні ресурси - протягом трьох робочих днів з дня: внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 Закону. До такого повідомлення додаються зміни до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в разі зміни цін на них) у машинозчитувальному форматі (у разі внесення змін до договорів, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 Закону); складання договірної ціни, уточненої відповідно до затвердженої проектної документації до договору про закупівлю, зазначеного в абзаці третьому частини першої статті 41 Закону. До такого повідомлення додається уточнена договірна ціна (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі.
Питання виконання робіт з матеріалу підрядника та його засобами або виконання робіт з матеріалу замовника регулюються, зокрема статтями 839 та 840 ЦКУ, а також постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 “Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві” (зі змінами).
З огляду на це, в електронній системі закупівель оприлюднення інформації про ціни на матеріальні ресурси, яка є невід’ємним додатком до договору про закупівлю під час закупівель послуг з поточного ремонту та робіт з будівництва (прозоре будівництво), здійснюється незалежно від того, на підрядника чи замовника покладаються зобов'язання щодо забезпечення робіт матеріальними ресурсами.
Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію.
Враховуючи вимоги абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону, в документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси має бути обов'язково зазначена інформація щодо країни походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
Водночас вимоги щодо надання підтверджуючих документів стосовно країни походження товару цими положеннями Закону не встановлено.
Згідно з пунктом 21 частини першої статті 1 Закону, послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідноконструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації.
Відповідно до пункту 15 Особливостей предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - Порядок).
Згідно з пунктом 3 розділу II “Особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг” Порядку під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 “Склад та зміст проектної документації на будівництво”, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Отже, вимога щодо оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси під час закупівель стосується саме договорів про закупівлю, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708.
Відповідно до пункту 1 «Прикінцевих положень» Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" щодо забезпечення оприлюднення замовниками в електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси під час закупівель послуг та з огляду на виникнення деяких суперечностей у тлумаченні вказаного пункту, між Замовником та Підрядником укладено додаткову угоду № 2 від 31.12.2024 року до договору № 27/02-19 від 01.11.2024 року, в якій Розділ ХІІ. Додатки до договору доповнено додатком №6 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси з інформацією про найменування матеріального ресурсу».
Таким чином, додатковою угодою сторони погодили норми законодавства про публічні закупівлі.
Вказану додаткову угоду буде оприлюднено в електронній системі закупівель у порядку, передбаченому чинним законодавством у сфері публічних закупівель.

4. Чому п. 2.2 Договору від 01 листопада 2024 року №27/02-19 не відповідає умовам ч. 1 ст. 884 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 № 435-IV (далі – ЦКУ)?
Відповідно до п. 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.12.2005 № 668, підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку. Гарантійні строки якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій встановлюються у договорі підряду з урахуванням вимог до цих робіт і конструкцій, визначених у проектній документації. Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Згідно зі статтею 884 ЦК України підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Таким чином, з викладеного чітко вбачається, що чинне законодавство розмежовує поняття «гарантійний строк якості закінчених робіт» та «гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва».
При цьому, звертаємо увагу, що норми чинного законодавства України містять імперативні приписи стосовно мінімального гарантійного строку саме експлуатації об’єкту будівництва тривалістю у десять років, в той же час норми чинного законодавства України не встановлюють мінімального гарантійного строку якості виконаних підрядних робіт.
В цьому аспекті слід зазначити, що проєкт договору про закупівлю у складі тендерної документації та укладений договір у п. 2.2. містив умову щодо гарантійного строку саме якості виконаних робіт, в той час як гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва чітко визначений у чинному законодавстві України – 10 років, при цьому більшого гарантійного строку у даному договорі не визначалось, тому додатково про вказаний гарантійний строк не вказується.
Таким чином, положення п. 2.2. договору стосуються лише гарантійних строків щодо якості виконаних робіт та жодним чином не стосуються гарантійний строків експлуатації об’єкта будівництва.
З огляду на виникнення деяких суперечностей у тлумаченні вказаного пункту, між Замовником та Підрядником укладено додаткову угоду № 2 від 31.12.2024 року до договору № 27/02-19 від 01.11.2024 року, в якій Розділ ІІ. «Якість будівельних робіт» викладено в новій редакції, чим зокрема врегульовано питання щодо гарантійних строків – пункт 2.2. Договору – «Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником».
Таким чином, додатковою угодою сторони погодили, по-перше, для Підрядника обов’язок гарантувати якість виконаних робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації та можливість експлуатації протягом гарантійного строку (гарантійний строк визначений чинним законодавством – 10 років, при цьому більшого гарантійного строку у даному договорі не визначалось, тому додатково про вказаний гарантійний строк не вказується), по-друге, визначено строк гарантії саме на якість закінчених робіт - 5 років з дати приймання робіт у повному обсязі Замовником.
Вказану додаткову угоду буде оприлюднено в електронній системі закупівель у порядку, передбаченому чинним законодавством у сфері публічних закупівель.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2024-12-31 12:55:28

Надання пояснення на питання від аудиторської служби по закупівлі за номером UA-2024-11-07-005418-a

Чугуївська районна державна адміністрація Харківської області (далі – ЧРВА), як Замовник по закупівлі «Відновлювальних робіт з усунення наслідків обстрілів шляхом проведення капітального ремонту в будівлі бюджетної установи за адресою: вулиця Червономанєжна, буд. 32/1, місто Чугуїв, Харківська область (заміна віконних і дверних блоків та ремонт системи опалення)» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи), очікуваною вартістю 1236600,00 гривень, надає інформацію про закупівлю, оприлюднену в електронній системі закупівель за номером UA-2024-11-07-005418-a) у відповідь на запит Державної аудиторської служби України:

1. На питання про надання інформації та відповідні документи, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі і визначено його очікувану вартість ЧРВА надає наступні підтверджуючі документи:
- зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва (додаток 1);
- розрахунок очікуваної вартості (додаток 2);
- експертний звіт (додаток 3).

2. На запитання «Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання, а саме ФОП АМІРОВ В'ЯЧЕСЛАВ БЕГЛЯРОВИЧ, з яким укладений договір від 01 листопада 2024 року № 27/02-19 без використання електронної системи закупівель?» повідомляємо:
Відповідно до пункту 11 Особливостей для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Відповідно до підпункту 3 статті 29 Закону України «Публічні закупівлі» визначено: «Критеріями оцінки: 1) ціна; або 2) вартість життєвого циклу; або 3) ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі. Було обрано критерій «Ціна». Питома вага 100%. Відповідно на запит було запропоновано 3 комерційні пропозиції:
1. Комерційна пропозиція ТОВ «СКИ» на суму 1548370,00 грн (додаток 1);
2. Комерційна пропозиція ФОП Аміров В’ячеслав Беглярович на суму 1236600,00 грн (додаток 2).
3. Комерційна пропозиція ФОП Чумаченко Д.В. на суму 1499850,00 грн (додаток 3).
Проаналізувавши комерційні пропозиції та керуючись принципами публічних закупівель, зокрема максимальної економії, ефективності та пропорційності, такою, що відповідає вимогам замовника щодо укладення договору про закупівлю «Відновлювальні роботи з усунення наслідків обстрілів шляхом проведення капітального ремонту в будівлі бюджетної установи за адресою: вулиця Червономанєжна, буд. 32/1, місто Чугуїв, Харківська область (заміна віконних і дверних блоків та ремонт системи опалення)» та є найбільш економічно вигідною, визначено пропозицію ФОП Аміров В’ячеслав Беглярович.

3. Яким чином Замовником виконано вимоги частини першої статті 41 Закону в частині оприлюднення договору про закупівлю від 01 листопада 2024 року № 27/02-19 та всіх додатків до нього, інформації про ціни на матеріальні ресурси з інформацією про найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиницю його виміру, кількість, відпускну ціну, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції в машинозчитовальному форматі?
З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону.
Відповідно до пунктів 10 і 11 частини першої статті 10 в редакції Закону № 3988 Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та/або про ціни на матеріальні ресурси - протягом трьох робочих днів з дня: внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 Закону. До такого повідомлення додаються зміни до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в разі зміни цін на них) у машинозчитувальному форматі (у разі внесення змін до договорів, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 Закону); складання договірної ціни, уточненої відповідно до затвердженої проектної документації до договору про закупівлю, зазначеного в абзаці третьому частини першої статті 41 Закону. До такого повідомлення додається уточнена договірна ціна (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі.
Питання виконання робіт з матеріалу підрядника та його засобами або виконання робіт з матеріалу замовника регулюються, зокрема статтями 839 та 840 ЦКУ, а також постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 “Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві” (зі змінами).
З огляду на це, в електронній системі закупівель оприлюднення інформації про ціни на матеріальні ресурси, яка є невід’ємним додатком до договору про закупівлю під час закупівель послуг з поточного ремонту та робіт з будівництва (прозоре будівництво), здійснюється незалежно від того, на підрядника чи замовника покладаються зобов'язання щодо забезпечення робіт матеріальними ресурсами.
Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію.
Враховуючи вимоги абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону, в документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси має бути обов'язково зазначена інформація щодо країни походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
Водночас вимоги щодо надання підтверджуючих документів стосовно країни походження товару цими положеннями Закону не встановлено.
Згідно з пунктом 21 частини першої статті 1 Закону, послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідноконструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації.
Відповідно до пункту 15 Особливостей предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - Порядок).
Згідно з пунктом 3 розділу II “Особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг” Порядку під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 “Склад та зміст проектної документації на будівництво”, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Отже, вимога щодо оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси під час закупівель стосується саме договорів про закупівлю, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708.
Відповідно до пункту 1 «Прикінцевих положень» Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" щодо забезпечення оприлюднення замовниками в електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси під час закупівель послуг та з огляду на виникнення деяких суперечностей у тлумаченні вказаного пункту, між Замовником та Підрядником укладено додаткову угоду № 2 від 31.12.2024 року до договору № 27/02-19 від 01.11.2024 року, в якій Розділ ХІІ. Додатки до договору доповнено додатком №6 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси з інформацією про найменування матеріального ресурсу».
Таким чином, додатковою угодою сторони погодили норми законодавства про публічні закупівлі.
Вказану додаткову угоду буде оприлюднено в електронній системі закупівель у порядку, передбаченому чинним законодавством у сфері публічних закупівель.

4. Чому п. 2.2 Договору від 01 листопада 2024 року №27/02-19 не відповідає умовам ч. 1 ст. 884 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 № 435-IV (далі – ЦКУ)?
Відповідно до п. 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.12.2005 № 668, підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку. Гарантійні строки якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій встановлюються у договорі підряду з урахуванням вимог до цих робіт і конструкцій, визначених у проектній документації. Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Згідно зі статтею 884 ЦК України підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Таким чином, з викладеного чітко вбачається, що чинне законодавство розмежовує поняття «гарантійний строк якості закінчених робіт» та «гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва».
При цьому, звертаємо увагу, що норми чинного законодавства України містять імперативні приписи стосовно мінімального гарантійного строку саме експлуатації об’єкту будівництва тривалістю у десять років, в той же час норми чинного законодавства України не встановлюють мінімального гарантійного строку якості виконаних підрядних робіт.
В цьому аспекті слід зазначити, що проєкт договору про закупівлю у складі тендерної документації та укладений договір у п. 2.2. містив умову щодо гарантійного строку саме якості виконаних робіт, в той час як гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва чітко визначений у чинному законодавстві України – 10 років, при цьому більшого гарантійного строку у даному договорі не визначалось, тому додатково про вказаний гарантійний строк не вказується.
Таким чином, положення п. 2.2. договору стосуються лише гарантійних строків щодо якості виконаних робіт та жодним чином не стосуються гарантійний строків експлуатації об’єкта будівництва.
З огляду на виникнення деяких суперечностей у тлумаченні вказаного пункту, між Замовником та Підрядником укладено додаткову угоду № 2 від 31.12.2024 року до договору № 27/02-19 від 01.11.2024 року, в якій Розділ ІІ. «Якість будівельних робіт» викладено в новій редакції, чим зокрема врегульовано питання щодо гарантійних строків – пункт 2.2. Договору – «Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником».
Таким чином, додатковою угодою сторони погодили, по-перше, для Підрядника обов’язок гарантувати якість виконаних робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації та можливість експлуатації протягом гарантійного строку (гарантійний строк визначений чинним законодавством – 10 років, при цьому більшого гарантійного строку у даному договорі не визначалось, тому додатково про вказаний гарантійний строк не вказується), по-друге, визначено строк гарантії саме на якість закінчених робіт - 5 років з дати приймання робіт у повному обсязі Замовником.
Вказану додаткову угоду буде оприлюднено в електронній системі закупівель у порядку, передбаченому чинним законодавством у сфері публічних закупівель.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно отриманого висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби, дата оприлюднення якого 13.01.2025 року було встановлено порушення, а саме встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», на висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби Чугуївська районна державна адміністрація Харківської області зобов’язана здійснити заходи щодо усунення порушення шляхом оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону (у машинозчитувальному форматі) та недопущення встановлених порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Відповідно до абзацу п'ятого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Згідно з пунктом 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*); структуровані дані (RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*). Відповідно до пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на вищевказане уповноважена особа Чугуївської районної державної адміністрації Харківської області повідомляє, що між Замовником та Підрядником укладено додаткову угоду № 2 від 31.12.2024 року до договору № 27/02-19 від 01.11.2024 року, в якій Розділ ХІІ. Додатки до договору доповнено додатком №6 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси з інформацією про найменування матеріального ресурсу» та відповідно до вимог Закону (у машиночитанному форматі, а саме DOC(X)), додаткову угоду №2 від 31.12.2024 року до договору №27/02-19 від 01.11.2024 року, було оприлюднено на електронному майданчику відповідно до вимог Закону 31.12.2024 року 12:44 та у машиночитанному форматі 31.12.2024 року 12:52 . Для недопущення встановлених порушень в подальшому уповноваженому особу Чугуївської районної державної адміністрації Харківської області буде відправлено на підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель.

2025-01-16 14:33:06


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 13 січня 2025
Кінцевий строк оскарження: 28 січня 2025

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АМІРОВ В'ЯЧЕСЛАВ БЕГЛЯРОВИЧ
#2911902174
Переможець 1 236 600,00
UAH
07 листопада 2024 11:47

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2025 22:07
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2024 12:53
Додаток 6. Інформація про ціни.doc зміни до договору
31 грудня 2024 12:52
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2024 12:45
ДУ №2 від 31.12.2024.PDF зміни до договору
31 грудня 2024 12:44
Електронний підпис зміни до договору
07 листопада 2024 14:30
ДУ АМІРОВ0001.PDF зміни до договору
07 листопада 2024 14:24
Договір ФОП Аміров 27_02_19 (1).pdf укладений
07 листопада 2024 11:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2024
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 1.3. та 1.5. розділу І. Предмет договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 27/02-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти у новій редакції пункт 2.2 розділу ІІ. "Якість виконаних робіт". 2. Викласти у новій редакції додаток 5. 3. Додати додаток №6.
Номер договору про закупівлю: 27/02-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виконання вимоги частини першої статті 41 Закону в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього, інформації про ціни на матеріальні ресурси з інформацією про найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиницю його виміру, кількість, відпускну ціну, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції в машинозчитовальному форматі
Номер договору про закупівлю: 27/02-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 листопада 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 1 236 289,47
UAH