Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02145010 |
Вебсайт: | http://osvita.mkrada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Роман Кецкало +380512372272 tender.osvita.mkrada@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 листопада 2024 19:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 листопада 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 14 листопада 2024 14:08 |
Початок аукціону: | 14 листопада 2024 14:08 |
Очікувана вартість: | 18 925 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 94 628,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 листопада 2024 12:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 листопада 2024 12:49 |
Додаток 4 нова редакція від 07.11.2024.doc | |
07 листопада 2024 12:49 |
Додаток 3 нова редакція від 07.11.2024.docx | |
07 листопада 2024 12:49 |
Перелік змін від 07.11.2024.doc | |
06 листопада 2024 19:15 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx | |
06 листопада 2024 19:15 |
Додаток 4.doc | |
06 листопада 2024 19:15 |
Додаток 5.docx | |
06 листопада 2024 19:15 |
Додаток 1.doc | |
06 листопада 2024 19:15 |
Тендерна документацiя.doc | |
06 листопада 2024 19:15 |
Додаток 6.docx | |
06 листопада 2024 19:15 |
Додаток 2.doc | |
06 листопада 2024 19:15 |
Додаток 3.docx |
07 листопада 2024 12:50 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 листопада 2024 12:49 |
Додаток 4 нова редакція від 07.11.2024.doc
|
|||
07 листопада 2024 12:49 |
Додаток 3 нова редакція від 07.11.2024.docx
|
|||
07 листопада 2024 12:49 |
Перелік змін від 07.11.2024.doc
|
|||
06 листопада 2024 19:15 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx
|
|||
06 листопада 2024 19:15 |
Додаток 4.doc
|
|||
06 листопада 2024 19:15 |
Додаток 5.docx
|
|||
06 листопада 2024 19:15 |
Додаток 1.doc
|
|||
06 листопада 2024 19:15 |
Тендерна документацiя.doc
|
|||
06 листопада 2024 19:15 |
Додаток 6.docx
|
|||
06 листопада 2024 19:15 |
Додаток 2.doc
|
|||
06 листопада 2024 19:15 |
Додаток 3.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-12-18-000066 ● 0d1d2bfe024b4af6abbbea8d60c1e606
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 грудня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 грудня 2024 16:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.12.2024 № 336
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 29 листопада
2024 року № 361-к «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
31 UA-2024-11-06-016875-a 06.11.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-24 09:50:58
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі ноутбуків (код ДК 021:2015 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-06-016875-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації) та відповідних документів на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-27 14:43:32
Відповідь
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначено на підставі:
- технічних характеристик ноутбуків, придбаних замовником раніше в 2024 та 2023 роках;
- рекомендацій відділу стандартизації та впровадження електронного врядування Миколаївської міської ради (додаються);
- вимог наказу Міністерства освіти і науки України від 02.11.2017 № 1440.
Для визначення очікуваної вартості замовником здійснено дослідження ринку шляхом отримання цінових пропозицій від суб’єктів господарювання. Так, отримано наступні пропозиції (додаються):
ТОВ «ДИДАКТИКЛАБ» – 18 954 450,00 грн.
ТОВ «СЕВЕН АЙ ТІ» – 18 781 350,00 грн.
ТОВ «Технологічні ІТ рішення» - 19 041 000,00 грн
Таким чином, очікувану вартість предмета закупівлі визначено у розмірі 18 925 600,00 грн. ((18 954 450,00+ 18 781 350,00+19 041 000,00) / 3 = 18 925 600,00 грн).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Стосовно вимог, передбачених абзацем першим частини третьої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, управлінням освіти буде враховано викладені у висновку зауваження та внесено відповідні зміни до тендерної документації у закупівлях, які будуть оголошені в подальшому.
2025-01-14 14:42:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 січня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 січня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
sas24-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 листопада 2024 14:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМЕЛ" |
14 752 135,92
UAH з ПДВ
|
14 752 135,92
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДЖІБА ІТ СОЛЮШЕНС" |
16 963 800,00
UAH з ПДВ
|
16 963 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб" |
18 897 327,00
UAH з ПДВ
|
18 897 327,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМЕЛ" #24083083 |
Відхилено |
14 752 135,92
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2024 21:19
|
ТОВ "ДЖІБА ІТ СОЛЮШЕНС" #44692526 |
Відхилено |
16 963 800,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2024 16:55
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб" #42831727 |
Переможець |
18 897 327,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2024 16:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2025 11:19
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2024 15:06
|
Договір № 02-12-2-вс.pdf | укладений |
02 грудня 2024 15:05
|