Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Лосинівська селищна рада Ніжинського району Чернігівської області |
Код ЄДРПОУ: | 04412461 |
Місцезнаходження: | 16663, Україна , Чернігівська обл., смт Лосинівка, вул. Шевченка, б. 2 |
Контактна особа: |
Альона Опанасенко +380686468377 opanasenkoalena28@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 листопада 2024 16:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 листопада 2024 12:00 |
Очікувана вартість: | 2 053 877,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 269,39 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані Роботи на Об’єкті проводяться на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» за формою № КБ-2в та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» за формою № КБ-3, проміжними платежами в міру виконання Робіт за видами Робіт або за повністю завершені Роботи за умови наявності бюджетного фінансування протягом 30 календарних днів. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 листопада 2024 16:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 листопада 2024 16:18 |
Додаток 4 ЛК-1.pdf | |
05 листопада 2024 16:18 |
Додаток 4 ЛК-4.pdf | |
05 листопада 2024 16:18 |
Додаток 6 Харчоблок Лосинівка.docx | |
05 листопада 2024 16:18 |
Додаток 5 ПРОЄКТ договору Харчоблок Лосинівка (1).doc | |
05 листопада 2024 16:18 |
Додаток 4 ЛК-2.pdf | |
05 листопада 2024 16:18 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція Харчоблок Лосинівка.doc | |
05 листопада 2024 16:18 |
Додаток 4 ЛК-3.pdf | |
05 листопада 2024 16:18 |
Додаток 4 ЛК-5.pdf | |
05 листопада 2024 16:18 |
Додаток 4 ЛК-6.pdf | |
05 листопада 2024 16:18 |
Тендерна документація Харчоблок Лосинівка.doc | |
05 листопада 2024 16:18 |
Додаток 2 кваліфікація Харчоблок Лосинівка.docx | |
05 листопада 2024 16:18 |
Додаток 7. п. 47 Особливостей документи переможця Харчоблок Лосинівка.docx | |
05 листопада 2024 16:18 |
Додаток 3 п. 47 Особливостей.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-12-11-000025 ● 470aeaa3ede241b799dedbf649601f98
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 грудня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 грудня 2024 12:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.12.2024 № 65-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2024-11-05-013373-a 05.11.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-10).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-16 12:45:05
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт харчоблока їдальні Лосинівського закладу загальної середньої освіти Лосинівської селищної ради по вул. Богословська, 4а в смт. Лосинівка, Ніжинський район, Чернігівської області», код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 2 053 877,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-05-013373-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору на закупівлю підрядних робіт від 28.11.2024 № 28.
3. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, переможець процедури закупівлі ФОП Горда Олександр Васильович у строк, що перевищив чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (26.11.2024, тобто на п’ятий день), надав наступні документи:
- інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі / фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі;
- повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі.
Відповідна вимога Замовника зазначена у додатку № 7 до тендерної документації.
Згідно з абзацом третім підпункту третього пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості) Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих Особливостей.
З огляду на вищезазначене, просимо надати пояснення, у зв’язку з чим не відхилено тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ФОП Горда Олександр Васильович, як такого, який не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих Особливостей.
У разі здійснення Замовником закупівлі товару для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача – надати відповідні запити з прихованням інформації з обмеженим доступом та інформації, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-19 11:37:12
У зв’язку з вашим запитом щодо процедури закупівлі на капітальний ремонт харчоблока їдальні Лосинівського закладу загальної середньої освіти Лосинівської селищної ради, що було оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-05-013373-a, надаємо наступні пояснення:
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі технічного завдання, зведеного кошторису та локальних кошторисів, розроблених на основі проектної документації, яка була підготовлена відповідно до вимог чинного законодавства та стандартів будівельної діяльності.
На момент складання цього пояснення фактичний стан виконання договору щодо закупівлі підрядних робіт на капітальний ремонт харчоблока є наступним: надана довідка, акт приймання виконаних будівельних робіт.
Щодо запиту про відхилення тендерної пропозиції ФОП Горда Олександр Васильович, зазначаємо наступне:
Згідно з вимогами тендерної документації, учасники мали надати документи, що підтверджують відсутність підстав для відхилення їх пропозицій. Однак, на момент подання документів ФОП Горда Олександр Васильович надав:
• Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення;
• Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності».
Ці документи були надані на п’ятий день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, що перевищує визначений в тендерній документації строк (чотири дні).
Враховуючи положення абзацу третього підпункту третього пункту 44 Особливостей, у разі надання переможцем документації, що відповідає вимогам щодо підтвердження відсутності підстав для відхилення, тендерну пропозицію не було відхилено, оскільки документи були надані у відповідному вигляді і підтверджують відсутність підстав для відхилення пропозиції.
- виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб.pdf
- довідка щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей.pdf
- Додаток 4 ЛК-1.pdf
- Додаток 4 ЛК-2.pdf
- Додаток 4 ЛК-3.pdf
- Додаток 4 ЛК-4.pdf
- Додаток 4 ЛК-5.pdf
- Додаток 4 ЛК-6.pdf
- Експертний звіт.pdf
- зведений кошторисний розрахунок.pdf
- звіт по кап.pdf
- обгрунтування до кап.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-23 12:57:19
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт харчоблока їдальні Лосинівського закладу загальної середньої освіти Лосинівської селищної ради по вул. Богословська, 4а в смт. Лосинівка, Ніжинський район, Чернігівської області», код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 2 053 877,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-05-013373-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Згідно з пунктом 10 частини першої статті 10 Закону передбачено «…Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:…договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення…».
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовником разом з договором про закупівлю та додатками до нього протягом трьох робочих днів з дня його укладення неоприлюднено документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, чим порушено пункт 10 частини першої статті 10 Закону.
Надати пояснення у зв’язку з чим Замовником в електронній системі закупівель разом з договором про закупівлю підрядних робіт неоприлюднено документи, які містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-25 15:09:28
Відповідь
У відповідь на Ваш запит повідомляємо, що документи, які містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, не були оприлюднені у встановлений строк через:
• тимчасові труднощі, спричинені неконтрольованим відключенням електроенергії.
На даний момент усі недоліки виправлено, і зазначені документи будуть оприлюднені в системі закупівель згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі»
Замовник вживає заходів для уникнення подібних ситуацій у майбутньому та гарантує дотримання вимог законодавства надалі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-24 15:40:02
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт харчоблока їдальні Лосинівського закладу загальної середньої освіти Лосинівської селищної ради по вул. Богословська, 4а в смт. Лосинівка, Ніжинський район, Чернігівської області», код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 2 053 877,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-05-013373-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Згідно з додатком № 6 до тендерної документації Замовником передбачено, що «…Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Акт огляду об’єкта та ознайомлення з проектно-кошторисною документацією, датований не пізніше, ніж завершення періоду оскарження/періоду уточнення тендерної документації. Огляд об’єкту та ознайомлення з проектно-кошторисною документацією відбувається за участі представника – уповноваженої особи Замовника та Учасника. Акт може бути складений у довільній формі, та повинен бути підписаний уповноваженими особами Замовника та Учасника.
Витрати на відвідування об’єкту учасник несе за власні кошти. При цьому, замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою.
Тендерна пропозиція, що не відповідає технічним вимогам, викладеним у Додатку 4, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації…».
Згідно з даними електронній системи закупівель у складі тендерної пропозиції ФОП Горда Олександр Васильович відсутній акт огляду об’єкта.
Надати ґрунтовні пояснення з яких причин в електронній системі закупівель PROZORRO Замовником не було надано учаснику ФОП Горда Олександр Васильович вимогу про усунення вищевказаних невідповідностей протягом 24 годин?
2. Відповідно до пункту 1.1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, та технологій» додатку № 6 до тендерної документації Замовником передбачено «…До довідки включаються усі машини, механізми, обладнання, устаткування та ін., що будуть використовуватись при виконанні робіт на об’єкті, при розрахунках договірної ціни, та зазначені у підсумковій відомості ресурсів.
На підтвердження наявності обладнання, вказаного у Довідці, учасник у складі пропозиції на підтвердження наявності обладнання, вказаного у Довідці учасник у складі пропозиції надає:
- оборотно-сальдову відомість (оборотно-сальдова відомість обов’язково повинна мати дату складання/формування), яка повинна підтверджувати знаходження основних засобів на балансі підприємства учасника.
У разі наявності залученого обладнання, вказаного у Довідці, учасник додатково повинен надати сканкопії наступних документів:
- дійсного/их та чинного/их, протягом всього строку виконання робіт, договору/ів оренди або лізингу, або послуг тощо, що посвідчує/ють право користування. Договір/ори оренди або лізингу, або послуг тощо, наданий/і учасником у складі пропозиції, має/ють бути укладений/і на строк не менше строку виконання робіт. У разі якщо строк дії вказаного/их договору/ів менше строку виконання робіт, учасник додатково надає лист про те, що такий/і договір/ори буде/уть продовжено/пролонговано на строк не менше строку виконання робіт;
- акту/ів приймання-передачі учасником (або іншого/их документу/ів, який/і підтверджує/ють факт отримання учасником) такого обладнання до договору/ів оренди або лізингу, або послуг тощо (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).
- лист-згода власника на використання УЧАСНИКОМ обладнання/техніки у цій закупівлі (лист-згода в довільній формі, датований не раніше дня оголошення закупівлі).
На підтвердження наявності матеріально-технічної бази (приміщення власні/орендовані/ за договором про надання послуг тощо), вказаної у Довідці учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати сканкопії оригіналу/ів документа/ів на право власності, та/або право користування матеріально-технічною базою, та /або договору/орів про надання послуг тощо.
Договір/ори повинен/ні бути чинний/і на дату подання пропозиції і термін його/їх дії повинен бути не меншим строку виконання робіт. У разі якщо термін його/їх дії є меншим, то учасник додатково надає лист/и про те, що такий/і договір/и буде/уть продовжено/пролонговано на строк не менше строку виконання робіт…».
Разом з тим, у розділі ІІ Будівельні машини і механізми підсумкової відомості ресурсів до проєктно-кошторисної документації (файл «Кошторис.Pdf», наданої учасником закупівлі, вказані машини такі, як Автомобілі бортові, вантажопідйомність 5 т; Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т; Автонавантажувачі, вантажопідйомність 5 т; Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1 т; Навантажувачі одноковшеві універсальні, фронтальні, пневмоколісні, вантажопідйомність 2т, відсутні у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 15.11.2024, яка була завантажена ФОП Горда Олександр Васильович у складі тендерної пропозиції, чим порушено вимоги пункту 1.1 додатку № 6 до тендерної документації.
Надати пояснення з яких причин в електронній системі закупівель PROZORRO Замовником не було надано учаснику ФОП Горда Олександр Васильович вимогу про усунення вищевказаних невідповідностей протягом 24 годин?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-02 10:09:20
Відповідь
Пояснення щодо несвоєчасного подання документів учасником
ФОП Горда Олександр Васильович не подав окремі документи у визначений строк через технічні причини, які виникли на його стороні, Збої в роботі обладнання учасника.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-24 16:37:52
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт харчоблока їдальні Лосинівського закладу загальної середньої освіти Лосинівської селищної ради по вул. Богословська, 4а в смт. Лосинівка, Ніжинський район, Чернігівської області», код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 2 053 877,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-05-013373-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Згідно з пунктом 1.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку № 6 до тендерної документації Замовником передбачено, що довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід має містити «електрогазозварників - 2 особи».
Надати пояснення з яким чином учасником ФОП Горда Олександр Васильович під час подання тендерної пропозиції виконано вищезазначену вимогу Замовника?
2. Згідно пунктом 1.4 додатку № 6 до тендерної документації Замовником передбачено, що «...обов’язковою умовою є надання учасником ліцензії протипожежного призначення і вогнезахисту, видана Державною службою України з надзвичайних ситуацій (ДСНС)».
Надати пояснення з яким чином учасником ФОП Горда Олександр Васильович під час подання тендерної пропозиції виконано вищевказану вимогу Замовника?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-24 17:27:22
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт харчоблока їдальні Лосинівського закладу загальної середньої освіти Лосинівської селищної ради по вул. Богословська, 4а в смт. Лосинівка, Ніжинський район, Чернігівської області», код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 2 053 877,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-05-013373-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Згідно з підпунктом 14 пункту 1.5 додатку № 6 до тендерної документації (передостанній абзац додатку № 6 до тендерної документації) Замовником передбачено, що учасник процедури закупівлі мав надати «…копію дозволу Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України або Державної служби України з питань праці або Декларації відповідності матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (з урахуванням робіт, що передбачені в Додатку 4)».
Надати пояснення з яким чином учасником ФОП Горда Олександр Васильович під час подання тендерної пропозиції виконано вищезазначену вимогу Замовника?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-02 10:51:07
відповідь
Пояснення щодо несвоєчасного подання документів учасником
ФОП Горда Олександр Васильович не подав окремі документи у визначений строк через технічні причини, які виникли на його стороні, Збої в роботі обладнання учасника.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-30 14:46:23
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт харчоблока їдальні Лосинівського закладу загальної середньої освіти Лосинівської селищної ради по вул. Богословська, 4а в смт. Лосинівка, Ніжинський район, Чернігівської області», код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 2 053 877,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-05-013373-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Згідно з додатком № 6 до тендерної документації Замовником передбачено, що «…Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Акт огляду об’єкта та ознайомлення з проектно-кошторисною документацією, датований не пізніше, ніж завершення періоду оскарження/періоду уточнення тендерної документації. Огляд об’єкту та ознайомлення з проектно-кошторисною документацією відбувається за участі представника – уповноваженої особи Замовника та Учасника. Акт може бути складений у довільній формі, та повинен бути підписаний уповноваженими особами Замовника та Учасника.
Витрати на відвідування об’єкту учасник несе за власні кошти. При цьому, замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою.
Тендерна пропозиція, що не відповідає технічним вимогам, викладеним у Додатку 4, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації…».
Згідно з даними електронній системи закупівель у складі тендерної пропозиції ФОП Горда Олександр Васильович відсутній акт огляду об’єкта.
Надати ґрунтовні пояснення з яких причин в електронній системі закупівель PROZORRO Замовником не було надано учаснику ФОП Горда Олександр Васильович вимогу про усунення вищевказаних невідповідностей протягом 24 годин?
2. Відповідно до пункту 1.1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, та технологій» додатку № 6 до тендерної документації Замовником передбачено «…До довідки включаються усі машини, механізми, обладнання, устаткування та ін., що будуть використовуватись при виконанні робіт на об’єкті, при розрахунках договірної ціни, та зазначені у підсумковій відомості ресурсів.
На підтвердження наявності обладнання, вказаного у Довідці, учасник у складі пропозиції на підтвердження наявності обладнання, вказаного у Довідці учасник у складі пропозиції надає:
- оборотно-сальдову відомість (оборотно-сальдова відомість обов’язково повинна мати дату складання/формування), яка повинна підтверджувати знаходження основних засобів на балансі підприємства учасника.
У разі наявності залученого обладнання, вказаного у Довідці, учасник додатково повинен надати сканкопії наступних документів:
- дійсного/их та чинного/их, протягом всього строку виконання робіт, договору/ів оренди або лізингу, або послуг тощо, що посвідчує/ють право користування. Договір/ори оренди або лізингу, або послуг тощо, наданий/і учасником у складі пропозиції, має/ють бути укладений/і на строк не менше строку виконання робіт. У разі якщо строк дії вказаного/их договору/ів менше строку виконання робіт, учасник додатково надає лист про те, що такий/і договір/ори буде/уть продовжено/пролонговано на строк не менше строку виконання робіт;
- акту/ів приймання-передачі учасником (або іншого/их документу/ів, який/і підтверджує/ють факт отримання учасником) такого обладнання до договору/ів оренди або лізингу, або послуг тощо (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).
- лист-згода власника на використання УЧАСНИКОМ обладнання/техніки у цій закупівлі (лист-згода в довільній формі, датований не раніше дня оголошення закупівлі).
На підтвердження наявності матеріально-технічної бази (приміщення власні/орендовані/ за договором про надання послуг тощо), вказаної у Довідці учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати сканкопії оригіналу/ів документа/ів на право власності, та/або право користування матеріально-технічною базою, та /або договору/орів про надання послуг тощо.
Договір/ори повинен/ні бути чинний/і на дату подання пропозиції і термін його/їх дії повинен бути не меншим строку виконання робіт. У разі якщо термін його/їх дії є меншим, то учасник додатково надає лист/и про те, що такий/і договір/и буде/уть продовжено/пролонговано на строк не менше строку виконання робіт…».
Разом з тим, у розділі ІІ Будівельні машини і механізми підсумкової відомості ресурсів до проєктно-кошторисної документації (файл «Кошторис.Pdf», наданої учасником закупівлі, вказані машини такі, як Автомобілі бортові, вантажопідйомність 5 т; Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т; Автонавантажувачі, вантажопідйомність 5 т; Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1 т; Навантажувачі одноковшеві універсальні, фронтальні, пневмоколісні, вантажопідйомність 2т, відсутні у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 15.11.2024, яка була завантажена ФОП Горда Олександр Васильович у складі тендерної пропозиції, чим порушено вимоги пункту 1.1 додатку № 6 до тендерної документації.
Надати пояснення з яких причин в електронній системі закупівель PROZORRO Замовником не було надано учаснику ФОП Горда Олександр Васильович вимогу про усунення вищевказаних невідповідностей протягом 24 годин?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-02 10:18:44
відповідь пояснення
Пояснення щодо несвоєчасного подання документів учасником
ФОП Горда Олександр Васильович не подав окремі документи у визначений строк через технічні причини, які виникли на його стороні, Збої в роботі обладнання учасника.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-30 14:47:23
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт харчоблока їдальні Лосинівського закладу загальної середньої освіти Лосинівської селищної ради по вул. Богословська, 4а в смт. Лосинівка, Ніжинський район, Чернігівської області», код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 2 053 877,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-05-013373-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Згідно з пунктом 1.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку № 6 до тендерної документації Замовником передбачено, що довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід має містити «електрогазозварників - 2 особи».
Надати пояснення з яким чином учасником ФОП Горда Олександр Васильович під час подання тендерної пропозиції виконано вищезазначену вимогу Замовника?
2. Згідно пунктом 1.4 додатку № 6 до тендерної документації Замовником передбачено, що «...обов’язковою умовою є надання учасником ліцензії протипожежного призначення і вогнезахисту, видана Державною службою України з надзвичайних ситуацій (ДСНС)».
Надати пояснення з яким чином учасником ФОП Горда Олександр Васильович під час подання тендерної пропозиції виконано вищевказану вимогу Замовника?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-30 14:49:24
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт харчоблока їдальні Лосинівського закладу загальної середньої освіти Лосинівської селищної ради по вул. Богословська, 4а в смт. Лосинівка, Ніжинський район, Чернігівської області», код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 2 053 877,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-05-013373-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Згідно з підпунктом 14 пункту 1.5 додатку № 6 до тендерної документації (передостанній абзац додатку № 6 до тендерної документації) Замовником передбачено, що учасник процедури закупівлі мав надати «…копію дозволу Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України або Державної служби України з питань праці або Декларації відповідності матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (з урахуванням робіт, що передбачені в Додатку 4)».
Надати пояснення з яким чином учасником ФОП Горда Олександр Васильович під час подання тендерної пропозиції виконано вищезазначену вимогу Замовника?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-02 10:33:44
Відповідь
Пояснення щодо несвоєчасного подання документів учасником
ФОП Горда Олександр Васильович не подав окремі документи у визначений строк через технічні причини, які виникли на його стороні, Збої в роботі обладнання учасника.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 січня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 січня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8, пункту 10 частини першої статті 10 Закону та абзацу першого пункту 43, абзацу третього підпункту третього пункту 44 Особливостей.)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-10
sas24-3-7
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 листопада 2024 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Горда Олександр Васильович |
2 009 257,00
UAH
|
2 009 257,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Горда Олександр Васильович #2679615317 |
Переможець |
2 009 257,00
UAH
|
21 листопада 2024 12:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 грудня 2024 15:20
|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2024 11:20
|
договір 28.pdf | укладений |
29 листопада 2024 11:15
|