Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національна академія внутрішніх справ |
Код ЄДРПОУ: | 08751177 |
Вебсайт: | http://www.naiau.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03035, Україна , м. Київ обл., м. Київ, пл. Солом'янська, буд. 1 |
Контактна особа: |
Костянтин Доценко +380987579685 kostyakostya22@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 листопада 2024 22:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 листопада 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 23 171 559,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 231 715,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору у вигляді перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника у розмірі 0,5% вартості договору. Платіжні реквізити Замовника: Отримувач: Національна академія внутрішніх з справ ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 08751177; юридична адреса: 03035, м. Київ, Солом’янська площа, 1 банківські реквізити: р/р № UA618201720355169006000000175 в Державній казначейській службі України, м. Київ МФО 820172 Призначення платежу: забезпечення виконання договору по відкритим торгам на закупівлю «Реконструкція складського приміщення, криміналістичного полігону та комори ГО під їдальню з господарським блоком і адмінприміщеннями на вул. Національної Гвардії, 3 у м. Івано-Франківську. Коригування» (код за ДК 021:2015–45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (Посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі) або забезпечення виконання договору по відкритим торгам по номер оголошення UA-20ХХ-ХХ-ХХ-00ХХХХ-Х. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. Учасники-нерезиденти, у разі якщо будуть визнані переможцями торгів, можуть надавати забезпечення виконання договору в іноземній валюті в розмірі 0,5 % вартості договору, що перераховується Учасником-нерезидентом за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Реконструкція складського приміщення, криміналістичного полігону та комори ГО під їдальню з господарським блоком і адмінприміщеннями на вул. Національної Гвардії, 3 у м. Івано-Франківську. Коригування» (код за ДК 021:2015–45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
Місце поставки : м. Івано-Франківськ вул. Національної Гвардії, 3
Кількість: 1 робота
4) очікувана вартість предмета закупівлі: 23 171 559,80 грн з ПДВ
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 20.12.2024 року
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 19.11.2024 до 00:00 год
7) умови оплати: Оплата здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 10 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 7 –ми банківських днів, з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на рахунок. При цьому оплата Постачальнику за поставлений Товар проводиться Замовником у відповідності із розподілом обсягів коштів бюджетного фінансування.
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях:
Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 листопада 2024 22:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 листопада 2024 22:27 |
Кваліфікаційні_вимоги.doc | |
04 листопада 2024 22:27 |
Форма_Тендерна_пропозиція.doc | |
04 листопада 2024 22:27 |
Оголошення про проведення відкритих торгів_з особливостями_реконструкція.doc | |
04 листопада 2024 22:27 |
ВТ_з_особливостями_Реконструкція будівлі.docx | |
04 листопада 2024 22:27 |
Проект_договору.doc | |
04 листопада 2024 22:27 |
Технічні_якісні_кількісні_характеристики.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-28-000058 ● 402944e213e84f61a68c9c1fecbe70a0
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 січня 2025 15:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
27.01.2025 № 32
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17 UA-2024-11-04-015485-a 04.11.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-31 10:41:06
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Реконструкція складського приміщення, криміналістичного полігону та комори ГО під їдальню з господарським блоком і адмінприміщеннями на вул. Національної Гвардії, 3 у м. Івано-Франківську. Коригування» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-04-015485-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документах (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-05 11:58:31
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції складського приміщення, криміналістичного полігону та комори ГО під їдальню з господарським блоком і адмінприміщеннями на вул. Національної Гвардії, 3 у м. Івано-Франківську. Коригування» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:
UA-2024-11-04-015485-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні додаткових пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію з підтвердними документами на підставі яких підтверджено відповідність тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА КАНТРІ СТАЙЛ» (посилання на файл) вимогам пункту 1 додатку 1 до тендерної документації в частині наявності розпилювача архітектурних покриттів (штукатурної станції).
2. Надати інформацію з підтвердними документами на підставі яких підтверджено відповідність тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА КАНТРІ СТАЙЛ» (посилання на файл) вимогам Додатку 1 до тендерної документації в частині скріплення печаткою та підписом організацією-Учасником наданої кошторисної документації у складі зведеного кошторисного розрахунку вартості ремонту, локальних кошторисів, підсумкової відомості ресурсів, а також скріплені підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника договірна ціна, зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту, локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповіді ще немає
Ризики, що спрацювали
sas24-3-7
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 листопада 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА КАНТРІ СТАЙЛ" |
23 050 280,76
UAH з ПДВ
|
23 050 280,76
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА КАНТРІ СТАЙЛ" #43533997 |
Переможець |
23 050 280,76
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2024 17:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2024 14:34
|
Додаткова угода №1 до Договору Д-1145 від 28.11.24 (1).pdf | зміни до договору |
19 грудня 2024 14:33
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2024 09:13
|
Д-1145 від 28.11.2024._.pdf | укладений |
03 грудня 2024 09:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | Д-1145 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Д.У №1 до Договору № Д-1145 від 28.11.2024 р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |