Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нагрудні відеореєстратори
Очікувана вартість
1 250 000,00 UAH
UA-2024-11-04-002610-a ● 8614b8b5adad45faaf6424523aa91e6b
Відкриті торги з особливостями
Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент територіального контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 34926981 |
Місцезнаходження: | 03057, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Дегтярівська, будинок 31, корпус 2 |
Контактна особа: |
Борщ Сергій 380442931222 blagobuh@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 листопада 2024 10:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 листопада 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2024 14:31 |
Очікувана вартість: | 1 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32330000-5: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штука
Нагрудні відеореєстратори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01054, Україна, Київська область, Київ, вулиця Богдана Хмельницького, будинок 51А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 листопада 2024 11:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 листопада 2024 11:35 |
Додаток 5 Лист-згода на обробку пересональних даних 2024-11-07.docx | |
07 листопада 2024 11:35 |
Додаток 4 Форма Цінової пропозиції 2024-11-07.docx | |
07 листопада 2024 11:35 |
ТД Відеорегістратор 2024-11-07.docx | |
07 листопада 2024 11:35 |
Протокол 148 Нагрудні відеореєстратори Зміни ТД 2024-11-07.doc | |
07 листопада 2024 11:35 |
Додаток 3 Проекту договору 2024-11-07.docx | |
07 листопада 2024 11:35 |
Додаток 1 ТД Кваліфікаційні критерії 2024-11-07.docx | |
07 листопада 2024 11:35 |
Додаток 2 ТД Технічні вимоги 2024-11-07.docx | |
04 листопада 2024 16:13 |
ТД Відеорегістратор 2024-11-04.docx | |
04 листопада 2024 16:13 |
Протокол 146 Нагрудні відеореєстратори Зміни ТД 2024-11-04.doc | |
04 листопада 2024 10:35 |
ТД Відеорегістратор 2024-10-21.docx |
07 листопада 2024 11:36 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
07 листопада 2024 11:35 |
Додаток 5 Лист-згода на обробку пересональних даних 2024-11-07.docx
|
||||||
07 листопада 2024 11:35 |
Додаток 4 Форма Цінової пропозиції 2024-11-07.docx
|
||||||
07 листопада 2024 11:35 |
ТД Відеорегістратор 2024-11-07.docx
|
||||||
07 листопада 2024 11:35 |
Протокол 148 Нагрудні відеореєстратори Зміни ТД 2024-11-07.doc
|
||||||
07 листопада 2024 11:35 |
Додаток 3 Проекту договору 2024-11-07.docx
|
||||||
07 листопада 2024 11:35 |
Додаток 1 ТД Кваліфікаційні критерії 2024-11-07.docx
|
||||||
07 листопада 2024 11:35 |
Додаток 2 ТД Технічні вимоги 2024-11-07.docx
|
||||||
04 листопада 2024 16:13 |
ТД Відеорегістратор 2024-11-04.docx
|
||||||
04 листопада 2024 16:13 |
Протокол 146 Нагрудні відеореєстратори Зміни ТД 2024-11-04.doc
|
||||||
04 листопада 2024 10:35 |
ТД Відеорегістратор 2024-10-21.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 04 листопада 2024 12:48
Дата відповіді: 04 листопада 2024 13:52
Шановний Замовнику! В Додаток № 2 до Тендерної документації пунктом 3.2 зазначені додаткові вимоги, зокрема надання у складі своєї пропозиції "висновок санітарно–епідеміологічної експертизи".
Слід звернути увагу, що Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" яким було визначено отримання висновків санітарно-епідеміологічної експертизи втратив чинність від 01.10.2023 на підставі Закону № 2573-IX від 06.09.2022.
Отже з 01.10.2023 не вимагається отримання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Крім того, неможливо отримати зазначений висновок, оскільки законодавством це вже не передбачено.
Тобто якість товару, визначаеться лише декларацію про відповідність або сертифікат відповідності (якості на товар).
На підставі викладеного прошу усунути дискримінаційну вимогу та внести зміни до додатку 2 Тендерної документації, яким придбати надання висновку санітарно–епідеміологічної експертизи.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Ваше звернення опрацьовано - вимогу, стосовно надання Учасником висновку санітарно-епідеологічної експертизи за предметом закупівлі буде вилучено. Оновлена тендерна документація з відповідним коригуванням даного пункту буде оприлюднена у відповідності до чинного законодавства.
Вимога щодо сертифікації
Дата подання: 04 листопада 2024 12:55
Дата відповіді: 04 листопада 2024 15:15
Шановний Замовнику!
Звертаємо вашу увагу на те, що в додатку 2 технічних арактеритик до товару зазначені вимоги наявності GPS та Wi-Fi.
Отже, якщо ж у пристрої наявна функція GPS та Wi-Fi, такий товар має відповідати вимогам Технічного регламенту радіообладнання, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24 травня 2017 року №355. Відповідно, запропонований товар повинен мати сертифікат експертизи типу та оцінки електронного і електричного обладнання стосовно впливу електромагнітних полів на організм людини, зокрема для GPS-радіозв’язку та Wi-Fi.
На підставі викладеного, прошу до додатку 2 ТД до переліку додаткових документів додати наявність Сертифікату експертизи типу на відповідність запропонованої продукції вимогам Технічного регламенту радіообладнання, затвердженого Постановою КМ України від 24.05.2017 №355. Обов'язкова відповідність в розділі захисту здоров'я ДСТУ EN 62311:2014 (Оцінювання електронного і електричного обладнання стосовно обмеження впливу на людину електромагнітних полів) на типи радіозв’язку GPS, Bluetooth, Wi-Fi 2,4 та 5+ ГГц, що видано Учаснику або виробнику (Даний сертифікат повинен бути виданий акредитованим органом оцінки відповідності, та чинний на момент подання пропозицій).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Ваше звернення опрацьовано – відповідні правки, стосовно надання Учасниками додаткових кваліфікаційних документів з метою дотримання Технічного регламенту радіообладнання за предметом закупівлі буде внесено. Оновлена тендерна документація з відповідним коригуванням даного пункту буде оприлюднена у відповідності до чинного законодавства.
Технічне
Дата подання: 05 листопада 2024 15:43
Дата відповіді: 06 листопада 2024 17:16
Замовник встановив дискримінаційну вимогу, а саме:На підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам Технічного регламенту радіообладнання, затвердженого Постановою КМ України від 24.05.2017 №355 Учасник має надати Сертифікат експертизи типу, що видано Учаснику або виробнику товару. Обов'язкова відповідність в розділі захисту здоров'я ДСТУ EN 62311:2014 (Оцінювання електронного і електричного обладнання, стосовно обмеження впливу на людину електромагнітних полів) на типи радіозв’язку GPS, Bluetooth, Wi-Fi 2,4 та 5+ ГГц." По перше, Учасник не може встановлювати вимоги органу з оцінювання продукціїї відповідно до технічного регламенту. По друге, в Технічномуо регламенті, затвердженого Постановою КМ України від 24.05.2017 №355 відсутня вимога щодо ДСТУ EN 62311:2014. По Трете є аналогічні ДСТУ EN 62311:2014 нормативні документи, що видані пізнійше, наприклад ДСТУ EN 62368-1:2017 та ДСТУ EN 62479:2015. По четверте, сертифікат типу видається на товар, а не Учасника або виробника. З огляду на викладене, вимагаємо викласти абзац 2 пункту3.2 в такій редакції "Учаснику на підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам Технічного регламенту радіообладнання, затвердженого Постановою КМ України від 24.05.2017 №355 Учасник має надати Сертифікат експертизи типу."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Ваше звернення опрацьовано. Метою закупівлі Замовником є отримання від Учасника якісного товару. В даному випадку оцінка відповідності відеореєстраторів регламентується вимогами чинних технічних регламентів, згідно статті 11 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», а саме – «1. Відповідність введеної в обіг, наданої на ринку або введеної в експлуатацію в Україні продукції вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції, є обов’язковою, за винятком випадків, визначених у зазначених технічних регламентах та статті 12 цього Закону». Виходячи з наведеного, пункт 3.2. Технічних вимог до предмету закупівлі у Додатку 2 до Тендерної документації буде викладено у наступній редакції:
«3.2. На підтвердження сертифікації виробництва відеореєстраторів Учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен надати Замовнику завірену(і) належним чином копію(ї) сертифікату(ів) виробника(ів) на відповідність виробництва стандартам ДСТУ ISO 9001:2018 та ДСТУ ISO 14001:2015, сертифікати якості та декларації відповідності, які є дійсними на дату розкриття тендерної пропозиції.
Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції документи, які відповідно до чинного законодавства України засвідчують якість та відповідність предмету закупівлі - сертифікат відповідності та /або декларація відповідності згідно Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», норми якого є обов’язковими для виконання всіма суб’єктами
Надані документи повинні бути дійсним на дату розкриття тендерної пропозиції.».
Замовник дотримується виконання усіх пунктів статті 5 Закону про закупівлі щодо принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації Учасників закупівлі. Таким чином, звинувачення Учасника, стосовно будь-яких дискримінаційних вимог безпідставні та не мають місце.
Оновлений Додаток 2 до тендерної документації з відповідним коригуванням даного пункту буде оприлюднено у відповідності до чинного законодавства.
«3.2. На підтвердження сертифікації виробництва відеореєстраторів Учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен надати Замовнику завірену(і) належним чином копію(ї) сертифікату(ів) виробника(ів) на відповідність виробництва стандартам ДСТУ ISO 9001:2018 та ДСТУ ISO 14001:2015, сертифікати якості та декларації відповідності, які є дійсними на дату розкриття тендерної пропозиції.
Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції документи, які відповідно до чинного законодавства України засвідчують якість та відповідність предмету закупівлі - сертифікат відповідності та /або декларація відповідності згідно Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», норми якого є обов’язковими для виконання всіма суб’єктами
Надані документи повинні бути дійсним на дату розкриття тендерної пропозиції.».
Замовник дотримується виконання усіх пунктів статті 5 Закону про закупівлі щодо принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації Учасників закупівлі. Таким чином, звинувачення Учасника, стосовно будь-яких дискримінаційних вимог безпідставні та не мають місце.
Оновлений Додаток 2 до тендерної документації з відповідним коригуванням даного пункту буде оприлюднено у відповідності до чинного законодавства.
Дискримінація
Дата подання: 05 листопада 2024 17:01
Дата відповіді: 06 листопада 2024 11:50
Замовник встановив дискримінаційну вимогу, а саме: "1.2. Договір (-и) та видаткова (-і) накладна (-і), що свідчить про поставку аналогічного товару - Нагрудні відеореєстратори, на суму не меньше 500 000,00 грн. за будь-який період з 01.01.2021 р. по 01.10.2024 р."
Ні законом ні особливостями не передчачено встановленя обмежень щодо досвіду виконання аналогічних договорів. А відтак вимагаємо викласти вимогу в такій редакції: "1.2. Договір (-и) та видаткова (-і) накладна (-і), що свідчить про поставку аналогічного товару "Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу" Нагрудні відеореєстратори за будь-який період з 01.01.2021 р. по 01.10.2024 р"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Пунктом 28 Особливостей встановлено наступну норму: «У тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством». Відповідно до Статті 16. Закону про закупівлі – «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі 1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.»
Таким чином, Замовником на законних підставах було обрано у якості дотримання Учасниками кваліфікаційних критеріїв та виконання ними умов пункту 3 Статті 16 Закону про закупівлі, а саме - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) про поставку аналогічного товару - нагрудних відеореєстраторів. Метою закупівлі будь-яким Замовником є не лише отримання товару за ринковими цінами з певними технічними характеристиками у потрібної кількості, належної якості, сертифікованого згідно галузевих стандартів та чинного законодавства, відповідно до власних потреб для своїх працівників, але й гарантія доброчесності та незаплямованої ділової репутації кожного Учасника закупівлі на усіх етапах – закупівля товару, постачання та його гарантійний сервісний супровід. Обрання суми виконаних аналогічних договорів, що наразі складає 40 % від оголошеної суми закупівлі, обґрунтовано перш за все необхідністю Замовника отримати офіційно задокументовані додаткові гарантії фінансової спроможності кожного Учасника закупівлі та їх можливості надалі не лише виконати постачання товару у потрібної кількості та належної якості, але й забезпечити його подальшу сервісну підтримку у гарантійний період.
Замовник дотримується виконання усіх пунктів статті 5 Закону про закупівлі щодо принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації Учасників закупівлі. Таким чином, звинувачення Учасника, стосовно будь-яких дискримінаційних вимог безпідставні та не мають місце.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.»
Таким чином, Замовником на законних підставах було обрано у якості дотримання Учасниками кваліфікаційних критеріїв та виконання ними умов пункту 3 Статті 16 Закону про закупівлі, а саме - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) про поставку аналогічного товару - нагрудних відеореєстраторів. Метою закупівлі будь-яким Замовником є не лише отримання товару за ринковими цінами з певними технічними характеристиками у потрібної кількості, належної якості, сертифікованого згідно галузевих стандартів та чинного законодавства, відповідно до власних потреб для своїх працівників, але й гарантія доброчесності та незаплямованої ділової репутації кожного Учасника закупівлі на усіх етапах – закупівля товару, постачання та його гарантійний сервісний супровід. Обрання суми виконаних аналогічних договорів, що наразі складає 40 % від оголошеної суми закупівлі, обґрунтовано перш за все необхідністю Замовника отримати офіційно задокументовані додаткові гарантії фінансової спроможності кожного Учасника закупівлі та їх можливості надалі не лише виконати постачання товару у потрібної кількості та належної якості, але й забезпечити його подальшу сервісну підтримку у гарантійний період.
Замовник дотримується виконання усіх пунктів статті 5 Закону про закупівлі щодо принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації Учасників закупівлі. Таким чином, звинувачення Учасника, стосовно будь-яких дискримінаційних вимог безпідставні та не мають місце.
Дискримінація
Дата подання: 05 листопада 2024 17:09
Дата відповіді: 06 листопада 2024 11:44
Вимога замовника, а саме : "2.Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: 2.1. Довідка (лист) довільної форми про наявність авторизованих сервісних центрів в місті Києві. 2.2. Копія сертифікату або інший документ який підтверджує статус та/або повноваження сервісного центру щодо гарантійної підтримки та сервісного обслуговування продукції, що закуповується." Учасник встановлюючи таку вимогу Ви обмежуєте участь інших учасників, які є лише продавцем товару, а також створююте умови під конкретного виробника товару. Ознайомтесь із закупівлєю UA-2024-01-23-005345-a та рішення АМКУ № 2274-р/пк-пз від 06.02.2024 з цього питання твв внесить зміни до тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Пунктом 28 Особливостей встановлено наступну норму: «У тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством». Відповідно до Статті 16. Закону про закупівлі – «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі 1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.»
Таким чином, Замовником на законних підставах було обрано у якості дотримання Учасниками кваліфікаційних критеріїв та виконання ними умов пункту 1 Статті 16 Закону про закупівлі, а саме - наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Метою закупівлі будь-яким Замовником є не лише отримання товару з певними технічними характеристиками за ринковими цінами, відповідно до власних потреб для своїх працівників. Однією з не менш важливих умов для Замовника є гарантія спроможності кожного Учасника закупівлі будь-якого статусу – продавця, дистрибутора, реселлера, тощо не лише виконати постачання товару у потрібної кількості, належної якості, сертифікованого згідно галузевих стандартів та чинного законодавства, але й забезпечити його подальшу сервісну підтримку у гарантійний період у сертифікованому компанією-виробником сервісному центрі співробітниками, що мають відповідну підготовку та кваліфікацію. Звертаю Вашу увагу на той факт, що для кожного Замовника отримання гарантованого якісного сервісу після купівлі товару будь-якої компанії-виробника є абсолютно виправданою умовою, тому що придбання товару без його подальшого сервісного супроводу просто не має сенсу, окрім того - це може згодом призвести до неабияких фінансових збитків. Що є неприпустимим фактом для будь-якого Замовника.
Замовник дотримується виконання усіх пунктів статті 5 Закону про закупівлі щодо принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації Учасників закупівлі. Таким чином, звинувачення Учасника, стосовно будь-яких дискримінаційних вимог щодо обмеження участі інших учасників, а також створення умов під конкретного виробника товару абсолютно безпідставні та не мають місце.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.»
Таким чином, Замовником на законних підставах було обрано у якості дотримання Учасниками кваліфікаційних критеріїв та виконання ними умов пункту 1 Статті 16 Закону про закупівлі, а саме - наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Метою закупівлі будь-яким Замовником є не лише отримання товару з певними технічними характеристиками за ринковими цінами, відповідно до власних потреб для своїх працівників. Однією з не менш важливих умов для Замовника є гарантія спроможності кожного Учасника закупівлі будь-якого статусу – продавця, дистрибутора, реселлера, тощо не лише виконати постачання товару у потрібної кількості, належної якості, сертифікованого згідно галузевих стандартів та чинного законодавства, але й забезпечити його подальшу сервісну підтримку у гарантійний період у сертифікованому компанією-виробником сервісному центрі співробітниками, що мають відповідну підготовку та кваліфікацію. Звертаю Вашу увагу на той факт, що для кожного Замовника отримання гарантованого якісного сервісу після купівлі товару будь-якої компанії-виробника є абсолютно виправданою умовою, тому що придбання товару без його подальшого сервісного супроводу просто не має сенсу, окрім того - це може згодом призвести до неабияких фінансових збитків. Що є неприпустимим фактом для будь-якого Замовника.
Замовник дотримується виконання усіх пунктів статті 5 Закону про закупівлі щодо принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації Учасників закупівлі. Таким чином, звинувачення Учасника, стосовно будь-яких дискримінаційних вимог щодо обмеження участі інших учасників, а також створення умов під конкретного виробника товару абсолютно безпідставні та не мають місце.
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Дата подання: 05 листопада 2024 17:23
Дата відповіді: 06 листопада 2024 09:23
Пунктом 28 Особливостей встановлено норму, яку повинен виконувати Замовник, зокрема: "Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації." Будь ласка виконуйте вимоги законодавства
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Ваше звернення опрацьовано - перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі що наразі наведено у складі тендерної документації буде оформлено як окремі додатки до неї. Оновлена тендерна документація з відповідним коригуванням буде оприлюднена у відповідності до чинного законодавства.
Дискримінація
Дата подання: 08 листопада 2024 11:20
Дата відповіді: 08 листопада 2024 14:44
Замовник в додатку 2 встановив вимоги до технічних характеристик, які притаманні лише одному виробнику. Вимагаємо надати інформацію про не менш ніж двох виробників, що можуть виготовити товар, який би відповідав вимогам встановленим в додатку 2.
Відповідь: Шановний Учаснику! Кожна компанія - розробник та виробник, залежно від свого бачення технічної та схемної реалізації по виробництву одного й того ж класу товару, власної виробничої бази, фінансових можливостей, кваліфікації персоналу, тощо може запропонувати різний за виконанням товар, що вцілому буде виконувати однакові функції. Головним критерієм при обранні найбільш оптимальної пропозиції за даним предметом закупівлі є той факт, що товар, запропонований будь-яким Учасником, повинен перш за все виконувати свої функціональні, експлуатаційні задачі та відповідати технічним вимогам, що застосовуються до даного класу пристроїв, згідно з наведеними Замовником технічними вимогами, характеристиками, параметрами або бути не гіршим ніж предмет закупівлі.
Замовник дотримується виконання усіх пунктів статті 5 Закону про закупівлі щодо принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації Учасників закупівлі.
Замовник дотримується виконання усіх пунктів статті 5 Закону про закупівлі щодо принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації Учасників закупівлі.
Додаток 2.
Дата подання: 08 листопада 2024 11:22
Дата відповіді: 08 листопада 2024 13:57
Просимо визначити, які показники вважаються кращими? Вимога Операційна система - Linux, а якщо Андроид або інша це краще?
Відповідь: Шановний Учаснику! Як відомо, операційна система, це базовий комплекс програм, який виконує керування апаратною складовою комп'ютера або віртуальної машини, а також вцілому забезпечує керування обчислювальним процесом та організовує взаємодію з користувачем. Наразі налічується вже певна кількість різних операційних систем від різних компаній-розробників та постачальників даного програмного продукту. Головним критерієм при обранні найбільш оптимальної пропозиції за даним предметом закупівлі є той факт, що товар, запропонований будь-яким Учасником, повинен перш за все виконувати свої функціональні, експлуатаційні задачі та відповідати технічним вимогам, що застосовуються до даного класу пристроїв незалежно від використаної моделі операційної системи, згідно з наведеними Замовником технічними вимогами, характеристиками, параметрами або бути не гіршим ніж предмет закупівлі.
Технічні
Дата подання: 08 листопада 2024 11:27
Дата відповіді: 08 листопада 2024 13:56
Вимога встановлена в додатку 2, а саме: "Заплановане використання: у складі док-станції з розпізнаванням обличчя з модулем розширення" не відноситься до технічних характеристик відеореєстратора, оскільки такий модуль не встановлюється на відеореєстраторах, а є програмою, яка встановлюється на ПЕОМ. Вимагаємо прибрати цю вимогу з додатку 2.
Відповідь: Шановний Учаснику! Відеореєстратор, як апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу може використовуватись не лише як самостійний пристрій, що фіксує аудіо- та відеоінформацію, зберігає її у власній пам’яті та за потреби відображає відеоархів. Також він може експлуатуватись у якості додаткового пристрою у складі більш розгалуженої системи відеонагляду. В даному випадку Замовником було надано додаткове пояснення, де предмет даної закупівлі заплановано надалі використовувати, а саме - у складі док-станції з розпізнаванням обличчя з модулем розширення до даної док-станції. Замовник дотримується виконання усіх пунктів статті 5 Закону про закупівлі щодо принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації Учасників закупівлі.
Технічний регламент
Дата подання: 08 листопада 2024 11:38
Дата відповіді: 08 листопада 2024 15:04
Звертаємо Вашу увагу на те, що відеореєстратори, які містять у своєму складі радіообладнання (радіотехнології Wi-Fi, Bluetooth, GPS/GNSS- приймачі, тощо), мають відповідати Технічному регламенту радіообладнання (затвердженого ПКМУ від 24.05.2017 №355).
Технічний регламент радіообладнання (далі -TP Р) встановлює вимоги до радіообладнання, яке надається на ринку та вводиться в експлуатацію в Україні незалежно від форми постачання.
Відповідно, таке радіообладнання вводиться в експлуатацію та використовується на території України тільки у разі, коли воно відповідає вимогам TP Р, та за умови належного встановлення, обслуговування та використання за своїм призначенням.
З метою підтвердження відповідності відеореєстраторів вимогам TP Р необхідно провести оцінку відповідності. Відповідність суттєвим вимогам регламенту проводиться, застосовуючи процедури оцінки відповідності визначені TP Р.
Примітка. Оцінка відповідності, а не «сертифікація» головна умова для надання на ринку та введення в експлуатацію радіообладнання в Україні. З огляду на викладене вимагаємо внести зміни до додатку 2 відповідно до вимог законодавства та видаліти вимоги щодо 3.1. Якість запропонованого Учасником торгів товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ДСТУ, ГОСТ, ТУ тощо). У складі тендерної пропозиції надати Замовнику завірену(і) належним чином копію(ї) сертифікату(ів) або декларації(й), яка(і) є дійсною(ими) на дату розкриття тендерної пропозиції.
3.2. На підтвердження сертифікації виробництва відеореєстраторів до них Учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен надати Замовнику завірену(і) належним чином копію(ї) сертифікату(ів) виробника(ів) на відповідність виробництва стандартам ДСТУ ISO 9001:2018 та ДСТУ ISO 14001:2015, сертифікати якості та декларації відповідності, які є дійсними на дату розкриття тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Однією з важливих умов для кожного Замовника є гарантія постачання будь-яким з Учасників товару за предметом закупівлі у потрібної кількості, належної якості, сертифікованого згідно галузевих стандартів та чинного законодавства, що офіційно підтверджені відповідними документами. Одночасно, інформую Вас, що згідно з частиною 3 статті 22 Закону України «Про Закупівлю» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. В даному випадку, відсутні вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Спроба ввести в оману замовника та навязати дискримінаційну вимогу
Дата подання: 08 листопада 2024 12:13
Дата відповіді: 08 листопада 2024 15:06
Шановний Замовнику! В попередньому зверненні потенційний Учасник звертается з питанням, щодо внесення змін до ТД та видалити наявніть сертифікату згідно постанови КМУ від 24.05.2017 №355 та додати відповідність виробництва стандартам ДСТУ ISO 9001:2018 та ДСТУ ISO 14001:2015, сертифікати якості та декларації відповідності.
Отже хочу звернути увагу, що сертифікати "ДСТУ ISO 9001:2018 та ДСТУ ISO 14001:2015, сертифікати якості та декларації відповідності" не є обовязковими, а є добровільними. Тому внесення їх до вимог ТД є за бажанням Замовника.
Однак, як якщо ж у пристрої наявна функція GPS та Wi-Fi, такий товар має обовязково пройти оцінку відповідати вимогам Технічного регламенту радіообладнання, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24 травня 2017 року №355. Результатами оцінки відповідності є Сертифікат експертизи типу який видається Заявнику або виробнику обладнання та зазначается саме відповідність та безпечність використання пристрою, вплив на здорове людини, підтверджує що радіообладнання відповідає суттєвим вимогам безпеки, електромагнітної сумісності та ефективного використання радіочастотного спектра.
На підставі викладеного, просимо залишити наявність обовязкової сертифікації згідно ПКМУ від 24.05.2017 №355, оскількі введення в обіг та експлуатацію радіообладнання без проведення оцінки відповідності не допускається.
А сертифікати згідно ДСТУ ISO 9001:2018 та ДСТУ ISO 14001:2015, сертифікати якості та декларації відповідності, є не обовязковими та їх внесення в ТД на розсуд Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Однією з важливих умов для кожного Замовника є гарантія постачання будь-яким з Учасників товару за предметом закупівлі у потрібної кількості, належної якості, сертифікованого згідно галузевих стандартів та чинного законодавства, що офіційно підтверджені відповідними документами. Одночасно, інформую Вас, що згідно з частиною 3 статті 22 Закону України «Про Закупівлю» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. В даному випадку, відсутні вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-11-04-002610-a.b1
Статус:
Задоволено
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВОРОТНЯ КІРА СЕРГІЇВНА, Код ЄДРПОУ:3362015685
Дата подання: 08 листопада 2024 17:38
Дата подання: 08 листопада 2024 17:38
щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
04 листопада 2024 року Департамент територіального контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (надалі – Замовник) оголосила закупівлю за процедурою відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі Нагрудні відеореєстраторикод ДК 021:2015: 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу з розміщенням тендерної документації в електронній системі закупівель за UA-2024-11-04-002610-a.
Стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає добросовісну конкуренція серед учасників, максимальну економію, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Включаючи до тендерної документації дискримінаційні умови, Замовник (навмисно або ні) необґрунтовано звужує коло потенційних Учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурентному змаганні.
Фізична особа – підприємець Коворотня Кира Сергіївна не може взяти участь в даній закупівлі, оскільки Замовник встановив дискримінаційні вимоги.
1. В додатку 1 встановлено таку вимогу:
1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
1.2. Договір (-и) та видаткова (-і) накладна (-і), що свідчить про поставку аналогічного товару - Нагрудні відеореєстратори, на суму не меньше 500 000,00 грн. за будь-який період з 01.01.2021 р. по 01.10.2024 р.
* Під аналогічним договором розуміється договір, який був укладений учасником не раніше 2021-2024 років та виконаний у повному обсязі, предметом якого є поставка Нагрудні відеореєстратори (код закупівлі згідно з код ДК 021:2015 32330000-5 «Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу» )
*У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
Фізична – особа підприємець Коворотня Кира Сергіївна має досвід виконання аналогічних договорів, предметом якого є постачання «Нагрудні відеореєстратори (код закупівлі згідно з код ДК 021:2015 32330000-5 «Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу», зокрема з Головним управлінням Національної поліції у Волинській області за предметом закупівлі Цифровий нагрудний відеореєстратор (бодікамера) за кодом ДК 021:2015:35120000-1: Системи та пристрої нагляду та охорони на суму 289 800 грн без ПДВ (номер в ПРОЗОРО UA-2024-06-04-008250-a) та Чернівецька обласна державна адміністрація за предметом закупівлі Нагрудні відеореєстратори Код ДК 021:2015: 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу на суму 259 919,00 грн без ПДВ (номер в ПРОЗОРО UA-2024-02-28-011392-a), а також інші виконані договори, котрі можна переглянути в електронній системі уповноваженого органу ПРОЗОРО.
Фізична – особа підприємець Коворотня Кира Сергіївна із-за вимог встановлених Замовником в пункті 1.2. додатку 1 не може взяти участь у закупівлі «Нагрудні відеореєстратори код ДК 021:2015: 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу з розміщенням тендерної документації в електронній системі закупівель за UA-2024-11-04-002610-a.
З огляду на викладене, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, а саме викласти в такій редакції: «1.2. Договір (-и) та видаткова (-і) накладна (-і), що свідчить про поставку аналогічного товару - Нагрудні відеореєстратори, за будь-який період з 01.01.2021 р.
* Під аналогічним договором розуміється договір, який був укладений учасником не раніше 2021-2024 років та виконаний у повному обсязі, предметом якого є поставка Нагрудні відеореєстратори або згідно з кодом ДК 021:2015 32330000-5 «Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу»
*У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
2. В додатку 1 Замовником встановлено таку вимогу:
2.Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій:
2.1. Довідка (лист) довільної форми про наявність авторизованих сервісних центрів в місті Києві.
2.2. Копія сертифікату або інший документ який підтверджує статус та/або повноваження сервісного центру щодо гарантійної підтримки та сервісного обслуговування продукції, що закуповується.
Звертаємо увагу Антимонопольного комітету України на те, що законодавчими та нормативними України не передбачено для Учасника наявність авторизованих сервісних центрів в місті Києві. Учасник може використовувати сервісні центрі інших суб’єктів господарювання в будь якому регіоні України. Крім цього, проектом договору передбачено:
7. Гарантійні зобов’язання
7.1. На момент передачі Товару повинна бути дотримана умова цілісності упаковки/тари Товару з усіма необхідними реквізитами виробника.
7.2. Гарантійний строк на товар становить 12 місяців з дати приймання Товару Покупцем за відповідним чином оформленими видатковими накладними.
З огляду на викладене в закупівлі може взяти участь тільки ті Учасники, які мають авторизований сервісний центр, що є дискримінаційними по відношенню до Скаржника.
Враховуючи зазначене, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, а саме викласти в такій редакції: «2. Надати довідку в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»
3. В додатку 2 Замовником встановлені такі вимоги:
Додаток 2
до тендерної документації
«Інформація
про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
(Технічні вимоги)»
№ з/п Найменування Характеристики Од. виміру Загальна кіль-сть
1. Нагрудний відеореєстратор • Тип: відеореєстратор
• Виконання: автономний, нагрудний/ боді-камера
• Модель: SafetyEye SE-BC632D або аналог (еквівалент)
• Заплановане використання: у складі док-станції з розпізнаванням обличчя з модулем розширення
• Сховище для зберігання даних - 32 Гб
• Розмір матриці - 1/3" CMOS
• Роздільна здатність - 4 МП
• День & Ніч - ІЧ-фільтр з автоматичним перемикачем
• Цифрове збільшення - Так, 4-х кратне
• Стабілізація відео - Відсутня
• Кути огляду
- Горизонтальний: 129°
- По вертикалі: 70°
- Діагональ: 140°
• Відео стиснення - H.264, H.265
• Основний потік - 2688х1520 - 30 кадр/сек, 1920х1080- 30 кадр/сек, 1280х720 - 30 кадр/сек, 720х576 - 30 кадр/сек
• Аудіо стиснення - G.711alaw, G.711ulaw, G.722.1
• Бітрейт аудіо - 8K, 16K
• Формат зображення - JPEG
• Роздільна здатність зображення
- 5 Мп (3072 × 1728), 16 Мп (5312 × 2988), 30 Мп (7296 × 4104), 40Мп (8832 × 4968)
• Баланс білого - Автоматичний баланс білого
• Розмір екрану - 1.77" TFT
• Роздільна здатність екрану - 128 х 160
• Підтримка сенсорного керування екрану - Відсутня
• Протокол інтеграції - SDK (опція)
• Протокол Wi-Fi - 802.11 b/g/n (опція)
• Режим позиціонування - Вимкнено, GPS, Beidou або комбінований режим
• USB порт - 1 порт, USB TYPE-C роз'єм
• Індикатор - Індикатор заряду, Індикатор роботи
• Кнопки
Вмикання, запис відео, захоплення зображення, запис аудіо, меню, навігація (вверх, вниз)- 2 кнопки, підтвердити
• Мікрофон - Вбудований
• Динамік - Вбудований
• Ступінь захисту IP - IP54
• Операційна система - Linux
Умови експлуатації
• Температура: від -20℃ до 55℃ Вологість: не більше 90%
• Ємність вбудованої батареї - 2 500 мАг
• Час автономної роботи
- до 8 год при записі в 2K,
- до 12 год при записі в 1080P,
- до 14 год при записі в 720P
• Час заряджання - До 4 годин
• Час автономної роботи
- до 8 год при записі в 2K,
- до 12 год при записі в 1080P,
- до 14 год при записі в 720P
• Гарантійний термін – 12 місяців з дати постачання Товару Замовнику.
шт 100
Всього: 100
1. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики (вимоги) до предмета закупівлі
Будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, передбачає надання еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими).
У разі надання еквіваленту, Учасник торгів обов’язково додатково повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції опис Товару, щодо відповідності технічним характеристикам, вказаним у цьому додатку до тендерної документації, з обов'язковим відображенням порівняльних характеристик. Товар, що постачається, повинен бути новим, та не бути таким, що вживався чи експлуатувався, та мати відповідну технічну документацію.
2. Гарантійні зобов’язання.
Гарантійний строк на товар становить не менше 12 місяців з дати приймання товару замовником. Умовою гарантійного обслуговування є, зокрема, експлуатація товару згідно з правилами експлуатації згідно з технічною документацією виробника, що мають надаватися разом із товаром.
Учасник зобов'язаний проводити гарантійне обслуговування товару протягом гарантійного строку. Учасник повинен закріпити сервісного спеціаліста який терміново (протягом 3-х годин) має зреагувати на виклик для безкоштовного ремонту товару.
Усунення дефектів учасник повинен проводити в строк, не більше 10-ти робочих днів.
3. Додаткові вимоги щодо якості товару.
Товар, який буде запропоновано Учасником торгів, має відповідати наступним вимогам.
Для підтвердження мають бути подані наступні документи.
3.1. Якість запропонованого Учасником торгів товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ДСТУ, ГОСТ, ТУ тощо). У складі тендерної пропозиції надати Замовнику завірену(і) належним чином копію(ї) сертифікату(ів) або декларації(й), яка(і) є дійсною(ими) на дату розкриття тендерної пропозиції.
3.2. На підтвердження сертифікації виробництва відеореєстраторів до них Учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен надати Замовнику завірену(і) належним чином копію(ї) сертифікату(ів) виробника(ів) на відповідність виробництва стандартам ДСТУ ISO 9001:2018 та ДСТУ ISO 14001:2015, сертифікати якості та декларації відповідності, які є дійсними на дату розкриття тендерної пропозиції.
Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції документи, які відповідно до чинного законодавства України засвідчують якість та відповідність предмету закупівлі - сертифікат відповідності та /або декларація відповідності згідно Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», норми якого є обов’язковими для виконання всіма суб’єктами.
Надані документи повинні бути дійсним на дату розкриття тендерної пропозиції.
3.3. Упаковка запропонованого Учасником торгів товару повинна відповідати стандартам фірми-виробника, встановленим для даного виду товару і захищати його від пошкоджень або псування під час перевезення (доставки). Упаковка не повинна мати недоліки за якістю, пошкоджень. Не повинно бути помилок друку або ознак розкриття і повторного пакування. На індивідуальній упаковці повинно бути таке маркування: найменування товару, номер серії, дата випуску, та інші дані, що передбачені чинним законодавством України.
3.4. Учасник у складі пропозиції надає лист виробника або представника, дилера, дистриб’ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару.
3.5. Всі комплектуючі запропонованого Учасником торгів товару повинні бути сумісними, новими та не відновленими (refurbished або інше).
3.6. У разі надання Учасником торгів еквіваленту товару надати у складі тендерної пропозиції порівняльну таблицю у довільній формі з детальними технічними характеристиками, яка підтверджує еквівалентність запропонованого товару вимогам Замовника.
3.7. Запропонований Учасником торгів товар повинен відповідає вимогам із захисту довкілля. У складі тендерної пропозиції Учасника надати гарантійний лист у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) щодо дотримання вимог із захисту довкілля, що передбачені згідно Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про відходи».
Аналіз вимог додатку 2 свідчить про те, що зазначені технічні характеристики відповідають лише одному виробнику, який виготовляє товар - нагрудний відеореєстратор Модель: SafetyEye SE-BC632D.
Інформація про виробника розміщена за посиланням https://safetyeye.com.ua/content/about-us.
Водночас, Замовник передбачає надання еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими), але не встановлює поняття «не повинні бути гіршими», що дає Замовнику визначати відповідність технічним характеристикам на власний розсуд. За таких вимог Скаржник не може взяти участь у зазначеній закупівлі.
З огляду на викладене, просимо зобов’язати замовника викласти вимоги додатку 2 без дискримінаційних вимог з можливістю взяти участь в закупівлі не тільки виробників, але і постачальників нагрудних відеореєстраторів. Зокрема вказати мінімальні вимоги до нагрудних відеореєстраторів. Прибрати такі вимоги як «Заплановане використання: у складі док-станції з розпізнаванням обличчя з модулем розширення», Операційна система - Linux», що відноситься до інших електронних пристроїв таких як док-станції, ПЕОМ, тощо.
4. На час підготовки скарги Замовник не виконав вимоги пункту 28 Особливостей, а саме::"Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації."
З огляду на викладене, просимо зобов’язати замовника привести тендерну документацію у відповідність до законодавства України у сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 листопада 2024 16:43
рішення від 12.11.2024 № 18210.pdf
Дата публікації: 12 листопада 2024 16:42
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.11.2024 № 18569.pdf
Дата публікації: 20 листопада 2024 15:13
рішення від 19.11.2024 № 18569.pdf
Дата публікації: 21 листопада 2024 19:23
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро