Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт Центру реабілітації та відновного лікування в будівлі стаціонару № 2 Комунального некомерційного підприємства «Міська дитяча лікарня» Рівненської міської ради за адресою: Рівненська область, м. Рівне, вул. В’ячеслава Чорновола, 72
Очікувана вартість
11 037 253,00 UAH
UA-2024-11-01-012499-a ● 2e7f0ab24fda4899b1a87f340ac398b6
Відкриті торги з особливостями
Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ» РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01999939 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., місто Рівне, ВУЛИЦЯ В'ЯЧЕСЛАВА ЧОРНОВОЛА, будинок 72 |
Контактна особа: |
Ковалевич Марія 0663941814 k_tl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2024 18:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 листопада 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 18 листопада 2024 13:38 |
Очікувана вартість: | 11 037 253,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,91% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Планова сума кошторисних призначень на 2024 рік складає 1 500 000 грн.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт Центру реабілітації та відновного лікування в будівлі стаціонару № 2 Комунального некомерційного підприємства «Міська дитяча лікарня» Рівненської міської ради за адресою: Рівненська область, м. Рівне, вул. В’ячеслава Чорновола, 72
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2026
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник, на власний розсуд, приймає рішення про надання Підряднику авансу на строк не більше трьох місяців в розмірі до 30% від розміру бюджетних призначень на відповідний календарний рік, протягом поточного бюджетного періоду та перераховує його на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку. Для перерахування Підряднику авансу, Підрядник надає для погодження Замовнику протягом 5 робочих днів з дати укладення Договору обгрунтований розрахунок на необхідну суму авансу у розмірі до 30% (тридцяти відсотків) від розміру бюджетного фінансування на 2024 рік, зазначеного Договорі. У разі погодження Замовником сплати авансу, Замовник протягом 15 робочих днів з дати підписання Договору здійснює перерахування коштів на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім’я в органах Казначейства. | Аванс | 15 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться Замовником на підставі первинних документів, виконавчої документації, актів форми №КБ-2в та форми №КБ-3, які складаються і підписуються Підрядником в чотирьох примірниках та передаються Замовникові станом на 20 число місяця, не пізніше ніж за два останніх робочих дні звітного місяця. Замовник перевіряє надані Підрядником акти форми №КБ-2в та форми №КБ-3 і в разі відсутності зауважень підписує їх і передає один примірник Підрядникові. Розрахунки за Договором проводяться в порядку, визначеному Договором та по мірі надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 листопада 2024 18:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 листопада 2024 18:05 |
Додаток 2.docx | |
01 листопада 2024 18:05 |
Додаток 3.docx | |
01 листопада 2024 18:05 |
Додаток 1.docx | |
01 листопада 2024 18:05 |
Додаток 6.docx | |
01 листопада 2024 18:05 |
Додаток 4.docx | |
01 листопада 2024 18:05 |
Додаток 5.docx | |
01 листопада 2024 18:05 |
Додаток 9.docx | |
01 листопада 2024 18:05 |
Додаток 8.docx | |
01 листопада 2024 18:05 |
Додаток 7.doc | |
01 листопада 2024 18:05 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо акту обстеження
Дата подання: 03 листопада 2024 23:08
Дата відповіді: 06 листопада 2024 10:25
Вітаємо. Шановний замовнику вимога про акт обстеження погоджений представником замовника та уповноваженою на підписання тендерної пропозиції особою учасника є дискримінаційною та такою, що не відповідає чинному законодавству.
Порядок звернення до Замовника стосовно роз’яснень щодо тендерної документації процедури відкритих торгів, чітко визначено у статті 24 Закону «Про публічні закупівлі». Так, Закон зокрема визначає, що усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника процедури відкритих торгів. Звернутися до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру є можливим виключно через електронну систему закупівель.. Є очевидним, що вимога в частині обов’язкового акту огляду об’єкту за підписом представника Замовника, дозволяє встановити особу учасника та є такою, що порушує положення даної статті. Існує численна практика АМКУ саме з цього питання, наприклад, рішення № 20243-р/пк-пз від 30.10.2020р., № 19212-р/пк-пз від 13.10.2020 р., №7261 -р/пк-пз від 24.05.2023р. та багато інших. Крім того, пропонуємо звернути увагу на Висновок фінмоніторингу про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-04-26-005930-a, за яким контролюючим органом встановлено, що тендерна документація Замовника складена з порушенням ч.8 ст.12 Закону № 922, внаслідок чого процедура закупівлі проведена з недотриманням принципів публічних закупівель, визначених у п.3, п.5 ч.1 ст.5 Закону № 922. А отже, з метою уникнення порушень, просимо внести зміни до тендерної документації та видалити вимогу щодо надання акту обстеження. Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику!
Відповідно до вимог п. 54 Особливостей: "Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель.
Отримавши Ваше звернення за роз’ясненнями, зазначаємо, що безпосередній огляд об’єкту виконання робіт, наявних мереж, тощо зумовлений необхідністю попереднього обстеження Учасниками дільниці виконання робіт з метою повноти розуміння предмету закупівлі, його обсягу, та з метою уточнення переліку робіт, одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції та яку Учасник вважає за необхідне отримати для прийняття свого рішення про участь у процедурі закупівлі.
Огляд пропонується проводити в присутності представника Замовника. Відтак - вважаємо, що відвідування місця виконання робіт з метою повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму, одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції та яку Учасник вважає за необхідне отримати для прийняття участі у процедурі закупівлі є цілком допустимим та доцільним.
Замовник, не вбачає та не вважає незаконною та дискримінаційною по відношенню до інших потенційних учасників вимогу у Тендерній документації щодо попереднього огляду об’єкту, та у наданні потенційним Учасникам процедури закупівлі можливості попереднього огляду місця виконання робіт, наявними мережами, тощо.
Зазначаємо, що заборони щодо спілкування та комунікації потенційного постачальника і замовника в період подачі пропозицій не передбачено. Вище зазначені дії не порушують принципів закупівельного процесу.
Отримання інформації щодо предмета закупівлі, в тому числі його попередній огляд (місця виконання робіт), навпаки, сприяє наданню Учасниками процедури закупівлі більше можливості для підготовки якісної, економічно обґрунтованої та вигідної тендерної пропозиції для Замовника.
Крім цього, Замовник забезпечує повний та однаковий доступ до огляду об’єкта будівництва УСІМ учасникам процедури закупівлі. Керівник Замовника зобов’язаний взяти участь у огляді об’єкту будівництва та підписати складений Учасником акт огляду. З урахуванням вищеописаного, повідомляємо, про відсутність потреби у внесенні змін до Тендерної документації у цій частині.
Відповідно до вимог п. 54 Особливостей: "Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель.
Отримавши Ваше звернення за роз’ясненнями, зазначаємо, що безпосередній огляд об’єкту виконання робіт, наявних мереж, тощо зумовлений необхідністю попереднього обстеження Учасниками дільниці виконання робіт з метою повноти розуміння предмету закупівлі, його обсягу, та з метою уточнення переліку робіт, одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції та яку Учасник вважає за необхідне отримати для прийняття свого рішення про участь у процедурі закупівлі.
Огляд пропонується проводити в присутності представника Замовника. Відтак - вважаємо, що відвідування місця виконання робіт з метою повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму, одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції та яку Учасник вважає за необхідне отримати для прийняття участі у процедурі закупівлі є цілком допустимим та доцільним.
Замовник, не вбачає та не вважає незаконною та дискримінаційною по відношенню до інших потенційних учасників вимогу у Тендерній документації щодо попереднього огляду об’єкту, та у наданні потенційним Учасникам процедури закупівлі можливості попереднього огляду місця виконання робіт, наявними мережами, тощо.
Зазначаємо, що заборони щодо спілкування та комунікації потенційного постачальника і замовника в період подачі пропозицій не передбачено. Вище зазначені дії не порушують принципів закупівельного процесу.
Отримання інформації щодо предмета закупівлі, в тому числі його попередній огляд (місця виконання робіт), навпаки, сприяє наданню Учасниками процедури закупівлі більше можливості для підготовки якісної, економічно обґрунтованої та вигідної тендерної пропозиції для Замовника.
Крім цього, Замовник забезпечує повний та однаковий доступ до огляду об’єкта будівництва УСІМ учасникам процедури закупівлі. Керівник Замовника зобов’язаний взяти участь у огляді об’єкту будівництва та підписати складений Учасником акт огляду. З урахуванням вищеописаного, повідомляємо, про відсутність потреби у внесенні змін до Тендерної документації у цій частині.
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро