Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт гінекологічного відділення на другому поверсі будівлі в будівлі головного корпусу Комунального некомерційного підприємства Сумської обласної ради «Сумський обласний клінічний онкологічній центр» за адресою: м. Суми, вул. Привокзальна, 31
Очікувана вартість
29 000 000,00 UAH
UA-2024-11-01-011526-a a3e35fdf0b0f4987959cf8848cd29dee
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Захарченко

+542700467 tendersmart2024@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради «Сумський обласний клінічний онкологічний центр»
Код ЄДРПОУ: 05480996
Вебсайт: https://onko.sumy.ua/
Місцезнаходження: 40022, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул.Привокзальна, будинок 31
Контактна особа: Світлана Захарченко
+542700467
tendersmart2024@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 листопада 2024 16:12
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 листопада 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2024 12:00
Початок аукціону: 20 листопада 2024 14:42
Початок аукціону: 20 листопада 2024 14:42
Очікувана вартість: 29 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 145 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю, та становить 4,5 відсотка вартості договору про закупівлю. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання цього договору у вигляді банківської гарантії*. * Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям (передбачається надання документу з банку, що підтверджує наявність грошового покриття). Гарантія подається у вигляді електронного документу з інформацією, яка зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа, у тому числі з електронно-цифровим підписом (ЕЦП), з посиланням на програмний комплекс за допомогою якого накладено ЕЦП.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт гінекологічного відділення на другому поверсі будівлі в будівлі головного корпусу Комунального некомерційного підприємства Сумської обласної ради «Сумський обласний клінічний онкологічній центр» за адресою: м. Суми, вул. Привокзальна, 31
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Привокзальна,31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2025
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 16:12
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 16:12
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 16:12
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 16:12
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 16:12
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 16:12
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 16:12
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 16:12
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 16:12
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 16:12
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 16:12
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 16:12
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 16:12
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 16:12
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 16:12
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 16:12
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 16:12
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 16:12
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 16:12
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 16:12
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 16:12
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 16:12
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 16:12
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 16:12

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю, та становить 4,5 відсотка вартості договору про закупівлю. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання цього договору у вигляді банківської гарантії*. * Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям (передбачається надання документу з банку, що підтверджує наявність грошового покриття). Гарантія подається у вигляді електронного документу з інформацією, яка зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа, у тому числі з електронно-цифровим підписом (ЕЦП), з посиланням на програмний комплекс за допомогою якого накладено ЕЦП.
Форма підтвердження: документ
14 листопада 2024 17:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2024 09:36
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2024 13:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2024 16:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2024 17:26
Зміни які було внесено 14.11.2024.docx
14 листопада 2024 17:26
Протокол 281 Внесення змін до ТД 14.11.2024.pdf
14 листопада 2024 17:26
ТД - Капітальний ремонт гінекологічного відділення. Нова редакція 14.11.2024р..docx
11 листопада 2024 09:35
Зміни які вносяться.docx
11 листопада 2024 09:35
Протокол № 273 внесення змін до ТД.pdf
11 листопада 2024 09:35
ТД - Капітальний ремонт гінекологічного відділення. Нова редакція 11.11.2024р..docx
08 листопада 2024 13:54
Протокол змін щодо оголошення.pdf
08 листопада 2024 13:54
Зміни які вносяться.docx
08 листопада 2024 13:54
Протокол внесення змін до ТД К Р.pdf
08 листопада 2024 13:54
ТД - Капітальний ремонт гінекологічного відділення. Нова редакція..docx
01 листопада 2024 16:12
ТД - Капітальний ремонт гінекологічного відділення. 31.10.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Захист довкілля
Дата подання: 01 листопада 2024 17:09
Дата відповіді: 03 листопада 2024 11:33
Теддерна документація вимагає : "2.3.Копія діючого договору, укладеного з учасником, про надання послуг з розміщення та видалення промислових відходів та відходів будівництва та знесення для підтвердження дотримання учасником заходів із захисту довкілля, в тому числі тих, що передбачені згідно Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про відходи. Термін дії вказаного договору повинен бути не меншим ніж до 31 грудня 2024 року або містити умови пролонгації.". Прошу надати пояснення: 1.З ким має бути укладений договір. 2. В 2025 рлці вивозити сміття буде не потрібно? Чому договір до кінця 2024 року?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякую, що ви звернули увагу на нашу закупівлю, та повідомляємо наступне відповідно до пункту " 2.3.Копія діючого договору, укладеного з учасником, про надання послуг з розміщення та видалення промислових відходів та відходів будівництва та знесення для підтвердження дотримання учасником заходів із захисту довкілля, в тому числі тих, що передбачені згідно Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про відходи. Термін дії вказаного договору повинен бути не меншим ніж до 31 грудня 2024 року або містити умови пролонгації".
Замовником прописана така вимога, де чітко вказано, що дія договору повинна бути НЕ МЕНШЕ ніж до 31 грудня 2024 року АБО МІСТИТИ УМОВИ ПРОЛОНГАЦІЇ. Тобто Замовник для запобігання дискримінаційних вимог у своєї тендерної документації дає можливість будь якому Учаснику надати чинний договір на дані послуги до кінця поточного року, оскільки поточний рік ще триває.Тобто твердження з умовами пролонгації і мається на увазі на новий 2025 рік, такі вимоги можуть бути прописаними у діючому договорі.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 04 листопада 2024 15:14
Дата відповіді: 06 листопада 2024 10:33
Згідно вимог Тендерної документації обов’язкова наявність сертифікованої особи, яка виконує функції з розробки кошторисної документації, яка пройшла професійну атестацію, що підтверджує його (її) відповідність кваліфікаційним вимогам у сфері діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури, професійну спеціалізацію, необхідний рівень кваліфікації і знань та має кваліфікаційний сертифікат, який зареєстрований у реєстрі атестованих осіб; свідоцтво та печатку видану на ім’я сертифікованого інженера-кошторисника, який дійсний на момент розкриття тендерних пропозицій. Для документального підтвердження наявності у Учасника сертифікованого інженера-кошторисника надати копію(-ї) чинного(-их) сертифікату(-ів) завіреного належним чином Учасником та відповідною печаткою і власним підписом власника сертифікату. Вказана вимога є необґрунтованою та дискримінаційною. Звертаємо вашу увагу, по-перше, на те, що даний тендер розроблений безпосередньо на послуги з капітального ремонту, виконання якого забезпечують підрядні організації з ліцензією на провадження відповідної господарської діяльності. Вимога щодо наявності сертифіката у кошторисника стосується безпосередньо організацій, які виконують проектні роботи по створенню об'єктів архітектури, які діють на підставі Закону України «Про архітектурну діяльність». Відповідно до статті 19 Закону України “Про архітектурну діяльність” виконання проектних робіт по створенню об’єктів архітектури не потребує наявності у фахівців відповідного кваліфікаційного сертифіката у разі здійснення фахівцями проектних робіт під керівництвом архітектора чи іншого фахівця, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт відповідного профілю. Враховуючи те, що кошторис є складовою частиною проектної документації та розробляється під керівництвом головного архітектора або головного інженера проекту (ГАПа, ГІПа), які повинні мати відповідні кваліфікаційні сертифікати та нести відповідальність за належний її рівень, наявність кваліфікаційного сертифіката у розробника кошторисної частини проекту не є обов’язковим. Зауважимо, що в тендерній документації встановлена вимога про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Наше підприємство має кошторисника, який має необхідні знання, досвід та стаж роботи за фахом, достатнім для розроблення кошторисних документів для надання послуг за предметом закупівлі. Тому вважаємо, що дана вимога дискримінує наші права. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Замовник не може встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Законом передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі викладеного просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо Вам що звернули увагу на нашу закупівлю,
та повідомляємо наступне.
По-перше: закупівля, до якої ви звернулись з вимогою, проходить за предметом закупівлі Роботи, а не Послуги, про які ви по тексту свого звернення неодноразово вказували у своїй вимозі.
По-друге: Замовником у ДОДАТОКУ №1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”», встановлена така вимога: ”Обов’язкова наявність сертифікованої особи, яка виконує функції з розробки кошторисної документації, яка пройшла професійну атестацію, що підтверджує його (її) відповідність кваліфікаційним вимогам у сфері діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури, професійну спеціалізацію, необхідний рівень кваліфікації і знань та має кваліфікаційний сертифікат, який зареєстрований у реєстрі атестованих осіб; свідоцтво та печатку видану на ім’я сертифікованого інженера-кошторисника, який дійсний на момент розкриття тендерних пропозицій. Для документального підтвердження наявності у Учасника сертифікованого інженера-кошторисника надати копію(-ї) чинного(-их) сертифікату(-ів) завіреного належним чином Учасником та відповідною печаткою і власним підписом власника сертифікату”.
Керуючись частиною 3 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” та пунктом 48 Особливостей у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону, тобто замовник може встановити один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та/або
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), та/або
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.

Вимога сертифікованого інженера-кошторисника обумовлена насамперед тим, що наявний сертифікат засвідчує знання та досвід відповідальної особи Учасника для гарантування якісної підготовки цінової пропозиції, оскільки у ДОДАТКУ 2 Технічного завдання Тендерної Документації зазначається, що розрахунок договірної ціни тендерної пропозиції та підтверджуючих розрахунків за статтями витрат здійснюється відповідно до Державних стандартів України та складається у повній відповідності технічним вимогам Замовника, зазначених в цьому додатку.
Ваше твердження, що вимога про наявність інженера-кошторисника дискримінує Ваші права, розглядається Замовником як вимога внести зміни до Тендерної Документації саме під певного учасника ринку у зв’язку з не невідповідністю кваліфікаційним критеріям Замовника. Також Вами не доведено, яким чином Наша вимога дискримінує Ваші права. Для Замовника наявність у Учасника сертифікованого інженера-кошторисника підтверджує його компетентність для складання своєї цінової пропозиції та всіх підтвердних документів передбачених ДОДАТКОМ 2 Тендерної Документації.
Таким чином Замовник не вбачає дискримінаційних вимог і порушення в сфері публічних закупівель.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 07 листопада 2024 10:09
Дата відповіді: 08 листопада 2024 12:53
Вітаю! Шановний Замовнику, ми як потенційний учасник маємо всі необхідні виробничі та інші потужності для участі у даній державній закупівлі. Однак, при ознайомленні з умовами Тендерної документаці було встановлено, що вказана тендерна документація містить очевидно безпідставні та дискримінаційні умови, які не являються необхідними для Замовника у даній публічній закупівлі, а являються засобами позацінового відсіювання учасників за рахунок нав’язування штучних вимог про надання певних документів.Шановний Замовнику, звертаємося до вас щодо УСУНЕННЯ дискримініційних вимог. Згідно Додатку 2 до Тендерної документації "ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі",а саме :" 2.4 Для підтвердження належної кваліфікації учасника та можливості належного виконання робіт учасник надає сканований оригінал діючого на момент розкриття пропозицій Сертифікату на систему управління якістю, який, згідно з чинними в Україні нормативними документами, відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю. Вимоги» стосовно надання послуг з будування житлових та нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточний ремонти) (код ДКПП 41.00.3). Сертифікат повинен бути виданий на ім’я Учасника органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України. На підтвердження у складі пропозиції має бути надано сканований оригінал або засвідчену копію атестату про акредитацію органу з сертифікації, який має засвідчувати можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті відповідності." Вимога Замовника, що сертифікат має бути виданий органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований у встановленому порядку (НААУ), на підтвердження чого Замовником вимагається оригінал атестату акредитації та сфери акредитації органу з сертифікації (органу з оцінки відповідності), завірений НААУ, є очевидно дискримінаційною та незаконною.З огляду на вказане, вимоги Документації в частині надання сертифікату на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), а саме - прибрати в додатку 2 до тендерної документації вимогу акредитації в установленому порядку (НААУ) органу, який видав сертифікат на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), так як це вимога є дискримінаційною та звужує коло потенційних учасників, виходячи з наступного: - з 01.01.2018 у зв’язку із втратою чинності Декрету, державна система сертифікації припинила своє існування. Тому з 01.01.2018 року відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Відповідно до статті 5 Закону України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності": "Діяльність з акредитації базується на таких основних принципах :забезпечення рівності прав, законних інтересів усіх заінтересованих сторін….. добровільності акредитації". Тобто висунувши вимогу надання вищезазначених сертифікатів виданий українським органом по сертифікації акредитований НААУ, Замовник порушив статті двох Законів України: "Про публічні закупівлі" ст.5 та ст.5 Закону України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності". Виходячи з вищезазначеного Учасник має право сам обирати де проводити оцінку відповідності системи управління якості з акредитацією виданим українським чи європейським органам сертифікації. Міжнародна організація зі стандартизації (ISO) встановлює правила з питань сертифікації на вимогу стандартів серії ISO (Україна є членом ISO з 1993 року). Згідно вимог ISO органи з оцінки відповідності (до яких належать органи сертифікації) повиннi мати незалежне підтвердження своєї компетентності. Процедура підтвердження може реалізовуватися шляхом акредитації та/або нотифікації, оскільки акредитація носить добровільний характер. "Акредитація не є обов'язковою. У разі якщо орган сертифікації не акредитований, це не обов'язково означає, що він має погану репутацію, але він повинен мати незалежне підтвердження своєї компетентності" - роз'яснення на офіційному сайті ISO (https://www.iso.org/certification.html). Таким підтвердженням, поряд із акредитацією, є Нотифікація – незалежне оцінювання компетентності органу сертифікації відповідно до вимог стандартів CASCO (Комітету з оцінки відповідності ISO) з видачою офіційного дозволу виконання робіт в системі за встановленими правилами.Саме тому статтею 5. Закону України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності" від 17.05.2001 № 2407III встановлена добровільність акредитації.А на офіційному сайті Національного агентства з акредитації України чітко вказано: "Основними принципами діяльності НААУ є:…добровільність акредитації;…" (https://naau.org.ua/nacionalne-agentstvo-z-akreditaciyi-ukrayini/). Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які нададуть сертифікат на ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю. Вимоги» стосовно надання послуг з будування житлових та нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточний ремонти) (код ДКПП 41.00.3) виданий органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який саме акредитований в установленому порядку (НААУ) та на підтвердження надати оригінал атестату акредитації та сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України, яка має містити будівництво, що є дискримінаційним по відношенню до всіх Учасників. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасниківа також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Замовник не може встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Законом передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі викладеного просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, тендерна документація розроблена у відповідності до норм чинного законодавства України.
Відповідно до пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Згідно зі статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до пункту 11 статті 1 Закону України «Про державне регулювання діяльності у сфері трансферу технологій», технологія – результат науково – технічної діяльності, сукупність систематизованих наукових знань, технічних, організаційних та інших рішень про перелік, строк, порядок та послідовність виконання операцій, процесу виробництва та/або реалізації і зберігання продукції, надання послуг.
Таким чином, сертифікати ISO – є технологією.
Зазначаємо, що дискримінація – це утиск або позбавлення прав одних економічних суб'єктів (держав, підприємств, громадян) порівняно з іншими без законних на те підстав. Дискримінація – будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Проте не кожна відмінність у ставленні є дискримінацією: вона не буде такою, якщо критерії такої відмінності є розумними і об'єктивними, а завдання полягає в тому, щоб досягти мети. Європейський суд з прав людини дає аналогічне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети».
Наявність сертифікату ISO є необхідною, оскільки дає можливість Замовнику отримати дійсно якісні роботи та сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності виконувати роботи, які задовольняють вимоги Замовника та є предметом закупівлі, а також свідчить про відповідність організації вимогам стандартів на міжнародному рівні.
Більш того, отримати сертифікат ISО може будь – яка організація незалежно від організаційної форми, розміру, форми власності, що працює у відповідності до вимог стандарту ISO.
Проте Замовником розглянута ваша вимога до встановленій вимоги тендерної документації Замовника стосовно Сертифікату який повинен бути виданий на ім’я Учасника органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України, в цій частині будуть внесені зміни.

Технічне завдання
Дата подання: 08 листопада 2024 12:17
Дата відповіді: 08 листопада 2024 12:56
Шновний Замовнику, в Додатку 2 до тендерної документації Зазначено: "З метою гарантування якісної підготовки цінової пропозиції учасник повинен здійснити огляд об’єкту до завершення періоду уточнень, про що складається відповідний Акт огляду (датований не раніше дати оголошення про проведення процедури закупівлі) з посиланням на номер оголошення про проведення процедури закупівлі, який присвоюється електронною системою закупівель, підписаний представником учасника та представником замовника, та подається серед документів пропозиції учасника. У разі відсутності в складі пропозиції учасників підписаного сторонами акту огляду, пропозиція такого учасника відхиляється у зв’язку з її невідповідністю умовам оголошення та вимогам до предмету закупівлі. Надати гарантійний лист в довільній формі". Прошу уточнити, про що саме повинен бути гарантійний лист
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, в розділі по даній вимозі надається тільки скан-копія Акта огляду, гарантійний лист то формальна помилка, яка буде виправлена шляхом внесення змін.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 08 листопада 2024 15:06
Дата відповіді: 08 листопада 2024 16:40
Шановний Замовнику! Згідно умов тенденої документації вимагається Акт огляду (датований не раніше дати оголошення про проведення процедури закупівлі) з посиланням на номер оголошення про проведення процедури закупівлі, який присвоюється електронною системою закупівель, підписаний представником учасника та представником замовника, та подається серед документів пропозиції учасника. Відповідно до норм чинного законодавства це є пряме порушення Закону України "Про публічні закупівлі" та Особливостей, оскільки вся інформація про технічні характеристики предмету закупівлі мають міститися у тендерній документації. Колегія АМКУ це підтвердила безліч разів у своїх рішеннях. Просимо внести зміни й виключити даний пункт. У разі невнесення змін ми будемо вимушені звертатися до АМКУ та ДАСУ задля притягнення умовноважених осіб Замовника до відповідальності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, дякую що звернули увагу на нашу закупівлю!!!
Замовник у тендерній документації встановив вимогу, з метою гарантування якісної підготовки цінової пропозиції, для коректного розрахунку вартості, та максимальної точності обрахунків виконання робіт, Учасник повинен оглянути об’єкт, ознайомитися фактично з обсягами та умовами виконання даної роботи, та надати у складі пропозиції Акт огляду об’єктів, підписаний учасником та представником замовника.
Дякую, що ви згадали про практику Колегії АМКУ.
Замовник має досвід практики АМКУ.
Проте ми також як Замовник намагаємось неоднарозово отримати саме ТУ якість в тих обсягах які указані в Закупівлі.
Якщо вам дуже складно і не маєте бажання оглянути об’єкт для свого ж розуміння обсягів робіт, якщо вам імпонує звернення до Комісії АМКУ та ДАСУ, а також погрози Замовнику, які займуть набагато більше часу ніж огляд об’єкту, Замовником буде розглянуте рішення про внесення змін в межах чинного законодавства.
Щодо країни виробника
Дата подання: 11 листопада 2024 10:02
Дата відповіді: 11 листопада 2024 10:49
Шановний Замовнику! У проєкті договору підряду пп 6.4.15. Відповідно до частини першої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.04.2020 № 922-VIII, надати інформацію про ціни на матеріальні ресурси за підписом, в якій обов’язково має зазначатися інформація про: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію. Також в Додатку до договору «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» є пункт «Країна походження товару». Чи можна вказувати кілька країн виробника щодо кожної номенклатурної позиції і, враховуючи нестабільну ситуацію в країні та військовий стан, в процесі виконання робіт чи можливо буде змінювати країну виробника? Якщо так, то яким чином це відбуватиметься?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, дякую, що звернули увагу на нашу закупівлю, та на проєкт договору з невід’ємними додатками до нього. Ми як Замовник не можемо Вам надати вичерпну відповідь, так як Закон 3988 від 19.09.2024р. Про прозоре будівництво який набув чинності 23.10.2024р.,по ньому ще немає як такових роз’яснень, особливо коли нажаль один Закон накладається на інший, як Настанова з будівництва так і Про публічні закупівлі. Додатки до договору це істотні умови, і як потім їх коригувати невідомо. Ми вважаємо, що при вказуванні країни виробника Ви можете вказати декілька країн до однієї номенклатурної позиції, а відповідно до Актів по факту будете закривати вже країною походження товару в якої придбавався даний товар.
Невідповідність вимог Додаток 2 та Додаток 4
Дата подання: 14 листопада 2024 16:20
Дата відповіді: 14 листопада 2024 16:30
Шановний Замовнику! В Додатку 2 до ТД п.1.2 вказані такі вимоги: Розрахунок договірної ціни тендерної пропозиції та підтверджуючих розрахунків за статтями витрат відповідно до Державних стандартів України, складеної у повній відповідності технічним вимогам Замовника, вказаних в Додатку 2 тендерної документації: - Локальні кошториси; - Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів - Підсумкові відомості ресурсів; - Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат - Розрахунок прибутку. Але, в Додатку 4 п.16 вимоги щодо надання кошторисних розрахунків зазначені інші: Розрахунок договірної ціни тендерної пропозиції та підтверджуючих розрахунків за статтями витрат відповідно до Державних стандартів України, складеної у повній відповідності технічним вимогам Замовника, вказаних в Додатку 2 тендерної документації: 15.1. Локальні кошториси; 15.2. Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів 15.3. Розрахунок загальновиробничих витрат 15.5. Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат 15.6 Розрахунок прибутку. Просимо коректно вказати вимоги щодо надання Учасником кошторисних розрахунків та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! дякуємо за Вашу уважність,докумени буде перевірено, та внесено зміни якщо є розбіжності у тендерній документації та додатків до неї.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2024 15:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ІНДАСТРІАЛ ТРАНС ГРУП" 27 031 632,66
UAH з ПДВ
23 550 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПП ПРИВАТБУДСЕРВІС 25 989 172,38
UAH з ПДВ
25 354 900,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ТІРАДА" 27 828 393,96
UAH з ПДВ
27 680 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

28 листопада 2024 10:35
Електронний підпис
28 листопада 2024 10:34
Довідка (13).zip
28 листопада 2024 10:34
Довідка (12).zip
28 листопада 2024 10:34
Довідка юр. особи.pdf
28 листопада 2024 10:34
Довідка фіз. особи.pdf
28 листопада 2024 10:34
Файл підпису (1).p7s
28 листопада 2024 10:34
Витяг (4).pdf
27 листопада 2024 09:24
Електронний підпис
27 листопада 2024 09:23
Лист-пояснення 27.11.2024.PDF.p7s
27 листопада 2024 09:23
Договір Чисте Місто.PDF.p7s
27 листопада 2024 09:23
Лист-пояснення 27.11.2024.PDF
27 листопада 2024 09:23
Договір Чисте Місто.PDF
19 листопада 2024 10:54
Електронний підпис
19 листопада 2024 10:54
Електронний підпис
19 листопада 2024 10:53
24. Працівники.pdf.p7s
19 листопада 2024 10:53
24. Працівники.pdf
19 листопада 2024 10:28
Електронний підпис
19 листопада 2024 10:28
Електронний підпис
19 листопада 2024 10:27
25.Лист підтвердження.pdf.p7s
19 листопада 2024 10:27
25.Лист підтвердження.pdf
19 листопада 2024 10:03
Електронний підпис
19 листопада 2024 10:03
Електронний підпис
19 листопада 2024 10:02
Локальний кошторис 02-01-06.pdf
19 листопада 2024 10:02
17. Гаран про еквівалент обл.PDF
19 листопада 2024 10:02
Кошторисний прибуток.PDF.p7s
19 листопада 2024 10:02
15. Сертифікат ISO.pdf.p7s
19 листопада 2024 10:02
Локальний кошторис 02-01-09.PDF.p7s
19 листопада 2024 10:02
13.Договір.PDF.p7s
19 листопада 2024 10:02
Локальний кошторис 02-01-010.pdf.p7s
19 листопада 2024 10:02
Локальний кошторис 02-01-07.pdf
19 листопада 2024 10:02
19. Гарант про ДБН.PDF.p7s
19 листопада 2024 10:02
Локальний кошторис 02-01-013.pdf.p7s
19 листопада 2024 10:02
3.Статут.PDF.p7s
19 листопада 2024 10:02
Локальний кошторис 02-01-04.pdf.p7s
19 листопада 2024 10:02
Локальний кошторис 02-01-012.pdf
19 листопада 2024 10:02
Локальний кошторис 02-01-019.pdf.p7s
19 листопада 2024 10:02
16.Цінова пропозиція.PDF
19 листопада 2024 10:02
Договірна ціна.PDF
19 листопада 2024 10:02
Локальний кошторис 02-01-05.pdf.p7s
19 листопада 2024 10:02
22. АВК.pdf.p7s
19 листопада 2024 10:02
Локальний кошторис 02-01-011.PDF.p7s
19 листопада 2024 10:02
11.Довідка п.47.PDF
19 листопада 2024 10:02
Локальний кошторис 02-01-014.pdf.p7s
19 листопада 2024 10:02
7. Довідка офшори.PDF
19 листопада 2024 10:02
Локальний кошторис 02-01-07.pdf.p7s
19 листопада 2024 10:02
Локальний кошторис 02-01-017.pdf.p7s
19 листопада 2024 10:02
Локальний кошторис 02-01-01.pdf.p7s
19 листопада 2024 10:02
10. Аналогічний договір.PDF
19 листопада 2024 10:02
13.Договір.PDF
19 листопада 2024 10:02
Локальний кошторис 02-01-03.pdf.p7s
19 листопада 2024 10:02
Локальний кошторис 02-01-011.PDF
19 листопада 2024 10:02
Локальний кошторис 02-01-018.pdf.p7s
19 листопада 2024 10:02
15. Сертифікат ISO.pdf
19 листопада 2024 10:02
11.Довідка п.47.PDF.p7s
19 листопада 2024 10:02
Локальний кошторис 02-01-08.pdf
19 листопада 2024 10:02
Локальний кошторис 02-01-016.pdf
19 листопада 2024 10:02
Локальний кошторис 02-01-015.pdf.p7s
19 листопада 2024 10:02
3.Статут.PDF
19 листопада 2024 10:02
24. Додаток 1 працівники.pdf.p7s
19 листопада 2024 10:02
14. Договір вивіз буд сміття.PDF
19 листопада 2024 10:02
18.Гарантія на роботи 5 років.PDF
19 листопада 2024 10:02
Локальний кошторис 02-01-04.pdf
19 листопада 2024 10:02
9.Лист підтвердж без авансу.PDF
19 листопада 2024 10:02
Локальний кошторис 02-01-03.pdf
19 листопада 2024 10:02
Кошторисний прибуток.PDF
19 листопада 2024 10:02
Локальний кошторис 02-01-06.pdf.p7s
19 листопада 2024 10:02
6.Довідка про ліцензію.PDF.p7s
19 листопада 2024 10:02
Локальний кошторис 02-01-015.pdf
19 листопада 2024 10:02
24. Додаток 1 працівники.pdf
19 листопада 2024 10:02
19. Гарант про ДБН.PDF
19 листопада 2024 10:02
Локальний кошторис 02-01-08.pdf.p7s
19 листопада 2024 10:02
10. Аналогічний договір.PDF.p7s
19 листопада 2024 10:02
Локальний кошторис 02-01-018.pdf
19 листопада 2024 10:02
22. АВК.pdf
19 листопада 2024 10:02
Локальний кошторис 02-01-013.pdf
19 листопада 2024 10:02
Локальний кошторис 02-01-010.pdf
19 листопада 2024 10:02
4.ПДВ свідоцтво.PDF.p7s
19 листопада 2024 10:02
Локальний кошторис 02-01-05.pdf
19 листопада 2024 10:02
Договірна ціна.PDF.p7s
19 листопада 2024 10:02
Локальний кошторис 02-01-016.pdf.p7s
19 листопада 2024 10:02
Локальний кошторис 02-01-02.pdf.p7s
19 листопада 2024 10:02
6.Довідка про ліцензію.PDF
19 листопада 2024 10:02
Локальний кошторис 02-01-014.pdf
19 листопада 2024 10:02
Локальний кошторис 02-01-019.pdf
19 листопада 2024 10:02
Локальний кошторис 02-01-09.PDF
19 листопада 2024 10:02
7. Довідка офшори.PDF.p7s
19 листопада 2024 10:02
Локальний кошторис 02-01-02.pdf
19 листопада 2024 10:02
Локальний кошторис 02-01-012.pdf.p7s
19 листопада 2024 10:02
16.Цінова пропозиція.PDF.p7s
19 листопада 2024 10:02
4.ПДВ свідоцтво.PDF
19 листопада 2024 10:02
Локальний кошторис 02-01-01.pdf
19 листопада 2024 10:02
Локальний кошторис 02-01-017.pdf

Публічні документи

18 листопада 2024 16:33
Електронний підпис
18 листопада 2024 16:30
Локальні кошториси.pdf.asice.zip
18 листопада 2024 16:30
Тендерна пропозиція.pdf
18 листопада 2024 16:30
Договір вивіз ТПВ.pdf
18 листопада 2024 16:30
Лист захист довкілля.pdf
18 листопада 2024 16:30
Ліцензія та дозволи.pdf
18 листопада 2024 16:30
Проект договору.pdf
18 листопада 2024 16:30
Статут ПП ПРИВАТБУДСЕРВІС.pdf
18 листопада 2024 16:30
додаток 1 код доступу.pdf
18 листопада 2024 16:30
сертифікат ісо.rar
18 листопада 2024 16:30
Аналогічний договір_compressed.pdf
18 листопада 2024 16:30
Відгук.pdf
18 листопада 2024 16:30
Договір_ ліцензія АВК-5 24-25р..pdf
18 листопада 2024 16:30
Лист наявність АВК-5.pdf

Публічні документи

19 листопада 2024 11:39
Електронний підпис
19 листопада 2024 11:39
Електронний підпис
19 листопада 2024 11:38
U_108_ДЦ_ЛК2_02-01-09.rtf.p7s
19 листопада 2024 11:38
U_108_ДЦ_ВРЛК_02-01-010.rtf.p7s
19 листопада 2024 11:38
U_108_ДЦ_ЛК1_02-01-013.rtf.p7s
19 листопада 2024 11:38
U_108_ДЦ_ВРЛК_02-01-018.rtf.p7s
19 листопада 2024 11:38
U_108_ДЦ_ЛК1_02-01-018.rtf.p7s
19 листопада 2024 11:38
U_108_ДЦ_ВРЛК_02-01-02.rtf.p7s
19 листопада 2024 11:38
U_108_ДЦ_ЛК1_02-01-08.rtf.p7s
19 листопада 2024 11:38
U_108_ДЦ_ВРЛК_02-01-014.rtf.p7s
19 листопада 2024 11:38
U_108_ДЦ_ЛК1_02-01-016.rtf.p7s
19 листопада 2024 11:38
U_108_ДЦ_ЛК1_02-01-010.rtf.p7s
19 листопада 2024 11:38
U_108_ДЦ_ВРЛК_02-01-03.rtf.p7s
19 листопада 2024 11:38
U_108_ДЦ_ЛК1_02-01-012.rtf.p7s
19 листопада 2024 11:38
U_108_ДЦ_ЗКР_8.rtf.p7s
19 листопада 2024 11:38
U_108_ДЦ_ВРЛК_02-01-013.rtf.p7s
19 листопада 2024 11:38
U_108_ДЦ_ДЦ_3.rtf.p7s
19 листопада 2024 11:38
U_108_ДЦ_ЛК1_02-01-07.rtf.p7s
19 листопада 2024 11:38
U_108_ДЦ_ВРЛК_02-01-08.rtf.p7s
19 листопада 2024 11:38
U_108_ДЦ_ЛК1_02-01-02.rtf.p7s
19 листопада 2024 11:38
U_108_ДЦ_ЛК1_02-01-01.rtf.p7s
19 листопада 2024 11:38
U_108_ДЦ_ЛК1_02-01-014.rtf.p7s
19 листопада 2024 11:38
U_108_ДЦ_ЛК2_02-01-015.rtf.p7s
19 листопада 2024 11:38
U_108_ДЦ_Т3-10.rtf.p7s
19 листопада 2024 11:38
U_108_ДЦ_Т2.rtf.p7s
19 листопада 2024 11:38
U_108_ДЦ_ЗКР_7.rtf.p7s
19 листопада 2024 11:38
U_108_ДЦ_ЛК2_02-01-05.rtf.p7s
19 листопада 2024 11:38
U_108_ДЦ_ВРЛК_02-01-04.rtf.p7s
19 листопада 2024 11:38
U_108_ДЦ_ВРЛК_02-01-017.rtf.p7s
19 листопада 2024 11:38
U_108_ДЦ_ЛК1_02-01-04.rtf.p7s
19 листопада 2024 11:38
U_108_ДЦ_ВРЛК_02-01-016.rtf.p7s
19 листопада 2024 11:38
U_108_ДЦ_ЛК1_02-01-019.rtf.p7s
19 листопада 2024 11:38
U_108_ДЦ_ЛК2_02-01-011.rtf.p7s
19 листопада 2024 11:38
U_108_ДЦ_ВРЛК_02-01-01.rtf.p7s
19 листопада 2024 11:38
U_108_ДЦ_ЛК1_02-01-06.rtf.p7s
19 листопада 2024 11:38
U_108_ДЦ_ЛК1_02-01-03.rtf.p7s
19 листопада 2024 11:38
U_108_ДЦ_ВРЛК_02-01-07.rtf.p7s
19 листопада 2024 11:38
U_108_ДЦ_ПВР.rtf.p7s
19 листопада 2024 11:38
U_108_ДЦ_ВРЛК_02-01-06.rtf.p7s
19 листопада 2024 11:38
U_108_ДЦ_ВРЛК_02-01-019.rtf.p7s
19 листопада 2024 11:38
U_108_ДЦ_ВРЛК_02-01-012.rtf.p7s
19 листопада 2024 11:38
U_108_ДЦ_ЛК1_02-01-017.rtf.p7s
19 листопада 2024 11:38
Цінова пропозиція.pdf
19 листопада 2024 11:38
Статут ТОВ ТІРАДА 2021.PDF
19 листопада 2024 11:38
Гарантійний термін.pdf
19 листопада 2024 11:38
Довідка щодо громадянства.pdf
19 листопада 2024 11:38
Копія ліцензії ТОВ ТІРАДА.pdf
19 листопада 2024 11:38
Довідка щодо активів.pdf
19 листопада 2024 11:38
Відгук.pdf
19 листопада 2024 11:38
Сертифікат ISO 9001 Тірада.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНДАСТРІАЛ ТРАНС ГРУП"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ПП ПРИВАТБУДСЕРВІС

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "ТІРАДА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ІНДАСТРІАЛ ТРАНС ГРУП"
#43623729
Переможець 23 550 000,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2024 16:37
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 листопада 2024 16:20

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний Учасник прохання виправити невідповідність у підпункті 3.5 підпункту 3 Додатку 2 до тендерної документації, а саме: 3.5. Обов’язкова наявність виконавця робіт. Для документального підтвердження наявності в Учасника виконавця робіт, Учасник надає у складі пропозиції: скановані оригінали або копії (належним чином завірені Учасником) посвідчення про проходження спеціального навчання та перевірку знань: ЗУ «Про охорону праці», нормативних документів з охорони праці, вибухо-пожежної та електробезпеки, гігієни праці, надання першої домедичної допомоги потерпілим; “Правил безпечної роботи з інструментом та пристроями” НПАОП 0.00.1.30-01; “Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті” НПАОП 0.00-1.15-07 або підтвердження відповідності еквівалентним вимогам. Надати відповідний дозвільний документ НПАОП 0.00.1.30-01 “Правил безпечної роботи з інструментом та пристроями”. Також на вимогу Замовника у підпункті 2.3 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації: 2.3. Копія діючого договору, укладеного з учасником, про надання послуг з розміщення та видалення промислових відходів та відходів будівництва та знесення для підтвердження дотримання учасником заходів із захисту довкілля, в тому числі тих, що передбачені згідно Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про відходи. Термін дії вказаного договору повинен бути не меншим ніж до 31 грудня 2024 року або містити умови пролонгації. Прохання виправити невідповідність шляхом надання відповідного діючого договору зі спеціалізованою установою/організацією/товариством/підприємством та ін., яка має право здійснювати даний вид послуг.

Документи

27 листопада 2024 16:37
Довідка НАЗК
27 листопада 2024 16:37
Електронний підпис
20 листопада 2024 15:12
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2024 16:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНДАСТРІАЛ ТРАНС ГРУП"
#43623729
23 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 листопада 2024 16:37
Довідка НАЗК
27 листопада 2024 16:37
Електронний підпис
20 листопада 2024 15:12
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 грудня 2024 15:06
Договір № 142-Т ТОВ ІНДАСТРІАЛ ТРАНС ГРУП.pdf укладений
12 грудня 2024 15:05
Додаток № 1 Договірна ціна.pdf укладений
12 грудня 2024 15:05
Додаток № 2 Зведений кошториснийрозрахунок.pdf укладений
12 грудня 2024 15:05
Додаток № 3 Підсумкова відомість ресурсів.pdf укладений
12 грудня 2024 15:05
Додаток № 4 Інформація про ціни на матеріальні ресурси.pdf укладений
12 грудня 2024 15:05
Додаток 1.xml укладений
12 грудня 2024 15:05
Додаток 2.xml укладений
12 грудня 2024 15:05
Додаток 3.xml укладений
12 грудня 2024 15:05
Додаток 4.xml укладений
12 грудня 2024 15:05