Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт гінекологічного відділення на другому поверсі будівлі в будівлі головного корпусу Комунального некомерційного підприємства Сумської обласної ради «Сумський обласний клінічний онкологічній центр» за адресою:
м. Суми, вул. Привокзальна, 31
Очікувана вартість
29 000 000,00 UAH
UA-2024-11-01-011526-a ● a3e35fdf0b0f4987959cf8848cd29dee
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради «Сумський обласний клінічний онкологічний центр» |
Код ЄДРПОУ: | 05480996 |
Вебсайт: | https://onko.sumy.ua/ |
Місцезнаходження: | 40022, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул.Привокзальна, будинок 31 |
Контактна особа: |
Світлана Захарченко +542700467 tendersmart2024@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2024 16:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 листопада 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 20 листопада 2024 14:42 |
Початок аукціону: | 20 листопада 2024 14:42 |
Очікувана вартість: | 29 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 145 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю, та становить 4,5 відсотка вартості договору про закупівлю. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання цього договору у вигляді банківської гарантії*. * Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям (передбачається надання документу з банку, що підтверджує наявність грошового покриття). Гарантія подається у вигляді електронного документу з інформацією, яка зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа, у тому числі з електронно-цифровим підписом (ЕЦП), з посиланням на програмний комплекс за допомогою якого накладено ЕЦП. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт гінекологічного відділення на другому поверсі будівлі в будівлі головного корпусу Комунального некомерційного підприємства Сумської обласної ради «Сумський обласний клінічний онкологічній центр» за адресою: м. Суми, вул. Привокзальна, 31
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40022, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Привокзальна,31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2025
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2024 17:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 листопада 2024 17:26 |
Зміни які було внесено 14.11.2024.docx | |
14 листопада 2024 17:26 |
Протокол 281 Внесення змін до ТД 14.11.2024.pdf | |
14 листопада 2024 17:26 |
ТД - Капітальний ремонт гінекологічного відділення. Нова редакція 14.11.2024р..docx | |
11 листопада 2024 09:35 |
Зміни які вносяться.docx | |
11 листопада 2024 09:35 |
Протокол № 273 внесення змін до ТД.pdf | |
11 листопада 2024 09:35 |
ТД - Капітальний ремонт гінекологічного відділення. Нова редакція 11.11.2024р..docx | |
08 листопада 2024 13:54 |
Протокол змін щодо оголошення.pdf | |
08 листопада 2024 13:54 |
Зміни які вносяться.docx | |
08 листопада 2024 13:54 |
Протокол внесення змін до ТД К Р.pdf | |
08 листопада 2024 13:54 |
ТД - Капітальний ремонт гінекологічного відділення. Нова редакція..docx | |
01 листопада 2024 16:12 |
ТД - Капітальний ремонт гінекологічного відділення. 31.10.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Захист довкілля
Дата подання: 01 листопада 2024 17:09
Дата відповіді: 03 листопада 2024 11:33
Теддерна документація вимагає : "2.3.Копія діючого договору, укладеного з учасником, про надання послуг з розміщення та видалення промислових відходів та відходів будівництва та знесення для підтвердження дотримання учасником заходів із захисту довкілля, в тому числі тих, що передбачені згідно Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про відходи. Термін дії вказаного договору повинен бути не меншим ніж до 31 грудня 2024 року або містити умови пролонгації.".
Прошу надати пояснення:
1.З ким має бути укладений договір.
2. В 2025 рлці вивозити сміття буде не потрібно? Чому договір до кінця 2024 року?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякую, що ви звернули увагу на нашу закупівлю, та повідомляємо наступне відповідно до пункту " 2.3.Копія діючого договору, укладеного з учасником, про надання послуг з розміщення та видалення промислових відходів та відходів будівництва та знесення для підтвердження дотримання учасником заходів із захисту довкілля, в тому числі тих, що передбачені згідно Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про відходи. Термін дії вказаного договору повинен бути не меншим ніж до 31 грудня 2024 року або містити умови пролонгації".
Замовником прописана така вимога, де чітко вказано, що дія договору повинна бути НЕ МЕНШЕ ніж до 31 грудня 2024 року АБО МІСТИТИ УМОВИ ПРОЛОНГАЦІЇ. Тобто Замовник для запобігання дискримінаційних вимог у своєї тендерної документації дає можливість будь якому Учаснику надати чинний договір на дані послуги до кінця поточного року, оскільки поточний рік ще триває.Тобто твердження з умовами пролонгації і мається на увазі на новий 2025 рік, такі вимоги можуть бути прописаними у діючому договорі.
Замовником прописана така вимога, де чітко вказано, що дія договору повинна бути НЕ МЕНШЕ ніж до 31 грудня 2024 року АБО МІСТИТИ УМОВИ ПРОЛОНГАЦІЇ. Тобто Замовник для запобігання дискримінаційних вимог у своєї тендерної документації дає можливість будь якому Учаснику надати чинний договір на дані послуги до кінця поточного року, оскільки поточний рік ще триває.Тобто твердження з умовами пролонгації і мається на увазі на новий 2025 рік, такі вимоги можуть бути прописаними у діючому договорі.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 04 листопада 2024 15:14
Дата відповіді: 06 листопада 2024 10:33
Згідно вимог Тендерної документації обов’язкова наявність сертифікованої особи, яка виконує функції з розробки кошторисної документації, яка пройшла професійну атестацію, що підтверджує його (її) відповідність кваліфікаційним вимогам у сфері діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури, професійну спеціалізацію, необхідний рівень кваліфікації і знань та має кваліфікаційний сертифікат, який зареєстрований у реєстрі атестованих осіб; свідоцтво та печатку видану на ім’я сертифікованого інженера-кошторисника, який дійсний на момент розкриття тендерних пропозицій.
Для документального підтвердження наявності у Учасника сертифікованого інженера-кошторисника надати копію(-ї) чинного(-их) сертифікату(-ів) завіреного належним чином Учасником та відповідною печаткою і власним підписом власника сертифікату.
Вказана вимога є необґрунтованою та дискримінаційною.
Звертаємо вашу увагу, по-перше, на те, що даний тендер розроблений безпосередньо на послуги з капітального ремонту, виконання якого забезпечують підрядні організації з ліцензією на провадження відповідної господарської діяльності. Вимога щодо наявності сертифіката у кошторисника стосується безпосередньо організацій, які виконують проектні роботи по створенню об'єктів архітектури, які діють на підставі Закону України «Про архітектурну діяльність».
Відповідно до статті 19 Закону України “Про архітектурну діяльність” виконання проектних робіт по створенню об’єктів архітектури не потребує наявності у фахівців відповідного кваліфікаційного сертифіката у разі здійснення фахівцями проектних робіт під керівництвом архітектора чи іншого фахівця, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт відповідного профілю.
Враховуючи те, що кошторис є складовою частиною проектної документації та розробляється під керівництвом головного архітектора або головного інженера проекту (ГАПа, ГІПа), які повинні мати відповідні кваліфікаційні сертифікати та нести відповідальність за належний її рівень, наявність кваліфікаційного сертифіката у розробника кошторисної частини проекту не є обов’язковим.
Зауважимо, що в тендерній документації встановлена вимога про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Наше підприємство має кошторисника, який має необхідні знання, досвід та стаж роботи за фахом, достатнім для розроблення кошторисних документів для надання послуг за предметом закупівлі. Тому вважаємо, що дана вимога дискримінує наші права.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Замовник не може встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Законом передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі викладеного просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо Вам що звернули увагу на нашу закупівлю,
та повідомляємо наступне.
По-перше: закупівля, до якої ви звернулись з вимогою, проходить за предметом закупівлі Роботи, а не Послуги, про які ви по тексту свого звернення неодноразово вказували у своїй вимозі.
По-друге: Замовником у ДОДАТОКУ №1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”», встановлена така вимога: ”Обов’язкова наявність сертифікованої особи, яка виконує функції з розробки кошторисної документації, яка пройшла професійну атестацію, що підтверджує його (її) відповідність кваліфікаційним вимогам у сфері діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури, професійну спеціалізацію, необхідний рівень кваліфікації і знань та має кваліфікаційний сертифікат, який зареєстрований у реєстрі атестованих осіб; свідоцтво та печатку видану на ім’я сертифікованого інженера-кошторисника, який дійсний на момент розкриття тендерних пропозицій. Для документального підтвердження наявності у Учасника сертифікованого інженера-кошторисника надати копію(-ї) чинного(-их) сертифікату(-ів) завіреного належним чином Учасником та відповідною печаткою і власним підписом власника сертифікату”.
Керуючись частиною 3 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” та пунктом 48 Особливостей у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону, тобто замовник може встановити один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та/або
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), та/або
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Вимога сертифікованого інженера-кошторисника обумовлена насамперед тим, що наявний сертифікат засвідчує знання та досвід відповідальної особи Учасника для гарантування якісної підготовки цінової пропозиції, оскільки у ДОДАТКУ 2 Технічного завдання Тендерної Документації зазначається, що розрахунок договірної ціни тендерної пропозиції та підтверджуючих розрахунків за статтями витрат здійснюється відповідно до Державних стандартів України та складається у повній відповідності технічним вимогам Замовника, зазначених в цьому додатку.
Ваше твердження, що вимога про наявність інженера-кошторисника дискримінує Ваші права, розглядається Замовником як вимога внести зміни до Тендерної Документації саме під певного учасника ринку у зв’язку з не невідповідністю кваліфікаційним критеріям Замовника. Також Вами не доведено, яким чином Наша вимога дискримінує Ваші права. Для Замовника наявність у Учасника сертифікованого інженера-кошторисника підтверджує його компетентність для складання своєї цінової пропозиції та всіх підтвердних документів передбачених ДОДАТКОМ 2 Тендерної Документації.
Таким чином Замовник не вбачає дискримінаційних вимог і порушення в сфері публічних закупівель.
та повідомляємо наступне.
По-перше: закупівля, до якої ви звернулись з вимогою, проходить за предметом закупівлі Роботи, а не Послуги, про які ви по тексту свого звернення неодноразово вказували у своїй вимозі.
По-друге: Замовником у ДОДАТОКУ №1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”», встановлена така вимога: ”Обов’язкова наявність сертифікованої особи, яка виконує функції з розробки кошторисної документації, яка пройшла професійну атестацію, що підтверджує його (її) відповідність кваліфікаційним вимогам у сфері діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури, професійну спеціалізацію, необхідний рівень кваліфікації і знань та має кваліфікаційний сертифікат, який зареєстрований у реєстрі атестованих осіб; свідоцтво та печатку видану на ім’я сертифікованого інженера-кошторисника, який дійсний на момент розкриття тендерних пропозицій. Для документального підтвердження наявності у Учасника сертифікованого інженера-кошторисника надати копію(-ї) чинного(-их) сертифікату(-ів) завіреного належним чином Учасником та відповідною печаткою і власним підписом власника сертифікату”.
Керуючись частиною 3 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” та пунктом 48 Особливостей у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону, тобто замовник може встановити один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та/або
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), та/або
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Вимога сертифікованого інженера-кошторисника обумовлена насамперед тим, що наявний сертифікат засвідчує знання та досвід відповідальної особи Учасника для гарантування якісної підготовки цінової пропозиції, оскільки у ДОДАТКУ 2 Технічного завдання Тендерної Документації зазначається, що розрахунок договірної ціни тендерної пропозиції та підтверджуючих розрахунків за статтями витрат здійснюється відповідно до Державних стандартів України та складається у повній відповідності технічним вимогам Замовника, зазначених в цьому додатку.
Ваше твердження, що вимога про наявність інженера-кошторисника дискримінує Ваші права, розглядається Замовником як вимога внести зміни до Тендерної Документації саме під певного учасника ринку у зв’язку з не невідповідністю кваліфікаційним критеріям Замовника. Також Вами не доведено, яким чином Наша вимога дискримінує Ваші права. Для Замовника наявність у Учасника сертифікованого інженера-кошторисника підтверджує його компетентність для складання своєї цінової пропозиції та всіх підтвердних документів передбачених ДОДАТКОМ 2 Тендерної Документації.
Таким чином Замовник не вбачає дискримінаційних вимог і порушення в сфері публічних закупівель.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 07 листопада 2024 10:09
Дата відповіді: 08 листопада 2024 12:53
Вітаю! Шановний Замовнику, ми як потенційний учасник маємо всі необхідні виробничі та інші потужності для участі у даній державній закупівлі. Однак, при ознайомленні з умовами Тендерної документаці було встановлено, що вказана тендерна документація містить очевидно безпідставні та дискримінаційні умови, які не являються необхідними для Замовника у даній публічній закупівлі, а являються засобами позацінового відсіювання учасників за рахунок нав’язування штучних вимог про надання певних документів.Шановний Замовнику, звертаємося до вас щодо УСУНЕННЯ дискримініційних вимог. Згідно Додатку 2 до Тендерної документації "ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі",а саме :" 2.4 Для підтвердження належної кваліфікації учасника та можливості належного виконання робіт учасник надає сканований оригінал діючого на момент розкриття пропозицій Сертифікату на систему управління якістю, який, згідно з чинними в Україні нормативними документами, відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю. Вимоги» стосовно надання послуг з будування житлових та нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточний ремонти) (код ДКПП 41.00.3). Сертифікат повинен бути виданий на ім’я Учасника органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України. На підтвердження у складі пропозиції має бути надано сканований оригінал або засвідчену копію атестату про акредитацію органу з сертифікації, який має засвідчувати можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті відповідності." Вимога Замовника, що сертифікат має бути виданий органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований у встановленому порядку (НААУ), на підтвердження чого Замовником вимагається оригінал атестату акредитації та сфери акредитації органу з сертифікації (органу з оцінки відповідності), завірений НААУ, є очевидно дискримінаційною та незаконною.З огляду на вказане, вимоги Документації в частині надання сертифікату на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), а саме - прибрати в додатку 2 до тендерної документації вимогу акредитації в установленому порядку (НААУ) органу, який видав сертифікат на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), так як це вимога є дискримінаційною та звужує коло потенційних учасників, виходячи з наступного: - з 01.01.2018 у зв’язку із втратою чинності Декрету, державна система сертифікації припинила своє існування. Тому з 01.01.2018 року відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Відповідно до статті 5 Закону України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності": "Діяльність з акредитації базується на таких основних принципах
:забезпечення рівності прав, законних інтересів усіх заінтересованих сторін….. добровільності акредитації". Тобто висунувши вимогу надання вищезазначених сертифікатів виданий українським органом по сертифікації акредитований НААУ, Замовник порушив статті двох Законів України: "Про публічні закупівлі" ст.5 та ст.5 Закону України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності". Виходячи з вищезазначеного Учасник має право сам обирати де проводити оцінку відповідності системи управління якості з акредитацією виданим українським чи європейським органам сертифікації. Міжнародна організація зі стандартизації (ISO) встановлює правила з питань сертифікації на вимогу стандартів серії ISO (Україна є членом ISO з 1993 року). Згідно вимог ISO органи з оцінки відповідності (до яких належать органи сертифікації) повиннi мати незалежне підтвердження своєї компетентності. Процедура підтвердження може реалізовуватися шляхом акредитації та/або нотифікації, оскільки акредитація носить добровільний характер. "Акредитація не є обов'язковою. У разі якщо орган сертифікації не акредитований, це не обов'язково означає, що він має погану репутацію, але він повинен мати незалежне підтвердження своєї компетентності" - роз'яснення на офіційному сайті ISO (https://www.iso.org/certification.html). Таким підтвердженням, поряд із акредитацією, є Нотифікація – незалежне оцінювання компетентності органу сертифікації відповідно до вимог стандартів CASCO (Комітету з оцінки відповідності ISO) з видачою офіційного дозволу виконання робіт в системі за встановленими правилами.Саме тому статтею 5. Закону України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності" від 17.05.2001 № 2407III встановлена добровільність акредитації.А на офіційному сайті Національного агентства з акредитації України чітко вказано:
"Основними принципами діяльності НААУ є:…добровільність акредитації;…" (https://naau.org.ua/nacionalne-agentstvo-z-akreditaciyi-ukrayini/).
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які нададуть сертифікат на ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю. Вимоги» стосовно надання послуг з будування житлових та нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточний ремонти) (код ДКПП 41.00.3) виданий органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який саме акредитований в установленому порядку (НААУ) та на підтвердження надати оригінал атестату акредитації та сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України, яка має містити будівництво, що є дискримінаційним по відношенню до всіх Учасників.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права
встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про
відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасниківа також права та законні інтереси Учасника,
пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Замовник не може встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Законом передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі викладеного просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, тендерна документація розроблена у відповідності до норм чинного законодавства України.
Відповідно до пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Згідно зі статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до пункту 11 статті 1 Закону України «Про державне регулювання діяльності у сфері трансферу технологій», технологія – результат науково – технічної діяльності, сукупність систематизованих наукових знань, технічних, організаційних та інших рішень про перелік, строк, порядок та послідовність виконання операцій, процесу виробництва та/або реалізації і зберігання продукції, надання послуг.
Таким чином, сертифікати ISO – є технологією.
Зазначаємо, що дискримінація – це утиск або позбавлення прав одних економічних суб'єктів (держав, підприємств, громадян) порівняно з іншими без законних на те підстав. Дискримінація – будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Проте не кожна відмінність у ставленні є дискримінацією: вона не буде такою, якщо критерії такої відмінності є розумними і об'єктивними, а завдання полягає в тому, щоб досягти мети. Європейський суд з прав людини дає аналогічне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети».
Наявність сертифікату ISO є необхідною, оскільки дає можливість Замовнику отримати дійсно якісні роботи та сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності виконувати роботи, які задовольняють вимоги Замовника та є предметом закупівлі, а також свідчить про відповідність організації вимогам стандартів на міжнародному рівні.
Більш того, отримати сертифікат ISО може будь – яка організація незалежно від організаційної форми, розміру, форми власності, що працює у відповідності до вимог стандарту ISO.
Проте Замовником розглянута ваша вимога до встановленій вимоги тендерної документації Замовника стосовно Сертифікату який повинен бути виданий на ім’я Учасника органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України, в цій частині будуть внесені зміни.
Відповідно до пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Згідно зі статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до пункту 11 статті 1 Закону України «Про державне регулювання діяльності у сфері трансферу технологій», технологія – результат науково – технічної діяльності, сукупність систематизованих наукових знань, технічних, організаційних та інших рішень про перелік, строк, порядок та послідовність виконання операцій, процесу виробництва та/або реалізації і зберігання продукції, надання послуг.
Таким чином, сертифікати ISO – є технологією.
Зазначаємо, що дискримінація – це утиск або позбавлення прав одних економічних суб'єктів (держав, підприємств, громадян) порівняно з іншими без законних на те підстав. Дискримінація – будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Проте не кожна відмінність у ставленні є дискримінацією: вона не буде такою, якщо критерії такої відмінності є розумними і об'єктивними, а завдання полягає в тому, щоб досягти мети. Європейський суд з прав людини дає аналогічне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети».
Наявність сертифікату ISO є необхідною, оскільки дає можливість Замовнику отримати дійсно якісні роботи та сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності виконувати роботи, які задовольняють вимоги Замовника та є предметом закупівлі, а також свідчить про відповідність організації вимогам стандартів на міжнародному рівні.
Більш того, отримати сертифікат ISО може будь – яка організація незалежно від організаційної форми, розміру, форми власності, що працює у відповідності до вимог стандарту ISO.
Проте Замовником розглянута ваша вимога до встановленій вимоги тендерної документації Замовника стосовно Сертифікату який повинен бути виданий на ім’я Учасника органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України, в цій частині будуть внесені зміни.
Технічне завдання
Дата подання: 08 листопада 2024 12:17
Дата відповіді: 08 листопада 2024 12:56
Шновний Замовнику, в Додатку 2 до тендерної документації Зазначено: "З метою гарантування якісної підготовки цінової пропозиції учасник повинен здійснити огляд об’єкту до завершення періоду уточнень, про що складається відповідний Акт огляду (датований не раніше дати оголошення про проведення процедури закупівлі) з посиланням на номер оголошення про проведення процедури закупівлі, який присвоюється електронною системою закупівель, підписаний представником учасника та представником замовника, та подається серед документів пропозиції учасника. У разі відсутності в складі пропозиції учасників підписаного сторонами акту огляду, пропозиція такого учасника відхиляється у зв’язку з її невідповідністю умовам оголошення та вимогам до предмету закупівлі. Надати гарантійний лист в довільній формі". Прошу уточнити, про що саме повинен бути гарантійний лист
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, в розділі по даній вимозі надається тільки скан-копія Акта огляду, гарантійний лист то формальна помилка, яка буде виправлена шляхом внесення змін.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 08 листопада 2024 15:06
Дата відповіді: 08 листопада 2024 16:40
Шановний Замовнику!
Згідно умов тенденої документації вимагається Акт огляду (датований не раніше дати оголошення про проведення процедури закупівлі) з посиланням на номер оголошення про проведення процедури закупівлі, який присвоюється електронною системою закупівель, підписаний представником учасника та представником замовника, та подається серед документів пропозиції учасника. Відповідно до норм чинного законодавства це є пряме порушення Закону України "Про публічні закупівлі" та Особливостей, оскільки вся інформація про технічні характеристики предмету закупівлі мають міститися у тендерній документації. Колегія АМКУ це підтвердила безліч разів у своїх рішеннях.
Просимо внести зміни й виключити даний пункт. У разі невнесення змін ми будемо вимушені звертатися до АМКУ та ДАСУ задля притягнення умовноважених осіб Замовника до відповідальності.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, дякую що звернули увагу на нашу закупівлю!!!
Замовник у тендерній документації встановив вимогу, з метою гарантування якісної підготовки цінової пропозиції, для коректного розрахунку вартості, та максимальної точності обрахунків виконання робіт, Учасник повинен оглянути об’єкт, ознайомитися фактично з обсягами та умовами виконання даної роботи, та надати у складі пропозиції Акт огляду об’єктів, підписаний учасником та представником замовника.
Дякую, що ви згадали про практику Колегії АМКУ.
Замовник має досвід практики АМКУ.
Проте ми також як Замовник намагаємось неоднарозово отримати саме ТУ якість в тих обсягах які указані в Закупівлі.
Якщо вам дуже складно і не маєте бажання оглянути об’єкт для свого ж розуміння обсягів робіт, якщо вам імпонує звернення до Комісії АМКУ та ДАСУ, а також погрози Замовнику, які займуть набагато більше часу ніж огляд об’єкту, Замовником буде розглянуте рішення про внесення змін в межах чинного законодавства.
Замовник у тендерній документації встановив вимогу, з метою гарантування якісної підготовки цінової пропозиції, для коректного розрахунку вартості, та максимальної точності обрахунків виконання робіт, Учасник повинен оглянути об’єкт, ознайомитися фактично з обсягами та умовами виконання даної роботи, та надати у складі пропозиції Акт огляду об’єктів, підписаний учасником та представником замовника.
Дякую, що ви згадали про практику Колегії АМКУ.
Замовник має досвід практики АМКУ.
Проте ми також як Замовник намагаємось неоднарозово отримати саме ТУ якість в тих обсягах які указані в Закупівлі.
Якщо вам дуже складно і не маєте бажання оглянути об’єкт для свого ж розуміння обсягів робіт, якщо вам імпонує звернення до Комісії АМКУ та ДАСУ, а також погрози Замовнику, які займуть набагато більше часу ніж огляд об’єкту, Замовником буде розглянуте рішення про внесення змін в межах чинного законодавства.
Щодо країни виробника
Дата подання: 11 листопада 2024 10:02
Дата відповіді: 11 листопада 2024 10:49
Шановний Замовнику! У проєкті договору підряду пп 6.4.15. Відповідно до частини першої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.04.2020 № 922-VIII, надати інформацію про ціни на матеріальні ресурси за підписом, в якій обов’язково має зазначатися інформація про: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію.
Також в Додатку до договору «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» є пункт «Країна походження товару». Чи можна вказувати кілька країн виробника щодо кожної номенклатурної позиції і, враховуючи нестабільну ситуацію в країні та військовий стан, в процесі виконання робіт чи можливо буде змінювати країну виробника? Якщо так, то яким чином це відбуватиметься?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, дякую, що звернули увагу на нашу закупівлю, та на проєкт договору з невід’ємними додатками до нього. Ми як Замовник не можемо Вам надати вичерпну відповідь, так як Закон 3988 від 19.09.2024р. Про прозоре будівництво який набув чинності 23.10.2024р.,по ньому ще немає як такових роз’яснень, особливо коли нажаль один Закон накладається на інший, як Настанова з будівництва так і Про публічні закупівлі. Додатки до договору це істотні умови, і як потім їх коригувати невідомо. Ми вважаємо, що при вказуванні країни виробника Ви можете вказати декілька країн до однієї номенклатурної позиції, а відповідно до Актів по факту будете закривати вже країною походження товару в якої придбавався даний товар.
Невідповідність вимог Додаток 2 та Додаток 4
Дата подання: 14 листопада 2024 16:20
Дата відповіді: 14 листопада 2024 16:30
Шановний Замовнику! В Додатку 2 до ТД п.1.2 вказані такі вимоги: Розрахунок договірної ціни тендерної пропозиції та підтверджуючих розрахунків за статтями витрат відповідно до Державних стандартів України, складеної у повній відповідності технічним вимогам Замовника, вказаних в Додатку 2 тендерної документації:
- Локальні кошториси;
- Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів
- Підсумкові відомості ресурсів;
- Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат
- Розрахунок прибутку.
Але, в Додатку 4 п.16 вимоги щодо надання кошторисних розрахунків зазначені інші: Розрахунок договірної ціни тендерної пропозиції та підтверджуючих розрахунків за статтями витрат відповідно до Державних стандартів України, складеної у повній відповідності технічним вимогам Замовника, вказаних в Додатку 2 тендерної документації:
15.1. Локальні кошториси;
15.2. Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів
15.3. Розрахунок загальновиробничих витрат
15.5. Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат
15.6 Розрахунок прибутку.
Просимо коректно вказати вимоги щодо надання Учасником кошторисних розрахунків та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! дякуємо за Вашу уважність,докумени буде перевірено, та внесено зміни якщо є розбіжності у тендерній документації та додатків до неї.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 листопада 2024 15:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНДАСТРІАЛ ТРАНС ГРУП" |
27 031 632,66
UAH з ПДВ
|
23 550 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП ПРИВАТБУДСЕРВІС |
25 989 172,38
UAH з ПДВ
|
25 354 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТІРАДА" |
27 828 393,96
UAH з ПДВ
|
27 680 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНДАСТРІАЛ ТРАНС ГРУП" #43623729 |
Переможець |
23 550 000,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2024 16:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 листопада 2024 16:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2024 15:06
|
Договір № 142-Т ТОВ ІНДАСТРІАЛ ТРАНС ГРУП.pdf | укладений |
12 грудня 2024 15:05
|
Додаток № 1 Договірна ціна.pdf | укладений |
12 грудня 2024 15:05
|
Додаток № 2 Зведений кошториснийрозрахунок.pdf | укладений |
12 грудня 2024 15:05
|
Додаток № 3 Підсумкова відомість ресурсів.pdf | укладений |
12 грудня 2024 15:05
|
Додаток № 4 Інформація про ціни на матеріальні ресурси.pdf | укладений |
12 грудня 2024 15:05
|
Додаток 1.xml | укладений |
12 грудня 2024 15:05
|
Додаток 2.xml | укладений |
12 грудня 2024 15:05
|
Додаток 3.xml | укладений |
12 грудня 2024 15:05
|
Додаток 4.xml | укладений |
12 грудня 2024 15:05
|