Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015: 31710000-6: Електронне обладнання (Електронне обладнання для міського електричного транспорту (тролейбусів))
Очікувана вартість
2 180 073,00 UAH
UA-2024-11-01-010905-a 90bdcfa2c9b1462cbc22442f186b92c6
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Гончарова

+380989224054 zakupivli.tr.depo2@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРОЛЕЙБУСНЕ ДЕПО №2"
Код ЄДРПОУ: 37766007
Місцезнаходження: 61105, Україна , Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ НЬЮТОНА, будинок 5
Контактна особа: Олена Гончарова
+380989224054
zakupivli.tr.depo2@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 листопада 2024 15:41
Звернення за роз’ясненнями: до 08 листопада 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2024 01:00
Очікувана вартість: 2 180 073,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 900,37 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Розмір забезпечення виконання договору складає 4 % вартості договору. Замовник вимагає надання забезпечення виконання Договору про закупівлю переможцем закупівлі у виді грошового покриття (грошових коштів), яке буде перераховане згідно Договору забезпечення (Додаток 7 до тендерної документації) на рахунок Замовника у розмірі 4 % від загальної суми вартості Договору про закупівлю. Проєкт Договору забезпечення викладено у Додатку 7 до тендерної документації. Учасник-переможець не пізніше дати укладання Договору про закупівлю повинен надати Замовнику 2 екземпляри підписаних з його сторони Договору забезпечення та копію платіжного доручення або іншого розрахункового документа про перерахування коштів у розмірі 4 % від вартості договору про закупівлю на поточний рахунок Замовника із призначенням платежу «Кошти забезпечення відповідно до умов тендеру, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X», завіреного установою банку, що його видала. Строк забезпечення діє до повного виконання Учасником зобов`язань за Договором про закупівлю (з урахуванням усіх змін та доповнень до нього) або до припинення права забезпечення виконання Договору про закупівлю у випадках, прямо передбачених законодавством (в залежності від того, яка дата настане раніше). Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю. Під виконанням договору про закупівлю Сторони розуміють належне (без порушень) виконання Учасником-Переможцем умов Договору; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами); 4) згідно з умовами, зазначеними в Договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. 5) дострокового розірвання Договору Сторонами, за умови відсутності на дату розірвання Договору порушення виконання Переможцем з його вини зобов’язань за Договором. Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається Учаснику у разі: 1) невиконання або неналежного виконання Учасником-Переможцем своїх зобов’язань за Договором про закупівлю в частині поставки (передачі) Товару в обсягах, в строки та за якістю, передбаченими Договором про закупівлю 2) невиконання або неналежного виконання Учасником-Переможцем гарантійних зобов’язань та/або антикорупційних та/або санкційних застережень Договору про закупівлю. 3) дострокового розірвання Замовником Договору про закупівлю у випадку, якщо Переможець не виконує чи неналежним чином виконує свої зобов’язання за Договором про закупівлю в частині поставки (передачі) Товару в обсягах, в строки та за якістю, передбаченими Договором про закупівлю; 4) дострокового розірвання Замовником Договору про закупівлю у випадку порушення Переможцем гарантійних зобов’язань та/або недотримання антикорупційних та/або санкційних застережень Договору про закупівлю; 5) дострокового розірвання Переможцем Договору про закупівлю; 6) у випадках, передбачених умовами Договору про закупівлю. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання умов договору, здійснюються за рахунок Учасника. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі Замовником не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок Замовника.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31710000-6: Електронне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штука
Датчик тепловий KSD301-55NC
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, за адресою в межах м. Харкова, зазначеною Замовником у заявці на постачання конкретної партії Товару.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2024
ДК 021:2015: 31711000-3 — Електронне приладдя
100 штука
Датчик тепловий KSD301-55NO
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, за адресою в межах м. Харкова, зазначеною Замовником у заявці на постачання конкретної партії Товару.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2024
ДК 021:2015: 31711000-3 — Електронне приладдя
100 штука
Датчик тепловий KSD301-75NO
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, за адресою в межах м. Харкова, зазначеною Замовником у заявці на постачання конкретної партії Товару.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2024
ДК 021:2015: 31711000-3 — Електронне приладдя
50 штука
Діод випрямний 10A10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, за адресою в межах м. Харкова, зазначеною Замовником у заявці на постачання конкретної партії Товару.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2024
ДК 021:2015: 31712340-5 — Діоди
20 штука
Діод випрямний DSEI60-12A
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, за адресою в межах м. Харкова, зазначеною Замовником у заявці на постачання конкретної партії Товару.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2024
ДК 021:2015: 31712340-5 — Діоди
20 штука
Діод випрямний BAV21
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, за адресою в межах м. Харкова, зазначеною Замовником у заявці на постачання конкретної партії Товару.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2024
ДК 021:2015: 31712340-5 — Діоди
20 штука
Діод випрямний імпульсний BY228-15TAP
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, за адресою в межах м. Харкова, зазначеною Замовником у заявці на постачання конкретної партії Товару.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2024
ДК 021:2015: 31712340-5 — Діоди
20 штука
Діодний міст трифазний MT5016A
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, за адресою в межах м. Харкова, зазначеною Замовником у заявці на постачання конкретної партії Товару.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2024
ДК 021:2015: 31712340-5 — Діоди
30 штука
Діодний міст MDQ200A1600V
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, за адресою в межах м. Харкова, зазначеною Замовником у заявці на постачання конкретної партії Товару.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2024
ДК 021:2015: 31712340-5 — Діоди
50 штука
Мікросхема стабілізатор напруги регульований LM317LZ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, за адресою в межах м. Харкова, зазначеною Замовником у заявці на постачання конкретної партії Товару.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2024
ДК 021:2015: 31711100-4 — Електронні компоненти
10 штука
Мікросхема стабілізатор напруги L7815
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, за адресою в межах м. Харкова, зазначеною Замовником у заявці на постачання конкретної партії Товару.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2024
ДК 021:2015: 31711100-4 — Електронні компоненти
10 штука
Мікросхема стабілізатор напруги L7915
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, за адресою в межах м. Харкова, зазначеною Замовником у заявці на постачання конкретної партії Товару.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2024
ДК 021:2015: 31711100-4 — Електронні компоненти
10 штука
Мікросхема ШИМ контролер TL3842P
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, за адресою в межах м. Харкова, зазначеною Замовником у заявці на постачання конкретної партії Товару.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2024
ДК 021:2015: 31711100-4 — Електронні компоненти
10 штука
Мікросхема ШИМ контролер UC2825AMDW
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, за адресою в межах м. Харкова, зазначеною Замовником у заявці на постачання конкретної партії Товару.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2024
ДК 021:2015: 31711100-4 — Електронні компоненти
10 штука
Мікросхема ШИМ DC-DC перетворювач регульований LM2585S-ADJ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, за адресою в межах м. Харкова, зазначеною Замовником у заявці на постачання конкретної партії Товару.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2024
ДК 021:2015: 31711100-4 — Електронні компоненти
10 штука
Мікросхема компаратор LM2903N
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, за адресою в межах м. Харкова, зазначеною Замовником у заявці на постачання конкретної партії Товару.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2024
ДК 021:2015: 31711100-4 — Електронні компоненти
50 штука
Оптрон з драйвером IGBT HCPL-3120-000E
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, за адресою в межах м. Харкова, зазначеною Замовником у заявці на постачання конкретної партії Товару.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2024
ДК 021:2015: 31712335-7 — Оптопари
50 штука
Оптрон з драйвером HCPL-4661-000E
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, за адресою в межах м. Харкова, зазначеною Замовником у заявці на постачання конкретної партії Товару.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2024
ДК 021:2015: 31712335-7 — Оптопари
10 штука
Оптрон з драйвером HCPL-4100-000E
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, за адресою в межах м. Харкова, зазначеною Замовником у заявці на постачання конкретної партії Товару.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2024
ДК 021:2015: 31712335-7 — Оптопари
40 штука
Оптрон з драйвером ACPL-C87A-000E
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, за адресою в межах м. Харкова, зазначеною Замовником у заявці на постачання конкретної партії Товару.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2024
ДК 021:2015: 31712335-7 — Оптопари
10 штука
Оптрон FOD2742B
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, за адресою в межах м. Харкова, зазначеною Замовником у заявці на постачання конкретної партії Товару.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2024
ДК 021:2015: 31712335-7 — Оптопари
10 штука
Оптрон LTV-4N35
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, за адресою в межах м. Харкова, зазначеною Замовником у заявці на постачання конкретної партії Товару.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2024
ДК 021:2015: 31712335-7 — Оптопари
10 штука
Цангова панель для пайки на плату SCSM8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, за адресою в межах м. Харкова, зазначеною Замовником у заявці на постачання конкретної партії Товару.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2024
ДК 021:2015: 31712118-0 — Гнізда чи кріплення для інтегральних схем
50 штука
Резистор ПЭВ-50 22 кОм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, за адресою в межах м. Харкова, зазначеною Замовником у заявці на постачання конкретної партії Товару.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2024
ДК 021:2015: 31711130-3 — Резистори
50 штука
Резистор C2-23-2 2 Ом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, за адресою в межах м. Харкова, зазначеною Замовником у заявці на постачання конкретної партії Товару.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2024
ДК 021:2015: 31711130-3 — Резистори
100 штука
Стабілітрон BZX55C12
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, за адресою в межах м. Харкова, зазначеною Замовником у заявці на постачання конкретної партії Товару.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2024
ДК 021:2015: 31712343-6 — Стабілітрони (діоди Зенера)
50 штука
Стабілітрон BZX85C16
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, за адресою в межах м. Харкова, зазначеною Замовником у заявці на постачання конкретної партії Товару.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2024
ДК 021:2015: 31712343-6 — Стабілітрони (діоди Зенера)
100 штука
Стабілітрон BZX55C10V5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, за адресою в межах м. Харкова, зазначеною Замовником у заявці на постачання конкретної партії Товару.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2024
ДК 021:2015: 31712343-6 — Стабілітрони (діоди Зенера)
100 штука
Стабілітрон BZX55C7V5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, за адресою в межах м. Харкова, зазначеною Замовником у заявці на постачання конкретної партії Товару.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2024
ДК 021:2015: 31712343-6 — Стабілітрони (діоди Зенера)
20 штука
Стабілітрон PH C16
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, за адресою в межах м. Харкова, зазначеною Замовником у заявці на постачання конкретної партії Товару.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2024
ДК 021:2015: 31712343-6 — Стабілітрони (діоди Зенера)
50 штука
Транзистор MOSFET P-канальний IR4905
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, за адресою в межах м. Харкова, зазначеною Замовником у заявці на постачання конкретної партії Товару.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2024
ДК 021:2015: 31712350-8 — Транзистори
10 штука
Транзистор MOSFET N-канальний IRFP260N
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, за адресою в межах м. Харкова, зазначеною Замовником у заявці на постачання конкретної партії Товару.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2024
ДК 021:2015: 31712350-8 — Транзистори
50 штука
Транзистор кремнієвий n-p-n D882
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, за адресою в межах м. Харкова, зазначеною Замовником у заявці на постачання конкретної партії Товару.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2024
ДК 021:2015: 31712350-8 — Транзистори
50 штука
Транзистор кремнієвий p-n-p B772
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, за адресою в межах м. Харкова, зазначеною Замовником у заявці на постачання конкретної партії Товару.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2024
ДК 021:2015: 31712350-8 — Транзистори
30 штука
Транзистор IGBT IKW40N120H3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, за адресою в межах м. Харкова, зазначеною Замовником у заявці на постачання конкретної партії Товару.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2024
ДК 021:2015: 31712350-8 — Транзистори
10 штука
Транзистор IGBT FS25R12KT3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, за адресою в межах м. Харкова, зазначеною Замовником у заявці на постачання конкретної партії Товару.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2024
ДК 021:2015: 31712350-8 — Транзистори
30 штука
Транзистор IGBT FF650R17IE4D-B2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, за адресою в межах м. Харкова, зазначеною Замовником у заявці на постачання конкретної партії Товару.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2024
ДК 021:2015: 31712350-8 — Транзистори
40 штука
Драйвер IGBT DRV1811B28
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, за адресою в межах м. Харкова, зазначеною Замовником у заявці на постачання конкретної партії Товару.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2024
ДК 021:2015: 31711500-8 — Частини електронних блоків
40 штука
Драйвер IGBT D900V3.1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, за адресою в межах м. Харкова, зазначеною Замовником у заявці на постачання конкретної партії Товару.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2024
ДК 021:2015: 31711500-8 — Частини електронних блоків

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюються Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, на підставі видаткової накладної впродовж 180 (сто вісімдесят) робочих днів з моменту поставки відповідної партії товару, при наявності фінансування. Пiсляоплата 180 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 15:41
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 15:41
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 15:41
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 15:41
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 15:41
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 15:41
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 15:41
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 15:41
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 15:41
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 15:41
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 15:41
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 15:41
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 15:41
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 15:41
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 15:41
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 15:41
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 15:41
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 15:41
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 15:41
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 15:41
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 15:41
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 15:41
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 15:41
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 15:41
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 15:41
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 15:41

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Розмір забезпечення виконання договору складає 4 % вартості договору. Замовник вимагає надання забезпечення виконання Договору про закупівлю переможцем закупівлі у виді грошового покриття (грошових коштів), яке буде перераховане згідно Договору забезпечення (Додаток 7 до тендерної документації) на рахунок Замовника у розмірі 4 % від загальної суми вартості Договору про закупівлю. Проєкт Договору забезпечення викладено у Додатку 7 до тендерної документації. Учасник-переможець не пізніше дати укладання Договору про закупівлю повинен надати Замовнику 2 екземпляри підписаних з його сторони Договору забезпечення та копію платіжного доручення або іншого розрахункового документа про перерахування коштів у розмірі 4 % від вартості договору про закупівлю на поточний рахунок Замовника із призначенням платежу «Кошти забезпечення відповідно до умов тендеру, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X», завіреного установою банку, що його видала. Строк забезпечення діє до повного виконання Учасником зобов`язань за Договором про закупівлю (з урахуванням усіх змін та доповнень до нього) або до припинення права забезпечення виконання Договору про закупівлю у випадках, прямо передбачених законодавством (в залежності від того, яка дата настане раніше). Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю. Під виконанням договору про закупівлю Сторони розуміють належне (без порушень) виконання Учасником-Переможцем умов Договору; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами); 4) згідно з умовами, зазначеними в Договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. 5) дострокового розірвання Договору Сторонами, за умови відсутності на дату розірвання Договору порушення виконання Переможцем з його вини зобов’язань за Договором. Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається Учаснику у разі: 1) невиконання або неналежного виконання Учасником-Переможцем своїх зобов’язань за Договором про закупівлю в частині поставки (передачі) Товару в обсягах, в строки та за якістю, передбаченими Договором про закупівлю 2) невиконання або неналежного виконання Учасником-Переможцем гарантійних зобов’язань та/або антикорупційних та/або санкційних застережень Договору про закупівлю. 3) дострокового розірвання Замовником Договору про закупівлю у випадку, якщо Переможець не виконує чи неналежним чином виконує свої зобов’язання за Договором про закупівлю в частині поставки (передачі) Товару в обсягах, в строки та за якістю, передбаченими Договором про закупівлю; 4) дострокового розірвання Замовником Договору про закупівлю у випадку порушення Переможцем гарантійних зобов’язань та/або недотримання антикорупційних та/або санкційних застережень Договору про закупівлю; 5) дострокового розірвання Переможцем Договору про закупівлю; 6) у випадках, передбачених умовами Договору про закупівлю. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання умов договору, здійснюються за рахунок Учасника. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі Замовником не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок Замовника.
Форма підтвердження: документ
05 листопада 2024 16:19
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2024 16:18
Перелік змін_ТД_від 05.11.2024.doc
05 листопада 2024 16:18
Тендерна документація нова редакція.docx
05 листопада 2024 16:18
Додаток 2 до ТД нова редакція.DOCX
01 листопада 2024 15:41
Додаток 6 до ТД.docx
01 листопада 2024 15:41
Додаток 5 до ТД.docx
01 листопада 2024 15:41
Додаток 2 до ТД.DOCX
01 листопада 2024 15:41
Додаток 4 до ТД.docx
01 листопада 2024 15:41
Додаток 3 до ТД.docx
01 листопада 2024 15:41
Додаток 7 до ТД.docx
01 листопада 2024 15:41
Додаток 1 до ТД.docx
01 листопада 2024 15:41
Тендерна документація.docx
05 листопада 2024 16:19
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2024 15:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2024 16:18
Перелік змін_ТД_від 05.11.2024.doc
05 листопада 2024 16:18
Тендерна документація нова редакція.docx
05 листопада 2024 16:18
Додаток 2 до ТД нова редакція.DOCX
01 листопада 2024 15:41
Додаток 6 до ТД.docx
01 листопада 2024 15:41
Додаток 5 до ТД.docx
01 листопада 2024 15:41
Додаток 2 до ТД.DOCX
01 листопада 2024 15:41
Додаток 4 до ТД.docx
01 листопада 2024 15:41
Додаток 3 до ТД.docx
01 листопада 2024 15:41
Додаток 7 до ТД.docx
01 листопада 2024 15:41
Додаток 1 до ТД.docx
01 листопада 2024 15:41
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

38. Драйвер IGBT DRV1811B28 - 40 шт. Каналів - 2 шт напруга живлення - 15 В 39. Драйвер IGBT D900V3.1 - 40 шт. Каналів - 2 шт напруга живлення - 15 В
Дата подання: 04 листопада 2024 12:04
Дата відповіді: 05 листопада 2024 16:13
Доброго дня, шановний Замовнику! Просимо Вас розширити інформацію для можливості постачання Вам товарів додатку №2 до ТД, а саме : "38. Драйвер IGBT DRV1811B28 - 40 шт. Каналів - 2 шт напруга живлення - 15 В 39. Драйвер IGBT D900V3.1 - 40 шт. Каналів - 2 шт напруга живлення - 15 В". Цієї інформації недостатньо для пошуку товару, що Вас цікавить. Просимо внести відповідні зміни до закупівлі. Дякую за увагу, гарного дня!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!!! Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Недостатність даних технічної специфікації
Дата подання: 06 листопада 2024 09:31
Дата відповіді: 08 листопада 2024 13:56
Доброго дня, шановний Замовнику! Дякуємо за розширені дані, але просимо Вас додати ще й фото та креслення 38 та 39 позицій тендеру через те, що й з цими показниками товар не знаходиться. Дукуємо за увагу, гарного дня!
Відповідь: Доброго дня! Замовником зазначено усі основні технічні характеристики за якими можливо ідентифікувати відповідний Товар. Основні технічні характеристики Товару за даними позиціями викладено у додатку 2 до Тендерної документації.
Перевірте, будь ласка, коректність назв 38 та 39 позицій технічної специфікації
Дата подання: 06 листопада 2024 09:42
Дата відповіді: 08 листопада 2024 14:04
Доброго дня,шановний Замовнику! Просимо також перевірити коректність самих назв "38. Драйвер IGBT DRV1811B28" та "39.Драйвер IGBT D900V3.1", можлива була помилка у назвах моделей. Дякую за увагу, гарного дня!
Відповідь: Доброго дня! Замовником розглянуто Ваше питання, та за результатами розгляду повідомляємо, що назви номенклатурних позицій Драйвер IGBT DRV1811B28 та Драйвер IGBT D900V3.1 які вказані у Додатку 2 до Тендерної документації є коректними.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2024 01:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП Бурмістров Олексій Геннадійович 1 674 525,00
UAH з ПДВ
1 674 525,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

21 листопада 2024 09:44
Електронний підпис
20 листопада 2024 14:58
Електронний підпис
14 листопада 2024 15:34
Електронний підпис
14 листопада 2024 15:34
Файл підпису МВС.p7s
14 листопада 2024 15:34
Довідка НАЗК.zip
14 листопада 2024 15:34
Довідка НАЗК від 05.11.2024.pdf
14 листопада 2024 15:34
Відсутність підстав п.47.pdf
14 листопада 2024 15:34
Витяг МВС від 05.11.2024.pdf
14 листопада 2024 15:34
Витяг з ЄДР.pdf
12 листопада 2024 18:43
Електронний підпис
09 листопада 2024 15:39
Електронний підпис
09 листопада 2024 15:39
Щодо статуту.pdf
09 листопада 2024 15:39
Щодо системи оподаткування.pdf
09 листопада 2024 15:39
Паспорт Бурмістров Олексій.pdf
09 листопада 2024 15:39
Лист - додаток 4 пункт 8.pdf
09 листопада 2024 15:39
Лист - додаток 4 пункт 7.pdf
09 листопада 2024 15:39
Лист - додаток 4 пункт 6.pdf
09 листопада 2024 15:39
Код Бурмістров Олексій.pdf
09 листопада 2024 15:39
Згода з умовами договору.pdf
09 листопада 2024 15:39
Гарантійний лист поставки.pdf
09 листопада 2024 15:39
Витяг-Єдиний податок.pdf
09 листопада 2024 15:39
Витяг з ЄДР від 31.10.2024.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бурмістров Олексій Геннадійович

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)

Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) відповідно до пункту 1 Розділу І Додатку 1 до тендерної документації та Додатка 5 до тендерної документації.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Бурмістров Олексій Геннадійович
#3413103552
Переможець 1 674 525,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2024 12:08
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 листопада 2024 15:29

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Бурмістров Олексій Геннадійович, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі Особливості), щодо її відповідності вимогам тендерної документації, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані цим учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції. ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПУНКТУ 13 ДОДАТКУ 5 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПІДПУНКТУ 1.1 ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (критерію) (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), у т. ч. відповідно до вимог абзацу першого частини 3 статті 22 Закону. 1)Учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації та пункту 2 Додатку 5 до Тендерної документації та у відповідності до підпункту 1,5 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. Повноваження учасника – фізичної особи, фізичної особи - підприємця підтверджуються копією паспорта (сторінки 1-6, а також сторінка, що містить інформацію про останнє місце реєстрації особи), або копією паспорту у формі ID-картки (обох сторін ID-картки), та копією картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру). Учасником ФОП Бурмістров Олексій Геннадійович у складі тендерної пропозиції було надано документи, що підтверджують повноваження учасника процедури закупівлі шодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, а саме: копію паспорта (сторінки 1-5 , а також сторінки 10-11, що містить інформацію про останнє місце реєстрації особи), та копію картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру). Відповідно до пункту 2 Додатку 5 до Тендерної документації та у відповідності до підпункту 1.5 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації КОПІЯ ПАСПОРТУ (СТОРІНКА 6) не була надана учасником ФОП Бурмістров Олексій Геннадійович у складі тендерної пропозиції. 2) Учасник відповідно до пункту 4 Додатку 5 до Тендерної документації та у відповідності до підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та Додатку 1 до тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме довідка щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у табличному вигляді. Також для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), вказаного (вказаних) у довідці учасник надає оригінал (оригінали) чи копію (копії), зазначеного (зазначених) учасником у довідці (таблиці) аналогічного (аналогічних) договору (договорів), виконаного (виконаних) у повному обсязі, з усіма додатками та додатковою (додатковими) угодою (угодами). Оригінал (оригінали) чи копію (копії) видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) прийому-передачі товару, що свідчить (свідчать) про виконання у повному обсязі наданого відповідного (кожного з наданих відповідних) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) у відповідності до ціни договору (кожного з договорів), вказаного (вказаних) учасником у довідці (таблиці). А також оригінал листа-відгуку від замовника/покупця за наданим аналогічним договором (за кожним наданим аналогічним договором), інформація про який (які) наведена учасником у довідці у (таблиці), про належне виконання учасником наданого аналогічного договору (кожного з відповідних наданих аналогічних договорів), з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку: номеру договору та дати його укладення, предмету договору, ціни договору, строку дії договору, посади, П.І.Б. і номеру телефону контактної особи замовника/покупця за вказаним договором. Учасником ФОП Бурмістров Олексій Геннадійович у складі тендерної пропозиції надано довідку щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у табличному вигляді. У довідці зазначено: Договір №01/1608/23 від 16.08.2023 року за кодом ДК 021:2015 – 31710000-6 Електронне обладнання, ціна договору 397 200,00 грн., з КП «Тролейбусне депо №2» та Договір № 04/06/1 від 04.06.2021 р. за кодом ДК 021:2015 – 31710000-6 Електронне обладнання, ціна договору 854 440,00 грн., з КП «Тролейбусне депо №3». Відповідно до підпункту 4.1 пункту 4 Додатку 5 до Тендерної документації та підпункту 1.3 пункту 1 Розділу І Додатку 1 до Тендерної документації у разі наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), де замовником виступало КП «ТРОЛЕЙБУСНЕ ДЕПО №2», учасник надає підтвердження за підпунктом 1.1 пункту 1 Розділу І Додатку 1 цієї тендерної документації, документальне підтвердження (підпункт 1.2 пункту 1 Розділу І Додатку 1 цієї тендерної документації) виконання договору(рів) не вимагається. Крім того, учасником було зазначено у довідці Договір № 04/06/1 від 04.06.2021 р. за кодом ДК 021:2015 – 31710000-6 Електронне обладнання, ціна договору 854 440,00 грн., з КП «Тролейбусне депо №3». Для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, учасник надає копію, зазначеного у довідці (таблиці) аналогічного договору. Копії видаткових накладних у відповідності до ціни договору. А також оригінал листа-відгуку від замовника/покупця за наданим аналогічним договором, інформація про який наведена учасником у довідці у (таблиці), з зазначенням у цьому листі-відгуку: номеру договору та дати його укладення, предмету договору, ціни договору, посади, П.І.Б. і номеру телефону контактної особи замовника/покупця за вказаним договором. Замовник проаналізувавши подані документи на підтвердження виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору, видаткових накладних у відповідності до ціни договору та прийшов висновку, що видаткові накладні надані НА СУМУ 752 260, 00 ГРН, що є меншою за суму Договору № 04/06/1 від 04.06.2021 р. за кодом ДК 021:2015 – 31710000-6 Електронне обладнання з КП «Тролейбусне депо №3»., ЦІНА ЯКОГО 854 440,00 ГРН. Відповідно учасником ФОП Бурмістров Олексій Геннадійович не було підтверджено виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме: Договір № 04/06/1 від 04.06.2021 р. за кодом ДК 021:2015 – 31710000-6 Електронне обладнання, ціна договору 854 440,00 грн., з КП «Тролейбусне депо №3» - виконання у повному обсязі не підтверджено. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПРИЙНЯТТЯ ЗАМОВНИКОМ РІШЕННЯ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ЇЇ РОЗГЛЯДУ відповідно до Особливостей згідно із Законом, учаснику ФОП Бурмістров Олексій Геннадійович відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненого або нового документу в електронній системі закупівель, а саме: 1) НАДАТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ПОВНОВАЖЕННЯ УЧАСНИКА – ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ, ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ - ПІДПРИЄМЦЯ КОПІЮ ПАСПОРТА (СТОРІНКИ 1-6, А ТАКОЖ СТОРІНКУ, ЩО МІСТИТЬ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ОСТАННЄ МІСЦЕ РЕЄСТРАЦІЇ ОСОБИ), ТА КОПІЄЮ КАРТКИ ПЛАТНИКА ПОДАТКІВ (ДОВІДКИ ПРО ПРИСВОЄННЯ ІДЕНТИФІКАЦІЙНОГО НОМЕРУ). 2) НАДАТИ УТОЧНЕНУ ІНФОРМАЦІЮ ЩОДО НАЯВНОСТІ ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДЖЕНОГО ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ ДОГОВОРУ, шляхом надання копії видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) прийому-передачі товару, що свідчить (свідчать) про виконання у ПОВНОМУ ОБСЯЗІ Договору № 04/06/1 від 04.06.2021 р. за кодом ДК 021:2015 – 31710000-6 Електронне обладнання, ціна договору 854 440,00 грн., з КП «Тролейбусне депо №3» АБО НАДАТИ НОВУ ІНФОРМАЦІЮ щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).

Документи

14 листопада 2024 12:08
Довідка НАЗК
14 листопада 2024 12:08
Електронний підпис
11 листопада 2024 01:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 листопада 2024 12:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бурмістров Олексій Геннадійович
#3413103552
1 674 525,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 листопада 2024 12:08
Довідка НАЗК
14 листопада 2024 12:08
Електронний підпис
11 листопада 2024 01:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 січня 2025 14:41
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2024 18:16
БУРМІСТРОВ ДУ №3 до дог. 24-11-21.pdf зміни до договору
30 грудня 2024 18:13
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2024 11:15
БУРІСТРОВ ДУ №2 до дог.24-11-21.pdf зміни до договору
06 грудня 2024 11:13
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2024 09:59
БУРМІСТРОВ ДУ №1 до 24-11-21.PDF зміни до договору
04 грудня 2024 09:57
Електронний підпис укладений
25 листопада 2024 11:47
БУРМІСТРОВ №24-11-21.pdf укладений
25 листопада 2024 11:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пп. 3 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами), пп.3 п.13.2, 13.5, 13.6, 14.4 Договору № 24-11-21 від 21 листопада 2024 р. (далі – Договір), уклали цю Додаткову угоду про таке: 1. Сторони домовились доповнити Договір пунктом 1.7 у такій редакції: «1.7. За Договором здійснюється придбання матеріалів для міського електричного транспорту (тролейбусів). 2. Сторони домовились викласти підпункт 3.1.1 Договору у такій редакції: «3.1.1. Джерело фінансування: власні кошти підприємства та кошти бюджету Харківської міської територіальної громади. За рахунок коштів підприємства: 174 580,00 грн. (сто сімдесят чотири тисячі п’ятсот вісімдесят грн. 00 коп.), без ПДВ (ПДВ не передбачений). За рахунок коштів бюджету Харківської міської територіальної громади 1 499 945,00 грн. (один мільйон чотириста дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот сорок п’ять грн. 00 коп.), без ПДВ (ПДВ не передбачений)». 3. Внести зміни до розділу 17 «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» Договору, доповнивши реквізити Замовника розрахунковим рахунком «IBAN UA378201720344370004000079487 в Державна казначейська служба України, м. Київ». 4. Додаткова угода набирає чинності з дати її підписання Сторонами. 5. Усі інші умови Договору, не змінені цією угодою, залишаються в силі. 6. Цю додаткову угоду укладено у двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу та є невід'ємною частиною Договору, по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 24-11-21
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до договору №24-11-21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пп. 3 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами), пп.3 п.13.2, 13.5, 13.6, 14.4 Договору № 24-11-21 від 21 листопада 2024 р. (далі – Договір), уклали цю Додаткову угоду про таке: 1. Сторони домовились викласти Додаток №1 «Специфікація» Договору у новій редакції, що додається. 2. Додаткова угода набирає чинності з дати її підписання Сторонами. 3. Усі інші умови Договору, не змінені цією угодою, залишаються в силі. 4. Цю додаткову угоду укладено у двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу та є невід'ємною частиною Договору, по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 24-11-21
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до договору № 24-11-21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пп. 1 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами), пп.1 п.13.2, п. 1.4, 3.2, 3.3, 3.4, 13.5, 13.6, 14.4 Договору №24-11-21 від 21 листопада 2024 р. (далі – Договір), уклали цю Додаткову угоду про таке: 1. Сторони домовились зменшити ціну Договору на 174 580,00 грн. (сто сімдесят чотири тисячі п’ятсот вісімдесят грн. 00 коп.) та викласти пункт 3.1 Договору у такій редакції: «3.1. Ціна цього Договору складається з суми вартості Товару, що поставляється за даним Договором, та становить 1 499 945,00 грн. (один мільйон чотириста дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот сорок п’ять грн. 00 коп.), без ПДВ (ПДВ не передбачений). 3.1.1. Джерело фінансування – кошти бюджету Харківської міської територіальної громади. За рахунок коштів бюджету Харківської міської територіальної громади: 1 499 945,00 грн. (один мільйон чотириста дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот сорок п’ять грн. 00 коп.), без ПДВ (ПДВ не передбачений)». 3.1.2. Постачальник зобов’язується передати (поставити) Замовнику Товар за цінами, які визначені у Специфікації. 3.1.3. Ціни встановлюються у національній валюті України. Зміна ціни Товару після його поставки Замовнику не допускається. 3.1.4. Ціна включає в себе всі витрати, пов’язані з доставкою, навантаженням, розвантаженням, упаковкою, в т.ч. інші витрати, пов’язані з постачанням Товару в цілому, податки, збори та інші обов’язкові платежі, перевірку комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень у присутності представників Замовника. Не врахована Постачальником вартість окремих послуг, матеріалів, обладнання, устаткування тощо не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання/придбання вважаються врахованими у загальній ціні Договору.». 2. Внести зміни до розділу 17 «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН», виключивши із реквізитів Замовника розрахунковий рахунок «IBAN UA 293204780000026008924427332 в АБ «УКРГАЗБАНК» Україна, м. Київ». 3. Додаток № 1 – «Специфікація» до Договору викласти у новій редакції, що додається. 4. Додаткова угода набирає чинності з дати її підписання Сторонами. 5. Усі інші умови Договору, не змінені цією угодою, залишаються в силі. 6. Цю додаткову угоду укладено у двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу та є невід'ємною частиною Договору, по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 24-11-21
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до договору №24-11-21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 листопада 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 1 499 945,00
UAH