Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт протирадіаційного укриття комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради на вул. Стефаника,3А в м.Луцьку» (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
2 902 960,00 UAH
UA-2024-11-01-010778-a 05e22758e085446a8d25526e00521130
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Панасюк

+380332722029 hospital.iv1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Волинський обласний госпіталь ветеранів війни" Волинської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03398888
Місцезнаходження: 43001, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, вул. СТЕФАНИКА, 3А
Контактна особа: Роман Панасюк
+380332722029
hospital.iv1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 листопада 2024 15:36
Звернення за роз’ясненнями: до 13 листопада 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 листопада 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2024 00:00
Початок аукціону: 18 листопада 2024 14:47
Початок аукціону: 18 листопада 2024 14:47
Очікувана вартість: 2 902 960,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 514,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Капітальний ремонт протирадіаційного укриття комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради на вул. Стефаника,3А в м.Луцьку»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43001, Україна, Волинська область, Луцьк, вул.Стефаника, 3А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Згідно зі статтею 23,48 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення в межах бюджетних асигнувань. У разі затримки бюджетного цільового фінансування та наявності заборгованості, розрахунок за втиконані роботи здійснюється протягом 7 (сім) робочих днів з дати отримання відповідного бюджетного фінансування. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 15:36
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 15:36
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 15:36
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 15:36
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 15:36
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 15:36
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 15:36
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 15:36
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 15:36
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 15:36
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 15:36
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 15:36
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 15:36
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 15:36
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 15:36
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 15:36
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 15:36
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 15:36
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 15:36
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 15:36
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 15:36
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 15:36
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 15:36
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 15:36
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 15:36
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 01 листопада 2024 15:36

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

01 листопада 2024 15:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2024 15:36
Тендерна документація.docx
01 листопада 2024 15:36
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-11-01-010778-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "РОУДІЗ", Код ЄДРПОУ:31964715
Дата подання: 19 листопада 2024 17:20
Неправомірне визначення переможця закупівлі
Відповідно п. 1.7. Додатку 4 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації – «Розрахунок ціни тендерної пропозиції (Договірна ціна) виконується Учасником закупівлі у повній відповідності технічним вимогам Замовника та кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 року, з урахуванням змін та доповнень. Вид договірної ціни – тверда. Вартість пропозиції Учасника означає суму, за яку Учасник погоджується виконати всі види робіт, передбачених в тендерній документації Замовника. Вартість пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, та поточних цін на них. Вартість пропозиції слід визначати відповідно до вимог щодо технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості робіт, термінів закінчення капітального ремонту з дотриманням діючих норм і правил виконання робіт, технічної експлуатації техніки і безпечних умов праці.».
Згідно п. 1.9. Додатку 4 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації – «Обсяги, види робіт та матеріальні ресурси, передбачені у технічному завданні, повинні бути враховані в локальних кошторисах при розрахунку вартості пропозиції Учасника та відображені у підсумковій відомості ресурсів. У випадку виявлення невідповідностей обсягів, видів робіт та матеріальних ресурсів, передбачених у технічному завданні, тендерна пропозиція такого Учасника буде відхилена як така, що не відповідає додатку 5 «Технічне завдання» оголошенню про проведення закупівлі.».
Також відповідно п. 1.9. Додатку 4 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації – «Якщо пропозиція учасника містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт згідно з оголошенням закупівлі, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам оголошення закупівлі, та відхиляється замовником.».
Пропозиція учасника ТОВ "ХОРАЙЗОН М" за результатами аукціону становить - 2 402 540,09 грн. без ПДВ.
Вказане підтверджується і тендерною пропозицією (файл – «36_Тендерна пропозиція»), відповідно до якої цінова пропозиція учасника - 2 402 540,09 грн. без ПДВ.
На підтвердження ціни ТОВ "ХОРАЙЗОН М" відповідно п. 1.7 та п. 1.9. Додатку 4 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації надано відповідні розрахунки.
Відповідно до Договірної ціни (файл – «21_Договірна ціна (підписана)», ціна пропозиція учасника становить – 2 402 540,09 грн. без ПДВ. Розділ ІІ Договірної ціни Устаткування, меблі та інвентар не заповнений і не врахований в договірній ціні.
Вартість пропозиції учасника 2 402 540,09 грн. без ПДВ сформована лише з Розділу І «Будівельні роботи».
В той же час відповідно ЗВЕДЕНОГО КОШТОРИСНОГО РОЗРАХУНОКУ ВАРТОСТІ ОБʼЄКТА БУДІВНИЦТВА наданого ТОВ "ХОРАЙЗОН М" (файл - 20_Зведений кошт. розрахунок (підписаний)») передбачено використання 206311,64 на встановлення устаткування, меблів та інвентарю. В той же час ціна послуг з врахуванням встановлення устаткування, меблів та інвентарю відповідно ЗВЕДЕНОГО КОШТОРИСНОГО РОЗРАХУНОКУ ВАРТОСТІ ОБʼЄКТА БУДІВНИЦТВА наданого ТОВ "ХОРАЙЗОН М" становить 2608851,73 грн., що не відповідає договірній ціні наданій учасником та не відповідає запропонованій пропозиції.
Факт не врахування в Договірній ціні та в ціновій пропозиції учасника встановлення устаткування, меблів та інвентарю підтверджується і Підсумковою відомістю ресурсів – (Файл – «23_Підсумкова_відомість_ресурсів (підписаний)», відповідно до якої розділом IV. Устаткування передбачено встановлення устаткування на загальну вартість 206311,64 грн.
Відповідно до пункту 5.1 розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерство розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (надалі - Настанова) ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) окремим розділом враховуються також кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю, забезпечення яким покладається на учасника процедури закупівлі (підрядника).
Враховуючи, що Договірна ціна учасника та цінова пропозиція учасника не враховує вартість встановлення устаткування, меблів та інвентарю та враховуючи невідповідність пропозиції кошторисним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 року та Додатку 4 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», пропозиція учасника підлягає відхиленню.
Вказане підтверджується практикою Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10749-р/пк-пз від 17.07.2023 р. (закупівля - UA-2023-06-07-014756-a).

Відповідно Додатку 4 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації передбачено виконання наступних робіт:
- Пусконалагоджувальні роботи припливно-витяжних систем вентиляції;
- Паспортизація вентсистем.
Згідно поданих учасником ТОВ "ХОРАЙЗОН М" розрахунків не передбачено виконання робіт:
- Пусконалагоджувальні роботи припливно-витяжних систем вентиляції;
- Паспортизація вентсистем.
Згідно п. 1.9. Додатку 4 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації – «Обсяги, види робіт та матеріальні ресурси, передбачені у технічному завданні, повинні бути враховані в локальних кошторисах при розрахунку вартості пропозиції Учасника та відображені у підсумковій відомості ресурсів. У випадку виявлення невідповідностей обсягів, видів робіт та матеріальних ресурсів, передбачених у технічному завданні, тендерна пропозиція такого Учасника буде відхилена як така, що не відповідає додатку 5 «Технічне завдання» оголошенню про проведення закупівлі.».
Також відповідно п. 1.9. Додатку 4 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації – «Якщо пропозиція учасника містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт згідно з оголошенням закупівлі, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам оголошення закупівлі, та відхиляється замовником.».

Враховуючи Додаток 4 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації та вимоги п. 1.9. Додатку 4 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації та враховуючи не врахування учасником ТОВ "ХОРАЙЗОН М» виконання робіт «Пусконалагоджувальні роботи припливно-витяжних систем вентиляції», «Паспортизація вентсистем», його пропозиція підлягає відхиленню.
Вказане підтверджується практикою Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 9211-р/пк-пз від 22.06.2023 р. (закупівля - UA-2023-05-15-000239-a).

Враховуючи вище вказане, вимагаємо відхилити пропозицію учасника ТОВ "ХОРАЙЗОН М».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 листопада 2024 13:06
Задовільнити вимогу ПП «РОУДІЗ» та скасувати Рішення уповноваженої особи від 19 листопада 2024 №202.

Документи

20 листопада 2024 13:06
протокол 209.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-12-10-000023 ● 10fa1190968d4c73907b87fccf3d2351
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 грудня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 грудня 2024 11:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
09.12.2024 № 55-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 09.12.2024 № 55-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-11-01-010778-a від 01.11.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-12-11 12:27:28

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу публічної закупівлі ««Капітальний ремонт протирадіаційного укриття комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради на вул. Стефаника,3А в м.Луцьку» (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-01-010778-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-12-11 15:29:58

пояснення

Комунальне підприємство «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради інформує: у 2023 році КП «Волиньпроект» Волинської обласної ради була розроблена проєктно-кошторисна документація на об’єкт «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради на вул.Стефаника,3А в м.Луцьку» загальною вартістю 3 043 179,00 грн. за поточними цінами станом на 28 липня 2023 року.
23 травня 2024 року на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 №374 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах охорони здоров'я» КП «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» звернулось з клопотанням до КП «Волиньпроект» з проханням провести корегування проектно-кошторисної документації у відповідності до ДБН В 2.2.-5:2023 «Захисні споруди цивільного захисту».
Згідно зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради на вул.Стефаника,3А в м.Луцьку» загальна кошторисна вартість робочого проекту після корегування за поточними цінами станом на 06 червня 2024 року склала 3 154 660,00 грн.
Дані зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта Капітальний ремонт протирадіаційного укриття комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради на вул.Стефаника,3А в м.Луцьку» були використані для визначення очікуваної вартості закупівлі «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради на вул. Стефаника,3А в м.Луцьку» (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи), за виключенням вартості коштів на здійснення технічного нагляду - 32 321,00 грн., проектних робіт в сумі 8010,00 грн., вартості експертизи проектної документації – 4871,00 грн., коштів на здійснення авторського нагляду – 8010,00 грн., вартості проектних робіт в сумі 179780,00 грн., вартості експертизи проекту 8729,00 грн., коштів на покриття ризику всіх учасників будівництва (проектних, вишукувальних робіт, експертизи та авторського нагляду) – 4834,00 грн та податку на додану вартість грн.
Наказом Волинської військової адміністрації від 31 жовтня 2024 року№277 буди виділені кошти з місцевого бюджету в сумі 100 000,00 грн. для співфінансування капітального ремонту.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-12-17 10:36:25

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу публічної закупівлі ««Капітальний ремонт протирадіаційного укриття комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради на вул. Стефаника,3А в м.Луцьку» (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-01-010778-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1.Згідно абзацу десятого пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації».
Враховуючи зазначене поясніть, чому під час затвердження та оприлюднення тендерної документації на закупівлю робіт з «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради на вул. Стефаника,3А в м.Луцьку» не оформлено та не оприлюднено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, як окремі додатки до тендерної документації?.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-12-20 13:52:17

пояснення

Розглянувши запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області щодо закупівлі «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття Комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради на вул. Стефаника,3А в м.Луцьку», надаємо наступні пояснення, стосовно зазначеного питання.
Під час проведення закупівель Замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі - Особливості). Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з
урахуванням Особливостей.
Так, Замовником було складено тендерну документацію на закупівлю «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради на вул. Стефаника,3А в м.Луцьку», яка містить зокрема, наступні додатки:
Додаток 4 яким встановлено перелік документів які надаються переможцем (юридичною особою), переможцем (фізичною особою чи фізичною особою — підприємцем).
Інформуємо, що іншими додатками до тендерної документації також визначено необхідність подання певних документів, а саме: Додаток 4 визначає перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», документів для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника іншим вимогам Замовника; Додатком 5 – перелік документів, що свідчать про відповідність встановленій Замовником сукупності технічних умов, необхідних для виконання робіт на об’єкті будівництва.
Таким чином, зазначена тендерна документація містить окремі додатки щодо переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.
З огляду на наведене, під час розроблення та затвердження тендерної документації на відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради на вул. Стефаника,3А в м. Луцьку» Замовником дотримано вимоги законодавства у сфері публічних закупівель в повному обсязі з урахуванням специфіки предмета закупівлі та його сфери застосування

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області про результати моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття Комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради на вул. Стефаника,3А в м.Луцьку» UA-2024-11-01-010778-a, інформуємо. З заступником директора з економічних питань, уповноваженою особою, Панасюком Р.В. проведено роз'яснювальну роботу щодо недопущення у подальшому Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Закону України «Про публічні закупівлі», видано наказ від 24 грудня 2024 року № 170-од про притягення до відповідальності. Зобов’язано неухильно дотримуватись вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Закону України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178. Панасюка Р.В. буде направлено на навчання, з метою підвищення рівня знань законодавства у сфері публічних закупівель. При оголошенні чергових процедур закупівель уповноваженою особою буде враховані вказані зауваження Додаток: копія наказу від 24 грудня 2024 року № 170 -од на 1 арк

2024-12-24 09:59:08


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 23 грудня 2024
Кінцевий строк оскарження: 07 січня 2025

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas24-3-2-1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2024 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ХОРАЙЗОН М" 2 402 540,09
UAH з ПДВ
2 402 540,09
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПП "РОУДІЗ" 2 875 098,26
UAH з ПДВ
2 875 098,26
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

15 листопада 2024 18:05
Електронний підпис
15 листопада 2024 18:05
Електронний підпис
15 листопада 2024 18:04
05_Наказ Андрощук.pdf
15 листопада 2024 18:04
10_Акт обстеження об'єкту.pdf
15 листопада 2024 18:04
02_Виписка з ЄДР.pdf
15 листопада 2024 18:04
13_Диплом Кучера.jpg.p7s
15 листопада 2024 18:04
17_сертифікат 9001.jpg.p7s
15 листопада 2024 18:04
10_Акт обстеження об'єкту.pdf.p7s
15 листопада 2024 18:04
18_сертифікат 14001.jpg.p7s
15 листопада 2024 18:04
07_Протокол рішення зборів.pdf
15 листопада 2024 18:04
14_Довідка про наявність МТБ.pdf
15 листопада 2024 18:04
12_Накази працівники.pdf.p7s
15 листопада 2024 18:04
11_Довідка про працівників.pdf
15 листопада 2024 18:04
06_Опис документів 2024.pdf
15 листопада 2024 18:04
16_Договір 1-080224, ФОП Демчук.pdf
15 листопада 2024 18:04
13_Диплом Кучера.jpg
15 листопада 2024 18:04
12_Накази працівники.pdf
15 листопада 2024 18:04
09_Інформація про компанію.pdf
15 листопада 2024 18:04
04_Модельний Статут.pdf.p7s
15 листопада 2024 18:04
06_Опис документів 2024.pdf.p7s
15 листопада 2024 18:04
17_сертифікат 9001.jpg
15 листопада 2024 18:04
18_сертифікат 14001.jpg
15 листопада 2024 18:04
04_Модельний Статут.pdf
15 листопада 2024 18:04
33_Довідка п.47 Особливостей.pdf
15 листопада 2024 18:04
02_Виписка з ЄДР.pdf.p7s
15 листопада 2024 18:04
36_Тендерна пропозиція.pdf
15 листопада 2024 18:04
36_Тендерна пропозиція.pdf.p7s
15 листопада 2024 18:04
05_Наказ Андрощук.pdf.p7s

Публічні документи

23 листопада 2024 22:23
Електронний підпис
23 листопада 2024 22:23
11.Розрахунки.zip.p7s
23 листопада 2024 22:23
12.Цінова.pdf
23 листопада 2024 22:22
11.Розрахунки.zip
23 листопада 2024 22:22
7.Довідка.zip
23 листопада 2024 22:22
6.Довідка.zip
23 листопада 2024 22:22
5.Антикорупційна програма.pdf
23 листопада 2024 22:22
4.Ространс.pdf
23 листопада 2024 22:22
3.Дозвільні документи.zip
23 листопада 2024 22:22
1.Установчі.zip
23 листопада 2024 22:22
8.Несудимість.zip
15 листопада 2024 23:05
Електронний підпис
15 листопада 2024 23:05
Електронний підпис
15 листопада 2024 23:04
30.Технічне завдання.pdf
15 листопада 2024 23:04
40.2.1.Договір № 126.rar
15 листопада 2024 23:04
34.Згода з проектом договору.pdf
15 листопада 2024 23:04
13.3.ОЗ 6 Лисогор.pdf
15 листопада 2024 23:04
8.Договір і ліцензія АВК.zip
15 листопада 2024 23:04
3.Дозвільні документи.zip
15 листопада 2024 23:04
6.Фінансова звітність.zip
15 листопада 2024 23:04
40.2.3.Відгук РОУДІЗ.pdf
15 листопада 2024 23:04
10.2.Свідоцтво лабораторія.pdf
15 листопада 2024 23:04
27.Довідка про учасника.pdf
15 листопада 2024 23:04
31.Акт огляду.jpeg
15 листопада 2024 23:04
40.1.Договір № 206 від 29.09.2023 р..zip
15 листопада 2024 23:04
40.Довідка про працівників.pdf
15 листопада 2024 23:04
12.Паспорт АБЗ.zip
15 листопада 2024 23:04
33.Цінова.pdf
15 листопада 2024 23:04
13.4.Санепідемстанція.jpg
15 листопада 2024 23:04
42.Договори оренди.zip
15 листопада 2024 23:04
1.Установчі.zip
15 листопада 2024 23:04
32.Розрахунки.zip
15 листопада 2024 23:04
4.ISO.zip
15 листопада 2024 23:04
29.Проект договору.pdf
15 листопада 2024 23:04
13.1.Дозвіл на викиди.pdf
15 листопада 2024 23:04
5.5.Дипломи.zip
15 листопада 2024 23:04
26.Відомості про учасника.pdf
15 листопада 2024 23:04
10.1.Договір лабораторія.pdf
15 листопада 2024 23:04
7.Антикорупційна програма.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ХОРАЙЗОН М"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ПП "РОУДІЗ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ХОРАЙЗОН М"
#45404589
Рішення скасоване 2 402 540,09
UAH з ПДВ
20 листопада 2024 13:07
ТОВ "ХОРАЙЗОН М"
#45404589
Відхилено 2 402 540,09
UAH з ПДВ
20 листопада 2024 14:16
ПП "РОУДІЗ"
#31964715
Переможець 2 875 098,26
UAH з ПДВ
21 листопада 2024 08:44

Документи

19 листопада 2024 08:09
Довідка НАЗК
19 листопада 2024 08:08
Електронний підпис
19 листопада 2024 08:07
протокол 202.pdf
18 листопада 2024 15:10
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

20 листопада 2024 14:16
Електронний підпис
20 листопада 2024 14:15
протокол 210.pdf
20 листопада 2024 13:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

21 листопада 2024 08:45
Довідка НАЗК
21 листопада 2024 08:44
Електронний підпис
21 листопада 2024 08:43
протокол 213.pdf
20 листопада 2024 14:16
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 листопада 2024 08:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "РОУДІЗ"
#31964715
2 875 098,26
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 листопада 2024 08:45
Довідка НАЗК
21 листопада 2024 08:44
Електронний підпис
21 листопада 2024 08:43
протокол 213.pdf
20 листопада 2024 14:16
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2024 16:33
додаткова угода №2.pdf зміни до договору
04 грудня 2024 16:27
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2024 09:24
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
03 грудня 2024 09:24
Додаткова угода №1 29112024.doc.pdf зміни до договору
03 грудня 2024 09:21
Електронний підпис укладений
27 листопада 2024 10:55
договір 2711.pdf укладений
27 листопада 2024 10:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): .Сторони дійшли згоди, внести зміни до Договору про закупівлю робіт від 27.11.2024 № 2711 за предметом «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради на вул. Стефаника,3А в м.Луцьку» (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) (Далі – Договір про закупівлю робіт від 27.11.2024 № 2711): 1.1. Сторони дійшли згоди викласти Додаток № 4 Календарний план до Договору про закупівлю робіт від 27.11.2024 № 2711 в новій редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 2711
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. Сторони дійшли згоди доповнити Договір про закупівлю робіт від 27.11.2024 № 2711 Додатком № 6 План фінансування (додається). 1.2. Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 15.1 Договору про закупівлю робіт від 27.11.2024 № 2711, виклавши його в наступній редакції: «15.1. Додатки до Договору, що є його невід’ємними частинами: 15.1.1. Додаток №1 «Договірна ціна»; 15.1.2. Додаток №2 «Зведений кошторисний розрахунок»; 15.1.3. Додаток №3 «Локальний кошторис». 15.1.4. Додаток №4 «Календарний план» 15.1.5. Додаток №5 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси». 15.1.6. Додаток №6 «План фінансування»».
Номер договору про закупівлю: 2711
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
«Капітальний ремонт протирадіаційного укриття комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради на вул. Стефаника,3А в м.Луцьку» 1 робота 2 875 098,26
UAH з ПДВ