Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Волинський обласний госпіталь ветеранів війни" Волинської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 03398888 |
Місцезнаходження: | 43001, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, вул. СТЕФАНИКА, 3А |
Контактна особа: |
Роман Панасюк +380332722029 hospital.iv1@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2024 15:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 листопада 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 18 листопада 2024 14:47 |
Початок аукціону: | 18 листопада 2024 14:47 |
Очікувана вартість: | 2 902 960,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 514,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Згідно зі статтею 23,48 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення в межах бюджетних асигнувань. У разі затримки бюджетного цільового фінансування та наявності заборгованості, розрахунок за втиконані роботи здійснюється протягом 7 (сім) робочих днів з дати отримання відповідного бюджетного фінансування. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 листопада 2024 15:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 листопада 2024 15:36 |
Тендерна документація.docx | |
01 листопада 2024 15:36 |
Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Згідно п. 1.9. Додатку 4 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації – «Обсяги, види робіт та матеріальні ресурси, передбачені у технічному завданні, повинні бути враховані в локальних кошторисах при розрахунку вартості пропозиції Учасника та відображені у підсумковій відомості ресурсів. У випадку виявлення невідповідностей обсягів, видів робіт та матеріальних ресурсів, передбачених у технічному завданні, тендерна пропозиція такого Учасника буде відхилена як така, що не відповідає додатку 5 «Технічне завдання» оголошенню про проведення закупівлі.».
Також відповідно п. 1.9. Додатку 4 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації – «Якщо пропозиція учасника містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт згідно з оголошенням закупівлі, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам оголошення закупівлі, та відхиляється замовником.».
Пропозиція учасника ТОВ "ХОРАЙЗОН М" за результатами аукціону становить - 2 402 540,09 грн. без ПДВ.
Вказане підтверджується і тендерною пропозицією (файл – «36_Тендерна пропозиція»), відповідно до якої цінова пропозиція учасника - 2 402 540,09 грн. без ПДВ.
На підтвердження ціни ТОВ "ХОРАЙЗОН М" відповідно п. 1.7 та п. 1.9. Додатку 4 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації надано відповідні розрахунки.
Відповідно до Договірної ціни (файл – «21_Договірна ціна (підписана)», ціна пропозиція учасника становить – 2 402 540,09 грн. без ПДВ. Розділ ІІ Договірної ціни Устаткування, меблі та інвентар не заповнений і не врахований в договірній ціні.
Вартість пропозиції учасника 2 402 540,09 грн. без ПДВ сформована лише з Розділу І «Будівельні роботи».
В той же час відповідно ЗВЕДЕНОГО КОШТОРИСНОГО РОЗРАХУНОКУ ВАРТОСТІ ОБʼЄКТА БУДІВНИЦТВА наданого ТОВ "ХОРАЙЗОН М" (файл - 20_Зведений кошт. розрахунок (підписаний)») передбачено використання 206311,64 на встановлення устаткування, меблів та інвентарю. В той же час ціна послуг з врахуванням встановлення устаткування, меблів та інвентарю відповідно ЗВЕДЕНОГО КОШТОРИСНОГО РОЗРАХУНОКУ ВАРТОСТІ ОБʼЄКТА БУДІВНИЦТВА наданого ТОВ "ХОРАЙЗОН М" становить 2608851,73 грн., що не відповідає договірній ціні наданій учасником та не відповідає запропонованій пропозиції.
Факт не врахування в Договірній ціні та в ціновій пропозиції учасника встановлення устаткування, меблів та інвентарю підтверджується і Підсумковою відомістю ресурсів – (Файл – «23_Підсумкова_відомість_ресурсів (підписаний)», відповідно до якої розділом IV. Устаткування передбачено встановлення устаткування на загальну вартість 206311,64 грн.
Відповідно до пункту 5.1 розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерство розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (надалі - Настанова) ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) окремим розділом враховуються також кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю, забезпечення яким покладається на учасника процедури закупівлі (підрядника).
Враховуючи, що Договірна ціна учасника та цінова пропозиція учасника не враховує вартість встановлення устаткування, меблів та інвентарю та враховуючи невідповідність пропозиції кошторисним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 року та Додатку 4 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», пропозиція учасника підлягає відхиленню.
Вказане підтверджується практикою Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10749-р/пк-пз від 17.07.2023 р. (закупівля - UA-2023-06-07-014756-a).
Відповідно Додатку 4 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації передбачено виконання наступних робіт:
- Пусконалагоджувальні роботи припливно-витяжних систем вентиляції;
- Паспортизація вентсистем.
Згідно поданих учасником ТОВ "ХОРАЙЗОН М" розрахунків не передбачено виконання робіт:
- Пусконалагоджувальні роботи припливно-витяжних систем вентиляції;
- Паспортизація вентсистем.
Згідно п. 1.9. Додатку 4 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації – «Обсяги, види робіт та матеріальні ресурси, передбачені у технічному завданні, повинні бути враховані в локальних кошторисах при розрахунку вартості пропозиції Учасника та відображені у підсумковій відомості ресурсів. У випадку виявлення невідповідностей обсягів, видів робіт та матеріальних ресурсів, передбачених у технічному завданні, тендерна пропозиція такого Учасника буде відхилена як така, що не відповідає додатку 5 «Технічне завдання» оголошенню про проведення закупівлі.».
Також відповідно п. 1.9. Додатку 4 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації – «Якщо пропозиція учасника містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт згідно з оголошенням закупівлі, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам оголошення закупівлі, та відхиляється замовником.».
Враховуючи Додаток 4 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації та вимоги п. 1.9. Додатку 4 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації та враховуючи не врахування учасником ТОВ "ХОРАЙЗОН М» виконання робіт «Пусконалагоджувальні роботи припливно-витяжних систем вентиляції», «Паспортизація вентсистем», його пропозиція підлягає відхиленню.
Вказане підтверджується практикою Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 9211-р/пк-пз від 22.06.2023 р. (закупівля - UA-2023-05-15-000239-a).
Враховуючи вище вказане, вимагаємо відхилити пропозицію учасника ТОВ "ХОРАЙЗОН М».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-12-10-000023 ● 10fa1190968d4c73907b87fccf3d2351
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 грудня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 грудня 2024 11:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.12.2024 № 55-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 09.12.2024 № 55-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-11-01-010778-a від 01.11.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – дані автоматичних індикаторів ризиків.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-11 12:27:28
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі ««Капітальний ремонт протирадіаційного укриття комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради на вул. Стефаника,3А в м.Луцьку» (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-01-010778-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-11 15:29:58
пояснення
Комунальне підприємство «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради інформує: у 2023 році КП «Волиньпроект» Волинської обласної ради була розроблена проєктно-кошторисна документація на об’єкт «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради на вул.Стефаника,3А в м.Луцьку» загальною вартістю 3 043 179,00 грн. за поточними цінами станом на 28 липня 2023 року.
23 травня 2024 року на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 №374 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах охорони здоров'я» КП «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» звернулось з клопотанням до КП «Волиньпроект» з проханням провести корегування проектно-кошторисної документації у відповідності до ДБН В 2.2.-5:2023 «Захисні споруди цивільного захисту».
Згідно зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради на вул.Стефаника,3А в м.Луцьку» загальна кошторисна вартість робочого проекту після корегування за поточними цінами станом на 06 червня 2024 року склала 3 154 660,00 грн.
Дані зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта Капітальний ремонт протирадіаційного укриття комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради на вул.Стефаника,3А в м.Луцьку» були використані для визначення очікуваної вартості закупівлі «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради на вул. Стефаника,3А в м.Луцьку» (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи), за виключенням вартості коштів на здійснення технічного нагляду - 32 321,00 грн., проектних робіт в сумі 8010,00 грн., вартості експертизи проектної документації – 4871,00 грн., коштів на здійснення авторського нагляду – 8010,00 грн., вартості проектних робіт в сумі 179780,00 грн., вартості експертизи проекту 8729,00 грн., коштів на покриття ризику всіх учасників будівництва (проектних, вишукувальних робіт, експертизи та авторського нагляду) – 4834,00 грн та податку на додану вартість грн.
Наказом Волинської військової адміністрації від 31 жовтня 2024 року№277 буди виділені кошти з місцевого бюджету в сумі 100 000,00 грн. для співфінансування капітального ремонту.
- пояснення.pdf
- Технічний висновок.pdf
- Завдання на проектування.pdf
- Робочий проект том 3 кошторисна документація 2023.pdf
- експертний звіт від 05 09 2023.pdf
- Наказ 152-од від 06.09.2023.pdf
- Робочий проект том3 кошторисна документація 2024.pdf
- експертний звіт 2024.pdf
- Наказ 85-од від 05.07.2024.pdf
- лімітна довідка.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-17 10:36:25
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі ««Капітальний ремонт протирадіаційного укриття комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради на вул. Стефаника,3А в м.Луцьку» (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-01-010778-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1.Згідно абзацу десятого пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації».
Враховуючи зазначене поясніть, чому під час затвердження та оприлюднення тендерної документації на закупівлю робіт з «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради на вул. Стефаника,3А в м.Луцьку» не оформлено та не оприлюднено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, як окремі додатки до тендерної документації?.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-20 13:52:17
пояснення
Розглянувши запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області щодо закупівлі «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття Комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради на вул. Стефаника,3А в м.Луцьку», надаємо наступні пояснення, стосовно зазначеного питання.
Під час проведення закупівель Замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі - Особливості). Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з
урахуванням Особливостей.
Так, Замовником було складено тендерну документацію на закупівлю «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради на вул. Стефаника,3А в м.Луцьку», яка містить зокрема, наступні додатки:
Додаток 4 яким встановлено перелік документів які надаються переможцем (юридичною особою), переможцем (фізичною особою чи фізичною особою — підприємцем).
Інформуємо, що іншими додатками до тендерної документації також визначено необхідність подання певних документів, а саме: Додаток 4 визначає перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», документів для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника іншим вимогам Замовника; Додатком 5 – перелік документів, що свідчать про відповідність встановленій Замовником сукупності технічних умов, необхідних для виконання робіт на об’єкті будівництва.
Таким чином, зазначена тендерна документація містить окремі додатки щодо переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.
З огляду на наведене, під час розроблення та затвердження тендерної документації на відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради на вул. Стефаника,3А в м. Луцьку» Замовником дотримано вимоги законодавства у сфері публічних закупівель в повному обсязі з урахуванням специфіки предмета закупівлі та його сфери застосування
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області про результати моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття Комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради на вул. Стефаника,3А в м.Луцьку» UA-2024-11-01-010778-a, інформуємо. З заступником директора з економічних питань, уповноваженою особою, Панасюком Р.В. проведено роз'яснювальну роботу щодо недопущення у подальшому Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Закону України «Про публічні закупівлі», видано наказ від 24 грудня 2024 року № 170-од про притягення до відповідальності. Зобов’язано неухильно дотримуватись вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Закону України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178. Панасюка Р.В. буде направлено на навчання, з метою підвищення рівня знань законодавства у сфері публічних закупівель. При оголошенні чергових процедур закупівель уповноваженою особою буде враховані вказані зауваження Додаток: копія наказу від 24 грудня 2024 року № 170 -од на 1 арк
2024-12-24 09:59:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 грудня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 січня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 листопада 2024 15:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХОРАЙЗОН М" |
2 402 540,09
UAH з ПДВ
|
2 402 540,09
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "РОУДІЗ" |
2 875 098,26
UAH з ПДВ
|
2 875 098,26
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ХОРАЙЗОН М" #45404589 |
Рішення скасоване |
2 402 540,09
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2024 13:07
|
ТОВ "ХОРАЙЗОН М" #45404589 |
Відхилено |
2 402 540,09
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2024 14:16
|
ПП "РОУДІЗ" #31964715 |
Переможець |
2 875 098,26
UAH з ПДВ
|
21 листопада 2024 08:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 грудня 2024 16:33
|
додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
04 грудня 2024 16:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2024 09:24
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2024 09:24
|
Додаткова угода №1 29112024.doc.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2024 09:21
|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2024 10:55
|
договір 2711.pdf | укладений |
27 листопада 2024 10:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | .Сторони дійшли згоди, внести зміни до Договору про закупівлю робіт від 27.11.2024 № 2711 за предметом «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради на вул. Стефаника,3А в м.Луцьку» (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) (Далі – Договір про закупівлю робіт від 27.11.2024 № 2711): 1.1. Сторони дійшли згоди викласти Додаток № 4 Календарний план до Договору про закупівлю робіт від 27.11.2024 № 2711 в новій редакції (додається). |
Номер договору про закупівлю: | 2711 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.1. Сторони дійшли згоди доповнити Договір про закупівлю робіт від 27.11.2024 № 2711 Додатком № 6 План фінансування (додається). 1.2. Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 15.1 Договору про закупівлю робіт від 27.11.2024 № 2711, виклавши його в наступній редакції: «15.1. Додатки до Договору, що є його невід’ємними частинами: 15.1.1. Додаток №1 «Договірна ціна»; 15.1.2. Додаток №2 «Зведений кошторисний розрахунок»; 15.1.3. Додаток №3 «Локальний кошторис». 15.1.4. Додаток №4 «Календарний план» 15.1.5. Додаток №5 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси». 15.1.6. Додаток №6 «План фінансування»». |
Номер договору про закупівлю: | 2711 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Капітальний ремонт протирадіаційного укриття комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради на вул. Стефаника,3А в м.Луцьку» | 1 | робота |
2 875 098,26
UAH з ПДВ
|