Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СПЕЦІАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ ЗАГІН ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ |
Код ЄДРПОУ: | 33965532 |
Місцезнаходження: | 16603, Україна , Чернігівська обл., м.Ніжин, вул. КОСМОНАВТІВ, 90 |
Контактна особа: |
Олексій Мандзюк +380661357458 savia.nizhin@dsns.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2024 15:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 листопада 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 11 листопада 2024 15:16 |
Початок аукціону: | 11 листопада 2024 15:16 |
Очікувана вартість: | 981 600,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 908,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31440000-2: Акумуляторні батареї
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 листопада 2024 15:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 листопада 2024 15:24 |
ТД Акумуляторні батареї ZEW.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-12-27-000016 ● d2ed9b76dbf249bcbd86659c6399c688
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 грудня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 грудня 2024 12:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.12.2024 № 66-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8. UA-2024-11-01-010459-a 01.11.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків
(sas24-3-2)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-30 12:22:55
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Акумуляторні батареї «ZEW» або еквівалент», очікуваною вартістю 981 600,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-01-010459-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору про закупівлю від 20.11.2024 № 421 (далі – Договір), укладеного Замовником з Товариством з обмеженою відповідальністю «ПРОМТЕХІНВЕСТ ГРУП» (далі – ТОВ «ПРОМТЕХІНВЕСТ ГРУП»), з наданням підтверджуючих документів.
3. Просимо зазначити (з наданням підтверджуючих документів) чи дотримано ТОВ «ПРОМТЕХІНВЕСТ ГРУП» вимоги пункту 5.9 Договору, зокрема «Поставка Товару: до 19.12.2024 (включно)».
У разі недотримання вимоги пункту 5.9 Договору повідомити (з наданням підтверджуючих вимог) чи застосовано до ТОВ «ПРОМТЕХІНВЕСТ ГРУП» вимоги пункту 7.2 Договору.
4. Просимо повідомити, чи були дотримані переможцем ТОВ «ПРОМТЕХІНВЕСТ ГРУП» під час укладення договору вимоги пункту абзацу другого пункту 17 Особливостей, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-01 14:05:55
Відповідь на запит.
На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 30.12.2024 р. щодо моніторингу процедури закупівлі Акумуляторні батареї «ZEW» або еквівалент (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-01-010459-a за ДК 021:2015: 31440000-2 — Акумуляторні батареї) повідомляємо наступне.
1. Розмір бюджетних призначень визначено відповідно до бюджетного кошторису САЗ ОРСЦЗ ДСНС України на 2024 рік.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовано відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог внутрішніх нормативних документів ДСНС України та авіаційної галузі, що зазначені в Додатку 1 до тендерної документації (ID: UA-2024-10-19-000136-a).
Визначення очікуваної вартості зроблено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (зі змінами) методом порівняння ринкових цін на підставі отриманих від учасників ринку комерційних пропозицій із зазначенням актуальних цін. Підтверджуючі документи додаються (комерційні пропозиції).
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://avia.dsns.gov.ua/upload/5/3/7/0/8/obgruntuvannia-zakupivli-akumuliatorni-batareyi-zew-abo-ekvivalent-1.pdf
2. Відповідно до вимоги пункту 5.9 Договору про закупівлю № 421 від 20.11.2024р. Поставка Товару: до 19.12.2024 (включно). Згідно видаткової накладної № РН-00000295, фактична поставка Товару здійснена 28.11.2024 року, згідно видаткової накладної № РН-00000330, фактична поставка Товару здійснена 13.12.2024 року тобто, в строк зазначеного терміну поставки. Підтверджуючі документи додаються (видаткові накладні).
3. Переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТЕХІНВЕСТ ГРУП" дотримані під час укладення договору вимоги пункту абзацу другого пункту 17 Особливостей, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю». Підтверджуючі документи додаються (Виписка з протоколу, наказ).
Додатки:
1. Комерційні пропозиції на 5 арк.;
2. Видаткові накладні на 2 арк.;
3. Виписка з протоколу, наказ ТОВ " ПРОМТЕХІНВЕСТ ГРУП " на 2 арк.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-02 15:28:34
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Акумуляторні батареї «ZEW» або еквівалент», очікуваною вартістю 981 600,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-01-010459-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до вимог пункту 1 розділу «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження» додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачено, що «На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за Формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати аналогічний договір з усіма додатками до нього та документ(и), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Виконанням договору в повному обсязі є надання видаткових накладних та / або актів приймання-передачі та/або актів наданих послуг та/або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) товарів/робіт/послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі.
Аналогічним за предметом закупівлі договором є договір, у якому предметом закупівлі договору є поставка аналогічного за предметом закупівлі товару за ДК 021:2015 – 31440000-2 – Акумуляторні батареї».
Крім того, згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів та пунктом 4.1 розділу І «Загальні положення» тендерної документації Замовником передбачено закупівлю «Акумуляторні батареї «ZEW» або еквівалент ДК 021:2015 – 31440000-2 – Акумуляторні батареї».
У тендерній пропозиції ТОВ «ПРОМТЕХІНВЕСТ ГРУП» надано довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 04.11.2024 № 384/10 відповідно до якої учасником виконано аналогічний договір від 04.05.2020 № 157.
На підтвердження зазначеної в довідці інформації надано договір поставки товарів за державні кошти від 04.05.2020 № 157 укладений між учасником та Спеціальним авіаційним загоном Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту ДСНС України на поставку батареї живлення «ZEW», код згідно з Єдиним закупівельним словником 021:2015:31420000-6 – Гальванічні батареї, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження» додатку 1 до тендерної документації Замовника.
Також, у порушення вимог пункту 1 розділу «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження» додатку 1 до тендерної документації Замовника у вищезазначені довідці відсутня інформація щодо номера оголошення про проведення закупівлі по зазначеному договору, при тому що на підтвердження виконання договору у тендерній пропозиції учасника завантажено звіт про виконання договору про закупівлю UA-2020-05-04-001112-b.
Враховуючи вищезазначене, просимо повідомити у зв’язку з чим Замовником під час розгляду тендерної пропозиції не надано вимогу про виправлення вищезазначених невідповідностей до ТОВ «ПРОМТЕХІНВЕСТ ГРУП».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-03 12:20:48
Відповідь на запит.
На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 02.01.2025 р. щодо моніторингу процедури закупівлі Акумуляторні батареї «ZEW» або еквівалент (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-01-010459-a за ДК 021:2015: 31440000-2 — Акумуляторні батареї) повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог пункту 1 розділу «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження» додатку 1 до тендерної документації передбачено, що «На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за Формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати аналогічний договір з усіма додатками до нього та документ(и), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Виконанням договору в повному обсязі є надання видаткових накладних та / або актів приймання-передачі та/або актів наданих послуг та/або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) товарів/робіт/послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі. Аналогічним за предметом закупівлі договором є договір, у якому предметом закупівлі договору є поставка аналогічного за предметом закупівлі товару за ДК 021:2015 – 31440000-2 – Акумуляторні батареї».
Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до вимог пункту 1 розділу «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження» додатку 1 до тендерної документації учасник має документально підтвердити досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). В тендерній документації ніде не вказано, що учасник має надати мінімум два аналогічні договори.
У тендерній пропозиції ТОВ «ПРОМТЕХІНВЕСТ ГРУП» надано довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 04.11.2024 № 384/10, відповідно до якої учасником виконано аналогічний договір від 19.08.2024 № 47.
На підтвердження зазначеної в довідці інформації надано учасником договір поставки від 19.08.2024 № 47 укладений між учасником та ТОВ «НК ПРОМ». Та надано документи, що підтверджують виконання договору поставки від 19.08.2024 № 47 в повному обсязі – акт прийому-передачі продукції № 1 від 29.08.2024р. та видаткова накладна №РН-00000195/1 від 29.08.2024р.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляємо Вас, що згідно зі статею 15 Кодексу України про адміністративні правопорушення військовослужбовці, військовозобов'язані та резервісти під час проходження зборів, а також особи рядового і начальницького складів Державної кримінально-виконавчої служби України, служби цивільного захисту і Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України, поліцейські несуть відповідальність за адміністративні правопорушення за дисциплінарними статутами. За порушення правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, санітарних норм, правил полювання, рибальства та охорони рибних запасів, митних правил, вчинення правопорушень, пов’язаних з корупцією, порушення тиші в громадських місцях, неправомірне використання державного майна, незаконне зберігання спеціальних технічних засобів негласного отримання інформації, невжиття заходів щодо окремої ухвали суду, ухилення від виконання законних вимог прокурора, порушення законодавства про державну таємницю, порушення порядку обліку, зберігання і використання документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, ці особи несуть адміністративну відповідальність на загальних підставах. До зазначених осіб не може бути застосовано громадські роботи, виправні роботи і адміністративний арешт. Інші, крім зазначених у частині першій цієї статті, особи, на яких поширюється дія дисциплінарних статутів або спеціальних положень про дисципліну, у випадках, прямо передбачених ними, несуть за вчинення адміністративних правопорушень дисциплінарну відповідальність, а в інших випадках - адміністративну відповідальність на загальних підставах.
2025-01-09 15:44:05
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 січня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 січня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено недотримання вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 листопада 2024 15:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХКОМПЛЕКТПРОМ" |
840 000,00
UAH
|
840 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТЕХІНВЕСТ ГРУП" |
981 600,00
UAH
|
981 600,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХКОМПЛЕКТПРОМ" #45624394 |
Відхилено |
840 000,00
UAH
|
13 листопада 2024 12:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 листопада 2024 10:57
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТЕХІНВЕСТ ГРУП" #40080921 |
Переможець |
981 600,00
UAH
|
14 листопада 2024 09:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2025 12:13
|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2024 12:17
|
дог421_0001.pdf | укладений |
20 листопада 2024 12:16
|