Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення в межах Волинської області (забезпечення функціонування та модернізації ліній зовнішнього освітлення, обслуговування світлофорних об'єктів, камер відеонагляду)
Очікувана вартість
79 932 738,00 UAH
UA-2024-11-01-003138-a ● df30ecffdfaa449b9b12ac51bf07e1a3
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25908960 |
Місцезнаходження: | 43020, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б |
Контактна особа: |
Пилипчук Руслан 380507833341 info.vl@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2024 10:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 листопада 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 79 932 738,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 799 327,38 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково має бути оформлена згідно вимог до гарантії, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2397982.14 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає: 5 % вартості договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: перевищує строк дії Договору не менше ніж на 30 календарних днів т. Банківська гарантія - безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та такої, що не суперечить вимогам Замовника, викладеним у цій документації. Надана як забезпечення виконання договору банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок банку-гаранта у разі порушення принципалом (учасником-переможцем) свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплатити кошти бенефіціару (замовнику) за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів. Крім того, банківська гарантія повинна бути безвідкличною на весь період дії договору. Банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок гаранта виплатити Замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення в межах Волинської області (забезпечення функціонування та модернізації ліній зовнішнього освітлення, обслуговування світлофорних об'єктів, камер відеонагляду)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2026
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 листопада 2024 10:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 листопада 2024 10:42 |
Додаток 1.docx | |
01 листопада 2024 10:42 |
Додаток 5.docx | |
01 листопада 2024 10:42 |
ТД еу_освітл.doc | |
01 листопада 2024 10:42 |
Додаток 4.docx | |
01 листопада 2024 10:42 |
Додаток 2.docx | |
01 листопада 2024 10:42 |
Технічна специфікація.pdf | |
01 листопада 2024 10:42 |
Додаток 3_BQ.xls |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо визначення аналогічного договору
Дата подання: 05 листопада 2024 17:35
Дата відповіді: 08 листопада 2024 12:16
Шановний замовник!
Наша компанія відповідає всім висунутим Вами вимогам до потенційного виконавця і має бажання взяти участь у процедурі закупівлі.
Проте окремі положення тендерної документації позбавляють нас такої можливості.
Зокрема, тендерною документацією (п. 1.3. Додаток 2 до тендерної документації) передбачено вимогу до учасників надати документальне підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з надання послуг із забезпечення функціонування та модернізації ліній зовнішнього освітлення, обслуговування світлофорних об'єктів, камер відеонагляду.
Водночас, у цьому ж пункті наведене визначення аналогічного договору в розумінні тендерної документації, а саме: «Аналогічним договором слід вважати договір(и) з надання послуг з експлуатаційного утримання, що передбачає ремонт, технічне обслуговування та утримання ліній зовнішнього освітлення, камер відеонагляду, світлофорних об’єктів на автомобільних дорогах загального користування., , та обслуговування інформаційно-телекомунікаційного вузла зв’язку».
За таких умов, вимоги тендерної документації в цій частині не узгоджуються між собою.
Окрім цього, надмірна конкретизація в визначенні видів робіт, що мають бути предметом аналогічного договору безпідставно звужує кількість потенційних учасників процедури закупівлі.
Участь у зазначеній вами закупівлі зможуть взяти лише учасники, у яких є договір, який передбачає одночасно і надання послуг з експлуатаційного утримання і ремонт, технічне обслуговування та утримання ліній зовнішнього освітлення, камер відеонагляду, світлофорних об’єктів на автомобільних дорогах загального користування, та обслуговування інформаційно-телекомунікаційного вузла зв’язку, що є дискримінаційним по відношенню до потенційних учасників, в тому числі, і до нас.
У нас є договір аналогічний предмету закупівлі, а саме на Експлуатаційне утримання автомобільних доріг, проте він не містить всіх видів послуг перелічених вами в визначенні аналогічного договору, що жодним чином не впливає на нашу спроможність виконати послуги, що є предметом закупівлі.
Просимо вас внести зміни до тендерної документації в частині вимог до документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору – узгодити їх між собою і вилучити вимоги щодо переліку видів робіт в визначенні аналогічного договору.
Дуже розраховуємо на ваше бажання провести прозору і чесну закупівлю згідно з принципами максимальної економії, ефективності та конкурентності.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, уважно вивчивши ваше запитання повідомляємо наступне:
Відповідно до п. 1.3 Тендерної документації Аналогічним договором слід вважати договір(и) з надання послуг з експлуатаційного утримання, що передбачає ремонт, технічне обслуговування та утримання ліній зовнішнього освітлення, камер відеонагляду, світлофорних об’єктів на автомобільних дорогах загального користування., та обслуговування інформаційно-телекомунікаційного вузла зв’язку.
Твердження Учасника, про те що Замовник безпідставно звужує кількість потенційних учасників процедури закупівлі не відповідає дійсності та є необґрунтованим, оскільки Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено право Замовника вимагати від Учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема, щодо відповідності такому кваліфікаційному критерію як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Водночас, Закон не позбавляє Замовника права вимагати підтвердження досвіду виконання окремих видів робіт. Встановлюючи вимогу щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, Замовник жодним чином не звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі, а лише має на меті впевнитись у фактичній спроможності Учасника надати з відповідною якістю обсяг послуг, визначений Замовником в відомостях обсягів робіт (BOQ). Не маючи належного досвіду надання послуг(виконання робіт) Учасник не зможе забезпечити надання послуг(виконання робіт) у відповідності до вимог, встановлених державними стандартами, нормами і правилами.
Відповідно до п. 1.3 Тендерної документації Аналогічним договором слід вважати договір(и) з надання послуг з експлуатаційного утримання, що передбачає ремонт, технічне обслуговування та утримання ліній зовнішнього освітлення, камер відеонагляду, світлофорних об’єктів на автомобільних дорогах загального користування., та обслуговування інформаційно-телекомунікаційного вузла зв’язку.
Твердження Учасника, про те що Замовник безпідставно звужує кількість потенційних учасників процедури закупівлі не відповідає дійсності та є необґрунтованим, оскільки Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено право Замовника вимагати від Учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема, щодо відповідності такому кваліфікаційному критерію як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Водночас, Закон не позбавляє Замовника права вимагати підтвердження досвіду виконання окремих видів робіт. Встановлюючи вимогу щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, Замовник жодним чином не звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі, а лише має на меті впевнитись у фактичній спроможності Учасника надати з відповідною якістю обсяг послуг, визначений Замовником в відомостях обсягів робіт (BOQ). Не маючи належного досвіду надання послуг(виконання робіт) Учасник не зможе забезпечити надання послуг(виконання робіт) у відповідності до вимог, встановлених державними стандартами, нормами і правилами.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 листопада 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ РАУН |
75 931 368,84
UAH з ПДВ
|
75 931 368,84
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ РАУН #38700539 |
Переможець |
75 931 368,84
UAH з ПДВ
|
13 листопада 2024 10:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 грудня 2024 16:33
|
Додадкова угода №169-24.pdf | зміни до договору |
05 грудня 2024 16:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 листопада 2024 16:03
|
Додаток 4 Календарний графік.pdf | зміни до договору |
28 листопада 2024 16:03
|
Електронний підпис | укладений |
28 листопада 2024 10:40
|
Договір №01.4-18-24.pdf | укладений |
28 листопада 2024 10:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Актуалізація додатку 4 "Календарний графік" до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 01.4/18/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01.4/18/24. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в Додаток 4 до договору "Календарний графік надання послуг" |
Номер договору про закупівлю: | 01.4/18/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 169/24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |