Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Новорічні подарункові набори з шоколадних та цукрових виробів, Код згідно ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 15840000-8 Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
Очікувана вартість
240 000,00 UAH
UA-2024-11-01-002055-a ● 69d18820c7b6460a9c2d4d153f265faa
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ЛАДИЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 25945998 |
Вебсайт: | https://ladosvita.vn.ua/ |
Місцезнаходження: | 24321, Україна , Вінницька обл., м. Ладижин, вул. ПЕТРА КРАВЧИКА, 4 |
Контактна особа: |
Тетяна Захарчевна +380434364017 zaharcevna1978@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2024 10:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 листопада 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 240 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
Місце знаходження замовника: Вінницька обл., Гайсинський район, м. Ладижин, вул. Будівельників, 57 Категорія замовника: передбачено пунктом 3 частини 4 ст.2 Закону «Про публічні закупівлі»), а саме установа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій не вимагається
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3421 штука
Новорічні подарункові набори з шоколадних та цукрових виробів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2024
ДК 021:2015: 15842000-2 — Шоколад та цукрові кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник проводить оплату поставленого Товару шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 90 календарних днів після поставки партії Товару за Договором. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2024 08:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2024 08:50 |
1. Перелік змін.docx | |
08 листопада 2024 08:50 |
1. Новорічні подарунки 2024 (Нова редакція).doc | |
08 листопада 2024 08:50 |
Проект договору (Нова редакція).docx | |
05 листопада 2024 08:37 |
Перелік змін.docx | |
05 листопада 2024 08:37 |
Новорічні подарунки 2024 (Нова редакція).doc | |
01 листопада 2024 10:04 |
Новорічні подарунки 2024.doc | |
01 листопада 2024 10:04 |
Проект договору.docx |
08 листопада 2024 08:51 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
08 листопада 2024 08:50 |
1. Перелік змін.docx
|
||||||
08 листопада 2024 08:50 |
1. Новорічні подарунки 2024 (Нова редакція).doc
|
||||||
08 листопада 2024 08:50 |
Проект договору (Нова редакція).docx
|
||||||
05 листопада 2024 08:37 |
Перелік змін.docx
|
||||||
05 листопада 2024 08:37 |
Новорічні подарунки 2024 (Нова редакція).doc
|
||||||
01 листопада 2024 10:04 |
Новорічні подарунки 2024.doc
|
||||||
01 листопада 2024 10:04 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Загальне питання
Дата подання: 03 листопада 2024 23:23
Дата відповіді: 05 листопада 2024 08:25
Шановний Замовнику!
Просимо прибрати з тендерної документації вимогу про надання зразку. Зразок товару не є частиною тендерної пропозиції. Позиція АМКУ є однозначною в цьому питанні.
Також просимо змінити виомги щодо сертифікатів ДСТУ ISO , де ви вимагаєте надати відповідні сертифікати на торгівлю напоями., що не є предметом закупівлі. Просимо виключити дана вимогу щодо Кведу на торгівлю напоями
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
У відповідь на Вашу Вимогу повідомляємо наступне:
На підставі Вашого звернення ми внесемо зміни до Додатку №1 тендерної документації щодо надання сертифікатів ДСТУ ISO45001:2019 та ДСТУ ISO14001:2015, шляхом вилучення тексту«на торгівлю напоями».
Щодо Вашої Вимоги про вилученняз тендерної документації вимоги про надання зразку продукції то маємо повідомити, що це звичайна практика у тендерних закупівлях. Ціллю даної вимоги є перевірка відповідності запропонованого продукту умовам технічної специфікації та іншим вимогам тендерної документації. Згідно п. 42 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»:
«Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі».
Пп. 3 п.44. Особливостей передбачено: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
3) переможець процедури закупівлі: надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей».
П 3.ст. 22 ЗУ «Про Публічні закупівлі» передбачено:«Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
На підставі вищевикладеного, прийнято рішення задовольнити вимогу Учасника, частково.
У відповідь на Вашу Вимогу повідомляємо наступне:
На підставі Вашого звернення ми внесемо зміни до Додатку №1 тендерної документації щодо надання сертифікатів ДСТУ ISO45001:2019 та ДСТУ ISO14001:2015, шляхом вилучення тексту«на торгівлю напоями».
Щодо Вашої Вимоги про вилученняз тендерної документації вимоги про надання зразку продукції то маємо повідомити, що це звичайна практика у тендерних закупівлях. Ціллю даної вимоги є перевірка відповідності запропонованого продукту умовам технічної специфікації та іншим вимогам тендерної документації. Згідно п. 42 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»:
«Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі».
Пп. 3 п.44. Особливостей передбачено: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
3) переможець процедури закупівлі: надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей».
П 3.ст. 22 ЗУ «Про Публічні закупівлі» передбачено:«Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
На підставі вищевикладеного, прийнято рішення задовольнити вимогу Учасника, частково.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 листопада 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ " "КРАЇНА ВІЛЬНИХ"" |
205 260,00
UAH з ПДВ
|
205 260,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ " "КРАЇНА ВІЛЬНИХ"" #45122822 |
Переможець |
205 260,00
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2024 10:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 листопада 2024 10:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 грудня 2024 08:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2024 13:49
|
ДУ №1 від 26.11.2024 новорічні подарунки.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2024 13:47
|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2024 10:04
|
договір 326.pdf | укладений |
25 листопада 2024 10:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п. 11.3 Договору №326 від 25.11.2024 року Істотні умови цього договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених діючим законодавством, в тому числі статтею 41 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» , а саме: 3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Сторони домовилися внести зміни до Додатку 2 до Договору №326 від 25.11 2024 року і викласти Додаток 2 до договору №326 від 25.11.2024 року у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 326 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |