Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (аварійно - відновлювальні роботи) житлового будинку на проспекті Відродження, 18 в м. Луцьку Волинської області
Очікувана вартість
3 055 944,43 UAH
UA-2024-10-31-010542-a 3522692de1844329bbf455953a141ce5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ільчук Олена

380332724594 ukb@lutskrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 31 жовтня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Луцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 05517736
Місцезнаходження: 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, Волинська обл. м.Луцьк вул. Богдана Хмельницького,19/206
Контактна особа: Ільчук Олена
380332724594
ukb@lutskrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт (аварійно - відновлювальні роботи) житлового будинку на проспекті Відродження, 18 в м. Луцьку Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

31 жовтня 2024 16:06
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-11-25-000003 ● d0635eb8ff8d492bae327a8c58322285
  • Статус: завершено ● Дата: 16 грудня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 листопада 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 листопада 2024 12:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.11.2024 № 317

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
31 UA-2024-10-31-010542-a 31.10.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 09 грудня 2024
Кінцевий строк оскарження: 13 грудня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "ЛУЦЬКСАНТЕХМОНТАЖ №536"
#30248307
Переможець 3 055 944,43
UAH з ПДВ
31 жовтня 2024 16:06

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2024 15:41
основний-коригув ресурси.xls зміни до договору
20 грудня 2024 15:41
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2024 12:43
Дод уг №2-коригув.pdf зміни до договору
20 грудня 2024 12:42
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2024 16:22
Дод угода №1-інф-ція про ціни на матер ресурси.pdf зміни до договору
31 жовтня 2024 16:22
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2024 16:07
Обгрунтування підстави.pdf укладений
31 жовтня 2024 16:06
Договір від 31.10.2024 №16 з додатками.pdf укладений
31 жовтня 2024 16:06

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
29 листопада 2024 10:42
1 314 894,95 UAH UA198201720344251049400027841
Управління капітального будівн-а ЛМР
UA473805260000026005001050269
ПрАТ "Луцьксантехмонтаж№536"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку із внесенням змін до Закону України "Про публічні закупівлі" щодо забезпечення оприлюднення замовниками інформації про ціни на матеріальні ресурси під час закупівель робіт (прозоре будівництво) (Додаток №3 до Договору)
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Складання договірної ціни, уточненої відповідно до затвердженої проектної документації до договору про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узв"язку із коригуванням проєктної документації
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): *додається додаток до договору -інформація про ціни в машинозчитувальному форматі
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: *додається додаток до договору
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML