Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Організація обслуговування та забезпечення заходів і офіційних прийомів за участю Президента України продуктами харчування
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2024-10-31-005841-a 1ba96baeda0a422f9992b058501fa25b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ державних закупівель

380442557731
380442556451
vdz@dus.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 31 жовтня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне управління справами
Код ЄДРПОУ: 00037256
Місцезнаходження: 01220, Україна , Київська обл., Київ, вул. Банкова 11
Контактна особа: Відділ державних закупівель
380442557731,380442556451
vdz@dus.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Організація обслуговування та забезпечення заходів і офіційних прийомів за участю Президента України продуктами харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01220, Україна, Київська область, Київ, вул. Банкова 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

31 жовтня 2024 12:44
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство Державного управління справами по обслуговуванню офіційних заходів «Гарант-сервіс»
#19122935
Переможець 1 500 000,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2024 12:43

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2024 11:48
Додаткова угода № 1 (Гарант-сервіс), 30.12.2024.pdf зміни до договору
31 грудня 2024 11:48
Обгрунтування підстави (Гарант-сервіс), 31.10.2024.pdf укладений
31 жовтня 2024 12:43
Лист УДО, 14.10.2024.pdf укладений
31 жовтня 2024 12:43
Договір (Гарант-сервіс), 31.10.2024.pdf укладений
31 жовтня 2024 12:43
Лист ЦПМ, 26.09.2024.pdf укладений
31 жовтня 2024 12:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до підпункту 1 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель, товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 уклали цю додаткову угоду (далі - Додаткова угода) до Договору від 31.10.2024 р. № 62 про таке: 1. Пункт 3.1 Договору від 31.10.2024 р. № 62 викласти в такій редакції: «3.1. Ціна цього Договору відповідно до Протоколу погодження договірної ціни, що додається, становить 1 024 497,27 гривень (один мільйон двадцять чотири тисячі чотириста дев’яносто сім гривень 27 копійок), у тому числі податок на додану вартість (20%) – 170749,55 гривень, з них: - послуги з організації обслуговування та забезпечення заходів і офіційних прийомів за участю Президента України 988 333,39 гривень; - послуги з буфетного обслуговування представницьких заходів продуктами харчування 36163,88 гривень.». 2. Сторони погодилися, що сума фактичної оплати коштів за цим Договором становить 1 024 497,27 гривень (один мільйон двадцять чотири тисячі чотириста дев’яносто сім гривень 27 копійок), у тому числі податок на додану вартість (20%) - 170749,55 гривень.
Номер договору про закупівлю: 62
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 жовтня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 1 024 497,27
UAH (в тому числі ПДВ 170 749,55 UAH)