Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національна поліція України |
Код ЄДРПОУ: | 40108578 |
Вебсайт: | https://www.npu.gov.ua |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Анатолій Миколайович Лобко +380442547953 lobko@police.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 жовтня 2024 12:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 листопада 2024 18:00 |
Початок аукціону: | 11 листопада 2024 14:00 |
Початок аукціону: | 11 листопада 2024 14:00 |
Очікувана вартість: | 150 510 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 505 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія (згідно форми затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1505100 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Безумовна, безвідклична банківська гарантія (складає 1 % (один відсоток, заокруглений до гривні) від вартості договору про закупівлю (у разі укладання договору на умовах попередньої оплати)). |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби
Умови оплати:
- по факту поставки товару протягом поточного бюджетного періоду;
або
- попередня оплата у розмірі до 70% (включно) вартості товару (за умови надання обґрунтування необхідності здійснення попередньої оплати та її розміру), остаточна оплата (30% та більше відсотків (залежно від розміру попередньої оплати)) - по факту поставки товару протягом поточного бюджетного періоду.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати: - по факту поставки товару протягом поточного бюджетного періоду; або - попередня оплата у розмірі до 70% (включно) вартості товару (за умови надання обґрунтування необхідності здійснення попередньої оплати та її розміру), остаточна оплата (30% та більше відсотків (залежно від розміру попередньої оплати)) - по факту поставки товару протягом поточного бюджетного періоду. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 жовтня 2024 12:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 жовтня 2024 12:07 |
Оголошення.doc | |
31 жовтня 2024 12:07 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно зі статтею 8 Закону України «Про Національну поліцію» поліція діє виключно на підставі, у межах повноважень та в спосіб, що визначені Конституцією та законами України.
Національна поліція України виконує покладені на неї завдання з організації відсічі військової агресії рф проти України в умовах воєнного стану, що запроваджений на території України на підставі Указу Президента України від 24.02.2022 року № 64 «Про введення воєнного стану в Україні». На сьогодні існує нагальна потреба в оперативному забезпеченні автомобільним транспортом спеціалізованого призначення, у зв’язку з чим терміни проведення процедури закупівлі не можуть бути змінені.
Також повідомляємо, що відповідно до статті 94 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) Національна поліція України (код ЄДРПОУ: 40108578) як юридична особа має право на недоторканність її ділової репутації, на інформацію та інші особисті немайнові права, які можуть їй належати, а її особисті немайнові права як юридичної особи захищаються відповідно до глави 3 ЦКУ.
Крім того, варто зазначити, що відповідно до статті 30 Закону України «Про інформацію» оціночні судження не підлягають спростуванню та доведенню їх правдивості.
Вимоги про усунення порушення
1. Вiдповiдно до роздiлу III Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник 2 на підтвердження відповідності запропонованого товару - вантажних автомобілів спеціалізованого призначення типу пiкап надав лист-підтвердження у якому найменування товару зазначається «»Вантажні автомобілі спеціалізованого призначення типу пікап СКС-PGLT-ПС на базі автомобіля Peugeot Landtrek»
Вiдповiдно до статтi 19 Закону Украiїни «Про автомобiльний транспорт» при державнiй реєстрацi автомобiлiв у реєстрацiйних документах ставиться вiдмiтка щодо їх призначення згiдно з документами виробника.
У наданiй Учасником 2 копії аркушів Технiчіних умов, за якими буде виготовлено товар, зазначається, що це «Автомобілі спеціалізовані СКС «ПЕРЕВІЗНИК», тобто наведене визначення також не відповідає предмету закупівлі.
2. Відповідно до пункту 4 розділу III Додатку 1 до Документації Учасник 2 на вимогу надати гарантiйний лист вiд виробника або уповноваженого представника виробника базових транспортних засобiв (шасi, машинокомплектiв) про те, що вiн гарантує виробнику Товару (транспортних засобiв спеціалізованого призначення) постачання базових транспортних засобiв (шасi, машинокомплектiв) для виробництва Товару у необхідний кількості та у встановлені оголошенням терміни (строки) надав гарантійний лист від ТОВ «ВІДІ Авеню», але не надав жодного документу на підтвердження поноважень виробника.
Таким чином, на нашу думку спостерігається порушення принципів публічних закупівель Згідно з ч. 1 ст. 5 Закону, закупівлі мають здійснюватися за принципами добросовісної конкуренції, недискримінації учасників і рівного ставлення до них. Відсутність конкретики в зазначених характеристиках учасником-переможцем порушує принцип прозорості.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-12-18-000039 ● 4f85d42679b04a378485342b81849cfa
- Статус: завершено ● Дата: 13 січня 2025
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 грудня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 грудня 2024 17:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.12.2024 № 336
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 29 листопада
2024 року № 361-к «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2024-10-31-005172-a 31.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-23 17:30:14
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Вантажні автомобілі спеціалізованого призначення типу пікап (код за ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-31-005172-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме, надати комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-26 17:11:54
Надання інформації щодо закупівлі
У Національній поліції України опрацьовано запит Державної аудиторської служби України щодо моніторингу процедури публічної закупівлі мототранспортних вантажних засобів (вантажні автомобілі спеціалізованого призначення типу пікап) (номер закупівлі в електронній системі ID: UA-2024-10-31-005172-a).
За результатами опрацювання, повідомляємо, що Національна поліція, як Замовник у сфері оборони, в умовах воєнного стану, проводить закупівлі відповідно до вимог пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275, шляхом проведення відкритих торгів відповідно до порядку визначеного постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі».
Оснащення підрозділів поліції вантажними автомобілями спеціалізованого призначення передбачено Нормами належності транспортних засобів, що затверджені наказом Національної поліції України від 21.02.2022 № 150 «Про затвердження розрахунку табельної належності транспортних засобів Національної поліції України» (зі змінами).
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі сформовані на підставі заявок (запитів) заінтересованих структурних підрозділів центрального органу управління Національної поліції України з урахуванням потреб особового складу цих підрозділів, які виконують бойові завдання при деокупації населених пунктів України, здійснення боротьби з диверсійними групами ворога та проведення заходів правового режиму воєнного стану.
Інформуємо, що відповідно до механізму, передбаченого Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (далі – Примірна методика), проведено збір та аналіз інформації про предмет закупівлі (вантажних автомобілів спеціалізованого призначення типу пікап) шляхом запиту цінових пропозицій у виробників, офіційних представників та дилерів, постачальників конкретного товару (не менше трьох).
За результатами проведеного збору інформації були отримані чотири цінові пропозиції, три з яких відповідають вимогам до предмету закупівлі. За цих умов, відповідно до Методики, для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі застосований метод порівняння ринкових цін, а саме шляхом обчислення добутку очікуваної ціни за одиницю товару (середньоарифметичне значення запропонованих цін) на кількість товару.
Очікувана вартість закупівлі 100 одиниць вантажних автомобілів спеціалізованого призначення типу пікап, що розрахована відповідно до Методики (за середньою ціною 1 854 804,84 грн за од.) та становить 185 480 484,00 грн. В той же час, найнижча ціна комерційної пропозиції була зафіксована на рівні 1 505 100,00 грн за од. Таким чином, очікувана вартість закупівлі становила б 150 510 000,00 грн, що менше на 34 970 484,00 грн від очікуваної вартості закупівлі розрахованої виходячи із середньої ціни, згідно Методики.
Таким, чином очікувану вартість визначено на підставі запиту цінових пропозицій виходячи із найнижчої вартості запропонованої комерційної пропозиції.
Інформація щодо результатів визначення очікуваної вартості, комерційних пропозиції, моніторингу цін спеціалізованого автотранспорту, наведена в додатках до листа.
З огляду на викладене підкреслюємо, що Національною поліцією України при проведенні закупівлі вантажних автомобілів спеціалізованого призначення типу пікап дотримано всіх вимог законодавства у сфері публічних закупівель та бюджетних відносин.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 січня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 січня 2025 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 листопада 2024 14:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" |
148 400 000,00
UAH з ПДВ
|
148 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс" |
150 510 000,00
UAH з ПДВ
|
150 510 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" #32849408 |
Відхилено |
148 400 000,00
UAH з ПДВ
|
14 листопада 2024 16:05
|
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс" #36449624 |
Переможець |
150 510 000,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2024 16:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2024 16:15
|
Додаткова угода №1_323НП від 16.12.2024 до Договору №305НП.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2024 15:36
|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2024 11:29
|
Договір №305НП від 26.11.2024.pdf | укладений |
26 листопада 2024 11:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до підпункту 8 пункту 19 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" та застосуванням частини 6 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі". |
Номер договору про закупівлю: | 305НП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1/323НП |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |