Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ" |
Код ЄДРПОУ: | 03327664 |
Вебсайт: | http://vodokanal.kiev.ua/ua |
Місцезнаходження: | 01015, Україна , Київська обл., Київ, 01015, місто Київ, ВУЛ.ЛЕЙПЦИЗЬКА, будинок 1-А |
Контактна особа: |
Бойко Інна Гаврилівна 380442801536 igboiko@vodokanal.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 жовтня 2024 17:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2024 17:00 |
Початок аукціону: | 01 січня 2025 11:00 |
Очікувана вартість: | 101 497 192,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 014 971,93 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до умов Додатку 7 тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1014000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до умов Додатку 9 тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за кожну поставлену партію Товару здійснюються на підставі рахунку Постачальника, який виписується у відповідності до графіку поставок та Специфікації. Покупець здійснює оплату партії Товару протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з моменту отримання партії Товару від Постачальника шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 листопада 2024 15:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 листопада 2024 15:53 |
Перелік змін.docx | |
28 листопада 2024 15:53 |
ТД 2431 нова редакція.docx | |
29 жовтня 2024 17:05 |
ТД 2431.docx |
28 листопада 2024 15:54 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 листопада 2024 15:53 |
Перелік змін.docx
|
|||
28 листопада 2024 15:53 |
ТД 2431 нова редакція.docx
|
|||
29 жовтня 2024 17:05 |
ТД 2431.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Поставки реагентів на наступний місяць розраховуються до 20 числа поточного місяця, тому графік поставок гідроксихлориду алюмінію в грудні буде надано 20 листопада 2024 року.
Скарги до процедури
Дата подання: 01 листопада 2024 13:49
Дата подання: 29 листопада 2024 17:42
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-02-11-000023 ● ddcb4dfab1654e12bdadd72056bad5bd
- Статус: завершено ● Дата: 10 березня 2025
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2025 12:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.02.2025 № 44
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-10-29-014305-a 29.10.2024 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-14 14:58:14
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини, 24312123-2 Поліхлорид алюмінію (гідроксихлорид алюмінію)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-29-014305-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та документи щодо виконання Замовником рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10 грудня 2024 року № 19651-р/пк-пз щодо внесення змін до тендерної документації за процедурою закупівлі за номером UA-2024-10-29-014305-a.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-19 14:46:49
Відповідь на запит про надання пояснень у межах здійснення моніторингу № UA-M-2025-02-11-000023
ПрАТ «АК «Київводоканал» надає пояснення, інформацію та документи щодо запиту про надання пояснень від 14.02.2025 Державної аудиторської служби України на закупівлю «ДК 021:2015: 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини, 24312123-2 Поліхлорид алюмінію (гідроксихлорид алюмінію)», оголошення № UA-2024-10-29-014305-a.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 березня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 березня 2025 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-1
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро