Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління інфраструктури та капітального будівництва Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 40204093 |
Місцезнаходження: | 07101, Україна , Київська обл., Славутич, Центральна площа, 7. |
Контактна особа: |
Легка Аліна Юріївна +380951294722 Legka.A@slav.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 жовтня 2024 16:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 листопада 2024 16:45 |
Початок аукціону: | 14 листопада 2024 12:38 |
Початок аукціону: | 14 листопада 2024 12:38 |
Очікувана вартість: | 22 318 370,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 111 591,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у формі банківської гарантії, (електронний документ з електронно-цифровим підписом відповідно до вимог діючого законодавства) у розмірі 0,5 % від очікуваної вартості, завіреної банком. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна містити таку інформацію: - найменування, номер, дата, місце складання; - реквізити Гаранта – повна та/або скорочена назва юридичної/фактичної адреси, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; - реквізити Принципала – повна та/або скорочена назва Принципала, що зберігається з назвою, яка зазначена ним у картці з зразками підписів та відбитків печатки (для фізичної особи – прізвище, ім’я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання)), його місце знаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; - реквізити бенефіціара - назва, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місце знаходження, - Управління інфраструктури та капітального будівництва Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області, 40204093, Центральна площа, 7, м. Славутич, Вишгородський р-н., Київська обл., 07101; - банківські реквізити бенефіціара - IBAN: UA578201720314211012201093398 в Держказначейська служба України м. Київ; - реквізити оголошенні про закупівлю – найменування оголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті https://prozorro.gov.ua. - конкретний термін дії гарантії. Банк-гарант повинен зазначити у банківській гарантії про взяття на себе безвідкличних зобов’язань сплатити Замовникові за першою письмовою вимогою платежу суму у розмірі: 111 591,85 (банківської гарантії) за умови письмового підтвердження невиконання Учасником своїх зобов’язань, що передбачаються його Пропозицією. Пропозиції, що не супроводжуються належно оформленим забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником (відповідно до п. 41 Особливостей). Інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 111591.85 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту – протирадіаційного укриття Славутицького ліцею «БезМеж» Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області, що зареєстроване в органах ДСНС за №255038 (удосконалення захисних властивостей, поліпшення умов для розміщення людей) за адресою: Київська область, Вишгородський р-н, м.Славутич, вул. Героїв Дніпра, 8. (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах договірної ціни на підставі узгоджених сторонами обсягів виконаних робіт, оформлених Актами виконаних підрядних робіт (форма №КБ-2В), довідок вартості виконаних підрядних робіт (форма №КБ-3). | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2024 12:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2024 12:53 |
Додаток 5. зміна.docx | |
08 листопада 2024 12:53 |
Перелік змін 1.docx | |
29 жовтня 2024 16:40 |
Додаток 1.docx | |
29 жовтня 2024 16:40 |
Додаток 4.docx | |
29 жовтня 2024 16:40 |
Додаток 6 Оголошення БезМеж.doc | |
29 жовтня 2024 16:40 |
ТД пру БезМеж.docx | |
29 жовтня 2024 16:40 |
Додаток 3.docx | |
29 жовтня 2024 16:40 |
Додаток 2.docx |
08 листопада 2024 12:54 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 листопада 2024 12:53 |
Додаток 5. зміна.docx
|
|||
08 листопада 2024 12:53 |
Перелік змін 1.docx
|
|||
29 жовтня 2024 16:40 |
Додаток 1.docx
|
|||
29 жовтня 2024 16:40 |
Додаток 4.docx
|
|||
29 жовтня 2024 16:40 |
Додаток 6 Оголошення БезМеж.doc
|
|||
29 жовтня 2024 16:40 |
ТД пру БезМеж.docx
|
|||
29 жовтня 2024 16:40 |
Додаток 3.docx
|
|||
29 жовтня 2024 16:40 |
Додаток 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-12-18-000040 ● 6a6a079f03684829aff70480db8eac24
- Статус: завершено ● Дата: 21 лютого 2025
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 грудня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 грудня 2024 17:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.12.2024 № 336
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 29 листопада
2024 року № 361-к «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
26 UA-2024-10-29-013803-a 29.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-20 14:52:19
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі капітального ремонту захисної споруди цивільного захисту – протирадіаційного укриття Славутицького ліцею «БезМеж» Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області, що зареєстроване в органах ДСНС за №255038 (удосконалення захисних властивостей, поліпшення умов для розміщення людей) за адресою: Київська область, Вишгородський р-н, м.Славутич, вул. Героїв Дніпра, 8. (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-29-013803-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-23 15:36:48
Пояснення
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 20.12.2024 стосовно документів (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Закупівля на капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту – протирадіаційного укриття Славутицького ліцею «БезМеж» Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області, що зареєстроване в органах ДСНС за №255038 (удосконалення захисних властивостей, поліпшення умов для розміщення людей) за адресою: Київська область, Вишгородський р-н, м.Славутич, вул. Героїв Дніпра, 8. (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) UA-2024-10-29-013803-a здійснювалась відповідно до Наказу КОДА (КОВА) від 09.10.2024 №567 «Про надання міжбюджетного трансферту», рішення Славутицької міської ради від 17.10.2024 № 1234-32-VIII «Про внесення змін до рішення Славутицької міської ради від 22 грудня 2023 року № 1025-24-VІII «Про бюджет Славутицької міської територіальної громади на 2024 рік», завдання №22 Програми будівництва, реконструкції, модернізації, капітального та поточного ремонтів об’єктів інфраструктури м. Славутича на 2024 рік затвердженої рішенням Славутицької міської ради від 17.10.2024 № 1233-32-VIII «Про внесення змін до Програми будівництва, реконструкції, модернізації, капітального та поточного ремонтів об’єктів інфраструктури м. Славутича на 2024 рік».
Проєктно-кошторисна документація «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту – протирадіаційного укриття Славутицького ліцею «БезМеж» Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області, що зареєстроване в органах ДСНС за №255038 (удосконалення захисних властивостей, поліпшення умов для розміщення людей) за адресою: Київська область, Вишгородський р-н, м.Славутич, вул. Героїв Дніпра, 8.» була затверджена на підставі позитивного експертного звіту щодо розгляду проектної документації на будівництво №196-К/24-РБК/ЕЗ від 13 вересня 2024 (проєктно-кошторисна документація та експертний звіт додається).
При визначенні очікуваної вартості по даній закупівлі із зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта будівництва були утримані кошти: на утримання служби замовника; на здійснення технічного нагляду; вартості проектних робіт; вартості експертизи проектної документації; на здійснення авторського нагляду; кошти на покриття ризику всiх учасникiв будiвництва; кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами (І).
Враховуючи вищенаведене вартість закупівля на капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту – протирадіаційного укриття Славутицького ліцею «БезМеж» Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області, що зареєстроване в органах ДСНС за №255038 (удосконалення захисних властивостей, поліпшення умов для розміщення людей) за адресою: Київська область, Вишгородський р-н, м.Славутич, вул. Героїв Дніпра, 8. (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) UA-2024-10-29-013803-a складає 22 318 370,00 грн. сума з ПДВ.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 січня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 січня 2025 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-7
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 листопада 2024 13:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСЕРВІС" |
19 970 860,12
UAH з ПДВ
|
18 387 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДІОРО" |
21 451 407,62
UAH з ПДВ
|
18 388 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБРІС ГРАД" |
21 999 900,00
UAH з ПДВ
|
19 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСЕРВІС" #30518990 |
Відхилено |
18 387 999,00
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2024 14:38
|
ТОВ "ДІОРО" #22960999 |
Переможець |
18 388 000,00
UAH з ПДВ
|
21 листопада 2024 09:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2025 09:56
|
ДОДАТКОВА УГОДА 2 35112024.doc | зміни до договору |
18 квітня 2025 09:54
|
ДУ2БЕЗМЕЖ.pdf | зміни до договору |
18 квітня 2025 09:54
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2024 10:47
|
ДУ 1 БезМеж.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2024 10:45
|
Електронний підпис | укладений |
28 листопада 2024 10:48
|
ПВР | укладений |
28 листопада 2024 10:46
|
Договір | укладений |
28 листопада 2024 10:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч. 1 ст. 651, ст. 653, ст. 654 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України, п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), на підставі п. 11.5.1. Договору підряду № 35/112024 від 28.11.2024, далі по тексту – Договір, уклали цю Додаткову угоду до Договору, далі по тексту – Угода, про нижченаведене: Додаток № 3 до Договору «План фінансування» викласти в новій редакції, що додається. Всі інші умови вищезазначеного Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість щодо себе. Ця Угода з моменту набрання нею чинності є невід'ємною частиною Договору. Цю Угоду складено українською мовою, у двох автентичних примірниках – по одному для кожної із Сторін. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 35/112024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 18 квітня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди |
Номер договору про закупівлю: | 35/112024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту – протирадіаційного укриття Славутицького ліцею «БезМеж» Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області, що зареєстроване в органах ДСНС за №255038 (удосконалення захисних властивостей, поліпшення умов для розміщення людей) за адресою: Київська область, Вишгородський р-н, м.Славутич, вул. Героїв Дніпра, 8. (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) | 1 |
18 388 000,00
UAH з ПДВ
|