Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління інфраструктури та капітального будівництва Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 40204093 |
Місцезнаходження: | 07101, Україна , Київська обл., Славутич, Центральна площа, 7. |
Контактна особа: |
Легка Аліна Юріївна +380951294722 Legka.A@slav.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 жовтня 2024 15:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 листопада 2024 15:50 |
Початок аукціону: | 14 листопада 2024 15:54 |
Початок аукціону: | 14 листопада 2024 15:54 |
Очікувана вартість: | 32 239 554,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 161 197,77 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у формі банківської гарантії, (електронний документ з електронно-цифровим підписом відповідно до вимог діючого законодавства) у розмірі 0,5 % від очікуваної вартості, завіреної банком. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна містити таку інформацію: - найменування, номер, дата, місце складання; - реквізити Гаранта – повна та/або скорочена назва юридичної/фактичної адреси, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; - реквізити Принципала – повна та/або скорочена назва Принципала, що зберігається з назвою, яка зазначена ним у картці з зразками підписів та відбитків печатки (для фізичної особи – прізвище, ім’я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання)), його місце знаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; - реквізити бенефіціара - назва, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місце знаходження, - Управління інфраструктури та капітального будівництва Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області, 40204093, Центральна площа, 7, м. Славутич, Вишгородський р-н., Київська обл., 07101; - банківські реквізити бенефіціара - IBAN: UA578201720314211012201093398 в Держказначейська служба України м. Київ; - реквізити оголошенні про закупівлю – найменування оголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті https://prozorro.gov.ua. - конкретний термін дії гарантії. Банк-гарант повинен зазначити у банківській гарантії про взяття на себе безвідкличних зобов’язань сплатити Замовникові за першою письмовою вимогою платежу суму у розмірі: 161 197, 77 (банківської гарантії) за умови письмового підтвердження невиконання Учасником своїх зобов’язань, що передбачаються його Пропозицією. Пропозиції, що не супроводжуються належно оформленим забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником (відповідно до п. 41 Особливостей). Інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 161197.77 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття Славутицької гімназії «КрОКус» Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області, що зареєстроване в органах ДСНС за №255036 (удосконалення захисних властивостей, поліпшення умов для розміщення людей) за адресою: Київська область, Вишгородський р-н, м. Славутич, вул. Атомників, 17. (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах договірної ціни на підставі узгоджених сторонами обсягів виконаних робіт, оформлених Актами виконаних підрядних робіт (форма №КБ-2В), довідок вартості виконаних підрядних робіт (форма №КБ-3). | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2024 12:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2024 12:31 |
Додаток 5 зі зміною.docx | |
08 листопада 2024 12:31 |
Перелік змін 2.docx | |
31 жовтня 2024 10:18 |
Додаток 2 зміна 1.docx | |
31 жовтня 2024 10:18 |
ТД пру КрОКус зміна 1.docx | |
31 жовтня 2024 10:18 |
Перелік змін.docx | |
29 жовтня 2024 16:21 |
Додаток 3.docx | |
29 жовтня 2024 15:45 |
Додаток 1.docx | |
29 жовтня 2024 15:45 |
Додаток 4.docx | |
29 жовтня 2024 15:45 |
Додаток 6 Оголошення КрОКус.doc |
08 листопада 2024 12:51 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||
08 листопада 2024 12:31 |
Додаток 5 зі зміною.docx
|
||||||||
08 листопада 2024 12:31 |
Перелік змін 2.docx
|
||||||||
31 жовтня 2024 10:18 |
Додаток 2 зміна 1.docx
|
||||||||
31 жовтня 2024 10:18 |
ТД пру КрОКус зміна 1.docx
|
||||||||
31 жовтня 2024 10:18 |
Перелік змін.docx
|
||||||||
29 жовтня 2024 16:21 |
Додаток 3.docx
|
||||||||
29 жовтня 2024 15:45 |
Додаток 1.docx
|
||||||||
29 жовтня 2024 15:45 |
Додаток 4.docx
|
||||||||
29 жовтня 2024 15:45 |
Додаток 6 Оголошення КрОКус.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 23 грудня 2024 20:13
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-14-000024 ● 6f33419a25274fca8075e30b5a067c4b
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 січня 2025 16:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.01.2025 № 10
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2024-10-29-012072-a 29.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-21 17:54:19
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття Славутицької гімназії «КрОКус» Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області, що зареєстроване в органах ДСНС за № 255036 (удосконалення захисних властивостей, поліпшення умов для розміщення людей) за адресою: Київська область, Вишгородський р-н, м. Славутич, вул. Атомників, 17, замовником якої є Управління інфраструктури та капітального будівництва Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-29-012072-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922- VIII), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати пояснення та долучити відповідні документи щодо джерел фінансування даної закупівлі.
4. Надати обґрунтовані пояснення та їх документальне підтвердження щодо недотримання Замовником строків, передбачених частиною 10 статті 29 Закону № 922-VIII, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВКФ Промкомплект».
5. Надати інформацію щодо того, чи було укладено договір про закупівлю з ТОВ «ВКФ Промкомплект». У разі, якщо договір про закупівлю не укладений, надати документальне підтвердження (обґрунтування) необхідності у продовженні терміну для укладання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-27 17:25:51
Відповідь
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 21.01.2025 стосовно пояснень/ інформації/ документів. Закупівля на капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття Славутицької гімназії «КрОКус» Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області, що зареєстроване в органах ДСНС за № 255036 (удосконалення захисних властивостей, поліпшення умов для розміщення людей) за адресою: Київська область, Вишгородський р-н, м. Славутич, вул. Атомників, 17, замовником якої є Управління інфраструктури та капітального будівництва Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-29-012072-a здійснювалась відповідно до Наказу КОДА (КОВА) від 09.10.2024 №567 «Про надання міжбюджетного трансферту», рішення Славутицької міської ради від 17.10.2024 № 1234-32-VIII «Про внесення змін до рішення Славутицької міської ради від 22 грудня 2023 року № 1025-24-VІII «Про бюджет Славутицької міської територіальної громади на 2024 рік», завдання №20 Програми будівництва, реконструкції, модернізації, капітального та поточного ремонтів об’єктів інфраструктури м. Славутича на 2024 рік затвердженої рішенням Славутицької міської ради від 17.10.2024 № 1233-32-VIII «Про внесення змін до Програми будівництва, реконструкції, модернізації, капітального та поточного ремонтів об’єктів інфраструктури м. Славутича на 2024 рік». Проєктно-кошторисна документація на «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття Славутицької гімназії «КрОКус» Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області, що зареєстроване в органах ДСНС за № 255036 (удосконалення захисних властивостей, поліпшення умов для розміщення людей) за адресою: Київська область, Вишгородський р-н, м. Славутич, вул. Атомників, 17» була затверджена на підставі позитивного експертного звіту щодо розгляду проєктної документації на будівництво № 240809-06/А від 04 вересня 2024 рік (проєктно-кошторисна документація та експертний звіт додається). При визначенні очікуваної вартості по даній закупівлі із зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта будівництва були утримані кошти: на утримання служби замовника; на здійснення технічного нагляду; вартості проектних робіт; вартості експертизи проектної документації; на здійснення авторського нагляду; кошти на покриття ризику всiх учасникiв будiвництва; кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами (І). Враховуючи вищенаведене вартість закупівлі на «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття Славутицької гімназії «КрОКус» Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області, що зареєстроване в органах ДСНС за № 255036 (удосконалення захисних властивостей, поліпшення умов для розміщення людей) за адресою: Київська область, Вишгородський р-н, м. Славутич, вул. Атомників, 17» складає 32 239 554. 00 грн. сума з ПДВ.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №631 і від 11.10.2016 №710» обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікувана вартість та/або розміру бюджетного призначення в межах закупівлі UA-2024-10-29-012072-a було розміщене на сайті Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області за посиланням https://e-slavutych.gov.ua/news/1730468281/.
Фінансування по закупівлі здійснюється відповідно до Наказу КОДА (КОВА) від 09.10.2024 №567 «Про надання міжбюджетного трансферту», рішення Славутицької міської ради від 17.10.2024 № 1234-32-VIII «Про внесення змін до рішення Славутицької міської ради від 22 грудня 2023 року № 1025-24-VІII «Про бюджет Славутицької міської територіальної громади на 2024 рік», завдання №20 Програми будівництва, реконструкції, модернізації, капітального та поточного ремонтів об’єктів інфраструктури м. Славутича на 2024 рік затвердженої рішенням Славутицької міської ради від 17.10.2024 № 1233-32-VIII «Про внесення змін до Програми будівництва, реконструкції, модернізації, капітального та поточного ремонтів об’єктів інфраструктури м. Славутича на 2024 рік».
Штатним розкладом та посадовою інструкцією передбачена одна посадова особа органу місцевого самоврядування, що здійснює публічні закупівлі та отримала сертифікат рівня володіння необхідними (базовими) знаннями у сфері публічних закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу враховуючи це під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВКФ Промкомплект» протоколом уповноваженої особи від 12.12.2024 №27 було прийнято рішення щодо продовження терміну розгляду у зв’язку із необхідністю детального вивчення великого обсягу документів, що надані у складі тендерних пропозицій, оскільки в кінці 2024 року уповноваженою особою були розпочаті відкриті торги з особливостями в закладах освіти по об’єктах: Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття Славутицького ЗЗСО №3, що зареєстроване в органах ДСНС за №255037 (удосконалення захисних властивостей, поліпшення умов для розміщення людей) за адресою: Київська область, Вишгородський р-н, м. Славутич, проспект Незалежності, 1 (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт). UA-2024-11-08-002650-a;, Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту – протирадіаційного укриття Славутицького ліцею «БезМеж» Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області, що зареєстроване в органах ДСНС за №255038 (удосконалення захисних властивостей, поліпшення умов для розміщення людей) за адресою: Київська область, Вишгородський р-н, м.Славутич, вул. Героїв Дніпра, 8. (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт). UA-2024-10-29-013803-a; Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття Славутицької гімназії «КрОКус» Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області, що зареєстроване в органах ДСНС за №255036 (удосконалення захисних властивостей, поліпшення умов для розміщення людей) за адресою: Київська область, Вишгородський р-н, м. Славутич, вул. Атомників, 17. (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) UA-2024-10-29-012072-a; Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття Славутицького ЗЗСО №1, що зареєстроване в органах ДСНС за №255035 (удосконалення захисних властивостей, поліпшення умов для розміщення людей) за адресою: Київська область, Вишгородський р-н, м. Славутич, проспект Незалежності, 19 (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) UA-2024-11-08-012476-a;.
Станом на 27.01.2025 року між Управлінням інфраструктури та капітального будівництва Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області та ТОВ "ВКФ Промкомплект" не укладено договір підряду. Протокол уповноваженої особи від 08.01.2025 року №36 про продовження не можливо опублікувати в електронній системі закупівель так, як немає функціоналу, щоб прикріпити такий документ. Додатково повідомляю, що при укладанні договору підряду протокол буде розміщений в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-30 10:14:56
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба в отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
У відповідь на запит органу державного фінансвого контролю, щодо причин недотримання Замовником строків, передбачених частиною 10 статті 29 Закону № 922-VIII, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВКФ Промкомплект», Замовником надано наступні пояснення: «…під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВКФ Промкомплект» протоколом уповноваженої особи від 12.12.2024 №27 було прийнято рішення щодо продовження терміну розгляду у зв’язку із необхідністю детального вивчення великого обсягу документів, що надані у складі тендерних пропозицій…».
Враховуючи надану Замовником інформацію, прошу надати пояснення щодо причин неоприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВКФ Промкомплект».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-31 12:59:24
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 30.01.2025 щодо причин не оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВКФ Промкомплект».
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 30.01.2025 щодо причин не оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВКФ Промкомплект».
Відповідно до частини 11 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
Частиною 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) визначено строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
12.12.2024 року №27 Уповноваженою особою було прийнято рішення щодо продовження терміну розгляду у зв’язку із необхідністю детального вивчення великого обсягу документів, що надані у складі тендерних пропозицій (протокол додається).
13.12.2024 року о 09:49 в особистому кабінеті ID:124685 на майданчику «Держзакупівлі.Онлайн» було опубліковано текст вищезазначеного рішення, оскільки функціонально не було можливості його завантажити в електронну систему.
При розгляді документів, що розміщувались в особистому кабінеті по вищезазначеній закупівлі, а саме в розділі «Протокол розкриття» Учасник №3 ТОВ "ВКФ Промкомплект " у віконці «Повідомлення» розміщена наступна інформація, що додається у вигляді скріншотів з кабінету замовника.
Також при перегляді документів, що розміщенні на Prozorro по закупівлі «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття Славутицької гімназії «КрОКус» Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області, що зареєстроване в органах ДСНС за №255036 (удосконалення захисних властивостей, поліпшення умов для розміщення людей) за адресою: Київська область, Вишгородський р-н, м. Славутич, вул. Атомників, 17. (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)» UA-2024-10-29-012072-a відсутній та не відображено текст повідомлення про продовження терміну розгляду пропозиції.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-31 16:23:19
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба в отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
У відповідь на запит органу державного фінансвого контролю, щодо пояснення щодо причин неоприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВКФ Промкомплект», Замовником надано наступні пояснення: «…12.12.2024 року №27 Уповноваженою особою було прийнято рішення щодо продовження терміну розгляду у зв’язку із необхідністю детального вивчення великого обсягу документів, що надані у складі тендерних пропозицій (протокол додається).
13.12.2024 року о 09:49 в особистому кабінеті ID:124685 на майданчику «Держзакупівлі.Онлайн» було опубліковано текст вищезазначеного рішення, оскільки функціонально не було можливості його завантажити в електронну систему…».
Разом з тим, аналізом інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, установлено, що Замовником 13.12.2024, двічі (о 16:46год та о 21:25год) в електронній системі закупівель розміщено протокол уповноваженої особи від 13.12.2024 № 28 про визначення переможця процедури закупівлі - ТОВ «ВКФ Промкомплект». Крім того, 18.12.2024 уповноваженою особою оприлюднено ще один протокол б/д № 31 щодо визначення переможця процедури закупівлі - ТОВ «ВКФ Промкомплект» та повідомлення про намір укласти договір із ТОВ «ВКФ Промкомплект».
Враховуючи надану викладене, прошу надати пояснення щодо невідповідності наданих Замовником пояснень на запити органу державного фінансового контролю до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-03 11:18:44
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 31.01.2025 щодо невідповідності наданих Замовником пояснень на запити органу державного фінансового контролю до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель.
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 31.01.2025 щодо невідповідності наданих Замовником пояснень на запити органу державного фінансового контролю до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель.
На майданчику «ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН» при необхідності продовження терміну розгляду пропозиції Учасника доступна кнопка «Подовжити термін розгляду пропозицій» при натисканні якої відкривається вікно де вноситься «Обґрунтування продовження строку розгляду» в даній кнопці відсутній функціонал щодо завантаження файлів. Уповноваженою особою було скопійовано текст з протоколу від 12.12.2024 року №27 та перенесено до відповідного вікна.
Також додаю скріншоти, як відбувається публікація на продовження терміну розгляду пропозиції та посилання на інструкцію https://news.dzo.com.ua/instrukcziyi/pidkategoriya-instrukczij-1/yak-podovzhyty-strok-rozglyadu-tendernoyi-propozycziyi/.
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2-1
sas24-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 листопада 2024 16:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСЕРВІС" |
29 453 130,39
UAH з ПДВ
|
29 453 130,39
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." |
30 135 225,05
UAH з ПДВ
|
30 135 225,05
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВКФ Промкомплект " |
31 745 355,55
UAH з ПДВ
|
31 580 250,55
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСЕРВІС" #30518990 |
Відхилено |
29 453 130,39
UAH з ПДВ
|
21 листопада 2024 12:48
|
|
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." #44668048 |
Рішення скасоване |
30 135 225,05
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2024 12:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 листопада 2024 14:23
|
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." #44668048 |
Відхилено |
30 135 225,05
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2024 13:29
|
|
ТОВ "ВКФ Промкомплект " #24213675 |
Переможець |
31 580 250,55
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2024 14:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2025 16:35
|
Протокол | укладений |
28 січня 2025 16:33
|
ПВР ексель | укладений |
28 січня 2025 16:33
|
ПВР | укладений |
28 січня 2025 16:33
|
Договір | укладений |
28 січня 2025 16:32
|