Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з бактеріологічних та санітарно-хімічних досліджень питної води з нецентралізованих джерел водопостачання, що використовуються для дітей віком до 3-х років
Очікувана вартість
114 543,00 UAH
UA-2024-10-29-006243-a 40463206970447458289665debc9e911
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вербівський Петро Павлович

380472361135 dgkk1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26323404
Вебсайт: http://www.rada.cherkasy.ua
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ БАЙДИ ВИШНЕВЕЦЬКОГО, будинок 36
Контактна особа: Вербівський Петро Павлович
380472361135
dgkk1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71900000-7: Лабораторні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з бактеріологічних та санітарно-хімічних досліджень питної води з нецентралізованих джерел водопостачання, що використовуються для дітей віком до 3-х років
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул.38-Армії, 22 вул. Мальовнича, 39 вул. Ярослава Мудрого, 9 пров. Гайдамацький, 11 вул. Михайла Брайчевського, 35 (Некрасова) вул. Набережна, 104 пров. Спортивний, 12а вул. Дахнівська Січ, 2/1 вул. Свідівоцька, 14 вул. Горіхова, 31/1 вул. Вікентія Хвойки, 6 (Карбишева) вул. Підгірна, 24 вул. 38-Армії, 25/1 вул. В’ячеслава Чорновола, 104 пров. Вишневий, 9/2 вул. Чигиринська, 18 пров. Садівник, 10/98 пров. Авіаційний, 15/2 пров. Зелений, 25 вул. Чайковського, 23 пров. Південний, 10 пров. Василини, 113 вул. Пастерівська, 152 вул. Гуржіївська, 72 вул. Батальйонів, 35/2 пров. Атамановського, 37 пров. Молоткова, 19 вул. Чайковського, 100 пров. Будівельний, 67 вул. Гризодубової, 12 пров. Піщаний, 17 вул. Франка, 135 вул. Нарбутівська, 249/1 вул. Казбетська, 62 бульв. Шевченка, 352 вул. Козацька, 9/1 вул. Добровольчих Батальйонів, 45 вул. Бидгощська, 15 вул. Мєчнікова, 25-21 вул. Товстого, 17-27 пров. Будівельний, 47 вул. Лісництва, 6/1 вул. Ярмаркова, 13/3 вул. 38-Армії, 49 вул. Захисників України, 109 (Сержанта Волкова)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 71900000-7 — Лабораторні послуги

Тендерна документація

29 жовтня 2024 12:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2024 12:14
Обгрунтування здійснення закупівлі.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-11-04-000036 ● 0f71b387031e4e84aaefec0f7fc3c06f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 листопада 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 листопада 2024 11:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ


НАКАЗ

04.11.2024 № 75-З
Черкаси

Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 23 жовтня 2024 року № 003100-18/13263-2024,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО



Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель /закупівель»

Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель


Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2024-10-29-006243-a, 29.10.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-11-04 12:07:06

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі лабораторних послуг, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-29-006243-а, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1) як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі;
2) яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних продавців послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх постачання саме комунальне підприємство «Черкасиводоканал» Черкаської міської ради;
3) чому придбання послуг очікуваною вартістю понад 100 тис грн. здійснено шляхом укладення договору без використання електронної системи закупівель відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей, якщо предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики у договорі від 29.10.2024 № 447 відрізняються від тих, які були визначені у тендерній документації до відкритих торгів UA-2024-08-30-008485-а;
4) чому предмет закупівлі визначено не за четвертим знаком Єдиного закупівельного словника?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-11-12 10:54:37

Відповідь на запит

У відповідь на ваш запит, повідомляємо наступне:
1) як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі.
Очікувану вартість предмета закупівлі визначено з урахуванням «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмету закупівлі» затвердженої Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275, згідно якої визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі може здійснюватися наступним методом: Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін.
Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
Способи, що рекомендуються для отримання інформації про ціну товарів та послуг: здійснити пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі: інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках. Замовником було проаналізовано дві закупівлі, та взято середньоарифметичне значення (UA-2024-05-28-012487-a та UA-2024-08-13-007125-а).
2) яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних продавців послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх постачання саме комунальне підприємство «Черкасиводоканал» Черкаської міської ради.
Надати послуги за даним предметом закупівлі зголосився лише один учасник, а саме комунальне підприємство «Черкасиводоканал» Черкаської міської ради.
3) чому придбання послуг очікуваною вартістю понад 100 тис грн. здійснено шляхом укладення договору без використання електронної системи закупівель відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей, якщо предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики у договорі від 29.10.2024 № 447 відрізняються від тих, які були визначені у тендерній документації до відкритих торгів UA-2024-08-30-008485-а.
Договір буде розірвано, шляхом укладення додаткової угоди.
4) чому предмет закупівлі визначено не за четвертим знаком Єдиного закупівельного словника?
Закон України «Про публічні закупівлі» визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі — товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (далі — Порядок).
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Єдиний закупівельний словник базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев’яти цифр. Код складається з 8 цифр.
Предмет закупівлі товарів і послуг згідно з Порядком має визначатися за показником четвертої цифри, тобто за класом. Клас вказують перші чотири цифри (XXXX0000-Y). Натомість перші три цифри визначають групу (XXX00000-Y).
Цифра «0» при визначенні за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника розміщується 5—8 цифрами коду. У разі якщо цифра «0» стоїть четвертою цифрою у коді, то значущими є перші три цифри, які означають показник третьої цифри — групу, а не клас.
Отже, якщо четвертою цифрою в коді є цифра «0», в такому випадку клас у коді відсутній.
Вказана вище правова позиція підтримана у листі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 03 вересня 2020 року № 3304-04-53972-06 «Щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель».
Таким чином, уповноваженою особою Замовника 19.12.2022 року під час оприлюднення звіту про укладений договір про закупівлю №397 від 16.12.2022р., за яким придбавався трактор з навісним обладнанням, предмет закупівлі було правомірно визначено за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника, оскільки згідно Єдиного закупівельного словника для тракторів клас (показник четвертої цифри) у коді ДК 021:2015: 71900000-7: Лабораторні послуги – відсутній.
Крім цього, звертаємо увагу на те, що Замовником при визначенні «предмета закупівлі» за третьою цифрою Єдиного закупівельного словника не зачіпає будь-чиїх прав, свобод та інтересів при здійснені закупівлі, а відтак принцип забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель та створення конкурентного середовища під час проведення відміненої закупівлі (ідентифікатор закупівлі – UA-2024-08-30-008485-a), в даному випадку, був дотриманий.
Відповідь на запит не надано вчасно, оскільки ні на майданчику (https://smarttender.biz/), ні сповіщення на пошту не надходило. Ще раз наголошуємо, що договір буде розірвано, шляхом укладення додаткової угоди.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 22 листопада 2024
Кінцевий строк оскарження: 07 грудня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (-)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство «Черкасиводоканал» Черкаської міської радиКОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСИВОДОКАНАЛ"КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСИВОДОКАНАЛ"
#03357168
Переможець 114 543,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2024 12:14

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 листопада 2024 17:06
ду 1 до договору 447.pdf укладений
12 листопада 2024 17:06
договір 447 водоканал лабпослуги.pdf укладений
29 жовтня 2024 12:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 жовтня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: за згодою сторін