Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сіль для промислового перероблення кам’яна
Очікувана вартість
1 022 000,00 UAH
UA-2024-10-29-001749-a ● f794fb3846a14c4c81d92bd603939b74
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МУНІЦИПАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ" ДРОГОБИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43032947 |
Місцезнаходження: | 82100, Україна , Львівська обл., місто Дрогобич, ВУЛИЦЯ ПИЛИПА ОРЛИКА, будинок 15 |
Контактна особа: |
Володимир Суда +380324432927 kpsmutender@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 жовтня 2024 09:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 листопада 2024 01:00 |
Початок аукціону: | 07 листопада 2024 14:11 |
Початок аукціону: | 07 листопада 2024 14:11 |
Очікувана вартість: | 1 022 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 110,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14410000-8: Кам’яна сіль
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 тонна
Сіль для промислового перероблення кам’яна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82100, Україна, Львівська область, Дрогобич, вул. П.Орлика, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 14410000-8 — Кам’яна сіль
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата проводиться після поставки товару та пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар та акту приймання-передачі товару протягом 30 банківських днів. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 листопада 2024 11:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 листопада 2024 11:37 |
Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції нова редакція.docx | |
01 листопада 2024 11:37 |
Тендерна документація нова редакція.doc | |
01 листопада 2024 11:37 |
Перелік змін.docx | |
29 жовтня 2024 09:48 |
Тендерна документація.doc | |
29 жовтня 2024 09:48 |
Додаток 5 Проект договору (1).doc | |
29 жовтня 2024 09:48 |
Перелік документів та інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.docx | |
29 жовтня 2024 09:48 |
Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx |
01 листопада 2024 11:46 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 листопада 2024 11:37 |
Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції нова редакція.docx
|
|||
01 листопада 2024 11:37 |
Тендерна документація нова редакція.doc
|
|||
01 листопада 2024 11:37 |
Перелік змін.docx
|
|||
29 жовтня 2024 09:48 |
Тендерна документація.doc
|
|||
29 жовтня 2024 09:48 |
Додаток 5 Проект договору (1).doc
|
|||
29 жовтня 2024 09:48 |
Перелік документів та інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.docx
|
|||
29 жовтня 2024 09:48 |
Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінаціні вимоги
Дата подання: 29 жовтня 2024 11:11
Дата відповіді: 01 листопада 2024 11:38
Шановний замовнику.
Під час ознайомлення з тенедрною документацією нами було виявлено декілька лискримінаційних умов, а самае:
1) Наявність складу у Львівській області.
З урахуванням доставки терумном у три робоч дні (згідно договору) наявність складу у Львівській області суттєво обмежує конкуренцію та кількість учасників, які можуть приймати участь в закупівлі. Так, доставити до Львова товар можуть учасники з будь-якого складу в Україні за вказаний строк.
Існує усталена практика АМКУ, яка підтверджує, що замовники не можуть визначати чітке місце розташування складу та, таким чином, обмежувати конкуренцію.
2) Платіжки на підтвердження виконання аналогічного договору - підтвердження успішного виконання договору підтверджується видатковою накладною, підписаною сторонами або актом приймання-передачі. Ці документи є документами первинного обліку та у повній мірі підтверджують виконання договору.
3) Фізико-хімічні показники солі зазначені з урахуванням ДСТУ 4246:2003 у застарілій редакції. У 2014 році було внесено Зміни № 2, якими вказано актуальні показники солі для промислового переробляння. Таким чином, вами зазначені вимоги до солі, які не відповідають чинному ДСТУ 4246:2003 та обмежують коло осіб, які можуть прийняти участь у закупівлі.
Отже, просимо врахувати надані уточнення та внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення. Замовником враховано ваші зауваження та внесено зміни до тендерної документації
уточнення щодо товару
Дата подання: 29 жовтня 2024 12:04
Дата відповіді: 01 листопада 2024 11:39
Підкажіть чи поставка солі здійснюється насипом чи у біг-бегах?
Відповідь: Доброго дня. Поставка насипом
щодо вимог визначених Додатком 1
Дата подання: 29 жовтня 2024 13:21
Дата відповіді: 01 листопада 2024 11:39
Шановний Замовнику! Відповідно до Додатку № 1 тендерної документації визначена вимога «1.3. Учасник повинен мати у власності чи користуванні майданчик для складування та зберігання товару, що є предметом закупівлі, на території Львівської області. На підтвердження надати договір оренди чи документи права власності. Підтверджуючі документи повинні бути складені у відповідності до норм Цивільного та Господарського законодавства». Зазначена вимога є дискримінаційною, розрахована на учасників торгів, які мають в наявності склад в межах Львівської області та суттєво обмежує коло осіб, що можуть приймати участь у закупівлі. Аналогічні дискримінаційні вимоги було оскаржено до Антимонопольного комітету України під час закупівлі UA-2023-05-17-015176-а та прийнято відповідне рішення № 7879-р/пк-пз від 01.06.2023 про внесення змін до тендерної документації та усунення порушень. На відповідну скаргу АМКУ прийнято рішення № 7879-р/пк-пз від 01.06.2023, яким Замовника зобов’язано усунути порушення та внести зміни до тендерної документації. Такої ж позиції дотримується Колегія АМКУ у рішенні №12538-р/пк-пз від 03.06.2021 року. Аналогічні дискримінаційні вимоги було оскаржено до Антимонопольного комітету України під час закупівлі UA-2023-10-23-016101-a та прийнято відповідне рішення № 17927 від 08.11.2023 про внесення змін до тендерної документації та усунення порушень. Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Частиною 4 статті 5 Закону передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Окремо хочемо повідомити, що Антимонопольний Комітету України неодноразово у своїх рекомендаціях про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобіганням порушення законодавства про захист економічної конкуренції вказує, що Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінації учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасників торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вживаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам (виконавцям, підрядникам), які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі. - Проектом договору не передбачено доставку товару на умовах самовивозу зі складу постачальника, отже постачальник може своїми силами та за власний рахунок здійснити доставку Товару до місця розвантаження, вказаного Замовником. Крім того, учасники включають всі витрати на доставку товару, його навантаження, розвантаження та зважування. - Доцільності орендувати склад в межах Львівської області тільки для участі у закупівлі не має. Крім того, поставка буде здійснюватися до 31.12.2024 року, тому Замовник може просити вже переможця закупівлі забезпечити зберігання товару в межах Львівської області. Отже, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та усунути відповідні порушення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення. Замовником враховано ваші зауваження та внесено зміни до тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 листопада 2024 14:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛТ ІНДАСТРІ" |
726 000,00
UAH з ПДВ
|
719 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ РОСТ ТРЕЙДИНГ |
726 600,00
UAH з ПДВ
|
720 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЗІО-СПОРТ" |
734 004,00
UAH з ПДВ
|
734 004,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ГРАНДЕС" |
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
740 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРЄВРОСВІТ" |
950 160,00
UAH з ПДВ
|
950 160,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛТ ІНДАСТРІ" #45206870 |
Переможець |
719 999,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2024 12:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 листопада 2024 09:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2024 15:55
|
Договір 291101 ТОВ СОЛТ ІНДАСТРІ.pdf | укладений |
29 листопада 2024 15:52
|