Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР З БУДІВНИЦТВА ТА РЕМОНТУ КОЛІЇ" АТ "УКРЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 43112236 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Деменюк Олександр Олександрович 380630374062 Demeniuk91@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 жовтня 2024 09:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 листопада 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 6 790 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Цією тендерною документацією замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю (договірне забезпечення) у розмірі 5% вартості договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 листопада 2024 15:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 листопада 2024 15:28 |
перелік змін (службово-технічний)2.doc | |
07 листопада 2024 15:28 |
Тендерна документація (авто службово-техніч) 07.11.2024.doc | |
05 листопада 2024 15:49 |
перелік змін (службово-технічний).doc |
07 листопада 2024 15:29 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
07 листопада 2024 15:28 |
перелік змін (службово-технічний)2.doc
|
||||||||||||
07 листопада 2024 15:28 |
Тендерна документація (авто службово-техніч) 07.11.2024.doc
|
||||||||||||
05 листопада 2024 15:49 |
перелік змін (службово-технічний).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-29-000004 ● 57ae6f9cfa434874a75acb3bbcf41c7d
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2025 12:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.01.2025 № 15-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 21 січня 2025 року № 003100-18/733-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2024-10-29-001367-a, 29.10.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-03 10:20:55
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-29-001367-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
- чому не відхилена тендерна пропозиція переможця процедури закупівлі ТОВ «БОГДАН-АВТО ПОДІЛ», якщо документи, які підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, надані ним у строк, що перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю 15.11.2024?
- чи була виявлена під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БОГДАН-АВТО ПОДІЛ» невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником, та/або подання яких передбачалося тендерною документацією? Зокрема, забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії від 20.11.2024 № 33709/11/А/BGV (файл «Гарантія 3709. zip») не містить посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2024-10-29-001367-a, натомість має посилання на процедуру закупівлі UA-2024-11-11-014277-а, чим не виконано вимогу пункту 3 розділу ІІ додатку 6 «Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі якщо вимагається)» до тендерної документації;
- чому не відхилена тендерна пропозиція учасника ТОВ «БОГДАН-АВТО ПОДІЛ» як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей? Зокрема, у складі тендерної пропозиції ТОВ «БОГДАН-АВТО ПОДІЛ» відсутній гарантійний лист щодо надання сертифікату відповідності транспортних засобів при поставці автомобілів, чим не виконано вимогу пункту 1 додатку 1 «Технічна специфікація» до тендерної документації;
- чи виконані повністю зобов’язання за договором закупівлі від 25.11.2024 № ЦБРК-24-269?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповіді ще немає
Ризики, що спрацювали
sas24-3-10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 листопада 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БОГДАН-АВТО ПОДІЛ" |
6 787 095,00
UAH
|
6 787 095,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БОГДАН-АВТО ПОДІЛ" #37724920 |
Переможець |
6 787 095,00
UAH
|
15 листопада 2024 15:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2024 15:28
|
№ЦБРК-24-269 від 25.11.2024 Автомобіль службово-технічний.pdf | укладений |
27 листопада 2024 15:27
|