Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ліжко 2-ярусне
Очікувана вартість
23 200 000,00 UAH
UA-2024-10-28-014696-a 6c90be3678c748a5934da329ceb4d991
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Бартош

+380989919078 bvtk@ngu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центральна база виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України
Код ЄДРПОУ: 14323014
Вебсайт: http://ngu.gov.ua/
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Сергій Бартош
+380989919078
bvtk@ngu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2024 17:33
Звернення за роз’ясненнями: до 01 листопада 2024 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2024 00:00
Очікувана вартість: 23 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 116 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Банківська гарантія у розмірі 696 000,00 грн (3% від очікуваної вартості предмета закупівлі).
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 696000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Перерахування грошових коштів на рахунок Замовника в розмірі 5% від ціни договору.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 комплект
Ліжко 2-ярусне типу А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2024
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом безготівкової оплати Покупцем вартості товару протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту його отримання на підставі видаткової накладної (згідно статті 49 Бюджетного кодексу України) за умови наявності бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунку Покупця. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Покупця бюджетного фінансування призначеного на оплату товару, Покупець проводить оплату поставленого товару протягом 10 (десяти) календарних днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Банківська гарантія у розмірі 696 000,00 грн (3% від очікуваної вартості предмета закупівлі).

Сума забезпечення: 696000 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Забезпечення пропозицій
Вимоги до документу: Банківська гарантія у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП банка-гаранта.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Перерахування грошових коштів на рахунок Замовника в розмірі 5% від ціни договору.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Забезпечення виконання умов договору про закупівлю.
Вимоги до документу: Перерахування грошових коштів на рахунок Замовника в розмірі 5% від ціни договору.
28 жовтня 2024 17:34
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2024 17:33
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.pdf
28 жовтня 2024 17:33
Додаток № 6 - проєкт договору.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "АГРОПРОМСЕРВІС" 23 040 000,00
UAH з ПДВ
23 040 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

13 листопада 2024 10:20
Електронний підпис
13 листопада 2024 10:15
6.Витяг.pdf
13 листопада 2024 10:15
Довідка.zip
13 листопада 2024 10:15
Довідка.pdf
13 листопада 2024 10:15
inform.pdf (1).p7s
13 листопада 2024 10:15
inform (1).pdf
13 листопада 2024 10:15
1.Сертифікат відповідності.pdf
08 листопада 2024 10:21
Електронний підпис
04 листопада 2024 10:12
Електронний підпис
04 листопада 2024 10:12
Електронний підпис
04 листопада 2024 10:10
1. Цінова пропозиція (1).pdf
04 листопада 2024 10:10
Підписаний 241001_Lyst_NBU_Vytyag_210816.pdf
04 листопада 2024 10:10
35f12590-e1f4-47d0-8c9e-2517c4629922.pdf
04 листопада 2024 10:10
-QaQbj7bSDuw9WKWdzHLHBnbUlYfkqImelUFI-GcGZs.pdf
04 листопада 2024 10:10
Підписаний 76299333729764.pdf
04 листопада 2024 10:10
10. Технічний паспорт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "АГРОПРОМСЕРВІС"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "АГРОПРОМСЕРВІС"
#20206459
Переможець 23 040 000,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2024 17:32
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 листопада 2024 14:56

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "АГРОПРОМСЕРВІС" було виявлено перелік невідповідностей, такі як: 1.1. Виявлені невідповідності: Учасником у складі своєї пропозиції було надано копію листа-відгуку від 24.01.2024 р. з вих. номером 517/350 до наданого аналогічного договору № 31-1020376 від 13.10.2023 року. 1.2. Посилання на вимогу, щодо якої виявлено невідповідність: стор. 19 п. 3 Форми І Додатку № 2 до оголошення. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати оригінал листа-відгука до наданого аналогічного договору № 31-1020376 від 13.10.2023 року.

Документи

12 листопада 2024 17:32
Електронний підпис
12 листопада 2024 17:27
Scan.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2024 17:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "АГРОПРОМСЕРВІС"
#20206459
23 040 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 листопада 2024 17:32
Електронний підпис
12 листопада 2024 17:27
Scan.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 листопада 2024 11:53
Д 742.pdf укладений
26 листопада 2024 11:53