Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Подарунковий кондитерський набір (новорічний подарунок) для дітей закладів дошкільної освіти та учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 15840000-8 Какао: шоколад та цукрові кондитерські вироби"
Очікувана вартість
1 310 100,00 UAH
UA-2024-10-28-009004-a ● 489bfc1a69114a2fa2057344b3a5d2df
Відкриті торги з особливостями
Аукціон
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти і науки Бориспільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05408355 |
Місцезнаходження: | 08302, Україна , Київська обл., м. Бориспіль(з), вул. Київський Шлях, 35 |
Контактна особа: |
Наталія Пригода +380506588881 borosvita@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 жовтня 2024 14:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 листопада 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 07 листопада 2024 13:13 |
Початок аукціону: | 07 листопада 2024 13:13 |
Очікувана вартість: | 1 310 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 550,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник повинен надати забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії. Файл з КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії МОЖЕ бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог цивільного законодавства, зокрема, постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (далі – Положення). Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Відповідно до частини 1 статті 547 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання вчиняється у письмовій формі. Згідно з частиною 1 статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафiксований, зокрема в одному або кiлькох документах (у тому числі електронних). Відповідно до частини 2 статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою, зокрема електронного засобу зв’язку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 1,5 % від очікуваної вартості закупівлі - 19 651,50 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка – гаранта відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника. Банківська гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії в розмірі, не меншому ніж це передбачено цією тендерною документацією або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку – гаранта, на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції): довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено п.2 цього розділу із зазначенням номеру рахунку, на якому обліковуються кошти гарантії в установі банку-гаранта; документом, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою з рахунку, що повинна свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів для покриття гарантії згідно з вимогами цього пункту тендерної документації (або списання таких коштів банком-гарантом для їх резервування на відповідному рахунку, тощо). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Управління освіти і науки Бориспільської міської ради. Місцезнаходження Замовника: 08302, Україна, Київська область, місто Бориспіль, вулиця Київський Шлях, 35. Код ЄДРПОУ:05408355 р/р UA 988201720355159030082025303 в Державній казначейській службі України |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 19651.5 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5955 штука
Подарунковий кондитерський набір (новорічний подарунок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Київська область, Бориспіль та Бориспільський р-н, за адресами закладів освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2024
ДК 021:2015: 15840000-8 — Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 листопада 2024 14:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 листопада 2024 14:57 |
!ДОДАТОК 1 КВАЛIФIКАЦIЙНI (ЗМІНИ ІІ).docx | |
01 листопада 2024 14:57 |
ДОДАТОК 2 ТЕХНIЧНI якісні.docx | |
01 листопада 2024 14:57 |
ДОДАТОК 3 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ (2).doc | |
01 листопада 2024 14:57 |
ДОДАТОК 4 цінова.docx | |
01 листопада 2024 14:57 |
ДОДАТОК 5 МIСЦЕ ПОСТАВКИ.docx | |
01 листопада 2024 14:57 |
Тендерна документація Зміни ІІ.docx | |
01 листопада 2024 14:57 |
ПОВІДОМЛЕННЯ про зміни подарунки ІІ.doc | |
30 жовтня 2024 10:51 |
ПОВІДОМЛЕННЯ про зміни подарунки.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Звернення!
Дата подання: 29 жовтня 2024 16:14
Дата відповіді: 30 жовтня 2024 09:59
Шановний Замовнику!
Згідно ст..1 ЗУ «Про ветеринарну медицину» - висновок державної ветеринарно-санітарної експертизи (експертний висновок) - документ, виданий державною або уповноваженою лабораторією ветеринарної медицини, який засвідчує безпечність продуктів тваринного походження, репродуктивного матеріалу, біологічних продуктів, ветеринарних препаратів, субстанцій. Термін дії експертного висновку - не більше одного місяця.
Згідно Наказу Державного департаменту ветеринарної медицини Міністерства аграрної політики України від 20 квітня 2004 року N 49 «Про затвердження Правил ветеринарно-санітарної експертизи молока і молочних продуктів та вимог щодо їх реалізації» - «Експертний висновок - висновок, що засвідчує якість і безпеку продукції тваринного та рослинного походження й видається державними лабораторіями ветеринарно-санітарної експертизи на ринку після проведення ветеринарно-санітарної експертизи».
Тобто «Експертний висновок» - це документ встановленого зразка, що засвідчує результат санітарно-мікробіологічного дослідження, з поправкою на той факт, що він виданий саме лабораторією ветеринарної медицини.
Оскільки предметом закупівлі є новорічні подарунки (цукерки, кондитерські вироби), які не мають прямого відношення до продуктів тваринного походження то провести контроль за якістю дезінфекції за бактеріологічними показниками можуть інші лабораторії, які мають повноваження і можливість проведення даного виду досліджень.
Наразі існує багато інших акредитованих мікробіологічних лабораторій, що мають дозвільні документи на проведення такого роду досліджень, зокрема Свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам державних стандартів та Атестат про акредитацію, видані уповноваженими органами, проте результати своїх санітарно-мікробіологічних досліджень вони оформляють Протоколами випробувань.
Вимога тендерної документації Замовника щодо надання саме «Експертного висновку», документу установленого зразка, на нашу думку, є дискримінаційною по відношенню до тих суб’єктів господарювання, які співпрацюють з іншими уповноваженими мікробіологічними лабораторіями, які оформлюють результати санітарно-мікробіологічних досліджень, документами іншого зразка, зокрема протоколами.
На підставі вищевикладеного, просимо видалити з тендерної документації дискримінаційну вимогу про надання саме «Експертного висновку» про проведення бактеріологічних досліджень на замінити на вимогу надання документів, виданих органом, уповноваженим на проведення таких досліджень.
П.3.9 Додатку №1 ТД вимагається:
«Для підтвердження фінансової надійності учасника та не обтяження його фінансовими зобов’язаннями, учасники повинні надати в складі своїх пропозицій: Сканований оригінал довідки (або листа), виданого уповноваженим державним контролюючим органом, з інформацією про всі відкриті рахунки учасника (документ повинен бути виданий у термін не більше місячної давнини з дати оголошення про проведення даної закупівлі)».
Згідно Постанови №351 «Про затвердження Положення про визначення банками України розміру кредитного ризику за активними банківськими операціями» від 30.06.2016 року:
«26) фінансове зобов'язання - зобов'язання банку, що обліковується за активними рахунками позабалансового обліку. До таких зобов'язань належать зобов'язання з кредитування, гарантії, поручительства, акредитиви, акцепти та авалі, що надані банкам і клієнтам, активи до отримання».
Тобто, фактично ви вимагаєте надати Вам та на загальний доступ, оскільки це відкриті торги, інформацію банківську/комерційну таємницю?
І який саме уповноважений державний контролюючий орган має надати інформацію про всі відкриті рахунки учасника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі та повідомляємо, що найближчого часу буде внесено зміни до тендерної документації.
Рахунки
Дата подання: 31 жовтня 2024 23:19
Дата відповіді: 01 листопада 2024 10:01
Доброго дня. Я планую прийняти участь у даній процедурі закупівлі. Ваша тендерна документація містить вимогу про надання документі, які дублюють один одного. Так п.3.9 Додатку 1 містить вимогу : Сканований оригінал довідки або листа або іншого рівнозначного документу, виданого уповноваженим державним контролюючим органом, з інформацією про всі відкриті рахунки учасника,...також ще є інша вимога п3.10"Скановані оригінали довідок про наявність відкритого рахунку з усіх банків, установ, органів, організацій, в яких відкрито рахунки учасника, згідно інформації наданої на виконання пункту 3.9. цього розділу тендерної документації". Так навіщо Замовнику два документа, які дублюють інформацію. Чи це зроблено виключно для того, щоб Учасники побігали для отримання усіх довідок та документів, які у свою чергу жодним чином не можуть підтвердити кваліфікацію учасників.
Просимо внести відповідні зміни
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі та повідомляємо наступне: пункт 3.9. "Сканований оригінал довідки або листа або іншого рівнозначного документу, виданого уповноваженим державним контролюючим органом..." - документ виданий ДПС; пункт 3.10. "Скановані оригінали довідок про наявність відкритого рахунку з усіх банків, установ, органів, організацій, в яких відкрито рахунки учасника, згідно інформації наданої на виконання пункту 3.9. ..." - довідка/и з банку/ів.
Договір
Дата подання: 31 жовтня 2024 23:27
Дата відповіді: 01 листопада 2024 14:34
Додаток 1. Тут міститься вимога до Учасника:"п.3.16Сканований оригінал угоди з акредитованою НААУ лабораторією, предметом якого є дослідження продуктів харчування, води, змивів з обладнання. Додатково учасник надає сканований оригінал атестату про акредитацію лабораторії, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом відповідних досліджень. Документи повинні бути надані в повному обсязі." Учасники являються або просто продавцями, або кондитерами, або "фасувальниками" (тобто тими, хто має КВЕД "пакування" і займається виготовленням новорічних подарунків). Всі вони впроваджують НАСРР і це підтверджують наявні сертифікати ISO. Але перші і треті в своїй роботі не мають потреби дослідження якості харчових продуктів. Для них такі продукти, а саме солодощі є сировиною, що виробляється саме другими із списку, тобто кондитерами. І кондитери підтверджують якість своєї продукції дійсними сертифікатами. Ні продавці, ні "фасувальщики" не мають підстав не довіряти цим документам, тож і потреби для заключення угод з акредитованою НААУ лабораторією, предметом якого є дослідження якості харчових продуктів неи виникає. А для чого перевіряти воду??? яка не є предметом закупівлі взагалі? А змиви з якого обладнання? Не вказуючи чітко яке обладнання, ви створюєте незрозумілі підстави для відхилення учасника.
Тому, з огляду на вказане вище, ваша вимога є надмірною і такою, що обмежує штучно коло можливих Учасників, тим самим спотворюючи саму мету проведення закупівлі через Прозорро.
Даним просимо прибрати цю вимогу із ТД шляхом внесення відповідних змін.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо, що найближчого часу буде внесено зміни до тендерної документації