Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту: "Реконструкція внутрішніх силових систем електропостачання в гуртожитку №2 Сумського національного аграрного університету (встановлення джерела резервного живлення (сонячні панелі) загальною потужністю від 117 до 125 кВт)" за адресою: вулиця Герасима Кондратьєва, 160, м. Суми, Сумська область
Очікувана вартість
183 373,33 UAH
UA-2024-10-25-014528-a ● 70b07149e03a4750af524532adde4f39
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сумський національний аграрний університет |
Код ЄДРПОУ: | 04718013 |
Місцезнаходження: | 40021, Україна , Сумська обл., м.Суми, вул.Герасима Кондратьева, 160 |
Контактна особа: |
Ганна КОЛОДЧЕНКО +380970005642 hannakolodchenko83@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 жовтня 2024 19:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 листопада 2024 16:00 |
Очікувана вартість: | 183 373,33 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 916,87 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту: "Реконструкція внутрішніх силових систем електропостачання в гуртожитку №2 Сумського національного аграрного університету (встановлення джерела резервного живлення (сонячні панелі) загальною потужністю від 117 до 125 кВт)" за адресою: вулиця Герасима Кондратьєва, 160, м. Суми, Сумська область (уточнення)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40021, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 160
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2024
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 листопада 2024 16:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 листопада 2024 16:01 |
Перелік змін від 31.10.2024.docx | |
01 листопада 2024 16:01 |
ТД зі змінами 31.10.2024.docx | |
01 листопада 2024 16:01 |
Додаток 5 зі змінами від 31.10.2024.docx | |
01 листопада 2024 16:01 |
Додаток1. Кваліфікац. вимоги 31.10.2024.docx | |
01 листопада 2024 16:01 |
Додаток 2._зі змінами 31.10.doc | |
25 жовтня 2024 19:40 |
Додаток 5.docx | |
25 жовтня 2024 19:31 |
ДОДАТОК 6 Перелік док.які надає переможець.docx | |
25 жовтня 2024 19:31 |
ДОДАТОК 3 Лист - Згода на обробку перс.даних.docx | |
25 жовтня 2024 19:31 |
ДОДАТОК 4 Цінова пропозиція.docx | |
25 жовтня 2024 19:31 |
ТД.docx | |
25 жовтня 2024 19:31 |
Додаток1. Кваліфікац. вимоги.docx | |
25 жовтня 2024 19:31 |
Додаток 2._Технічні якісні характеристики 2.doc |
01 листопада 2024 16:02 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 листопада 2024 16:01 |
Перелік змін від 31.10.2024.docx
|
|||
01 листопада 2024 16:01 |
ТД зі змінами 31.10.2024.docx
|
|||
01 листопада 2024 16:01 |
Додаток 5 зі змінами від 31.10.2024.docx
|
|||
01 листопада 2024 16:01 |
Додаток1. Кваліфікац. вимоги 31.10.2024.docx
|
|||
01 листопада 2024 16:01 |
Додаток 2._зі змінами 31.10.doc
|
|||
25 жовтня 2024 19:40 |
Додаток 5.docx
|
|||
25 жовтня 2024 19:31 |
ДОДАТОК 6 Перелік док.які надає переможець.docx
|
|||
25 жовтня 2024 19:31 |
ДОДАТОК 3 Лист - Згода на обробку перс.даних.docx
|
|||
25 жовтня 2024 19:31 |
ДОДАТОК 4 Цінова пропозиція.docx
|
|||
25 жовтня 2024 19:31 |
ТД.docx
|
|||
25 жовтня 2024 19:31 |
Додаток1. Кваліфікац. вимоги.docx
|
|||
25 жовтня 2024 19:31 |
Додаток 2._Технічні якісні характеристики 2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо експертизи проєктної документації
Дата подання: 27 жовтня 2024 12:00
Дата відповіді: 30 жовтня 2024 17:13
Доброго дня, в тендерній документації Ви неодноразово згадуєте про проведення експертизи розробленої проектної документації, а саме: 1. Додаток 1 до тендерної документації "3. Результатом виконання повного обсягу робіт щодо закупівлі є надання Виконавцем Замовнику Робочого проекту та Експертного звіту (позитивного)." 2. п.16 Додатко 2 до тендерної документації "16. ... та отримати позитивний експертний звіт (висновок) за розробленою проєктною документацією". 3. п.31 Додаток 2 до тендерної документації "4. Експертний звіт проектної і кошторисної документації". 4. Додаток 2 до тендерної документації "... проходженням обов’язкової експертизи кошторисної частини проекту, відповідно до вимог діючого законодавства України.". Проте щоразу наводите різні формулювання. Просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації з використанням однакового формулювання, наприклад: "експертний звіт (позитивний) за всім напрямками відповідно до ДСТУ 8907:2019"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Замовник врахував Ваше звернення та з метою детального вивчення звернення будуть внесені зміни до тендерної документації в межах 2-3 днів. Дякуємо за звернення.
Щодо переліку обладнання
Дата подання: 27 жовтня 2024 12:07
Дата відповіді: 30 жовтня 2024 17:13
В додатку 2 до тендерної документації Ви наводите "Перелік обладнання", що суперечить чинному законодавству (предметом закупівлі є проєктні роботи, а не закупівля обладнання) та положенням технічного завдання (п.20 "Перелік обладнання визначити проєктом."). Просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме: видалити наведений "Перелік обладнання".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Замовник врахував Ваше звернення та з метою детального вивчення звернення будуть внесені зміни до тендерної документації в межах 2-3 днів. Дякуємо за звернення.
Терміни виконання робіт
Дата подання: 27 жовтня 2024 12:32
Дата відповіді: 30 жовтня 2024 17:15
В п.13 Додатку 2 до тендерної документації Ви зазначаєте що термін проектування – 30 днів з моменту підписання договору. Водночас, в п.4.4. тендерної документації та п.2.1. Додатку 5 до тендерної документації зазначається термін до 20.12.2024 року. Враховуючи, що прийом пропозицій закінчується 09.11.2024, а проведення аукціону заплановано на 11.11.2024 з подальшим визначенням переможця, можливих оскражень та строку від 5 до 15 днів для укладення Договору, укладення договору з переможцем до 20.11.2024 року - НЕМОЖЛИВЕ. Зважаючи на обсяги робіт, наведені в технічних вимогах (Додаток 2 до тендерної документації), а саме: технічне обстеження стану будівельної конструкції (покрівлі будівлі), розроблення проєктної документації та проведення її експертизи (до 15 календарних днів), зазначений Вами термін проектування у 30 днів - недостатній.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Сумський національний аграрний університет щодо «Терміни виконання робіт» залишає без задоволення з наступних підстав:
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 та враховуючи частину 3 статті 22 Закону України «Про публічні
закупівлі» Замовник має право визначати іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до Постанови КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ за № 560 від 11 травня 2011 року «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» в п. 14 встановлено лише граничні строки проведення експертизи.
Терміни проведення проєктних робіт можливо обчислити за показником людино-годин на виконання проєкту. Відповідно цей показник обчислюється за Кошторисними нормами України «НАСТАНОВА з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво».
В той же час виконавець повинен забезпечити наявність персоналу в кількості та з рівнем відповідної компетентності, що забезпечить виконання умов договору за кількісними та якісними показниками в зазначений термін. Дякуємо за звернення.
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 та враховуючи частину 3 статті 22 Закону України «Про публічні
закупівлі» Замовник має право визначати іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до Постанови КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ за № 560 від 11 травня 2011 року «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» в п. 14 встановлено лише граничні строки проведення експертизи.
Терміни проведення проєктних робіт можливо обчислити за показником людино-годин на виконання проєкту. Відповідно цей показник обчислюється за Кошторисними нормами України «НАСТАНОВА з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво».
В той же час виконавець повинен забезпечити наявність персоналу в кількості та з рівнем відповідної компетентності, що забезпечить виконання умов договору за кількісними та якісними показниками в зазначений термін. Дякуємо за звернення.
Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 27 жовтня 2024 12:40
Дата відповіді: 30 жовтня 2024 17:15
В п.2 розділу І Додатку 1 до тендерної документації інформація про наявність в Учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технології не відноситься до критерію "Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід". Просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Замовник врахував Ваше звернення та з метою детального вивчення звернення будуть внесені зміни до тендерної документації в межах 2-3 днів. Дякуємо за звернення.
Щодо технічних рекомендацій
Дата подання: 27 жовтня 2024 12:45
Дата відповіді: 30 жовтня 2024 17:16
В Додатку 2 до тендерної документації Ви зазначаєте що складовими вихідних даних для проєктування є "3. Технічні рекомендації Замовника на підключення інженерних мереж.". Зазначені технічні рекомендації можуть безпосередньо впливати на обсяги проєктних робіт. Відповідно вимагаємо надати в складі тендерної документації зазначені технічні рекомендації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Замовник врахував Ваше звернення та з метою детального вивчення звернення будуть внесені зміни до тендерної документації в межах 2-3 днів. Дякуємо за звернення.
Щодо обягу проєктування
Дата подання: 27 жовтня 2024 13:04
Дата відповіді: 30 жовтня 2024 17:16
В п.31 Додатку 2 до тендерної документації Ви зазначаєте що "В ході проектування кількість розділів та їх назва може бути змінена за угодою сторін.". Відповідно до чинного законодавства інформація про технічні, якісні та кількість характеристики предмета закупівлі наведена в тендерній документації є істотними умовами Договору. Надаючи тендерну пропозицію учасник погоджується із обсягами проєктування і підстав для подальшої (після процедури закупівлі) зміни кількості розділів та їх назви - немає. Просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме: видалити фразу "В ході проектування кількість розділів та їх назва може бути змінена за угодою сторін."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Замовник врахував Ваше звернення та з метою детального вивчення звернення будуть внесені зміни до тендерної документації в межах 2-3 днів. Дякуємо за звернення.
Щодо наявності сертифікованих спеціалістів
Дата подання: 27 жовтня 2024 13:15
Дата відповіді: 30 жовтня 2024 17:19
В додатку 1 до тендерної документації Ви зазначаєте: "2.5. Обов’язкова наявність сертифікованих спеціалістів з наданням сканкопії кваліфікаційних сертифікатів наступних напрямків: – сертифікованого інженера-проєктувальника, у частині кошторисної документації. - сертифікованого інженера-проєктувальника з інженерно-будівельного проєктування.". Згідно п.18 Додатку 2 до тендерної документації клас наслідків (відповідальності) - СС2. Враховуючи наведене, визначені Вами кваліфікаційні вимоги до учасника закупівлі не відповідають мінімальним вимогам для виконання робіт. Просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме: "2.5. Обов’язкова наявність сертифікованих спеціалістів з наданням сканкопії кваліфікаційних сертифікатів наступних напрямків: – сертифікованого інженера-проєктувальника, у частині кошторисної документації. - сертифікованого інженера-проєктувальника з інженерно-будівельного проєктування щодо об'єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) не менше СС2 (середні наслідки)."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Сумський національний аграрний університет щодо «Щодо наявності сертифікованих спеціалістів» залишає без задоволення з наступних підстав:
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 та враховуючи частину 3 статті 22 Закону України «Про публічні
закупівлі» Замовник має право визначати іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, а також Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації в межах 2-3 днів. Дякуємо за звернення.
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 та враховуючи частину 3 статті 22 Закону України «Про публічні
закупівлі» Замовник має право визначати іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, а також Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації в межах 2-3 днів. Дякуємо за звернення.
Щодо наявності сертифікованих спеціалістів 2
Дата подання: 27 жовтня 2024 13:28
Дата відповіді: 30 жовтня 2024 17:19
Окрім цього, визначені Вами кваліфікаційні вимоги до учасника закупівлі підтверджують лише спроможність виконання проєктних робіт, Основна і обов'язкова, згідно Додатку 2 до тендерної документації, вимога щодо проведення технічного обстеження стану будівельної конструкції (покрівлі будівлі) - залишилась поза увагою Замовника. Для підтвердження спроможності учасником виконання зазначених робіт необхідно доповнити кваліфікаційні вимоги "2.7. Обов’язкова наявність сертифікованих спеціалістів з наданням сканкопії кваліфікаційних сертифікатів наступних напрямків: – "експерт будівельний з технічного обстеження будівель і споруд об'єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) не менше СС2 (середні наслідки)."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Сумський національний аграрний університет щодо скасування вимоги залишає без задоволення з наступних підстав:
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 та враховуючи частину 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право визначати іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, а також Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації в межах 2-3 днів. Дякуємо за звернення.
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 та враховуючи частину 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право визначати іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, а також Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації в межах 2-3 днів. Дякуємо за звернення.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій