Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Агенція розвитку міста" Хотинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43954019 |
Місцезнаходження: | 60000, Україна , Чернівецька обл., місто Хотин, вул. Кобилянської О., будинок 2А |
Контактна особа: |
Сінкевич Вікторія +380994445077 khotyn.arm@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 жовтня 2024 17:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 листопада 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 40 360 877,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 201 804,39 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата здійснюється за фактично виконані Роботи в сумі, що не перевищує 70% кошторисної вартості та протягом 120 (ста двадцяти) календарних днів з дня підписання актів приймання виконаних робіт (форма № КБ-2В) та довідки про вартість виконаних робіт, при наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника. Остаточний розрахунок виплачується після Завершення Проекту та видачі декларації про готовність об’єкта до експлуатації. | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 листопада 2024 14:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 листопада 2024 14:51 |
Зміни.docx | |
04 листопада 2024 14:51 |
Додаток 1 ТЗ (Оновлений).docx | |
25 жовтня 2024 17:52 |
Додаток 5 Анкета.docx | |
25 жовтня 2024 17:52 |
Додаток 3 Проєкт договору Борулі.docx | |
25 жовтня 2024 17:52 |
Тендерна документація за Особливостями.docx | |
25 жовтня 2024 17:52 |
Додаток 4 Вимоги до матеріалів Борулі.docx | |
25 жовтня 2024 17:52 |
Додаток 2 перелік документів Борулі.docx | |
25 жовтня 2024 17:52 |
Додаток 1 технічне завдання Борулі.docx |
04 листопада 2024 14:52 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
04 листопада 2024 14:51 |
Зміни.docx
|
||||||
04 листопада 2024 14:51 |
Додаток 1 ТЗ (Оновлений).docx
|
||||||
25 жовтня 2024 17:52 |
Додаток 5 Анкета.docx
|
||||||
25 жовтня 2024 17:52 |
Додаток 3 Проєкт договору Борулі.docx
|
||||||
25 жовтня 2024 17:52 |
Тендерна документація за Особливостями.docx
|
||||||
25 жовтня 2024 17:52 |
Додаток 4 Вимоги до матеріалів Борулі.docx
|
||||||
25 жовтня 2024 17:52 |
Додаток 2 перелік документів Борулі.docx
|
||||||
25 жовтня 2024 17:52 |
Додаток 1 технічне завдання Борулі.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-06-000056 ● b5026bad3abb4bde956a3c6e112dc911
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 січня 2025 15:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.01.2025 № 1-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 06 січня 2025 року № 1-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі:
5. UA-2024-10-25-014213-a від 25.10.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-07 12:56:01
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «"Реконструкція будівлі учбовий корпус,А1,на території Хотинської міської територіальної громади за адресою м. Хотин вул. Андрія Борулі, 14 під гуртожиток" 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-25-014213-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію (інвесторську), експертні звіти, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. В електронній системі закупівель зазначено, що закупівля за предметом «"Реконструкція будівлі учбовий корпус,А1,на території Хотинської міської територіальної громади за адресою м. Хотин вул. Андрія Борулі, 14 під гуртожиток" 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» фінансується за рахунок коштів Трастового фонду.
В рамках якого проекту/програми фінансується дана закупівля? Надайте відповідні підтверджуючі документи (договір, розпорядження, рішення, проект/програма, тощо).
3. Надайте протокол/рішення уповноваженої особи Замовника щодо прийняття рішення про затвердження річного плану та/або внесення змін до річного плану стосовно цієї закупівлі (UA-2024-10-25-014213-a).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-10 11:58:21
Пояснення замовника
1. Очікувану вартість визначено кошторисною документацією на «Реконструкція будівлі учбовий корпус,А1,на території Хотинської міської територіальної громади за адресою м. Хотин вул. Андрія Борулі, 14 під гуртожиток» (Кошторисна документація та експертний звіт додається)
2.Дана закупівля буде фінансуватися в рамках проекту МФК (Міжнародна фінансова корпорація IFC) "Реновація комунальних будівель для проживання ВПО". Грантовий договір між Міжнародною фінансовою корпорацією, Хотинською міською радою, Виконавчим комітетом Хотинської міської ради та КУ Агенція розвитку міста, Рішення сесії про затвердження умов договору та надання права підпису, визначення процедури закупівлі для грантоотримувача (КУ Агенція розвитку міста), Рішення виконкому про затвердження переліку прийнятних будівель. (додається)
Договір підряду є одним з необхідних документів для можливості отримати грантове фінансування та це не гарантує отримання грантових коштів для проведення робіт згідно договору, рішення про виділення коштів приймається МФК після подачі всіх необхідних документів в т.ч договору підряду.
3. Протокол про внесення змін до річного плану. (додається)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 листопада 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА-47" |
40 194 591,00
UAH з ПДВ
|
40 194 591,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА-47" #43830305 |
Переможець |
40 194 591,00
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2024 20:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 листопада 2024 18:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2024 20:06
|
Договір підряду 23.pdf | укладений |
22 листопада 2024 20:02
|