Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Агенція розвитку міста" Хотинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43954019 |
Місцезнаходження: | 60000, Україна , Чернівецька обл., місто Хотин, вул. Кобилянської О., будинок 2А |
Контактна особа: |
Сінкевич Вікторія +380994445077 khotyn.arm@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 жовтня 2024 17:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 листопада 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 40 360 877,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 201 804,39 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата здійснюється за фактично виконані Роботи в сумі, що не перевищує 70% кошторисної вартості та протягом 120 (ста двадцяти) календарних днів з дня підписання актів приймання виконаних робіт (форма № КБ-2В) та довідки про вартість виконаних робіт, при наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника. Остаточний розрахунок виплачується після Завершення Проекту та видачі декларації про готовність об’єкта до експлуатації. | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 листопада 2024 14:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 листопада 2024 14:51 |
Зміни.docx | |
04 листопада 2024 14:51 |
Додаток 1 ТЗ (Оновлений).docx | |
25 жовтня 2024 17:52 |
Додаток 5 Анкета.docx | |
25 жовтня 2024 17:52 |
Додаток 3 Проєкт договору Борулі.docx | |
25 жовтня 2024 17:52 |
Тендерна документація за Особливостями.docx | |
25 жовтня 2024 17:52 |
Додаток 4 Вимоги до матеріалів Борулі.docx | |
25 жовтня 2024 17:52 |
Додаток 2 перелік документів Борулі.docx | |
25 жовтня 2024 17:52 |
Додаток 1 технічне завдання Борулі.docx |
04 листопада 2024 14:52 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
04 листопада 2024 14:51 |
Зміни.docx
|
||||||
04 листопада 2024 14:51 |
Додаток 1 ТЗ (Оновлений).docx
|
||||||
25 жовтня 2024 17:52 |
Додаток 5 Анкета.docx
|
||||||
25 жовтня 2024 17:52 |
Додаток 3 Проєкт договору Борулі.docx
|
||||||
25 жовтня 2024 17:52 |
Тендерна документація за Особливостями.docx
|
||||||
25 жовтня 2024 17:52 |
Додаток 4 Вимоги до матеріалів Борулі.docx
|
||||||
25 жовтня 2024 17:52 |
Додаток 2 перелік документів Борулі.docx
|
||||||
25 жовтня 2024 17:52 |
Додаток 1 технічне завдання Борулі.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-06-000056 ● b5026bad3abb4bde956a3c6e112dc911
- Статус: вирішено ● Дата: 11 лютого 2025
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 січня 2025 15:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.01.2025 № 1-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 06 січня 2025 року № 1-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі:
5. UA-2024-10-25-014213-a від 25.10.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-07 12:56:01
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «"Реконструкція будівлі учбовий корпус,А1,на території Хотинської міської територіальної громади за адресою м. Хотин вул. Андрія Борулі, 14 під гуртожиток" 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-25-014213-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію (інвесторську), експертні звіти, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. В електронній системі закупівель зазначено, що закупівля за предметом «"Реконструкція будівлі учбовий корпус,А1,на території Хотинської міської територіальної громади за адресою м. Хотин вул. Андрія Борулі, 14 під гуртожиток" 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» фінансується за рахунок коштів Трастового фонду.
В рамках якого проекту/програми фінансується дана закупівля? Надайте відповідні підтверджуючі документи (договір, розпорядження, рішення, проект/програма, тощо).
3. Надайте протокол/рішення уповноваженої особи Замовника щодо прийняття рішення про затвердження річного плану та/або внесення змін до річного плану стосовно цієї закупівлі (UA-2024-10-25-014213-a).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-10 11:58:21
Пояснення замовника
1. Очікувану вартість визначено кошторисною документацією на «Реконструкція будівлі учбовий корпус,А1,на території Хотинської міської територіальної громади за адресою м. Хотин вул. Андрія Борулі, 14 під гуртожиток» (Кошторисна документація та експертний звіт додається)
2.Дана закупівля буде фінансуватися в рамках проекту МФК (Міжнародна фінансова корпорація IFC) "Реновація комунальних будівель для проживання ВПО". Грантовий договір між Міжнародною фінансовою корпорацією, Хотинською міською радою, Виконавчим комітетом Хотинської міської ради та КУ Агенція розвитку міста, Рішення сесії про затвердження умов договору та надання права підпису, визначення процедури закупівлі для грантоотримувача (КУ Агенція розвитку міста), Рішення виконкому про затвердження переліку прийнятних будівель. (додається)
Договір підряду є одним з необхідних документів для можливості отримати грантове фінансування та це не гарантує отримання грантових коштів для проведення робіт згідно договору, рішення про виділення коштів приймається МФК після подачі всіх необхідних документів в т.ч договору підряду.
3. Протокол про внесення змін до річного плану. (додається)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-15 16:05:36
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «"Реконструкція будівлі учбовий корпус, А1, на території Хотинської міської територіальної громади за адресою м. Хотин вул. Андрія Борулі, 14 під гуртожиток" 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-25-014213-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань:
1. Чому при складанні тендерної документації Вами не враховані норми абзацу 10 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, із змінами (далі – Особливості № 1178), а саме: переліки документів та/або інформації, які подаються учасником, та які подаються переможцем не оформлені як окремі додатки до тендерної документації?
2. Відповідно до частини першої статті 41 Закону та пункту 17 Особливостей № 1178 договір про закупівлю укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України (далі – ЦКУ та ГКУ відповідно).
Частиною 5 статті 318 ГКУ визначено, що договір підряду на капітальне будівництво повинен передбачати, зокрема, порядок розрахунків за виконані роботи, умови про дефекти і гарантійні строки.
Відповідно до частини першої статті 323 ГКУ договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону.
Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 затверджені Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (далі – Загальні умови), які згідно з пунктом 2 Загальних умов, є обов'язковими для врахування під час укладення та виконання договорів підряду в будівництві (далі - договір підряду) незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника та підрядника (субпідрядників).
Пунктом 5 Загальних умов визначено, що істотними умовами договору підряду є, зокрема, гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва), порядок усунення недоліків.
Чому при формуванні проекту договору, що є частиною тендерної документації, та під час укладення із Товариством з обмеженою відповідальністю «ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА-47» (далі – ТОВ «ПМК-47») договору підряду Вами не враховані норми ЦКУ і ГКУ, та положення Загальних умов, а саме: до проекту договору та договору підряду не включені істотні умови про гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва), порядок усунення недоліків?
3. З яких причин Вами не відхилено пропозицію учасника ТОВ «ПМК-47» або не надано можливості усунути невідповідності в інформації/документах, що подані учасником та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме:
3.1. Відповідно до пункту 6 розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації розрахунки договірної ціни мають бути підписані учасником та сертифікованим інженером проектувальником. У своїй пропозиції учасник ТОВ «ПМК-47» надав визначені цим пунктом документи. Проте, такі документи (крім Договірної ціни) не підписані учасником, а Договірна ціна не підписана сертифікованим інженером проектувальником;
3.2. У Інформаційній довідці від 01.11.2024 вих. № 02/11 учасник ТОВ «ПМК-47» не вказав досвід роботи всіх службових, посадових та ін.(найманих) працівників, які будуть задіяні для виконання послуг згідно технічного завдання), що не відповідає вимогам Додатку 2 до тендерної документації в частині кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»;
3.3. В Інформації про наявність техніки від 01.11.2024 №01/11 (файл «Довідка техніка.pdf») учасник ТОВ «ПМК-47» зазначив «Спеціалізований вантажний самоскид TATRA 815» в кількості 2 одиниці, однак копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу надав лише на одну із двох машин, що не відповідає вимогам Додатку 2 до тендерної документації в частині кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»;
3.4. Дані про рік випуску, тип/марку/модель окремих машин вказаних в Інформації про наявність техніки від 01.11.2024 №01/11 (далі – Довідка про техніку) не відповідають таким даним, вказаних у договорах та свідоцтвах про реєстрацію транспортного засобу, наданих у пропозиції, зокрема:
- в Довідці про техніку учасник зазначив «Бульдозер CATERPILAR 428F2» 2018 року випуску, наявного у нього на підставі Договору про надання послуг спецтехніки від 28.10.2024 №41/10, однак умовами цього договору надаються послуги іншим бульдозером а саме «Бульдозер CATERPILAR D5HXL, 1995 р.в. – 1од.»;
- в Довідці про техніку зазначений «автомобіль-самоскид КРАЗ 5233» 1998 року випуску, що наявний в учасника на підставі Договору про надання послуг спецтехніки від 10.07.2024 № 10/07/24 (далі – Договір № 01/07/24), однак у Переліку транспортних засобів, техніки (Додаток № 1 до Договору № 01/07/24) такий самоскид відсутній. Водночас, відповідно до Договору № 01/07/24 та наданих до нього свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу наявний «Спеціальний вантажний піскорорзкидувач КРАЗ 5233Н2» 2007 року випуску, що не відповідає інформації, зазначеній у Довідці про техніку;
- в Довідці про техніку учасник зазначив машини «автомобiль-самоскид/бортовий DAF FA 95/430» 2007 року випуску, «Трактор МТЗ 82.1-У1» 2005 р.в., «машина поливально-мийна ЗІЛ 431412» 1998 р.в., «машина поливально-мийна ЗІЛ» 1997 р.в., та зазначив до них відповідні договори про надання послуг спецтехніки (як підверджуючий приналежність). Проте, згідно з договорами та свідоцтвами про реєстрацію транспортного засобу вказані вище машини інших років випуску: 2004 р.в., 2006 р.в., 1988 р.в., 1991 р.в. відповідно?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-20 16:32:23
Відповідь на Ваш запит шодо надання пояснень від 15.01.2025 року
Питання 1. Чому при складанні тендерної документації Вами не враховані норми абзацу 10 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, із змінами (далі – Особливості № 1178), а саме: переліки документів та/або інформації, які подаються учасником, та які подаються переможцем не оформлені як окремі додатки до тендерної документації?
Відповідь:
В тендерній документації вимоги вказані у відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі» (діючого Закону чинної редакції), а також Постанови КМУ №1178 чинної редакції. Вимоги до постачальників вказані в додатку до тендерної документації «Додаток 2 перелік документів Борулі.docx», що повністю відповідає нормі абзацу 10 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, із змінами.
Питання 2. Відповідно до частини першої статті 41 Закону та пункту 17 Особливостей № 1178 договір про закупівлю укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України (далі – ЦКУ та ГКУ відповідно).
Частиною 5 статті 318 ГКУ визначено, що договір підряду на капітальне будівництво повинен передбачати, зокрема, порядок розрахунків за виконані роботи, умови про дефекти і гарантійні строки.
Відповідно до частини першої статті 323 ГКУ договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону.
Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 затверджені Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (далі – Загальні умови), які згідно з пунктом 2 Загальних умов, є обов'язковими для врахування під час укладення та виконання договорів підряду в будівництві (далі - договір підряду) незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника та підрядника (субпідрядників).
Пунктом 5 Загальних умов визначено, що істотними умовами договору підряду є, зокрема, гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва), порядок усунення недоліків.
Чому при формуванні проекту договору, що є частиною тендерної документації, та під час укладення із Товариством з обмеженою відповідальністю «ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА-47» (далі – ТОВ «ПМК-47») договору підряду Вами не враховані норми ЦКУ і ГКУ, та положення Загальних умов, а саме: до проекту договору та договору підряду не включені істотні умови про гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва), порядок усунення недоліків?
Відповідь: В договорі з підрядником на «Реконструкцію будівлі учбовий корпус,А1,на території Хотинської міської територіальної громади за адресою м. Хотин вул. Андрія Борулі, 14 під гуртожиток» було враховано всі вимоги діючого законодавства. Термін «нове будівництво» міститься, наприклад, у ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» та «Про архітектурну діяльність». Новим буде будівництво будинків, будівель, споруд, їх комплексів, що здійснюється з метою створення об’єктів виробничого і невиробничого призначення, а також лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, в т.ч. добудова зупинених об’єктів незавершеного будівництва. Реконструкція передбачає збереження елементів несучих та огороджувальних конструкцій і зупинення на час виконання робіт експлуатації об'єкта загалом або його частин (Мінрегіон у листі від 08.08.2012 р. №7/17-12928 серед іншого роз'яснює відмінність між поняттями реконструкції та капітального ремонту і будівництвом). У разі коли планується зміна геометричних параметрів об'єкта, такі роботи слід кваліфікувати як реконструкцію. Особливо це стосується збільшення геометричних розмірів об'єкта у плані, що може впливати на прилеглі території та об'єкти. За таких умов замовник робіт з реконструкції повинен отримати у встановленому порядку містобудівні умови та обмеження. Роботи з капітального ремонту не передбачають перебудови введених в експлуатацію об'єктів будівництва, зміну їх функціонального призначення або геометричних розмірів. Це, зокрема, роботи щодо заміни покрівлі, вікон, дверей, утеплення (або гідроізоляція) фасадів. Однак дякуємо, що звернули увагу на дані пробіли в підписаному договорі і ми вже звернулись до Підрядника з пропозицією внести зміни в договір і прописати гарантійні зобов’язання і відповідальність.
Питання 3. З яких причин Вами не відхилено пропозицію учасника ТОВ «ПМК-47» або не надано можливості усунути невідповідності в інформації/документах, що подані учасником та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме:
3.1. Відповідно до пункту 6 розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації розрахунки договірної ціни мають бути підписані учасником та сертифікованим інженером проектувальником. У своїй пропозиції учасник ТОВ «ПМК-47» надав визначені цим пунктом документи. Проте, такі документи (крім Договірної ціни) не підписані учасником, а Договірна ціна не підписана сертифікованим інженером проектувальником;
Відповідь: Відповідно до Наказу №45 від 16.05.2011р. Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України абзац другий п. 16.1. Кошторисна документація (крім кошторисної документації на будівництво, реконструкцію, ремонт автомобільних доріг загального користування) підписується відповідно до вимог, установлених кошторисними нормами і нормативами з питань ціноутворення. Договірна ціна учасника ТОВ «ПМК-47» з додатками підписана згідно з Кошторисними нормами України, а саме відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва. Бланк Договірна ціна (Додаток 31 до Настанови) не передбачає підпис сертифікованого кошторисника, також учасником ТОВ «ПМК-47» в складі пропозиції надано кошторисну документацію з накладенням КЕП на кожен файл в тому числі і на додатки до договірної ціни чим він повністю виконав умови пункту 6 розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації.
3.2. У Інформаційній довідці від 01.11.2024 вих. № 02/11 учасник ТОВ «ПМК-47» не вказав досвід роботи всіх службових, посадових та ін.(найманих) працівників, які будуть задіяні для виконання послуг згідно технічного завдання), що не відповідає вимогам Додатку 2 до тендерної документації в частині кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»;
Відповідь: Учасник надав всі необхідні документи згідно розділу 2 «Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям» (Додаток 2 до тендерної пропозиції). В тендерній пропозиції Учасника надано Інформаційну довідку в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про наявність достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання послуг, вказаних в технічному завданні (вказати ПІБ, посади, досвід роботи всіх службових, посадових та ін.(найманих) працівників, які будуть задіяні для виконання послуг згідно технічного завдання), на кожного працівника надано скан-копії наказів про призначення на посаду (наказу про сумісництво), або скан-копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору. На інженерно-технічних працівників (інженери, виконроби, майстри), перерахованих в довідці, Учасник надав скан-копії дипломів про закінчення навчальних закладів, чим повністю підтверджено як знання, так і досвід працівників згідно вимог Додатку 2 до тендерної документації в частині кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
3.3. В Інформації про наявність техніки від 01.11.2024 №01/11 (файл «Довідка техніка.pdf») учасник ТОВ «ПМК-47» зазначив «Спеціалізований вантажний самоскид TATRA 815» в кількості 2 одиниці, однак копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу надав лише на одну із двох машин, що не відповідає вимогам Додатку 2 до тендерної документації в частині кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»;
Відповідь: Замовник вимагав в Тендерні документації вичерпний перелік техніки котра має бути надана. Учасник надав інформацію про техніку в тій кількості і якості яка вимагалася. Щодо вказанні в довідці двох спеціалізованих вантажних самоскидів TATRA 815 і наданих документів на один автомобіль, то ми трактуємо це, як формальну помилку котра не впливає на зміст пропозиції. В відповідності до Розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, пункт 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції: «Опис формальних помилок» - 2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Причиною для відхилу пропозицій повинно бути ненадання інформації щодо техніки, матеріалів, чи працівників. В даному випадку інформація надана, техніка є в наявності, вимоги Замовника виконані.
3.4. Дані про рік випуску, тип/марку/модель окремих машин вказаних в Інформації про наявність техніки від 01.11.2024 №01/11 (далі – Довідка про техніку) не відповідають таким даним, вказаних у договорах та свідоцтвах про реєстрацію транспортного засобу, наданих у пропозиції, зокрема:
- в Довідці про техніку учасник зазначив «Бульдозер CATERPILAR 428F2» 2018 року випуску, наявного у нього на підставі Договору про надання послуг спецтехніки від 28.10.2024 №41/10, однак умовами цього договору надаються послуги іншим бульдозером а саме «Бульдозер CATERPILAR D5HXL, 1995 р.в. – 1од.»;
- в Довідці про техніку зазначений «автомобіль-самоскид КРАЗ 5233» 1998 року випуску, що наявний в учасника на підставі Договору про надання послуг спецтехніки від 10.07.2024 № 10/07/24 (далі – Договір № 01/07/24), однак у Переліку транспортних засобів, техніки (Додаток № 1 до Договору № 01/07/24) такий самоскид відсутній. Водночас, відповідно до Договору № 01/07/24 та наданих до нього свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу наявний «Спеціальний вантажний піскорорзкидувач КРАЗ 5233Н2» 2007 року випуску, що не відповідає інформації, зазначеній у Довідці про техніку;
- в Довідці про техніку учасник зазначив машини «автомобiль-самоскид/бортовий DAF FA 95/430» 2007 року випуску, «Трактор МТЗ 82.1-У1» 2005 р.в., «машина поливально-мийна ЗІЛ 431412» 1998 р.в., «машина поливально-мийна ЗІЛ» 1997 р.в., та зазначив до них відповідні договори про надання послуг спецтехніки (як підверджуючий приналежність). Проте, згідно з договорами та свідоцтвами про реєстрацію транспортного засобу вказані вище машини інших років випуску: 2004 р.в., 2006 р.в., 1988 р.в., 1991 р.в. відповідно.
Відповідь: Замовник вимагав в Тендерні документації вичерпний перелік техніки котра має бути надана. Учасник надав інформацію про техніку в тій кількості і якості яка вимагалася. Щодо вказанні в довідці помилок з датами реєстрації автомобілей, то ми трактуємо це як формальну помилку котра не впливає на зміст пропозиції. В відповідності до Розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, Опис формальних помилок: 2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Причиною для відхилу пропозицій повинно бути ненадання інформації щодо техніки, матеріалів, чи працівників. В даному випадку інформація надана, техніка є в наявності, вимоги Замовника виконані.
Дякуюємо.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-10-25-014213-a від 23.01.2025р.: 1. Укладено додаткову угоду №1 від 30.01.2025р. якою було приведено умови Договору підряду від 22.11.2024 № 23 у відповідність до вимог ГКУ, ЦКУ та Загальних умов. 2. Здійснено заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених моніторингом порушень пунктів 28 та 43 Особливостей № 1178 зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи з уповноваженою особою.
2025-01-31 12:19:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 січня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 лютого 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог ГКУ, ЦКУ та Загальних умов, частини першої статті 41 Закону, пункту 17, абзацу 10 пункту 28, абзацу другого пункту 43 Особливостей № 1178)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог ГКУ, ЦКУ та Загальних умов, частини першої статті 41 Закону, пункту 17, абзацу 10 пункту 28, абзацу другого пункту 43 Особливостей № 1178) • усунуто
.
2025-02-05 10:05:52
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 листопада 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА-47" |
40 194 591,00
UAH з ПДВ
|
40 194 591,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА-47" #43830305 |
Переможець |
40 194 591,00
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2024 20:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 листопада 2024 18:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 січня 2025 12:06
|
ДУ1 Борулі.PDF | зміни до договору |
31 січня 2025 12:03
|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2024 20:06
|
Договір підряду 23.pdf | укладений |
22 листопада 2024 20:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 січня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додано розділ гарантійні строки експлутації об'єкта |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |