Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та розвитку інфраструктури Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 41882571 |
Місцезнаходження: | 66350, Україна , Одеська обл., Подільський район, село Куяльник, вулиця Куяльницька, 26-А |
Контактна особа: |
Чибісова Олена Володимирівна +380662918970 ptichka2412@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 жовтня 2024 15:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 листопада 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 13 листопада 2024 11:29 |
Початок аукціону: | 13 листопада 2024 11:29 |
Очікувана вартість: | 35 796 825,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 178 984,13 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства, яка оформлена згідно вимог ч. 2 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає: 160000,00 грн. (сто шістдесят тисяч гривень нуль копійок) Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України “Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції /пропозиції від 14.12.2020р. №2628 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021р. за №275/35897) та із урахуванням особливостей даної тендерної документації. Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (UniformRulesforDemandGuarantees, ICCPublication 758 — URDG758 або InternationalStandbyPractices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку До банківської гарантії забезпечення тендерної пропозиції додаються копії банківських документів: копія ліцензії виданої банку; копія документа, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо); довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії, виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 160000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2024 19:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2024 16:15 |
ТД - Укриття с. Малий Фонтан - зміни 1.docx | |
08 листопада 2024 16:15 |
Додаток 4 - Проект договору - зміни 1.docx | |
08 листопада 2024 16:15 |
Додаток 3 - вимоги до предмета закупівлі - зміни 1.docx | |
08 листопада 2024 16:15 |
Додаток 2 - вимоги до Учасника - переможця - зміни 1.docx | |
08 листопада 2024 16:15 |
Додаток 1 - вимоги до Учасника - зміни 1.docx | |
08 листопада 2024 16:15 |
перелік змін - 1 - Укриття с. Малий Фонтан.docx |
08 листопада 2024 19:20 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 листопада 2024 16:15 |
ТД - Укриття с. Малий Фонтан - зміни 1.docx
|
|||
08 листопада 2024 16:15 |
Додаток 4 - Проект договору - зміни 1.docx
|
|||
08 листопада 2024 16:15 |
Додаток 3 - вимоги до предмета закупівлі - зміни 1.docx
|
|||
08 листопада 2024 16:15 |
Додаток 2 - вимоги до Учасника - переможця - зміни 1.docx
|
|||
08 листопада 2024 16:15 |
Додаток 1 - вимоги до Учасника - зміни 1.docx
|
|||
08 листопада 2024 16:15 |
перелік змін - 1 - Укриття с. Малий Фонтан.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Процедура закупівлі UA-2024-09-06-011902-a відмінена на підставі підпункту 1 пункту 51 Особливостей, які затверджені постановою КМУ 1178, - відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з особливостями.
Згідно абзацу 3 пункту 4 розділу ІІІ Примірної методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджені Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції (крім тих, що стосуються автомобільних доріг загального користування) визначається з урахуванням кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації.
Очікувана вартість предмету закупівлі по закупівлі UA-2024-10-25-012459-a визначалася у відповідності до Примірної методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Предмет закупівлі по даній процедурі визначено як «Нове будівництво укриття для закладу освіти Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області за адресою: вул. Шкільна, 34, с. Малий Фонтан». коригування (код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»), а саме у порядку визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 року № 708.
Окрім того Вами вказано наступне «обраний код ЄСЗ, а саме – ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель, не відображає специфіку предмета закупівлі».
Замовником торгів код ЄСЗ визначений як «Будівельні роботи та поточний ремонт» 45000000-7, а не 45210000-2 як те вказується у Вашому зверненні
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-12-09-000018 ● 91f4b9e96d37458d973d09118d2f7104
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 грудня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 грудня 2024 12:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.12.2024 Одеса № 247
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірки закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 09.12.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 09.12.2024 № 247
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
2 UA-2024-10-25-012459-a 25.10.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
моніторингу та перевірки закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-16 16:09:26
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-18 15:57:53
Відповідь на запит від 2024-12-16 року замовнику на пояснення по моніторингу закупівлі робіт «Нове будівництво укриття для закладу освіти Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області за адресою: вул. Шкільна, 34, с. Малий Фонтан". коригування (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)»
1.1. Відповідно до пункту 11 частини 1 статті 9 ЗУ «Про публічні закупівлі», Основними функціями Уповноваженого органу є розроблення та затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Наказом № 275 від 18.02.2020 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, затверджено примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика).
Відповідно до пункту 3 розділу 4 Методики, Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції (крім тих, що стосуються автомобільних доріг загального користування) визначається з урахуванням кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації
Визначення очікуваної вартості робіт, що є предметом закупівлі, здійснювалося згідно із розробленої проектної документації, з урахуванням коригування, що затверджена рішенням №191 від 10.09.2024 Виконавчого комітету Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області та підтверджена ЕКСПЕРТНИМ ЗВІТОМ (Позитивний) № № ЕК-5614/05-24 від 02 серпня 2024 щодо розгляду проектної документації на будівництво, зокрема згідно показників зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкту будівництва.
1.2. Враховуючи відсутність власного веб-сайту, посилання оприлюднено в розпорядника бюджетних коштів.
Посилання на сайт : https://kuyalnyksr.od.gov.ua/?page_id=58030
Файл - Обгрунтування-тендеру-UA-2024-10-25-012459-a
Звертаємо Вашу увагу, що Законом, зокрема, пунктом 14 частини 1 статті 1, чітко визначено поняття «моніторинг процедури закупівлі», як процедуру здійснення аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. В свою чергу, положенням абзацу 1 частини 4 статті 3 Закону, передбачається, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Таким чином, вимога щодо надання посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), на думку Замовника, не може бути предметом моніторингу.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 грудня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 грудня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 листопада 2024 11:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „РЕЛЬЯНС ПЛЮС“» |
33 730 102,42
UAH з ПДВ
|
33 551 118,28
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Котовський асфальтобетонний завод |
35 599 876,39
UAH з ПДВ
|
35 599 876,39
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „РЕЛЬЯНС ПЛЮС“» #45010642 |
Відхилено |
33 551 118,28
UAH з ПДВ
|
13 листопада 2024 14:50
|
ТОВ Котовський асфальтобетонний завод #39103990 |
Переможець |
35 599 876,39
UAH з ПДВ
|
13 листопада 2024 15:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2024 19:26
|
Додаткова угода_1.pdf | зміни до договору |
25 листопада 2024 19:20
|
Договір 42 | зміни до договору |
25 листопада 2024 19:20
|
дог м фонтан 42 від 21.11.2024.pdf | зміни до договору |
25 листопада 2024 19:20
|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2024 11:07
|
Договір 42 | укладений |
22 листопада 2024 10:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до пункту 13.6 розділу 13 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 42 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
"Нове будівництво укриття для закладу освіти Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області за адресою: вул. Шкільна, 34, с. Малий Фонтан". коригування | 1 |
35 599 876,39
UAH з ПДВ
|