Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Нове будівництво укриття для закладу освіти Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області за адресою: вул. Шкільна, 34, с. Малий Фонтан". коригування
Очікувана вартість
35 796 825,80 UAH
UA-2024-10-25-012459-a ● 152736e2f73b4022ac447179aad19214
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та розвитку інфраструктури Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 41882571 |
Місцезнаходження: | 66350, Україна , Одеська обл., Подільський район, село Куяльник, вулиця Куяльницька, 26-А |
Контактна особа: |
Чибісова Олена Володимирівна +380662918970 ptichka2412@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 жовтня 2024 15:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 листопада 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 13 листопада 2024 11:29 |
Початок аукціону: | 13 листопада 2024 11:29 |
Очікувана вартість: | 35 796 825,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 178 984,13 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства, яка оформлена згідно вимог ч. 2 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає: 160000,00 грн. (сто шістдесят тисяч гривень нуль копійок) Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України “Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції /пропозиції від 14.12.2020р. №2628 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021р. за №275/35897) та із урахуванням особливостей даної тендерної документації. Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (UniformRulesforDemandGuarantees, ICCPublication 758 — URDG758 або InternationalStandbyPractices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку До банківської гарантії забезпечення тендерної пропозиції додаються копії банківських документів: копія ліцензії виданої банку; копія документа, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо); довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії, виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 160000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
"Нове будівництво укриття для закладу освіти Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області за адресою: вул. Шкільна, 34, с. Малий Фонтан". коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
66383, Україна, Одеська область, Подільський р-н, с. Малий Фонтан, вул. Шкільна, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2024 19:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2024 16:15 |
ТД - Укриття с. Малий Фонтан - зміни 1.docx | |
08 листопада 2024 16:15 |
Додаток 4 - Проект договору - зміни 1.docx | |
08 листопада 2024 16:15 |
Додаток 3 - вимоги до предмета закупівлі - зміни 1.docx | |
08 листопада 2024 16:15 |
Додаток 2 - вимоги до Учасника - переможця - зміни 1.docx | |
08 листопада 2024 16:15 |
Додаток 1 - вимоги до Учасника - зміни 1.docx | |
08 листопада 2024 16:15 |
перелік змін - 1 - Укриття с. Малий Фонтан.docx |
08 листопада 2024 19:20 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 листопада 2024 16:15 |
ТД - Укриття с. Малий Фонтан - зміни 1.docx
|
|||
08 листопада 2024 16:15 |
Додаток 4 - Проект договору - зміни 1.docx
|
|||
08 листопада 2024 16:15 |
Додаток 3 - вимоги до предмета закупівлі - зміни 1.docx
|
|||
08 листопада 2024 16:15 |
Додаток 2 - вимоги до Учасника - переможця - зміни 1.docx
|
|||
08 листопада 2024 16:15 |
Додаток 1 - вимоги до Учасника - зміни 1.docx
|
|||
08 листопада 2024 16:15 |
перелік змін - 1 - Укриття с. Малий Фонтан.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо оголошення закупівлі
Дата подання: 28 жовтня 2024 20:00
Дата відповіді: 31 жовтня 2024 11:57
Шановний Замовник, уточніть будь ласка, закупівля за ідентифікатором UA-2024-09-06-011902-a містить такий самий предмет закупівлі як і дана закупівля, а саме: "Нове будівництво укриття для закладу освіти Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області за адресою: вул. Шкільна, 34, с. Малий Фонтан". коригування.
Чи вірно ми розуміємо, що ці дві закупівлі оголошені Вами по одному об'єкту?
Якщо так, то чому саме очікувана вартість нової закупівлі (UA-2024-10-25-012459-a) є меншою на 591 251 грн.?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Процедура закупівлі UA-2024-09-06-011902-a відмінена на підставі підпункту 1 пункту 51 Особливостей, які затверджені постановою КМУ 1178, - відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з особливостями.
Згідно абзацу 3 пункту 4 розділу ІІІ Примірної методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджені Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції (крім тих, що стосуються автомобільних доріг загального користування) визначається з урахуванням кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації.
Очікувана вартість предмету закупівлі по закупівлі UA-2024-10-25-012459-a визначалася у відповідності до Примірної методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Процедура закупівлі UA-2024-09-06-011902-a відмінена на підставі підпункту 1 пункту 51 Особливостей, які затверджені постановою КМУ 1178, - відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з особливостями.
Згідно абзацу 3 пункту 4 розділу ІІІ Примірної методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджені Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції (крім тих, що стосуються автомобільних доріг загального користування) визначається з урахуванням кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації.
Очікувана вартість предмету закупівлі по закупівлі UA-2024-10-25-012459-a визначалася у відповідності до Примірної методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Щодо визначення предмета закупівлі за Єдиним закупівельним словником
Дата подання: 30 жовтня 2024 20:28
Дата відповіді: 31 жовтня 2024 12:06
Згідно з пунктом 26 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Зокрема, оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію: назву предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) (пункт 2 частини 2 статті 21 Закону).
Предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 року № 708 (пункт 15 Особливостей).
Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Порядок визначення предмета закупівлі, затверджений наказом № 708.
Роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт (пункт 22 частини 1 статті 1 Закону).
Предмет закупівлі товарів визначається замовником згідно з пунктом 34 чатини 1 статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015, затверджений наказом Мінекономіки від 23.12.2015 року № 1749 (далі - ЄЗС).
Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Відповідно до пункту 13 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082 (далі – Порядок № 1082) під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі в окремих полях зазначається інформація щодо:
- коду за показниками другої – п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника, у разі визначення предмета закупівлі – роботи.
Тож, обраний код ЄСЗ, а саме – ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель, не відображає специфіку предмета закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Предмет закупівлі по даній процедурі визначено як «Нове будівництво укриття для закладу освіти Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області за адресою: вул. Шкільна, 34, с. Малий Фонтан». коригування (код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»), а саме у порядку визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 року № 708.
Окрім того Вами вказано наступне «обраний код ЄСЗ, а саме – ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель, не відображає специфіку предмета закупівлі».
Замовником торгів код ЄСЗ визначений як «Будівельні роботи та поточний ремонт» 45000000-7, а не 45210000-2 як те вказується у Вашому зверненні
Предмет закупівлі по даній процедурі визначено як «Нове будівництво укриття для закладу освіти Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області за адресою: вул. Шкільна, 34, с. Малий Фонтан». коригування (код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»), а саме у порядку визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 року № 708.
Окрім того Вами вказано наступне «обраний код ЄСЗ, а саме – ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель, не відображає специфіку предмета закупівлі».
Замовником торгів код ЄСЗ визначений як «Будівельні роботи та поточний ремонт» 45000000-7, а не 45210000-2 як те вказується у Вашому зверненні
Щодо невідповідності ТД змінам Закону
Дата подання: 30 жовтня 2024 20:29
Дата відповіді: 01 листопада 2024 18:18
23.10.2024 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" щодо забезпечення оприлюднення замовниками в електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси під час закупівель послуг з поточного ремонту та робіт з будівництва (прозоре будівництво)» № 3988-IX від 19.09.2024 (опубліковано в газеті Голос України від 22.10.2024 № 150).
Так, згідно з абзацом 2 частини 1 статті 41 Закону невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
Окрім цього, відповідно до абзацу 4 частини 1 статті 41 Закону у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію.
Відповідно – договір підряду має містити додаток з інформацією про ціни на матеріальні ресурси.
Отже, Замовник нівелює вимоги, визначені законодавством у сфері публічних закупівель, при цьому – не забезпечує прозоре використання коштів під час публічних закупівель та сприяє розвитку корупційним діям.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідні зміни будуть внесені до умов тендерної документації
ТД
Дата подання: 08 листопада 2024 11:06
Дата відповіді: 08 листопада 2024 16:08
Шановний замовник. Що ви розумієте під словом "еквівалент" та з якими характеристиками приймете еквівалент ?
Відповідь: Доброго дня. Замовником торгів будуть внесені відповідні зміни, з метою деталізації вимог щодо товару, який передається для замовника торгів під час виконання робіт, зокрема в частині підтвердження "еквівалентності" такого товару
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 листопада 2024 11:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „РЕЛЬЯНС ПЛЮС“» |
33 730 102,42
UAH з ПДВ
|
33 551 118,28
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Котовський асфальтобетонний завод |
35 599 876,39
UAH з ПДВ
|
35 599 876,39
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „РЕЛЬЯНС ПЛЮС“» #45010642 |
Відхилено |
33 551 118,28
UAH з ПДВ
|
13 листопада 2024 14:50
|
ТОВ Котовський асфальтобетонний завод #39103990 |
Переможець |
35 599 876,39
UAH з ПДВ
|
13 листопада 2024 15:17
|