Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт Блоку Б (неврологічне відділення) та Блоку В (консультативно-діагностична поліклініка (КДП)) КП «Слобожанська центральна лікарня» Слобожанської селищної ради за адресою: Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Холодильна, 60
Очікувана вартість
167 688 807,88 UAH
UA-2024-10-25-008906-a ● 1bd7d0d185864192b09eaa84053baf93
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДІВНОГО КАДАСТРУ СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43882751 |
Місцезнаходження: | 52005, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпровський р-н, с-ще Слобожанське, вул. Василя Сухомлинського, буд. 56-Б |
Контактна особа: |
Марина Гришко +380567199152 torgiosv@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 жовтня 2024 14:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 листопада 2024 16:00 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2024 14:53 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2024 14:53 |
Очікувана вартість: | 167 688 807,88 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 840 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 1. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги). Забезпечення тендерної пропозиції надається з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 830 000,00 грн. (вісімсот тридцять тисяч гривень 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія (скан-копія паперового оригіналу документу – файл у форматі PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта) або електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (із змінами). 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; — поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету на рахунок UA498999980314020556000004457 в ГУК у Дніпропетровській обл./ТГ Слобожанське/ 24061900 Казначейство України (ЕАП), код ЄДРПОУ казначейства: 37988155. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 830000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця процедури закупівля внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 1% вартості договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту або довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 1% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку України. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету на рахунок UA328999980314090599000004457 в ГУК у Дніпропетровській обл./ТГ Слобожанське/ 24061900 Казначейство України (ЕАП), код ЄДРПОУ казначейства: 37988155. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) та абзацу 10 пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України, ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт Блоку Б (неврологічне відділення) та Блоку В (консультативно-діагностична поліклініка (КДП)) КП «Слобожанська центральна лікарня» Слобожанської селищної ради за адресою: Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Холодильна, 60
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49108, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Холодильна, 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2026
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанов Кабінету міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зокрема п.19 Порядку) та від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. | Аванс | 45 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, гарантійні документи, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 65 |
Виконання робіт | Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 листопада 2024 08:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 листопада 2024 08:13 |
Додаток 3 зміни.docx | |
18 листопада 2024 08:13 |
Тендерна документація зміни.docx | |
18 листопада 2024 08:10 |
Перелік змін.doc | |
25 жовтня 2024 14:50 |
Додаток 4.docx | |
25 жовтня 2024 14:50 |
ПЗ до Додатку 3.pdf | |
25 жовтня 2024 14:50 |
Експертний звіт до Додатку 3.pdf | |
25 жовтня 2024 14:50 |
Додаток 9.docx | |
25 жовтня 2024 14:50 |
Додаток 3-А.docx | |
25 жовтня 2024 14:50 |
Додаток 8.docx | |
25 жовтня 2024 14:50 |
Додаток 7.docx | |
25 жовтня 2024 14:50 |
Додаток 2.docx | |
25 жовтня 2024 14:50 |
Додаток 6.docx | |
25 жовтня 2024 14:50 |
Додаток 1.docx | |
25 жовтня 2024 14:50 |
Додаток 5.docx |
18 листопада 2024 08:21 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 листопада 2024 08:13 |
Додаток 3 зміни.docx
|
|||
18 листопада 2024 08:13 |
Тендерна документація зміни.docx
|
|||
18 листопада 2024 08:10 |
Перелік змін.doc
|
|||
25 жовтня 2024 14:50 |
Додаток 4.docx
|
|||
25 жовтня 2024 14:50 |
ПЗ до Додатку 3.pdf
|
|||
25 жовтня 2024 14:50 |
Експертний звіт до Додатку 3.pdf
|
|||
25 жовтня 2024 14:50 |
Додаток 9.docx
|
|||
25 жовтня 2024 14:50 |
Додаток 3-А.docx
|
|||
25 жовтня 2024 14:50 |
Додаток 8.docx
|
|||
25 жовтня 2024 14:50 |
Додаток 7.docx
|
|||
25 жовтня 2024 14:50 |
Додаток 2.docx
|
|||
25 жовтня 2024 14:50 |
Додаток 6.docx
|
|||
25 жовтня 2024 14:50 |
Додаток 1.docx
|
|||
25 жовтня 2024 14:50 |
Додаток 5.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо аналогічного договору
Дата подання: 13 листопада 2024 09:12
Дата відповіді: 15 листопада 2024 10:39
Доброго дня, Замовнику! Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), чи вважається аналогічним договір щодо виконання робіт з нового будівництва. Заздалегідь вдячні!
Відповідь: Відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 8 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації на закупівлю: Капітальний ремонт Блоку Б (неврологічне відділення) та Блоку В (консультативно-діагностична поліклініка (КДП)) КП «Слобожанська центральна лікарня» Слобожанської селищної ради за адресою: Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Холодильна, 60 (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасникам необхідно надати наступні документи:
2.1.1. Інформація про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 5 цієї документації.
2.1.2. Підтверджуючі документи, а саме: скан-копії аналогічних договорів з додатковими угодами (за наявності) та актів виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в або Форма КБ-3 або підготовлені самостійно та підписані замовником робіт форми актів приймання-передачі виконаних підрядних робіт у будівництві, а у разі міжнародних контрактів -- інших нормативно допустимих документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість).
2.1.3. Скан-копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва.
При цьому, основною умовою підтвердження вищезазначеного кваліфікаційного критерію є вимога, встановлена Європейським інвестиційним банком у спеціальному процедурному Посібнику із закупівель за програмою з відновлення України на підставі якого розроблена тендерна документація, а саме:
Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі. Загальний досвід роботи: не менше 4 років.
Жодних інших вимог щодо кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» тендерною документацією не встановлено.
2.1.1. Інформація про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 5 цієї документації.
2.1.2. Підтверджуючі документи, а саме: скан-копії аналогічних договорів з додатковими угодами (за наявності) та актів виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в або Форма КБ-3 або підготовлені самостійно та підписані замовником робіт форми актів приймання-передачі виконаних підрядних робіт у будівництві, а у разі міжнародних контрактів -- інших нормативно допустимих документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість).
2.1.3. Скан-копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва.
При цьому, основною умовою підтвердження вищезазначеного кваліфікаційного критерію є вимога, встановлена Європейським інвестиційним банком у спеціальному процедурному Посібнику із закупівель за програмою з відновлення України на підставі якого розроблена тендерна документація, а саме:
Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі. Загальний досвід роботи: не менше 4 років.
Жодних інших вимог щодо кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» тендерною документацією не встановлено.
щодо змін до тендерної документації
Дата подання: 18 листопада 2024 13:19
Дата відповіді: 20 листопада 2024 08:30
Доброго дня, Замовнику! Відповідно до абзацу третього пункту 54 Особливостей замовник має право внести зміни до тендерної документації. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Доводимо до відома, що виразом «Додаток 3 до тендерної документації викласти в наступній редакції» не дотримано вимог щодо оприлюднення переліку змін. Звертаємо увагу, що одним із найбільш поширених порушень, виявлених в ході моніторингів процедур закупівель, які проводить Держаудитслужба, є внесення замовником змін до тендерної документації. Переконливо наголошуємо на необхідності оприлюднення переліку змін (які саме зміни внесено Замовником до Додатку 3 до тендерної документації: було-стало) у ВІДПОВІДНОСТІ ДО ЗАКОНОДАВСТА УКРАЇНИ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме - в оголошенні про проведення відкритих торгів, таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Особливостями передбачені конкретні вимоги до порядку внесення змін до тендерної документації, а саме:
1. У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме - в оголошенні про проведення відкритих торгів, таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів;
2. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції;
3. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться;
4. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
18.11.2024 замовник у відповідності до наведених вище вимог, оприлюднив в електронній системі закупівель зміни до тендерної документації.
При цьому, законодавством не встановлена форма (зміст) або порядок заповнення такого документу як перелік змін, тому такий документ може бути складений в довільній формі на розсуд замовника. Зроблений висновок підтверджується позицією суду в Рішенні Дніпропетровського окружного адміністративного суду у справі 160/2709/22 від 10.06.2022.
На підставі вищезазначеного, замовником внесені зміни до тендерної документації у повній відповідності до чинного законодавства України.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Особливостями передбачені конкретні вимоги до порядку внесення змін до тендерної документації, а саме:
1. У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме - в оголошенні про проведення відкритих торгів, таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів;
2. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції;
3. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться;
4. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
18.11.2024 замовник у відповідності до наведених вище вимог, оприлюднив в електронній системі закупівель зміни до тендерної документації.
При цьому, законодавством не встановлена форма (зміст) або порядок заповнення такого документу як перелік змін, тому такий документ може бути складений в довільній формі на розсуд замовника. Зроблений висновок підтверджується позицією суду в Рішенні Дніпропетровського окружного адміністративного суду у справі 160/2709/22 від 10.06.2022.
На підставі вищезазначеного, замовником внесені зміни до тендерної документації у повній відповідності до чинного законодавства України.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 листопада 2024 15:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МЕЙК ПОІНТ ІНЖИНІРИНГ" |
166 596 699,22
UAH з ПДВ
|
165 756 699,21
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ДНЕПРОГОРСТРОЙ" |
167 588 610,70
UAH з ПДВ
|
166 550 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МЕЙК ПОІНТ ІНЖИНІРИНГ" #40114602 |
Відхилено |
165 756 699,21
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2024 11:12
|
|
ПП "ДНЕПРОГОРСТРОЙ" #34824605 |
Переможець |
166 550 000,00
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2024 14:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 грудня 2024 10:29
|