Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Одеського району
Очікувана вартість
86 273 117,00 UAH
UA-2024-10-25-003481-a ● 6c74889c6a704e1f8ce61e3f7b745bb2
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ" |
Код ЄДРПОУ: | 42641417 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 49 |
Контактна особа: |
Ковтун Олеся Григорівна 0487958918 OLESYAKOVTUN2@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 жовтня 2024 10:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 листопада 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 86 273 117,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 862 731,17 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі: її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає –3% Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання /надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника(Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг» (ДП «Служба місцевих доріг») код ЄДРПОУ: 42641417 IBAN: UA733052990000026008024900846 в ДКСУ, м. Київ |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2588193.51 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 5.1. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: становить 3% від вартості договору. 5.2. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Учасник-переможець не пізніше дати укладення договору про закупівлю, надає Замовнику оригінал банківської гарантії на суму 3% від вартості договору. 5.2.1. Банківська гарантія не повинна містити норм, що суперечать діючому законодавству. Строк дії банківської гарантії має бути чітко визначений. Строк дії банківської гарантії має бути до 31.05.2025р. 5.3. Надана як забезпечення виконання договору банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок банку-гаранта у разі порушення принципалом (учасником-переможцем) свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплатити кошти бенефіціару (замовнику) за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів. Крім того, банківська гарантія повинна бути безвідкличною. 5.3.1. Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває у стадії ліквідації. 5.4. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських /робочих днів з дня настання зазначених обставин. 5.5. Забезпечення виконання договору не повертається у випадках передбачених договором. 5.6. У разі неподання Переможцем банківської гарантії до дати підписання договору – це вважається відмовою від підписання договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Одеського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2025
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Детально зазначено у проекті договору | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 жовтня 2024 13:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 жовтня 2024 13:29 |
перлік змін 31.10.24 (2) .docx | |
31 жовтня 2024 13:29 |
Нова редакція ТД_ЕУ Одеський р-н. (2) .docx | |
31 жовтня 2024 11:11 |
перлік змін 31.10.24 .docx | |
31 жовтня 2024 11:11 |
Нова редакція ТД_ЕУ Одеський р-н. .docx | |
25 жовтня 2024 10:45 |
ТД_ЕУ Одеський р-н. .docx | |
25 жовтня 2024 10:45 |
Проект_договору_ЕУ_.docx |
31 жовтня 2024 13:29 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
31 жовтня 2024 13:29 |
перлік змін 31.10.24 (2) .docx
|
||||||
31 жовтня 2024 13:29 |
Нова редакція ТД_ЕУ Одеський р-н. (2) .docx
|
||||||
31 жовтня 2024 11:11 |
перлік змін 31.10.24 .docx
|
||||||
31 жовтня 2024 11:11 |
Нова редакція ТД_ЕУ Одеський р-н. .docx
|
||||||
25 жовтня 2024 10:45 |
ТД_ЕУ Одеський р-н. .docx
|
||||||
25 жовтня 2024 10:45 |
Проект_договору_ЕУ_.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо гарантійного листа на техніку
Дата подання: 29 жовтня 2024 17:12
Дата відповіді: 31 жовтня 2024 09:59
Шановний Замовник! Ознайомившись із тендерною документацією по закупівлі нами виявлено дискримінаційну вимогу, яка не відповідає чинному законодавству про публічні закупівлі (у т.ч. Особливостей) та обмежують вільну конкуренцію серед учасників, а саме: відповідно до вимог тендерної документації, Учасник повинен надати гарантійний лист за підписом уповноваженої особи учасника та затверджений печаткою (за наявності) наступного змісту: «цим гарантійним листом «______(повна/скорочена назва учасника)_____» гарантує Державному підприємству «Служба місцевих автомобільних доріг» , що у разі перемоги в даній закупівлі (вказується назва предмету закупівлі та номер в системі Прозорро), техніка для зимового утримання автомобільних доріг, яка була подана в якості підтвердження матеріально-технічної бази учасника, буде залучена в зимовий період виключно на об’єкті по предмету даної закупівлі.»
Данна вимога є дискримінаційною, через те, що Учасник може бути не власником/орендарем техніки, а наприклад отримувати послуги з надання техніки (за договором), у такому випадку, Учасник не може гарантувати, що техніка буде залучатися виключно на об’єкті за дійсним предметом закупівлі. Також погодні умови в зимовий період дуже не передбачувані, тому обсяг робіт/надання послуг на об’єкті за дійсним предметом закупівлі може бути взагалі відсутній, у зв’язку з чим, Учасник буде нести великі збитки, оскільки, не зможе використати техніку на інших об’єктах надання послуг.
Просимо Вас внести зміни в тендерну документацію шляхом видалення вищезазначеної вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: -Шановний Учаснику, дякуємо за звернення! Вивчивши ваше питання повідомляємо наступне: що відповідно до вимог до тендерної документації, а саме ДОДАТОК 3 пункту І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, п.п 1.1. Довідка, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, були встановлені вимоги стосовно матеріальної бази а саме машин та механізмів. Тобто якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається право користування транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України);
- В підтвердження наявності машин та механізмів, мають бути надані технічні паспорти або свідоцтва про реєстрацію тощо або скан-копії договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю техніки/обладнання, вказаного в табличці Учасника. Якщо з наданих документів не вбачається підтвердження наявності відвалів, навісного обладнання для тракторів або навісного обладнання для КДМ, це підтверджується додатково, наприклад оборотно-сальдовою відомістю.
- Також обов’язково надається лист-підтвердження орендодавця (надавача послуг, тощо), щодо не заперечення використання його машин та механізмів для виконання послуг учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення послуг по предмету закупівлі.
- гарантійний лист за підписом уповноваженої особи учасника та затверджений печаткою (за наявності) наступного змісту:
«цим гарантійним листом «______(повна/скорочена назва учасника)_____» гарантує Державному підприємству «Служба місцевих автомобільних доріг» , що у разі перемоги в даній закупівлі (вказується назва предмету закупівлі та номер в системі Прозорро), техніка для зимового утримання автомобільних доріг, яка була подана в якості підтвердження матеріально-технічної бази учасника, буде залучена в зимовий період виключно на об’єкті по предмету даної закупівлі.
Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки зимове утримання доріг, це комплекс робіт, які проводяться дорожньо-експлуатаційними організаціями з метою забезпечення безперебійного та безпечного руху на автомобільних дорогах у зимовий період, в тому числі ліквідація зимової слизькості, роботи з комплексного снігозахисту та снігозатриманню, патрулювання, очищення проїзної частини від снігу, чергування техніки, особового складу та інше. Заходи із зимового утримання повинні виконуватись у найкоротший термін та з наявністю відповідних ресурсів, вся система заходів із зимового утримання повинна бути побудована таким чином, щоб забезпечити найкращі умови для руху автотранспорту. Від швидкості реагування на зміну погодних умов іноді залежить і людські життя. Тому дану вимогу встановлено задля можливості оперативного реагування на зміну погодних умов та забезпечення транспортно-експлуатаційного стану доріг у зимовий період експлуатації відповідно до вимог нормативних актів, в тому числі П Г.1-218-118:2005 Єдині правила зимового утримання автомобільних доріг, де чітко визначено директивні строки.
Замовник повинен мати гарантії, що техніка для зимового утримання, яка надана учасником в якості підтвердження матеріально-технічної бази буде залучатись виключно в межах предмета закупівлі. З метою якісного виконання основних вимог до технології та організації робіт з зимового утримання автомобільних доріг, охорони довкілля та вимог безпеки під час зимового утримання, а також зважаючи на непередбачувані погодні умови в зимовий період вважаємо дану вимогу обов’язковою до виконання та такою, що не обмежує коло учасників та вільну конкуренцію, а тим більше не дискримінує їх.
- В підтвердження наявності машин та механізмів, мають бути надані технічні паспорти або свідоцтва про реєстрацію тощо або скан-копії договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю техніки/обладнання, вказаного в табличці Учасника. Якщо з наданих документів не вбачається підтвердження наявності відвалів, навісного обладнання для тракторів або навісного обладнання для КДМ, це підтверджується додатково, наприклад оборотно-сальдовою відомістю.
- Також обов’язково надається лист-підтвердження орендодавця (надавача послуг, тощо), щодо не заперечення використання його машин та механізмів для виконання послуг учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення послуг по предмету закупівлі.
- гарантійний лист за підписом уповноваженої особи учасника та затверджений печаткою (за наявності) наступного змісту:
«цим гарантійним листом «______(повна/скорочена назва учасника)_____» гарантує Державному підприємству «Служба місцевих автомобільних доріг» , що у разі перемоги в даній закупівлі (вказується назва предмету закупівлі та номер в системі Прозорро), техніка для зимового утримання автомобільних доріг, яка була подана в якості підтвердження матеріально-технічної бази учасника, буде залучена в зимовий період виключно на об’єкті по предмету даної закупівлі.
Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки зимове утримання доріг, це комплекс робіт, які проводяться дорожньо-експлуатаційними організаціями з метою забезпечення безперебійного та безпечного руху на автомобільних дорогах у зимовий період, в тому числі ліквідація зимової слизькості, роботи з комплексного снігозахисту та снігозатриманню, патрулювання, очищення проїзної частини від снігу, чергування техніки, особового складу та інше. Заходи із зимового утримання повинні виконуватись у найкоротший термін та з наявністю відповідних ресурсів, вся система заходів із зимового утримання повинна бути побудована таким чином, щоб забезпечити найкращі умови для руху автотранспорту. Від швидкості реагування на зміну погодних умов іноді залежить і людські життя. Тому дану вимогу встановлено задля можливості оперативного реагування на зміну погодних умов та забезпечення транспортно-експлуатаційного стану доріг у зимовий період експлуатації відповідно до вимог нормативних актів, в тому числі П Г.1-218-118:2005 Єдині правила зимового утримання автомобільних доріг, де чітко визначено директивні строки.
Замовник повинен мати гарантії, що техніка для зимового утримання, яка надана учасником в якості підтвердження матеріально-технічної бази буде залучатись виключно в межах предмета закупівлі. З метою якісного виконання основних вимог до технології та організації робіт з зимового утримання автомобільних доріг, охорони довкілля та вимог безпеки під час зимового утримання, а також зважаючи на непередбачувані погодні умови в зимовий період вважаємо дану вимогу обов’язковою до виконання та такою, що не обмежує коло учасників та вільну конкуренцію, а тим більше не дискримінує їх.
Щодо дорожньо-ремонтних майданчиків
Дата подання: 29 жовтня 2024 17:13
Дата відповіді: 31 жовтня 2024 10:01
Шановний Замовник! Ознайомившись із тендерною документацією по закупівлі нами виявлено дискримінаційну вимогу, яка не відповідає чинному законодавству про публічні закупівлі (у т.ч. Особливостей) та обмежують вільну конкуренцію серед учасників, а саме: відповідно до вимог тендерної документації, Учасник повинен надати наступне «в підтвердження наявності дорожньо-ремонтних пунктів (майданчиків), обов’язково надається лист-підтвердження від власника (балансоутримувача), щодо не заперечення використання дорожньо-ремонтних пунктів (майданчиків) для виконання послуг учасником ____(вказується назва підприємства)____ за предметом закупівлі __(назва предмета закупівлі)___.»
Данна вимога є дискримінаційною, оскільки, Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України у своїх рекомендаціях та настановах до складання тендерної документації вже давно скасувало вимогу надання таких листів- підтвердження від власника (балансоутримувача), щодо не заперечення використання їх в якості дорожньо-ремонтних пунктів (майданчиків), тому що за встановленою практикою власником/балансоутримувачем виступає, в більшості випадків, держава в особі державного органу, який може взагалі відмовити в наданні такого листа чи штучно затримати процес отримання такого листа, оскільки відповідно до Особливостей, відкриті торги за практикою проводяться лише протягом 7 днів, що дуже звужує коло потенційних Учасників. Такої ж самої думки дотримується й АМКУ що, вибачається з практики прийнятих рішень.
Відповідно до вищезазначеного просимо Вас внести зміни до тендерної документації, а саме прибрати цю вищевказану вимогу або викласти у наступній редакції «в підтвердження наявності дорожньо-ремонтних пунктів (майданчиків), обов’язково надається лист-підтвердження від власника (балансоутримувача) або орендаря/користувача майданчика, щодо не заперечення використання дорожньо-ремонтних пунктів (майданчиків) для виконання послуг учасником ____(вказується назва підприємства)____ за предметом закупівлі __(назва предмета закупівлі)___.».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: - Шановний учаснику, дякуємо за звернення! Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації. Ваше питання буде враховане.
обладнання
Дата подання: 31 жовтня 2024 12:32
Дата відповіді: 31 жовтня 2024 13:18
Шановний Замовник! Ознайомившись із тендерною документацією по закупівлі нами виявлено неточність у наведеній формі таблиці щодо мінімально необхідної кількості техніки, яка обов'язково повина бути включена до довідки , що підтверджує наянвість обладнання, матеріально технічної бази та технологій, що міститься у Додатку 3 до тендерної документації, а саме: п. 7 довідки , друга строчка, де вказано - навісний .... кількість 1. Уточніть, будь- ласка, яке саме навісне обладнання малось на увазі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: - Шановний учаснику, дякуємо за звернення! Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації. Ваше питання буде враховане.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 листопада 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ " |
86 155 717,00
UAH з ПДВ
|
86 155 717,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ " #40023552 |
Переможець |
86 155 717,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2024 10:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 листопада 2024 15:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2024 11:33
|
ПР б_н технічна помилка .pdf | зміни до договору |
27 листопада 2024 11:33
|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2024 13:56
|
Договір 16ЕУ_24 Від 26.11.2024.pdf | укладений |
26 листопада 2024 13:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з механічною помилкою при внесенні даних, необхідно усунути невідповідність у зазначенні строк дії договору, а саме замінити строк дії договору на 31.05.2025 р. |
Номер договору про закупівлю: | 16ЕУ/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Б/Н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |