Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Центр гуманітарного розмінування |
Код ЄДРПОУ: | 45011096 |
Місцезнаходження: | 01008, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Грушевського Михайла будинок 12/2 |
Контактна особа: |
Валентин Любарський +380932706020 v.liubarskyi@uachd.org |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 жовтня 2024 17:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 листопада 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 07 листопада 2024 15:12 |
Початок аукціону: | 07 листопада 2024 15:12 |
Очікувана вартість: | 2 322 026,30 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 610,13 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки здійснюються у національній валюті України шляхом перерахування уповноваженим банком грошових коштів у безготівковій формі у розмірі фактично наданих Послуг, підтверджених первинними бухгалтерськими документами, на банківський рахунок Виконавця протягом одного робочого дня після надходження завірених копій первинних бухгалтерських документів та акта проведення інспектування очищеної/розмінованої території або сертифіката про передачу відповідальності щодо очищеної території від Замовника до Уповноваженого Банку. | Пiсляоплата | 1 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 жовтня 2024 17:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 жовтня 2024 17:27 |
Додаток 6 до ТД Взірець довідки підстави п. 47.docx | |
24 жовтня 2024 17:27 |
Додаток 7 до ТД РОБОТИ_ПОСЛУГИ відсутність санкцій_ділових відносин рф_рб_іран.docx | |
24 жовтня 2024 17:27 |
Додаток 3 до ТД _Форма тендерної пропозиції переможця.docx | |
24 жовтня 2024 17:27 |
Додаток 4 до ТД _Специфікація.docx | |
24 жовтня 2024 17:27 |
ТД без додатків _Твердохліб.docx | |
24 жовтня 2024 17:27 |
Додаток 2 Договір з оператором_Твердохліб_v2.docx | |
24 жовтня 2024 17:27 |
Додаток_5_1_та_5_2_до_ТД_посл_Кваліфікаційні_критерії.docx | |
24 жовтня 2024 17:27 |
Додаток_1_до_ТД_Інформація_про_Твердохліб_v2.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-28-000045 ● 4d7d59bfa18d489588b532c978975e8c
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 січня 2025 14:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
27.01.2025 № 32
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
22 UA-2024-10-24-015558-a 24.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-31 13:52:53
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з розмінування земельних ділянок сільськогосподарського призначення (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-24-015558-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 27.12.2024 № 01 та додаткової угоди від 13.01.2025 № 02 до договору від 10.12.2024 № 2024-43-Р.
4. Надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків).
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-04 18:04:36
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 31.01.2025 в межах моніторингу процедури закупівлі послуг з розмінування земельних ділянок сільськогосподарського призначення (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-24-015558-a).
1. Щодо надання інформації та відповідних документів, на підставі яких здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість зазначаємо наступне:
З метою відновлення сільськогосподарського виробництва на розмінованих земельних ділянках, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення компенсації витрат за гуманітарне розмінування земель сільськогосподарського призначення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 березня 2024 р. № 284 (далі – Порядок) Центром гуманітарного розмінування (далі – Центр) було оприлюднено у інформаційно-телекомунікаційній системі «Prozorro» оголошення про проведення закупівлі послуг з розмінування земельних ділянок сільськогосподарського призначення (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-24-015558-a).
Обґрунтування бюджетного призначення здійснювалося відповідно до Паспорту бюджетної програми на 2024 рік за бюджетною програмою КПКВК 1201420 Компенсація витрат за гуманітарне розмінування земель сільськогосподарського призначення, затвердженого наказом Міністерства економіки України від 02.05.2024 №11242 (зі змінами) та постанови КМУ "Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення компенсації витрат за гуманітарне розмінування земель сільськогосподарського призначення", якими передбачено компенсацію сільськогосподарським товаровиробникам за гуманітарне розмінування земельних ділянок сільськогосподарського призначення у розмірі 100% вартості таких послуг за рахунок бюджетних коштів. Фінансування видатків щодо зазначеної закупівлі здійснюватиметься відповідно до норм чинного законодавства. Визначення очікуваної вартості здійснювалося відповідно до Методичних рекомендацій щодо обчислення вартості робіт з гуманітарного розмінування, затверджених наказом Мінекономіки від 12 квітня 2024 року № 9180. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалося з урахуванням наявних потреб та відповідно до встановлених стандартів, норм і правил з дотриманням:
- Закону України “Про протимінну діяльність в Україні”;
- Національного стандарту протимінної діяльності (ДСТУ-П 8820:2023);
- постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 № 372 “Про затвердження Правил позначення небезпек, пов’язаних з мінами та вибухонебезпечними предметами - наслідками війни”;
- Стандартних оперативних процедур (надалі - СОП), затверджених у встановленому порядку;
- Закону України “Про охорону навколишнього природного середовища”;
- Закону України “Про відходи”;
- вимог в галузі охорони праці та техніки безпеки, пожежної безпеки;
- інших діючих нормативних документів.
Інформація про технічні, кількісні та якісні характеристики до предмету закупівлі наведена в додатку 1 тендерної документації.
2. Інформація щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі доступна за посиланням https://demine.gov.ua/.
3. Щодо надання інформації та документів, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 27.12.2024 № 01 та додаткової угоди від 13.01.2025 № 02 до договору від 10.12.2024 № 2024-43-Р повідомляємо наступне:
1) додаткова угода від 27.12.2024 № 01 до договору від 10.12.2024 № 2024-43-Р:
Відповідно до абзаців 4-6 пункту 10 Порядку передбачено, що за результатами проведення закупівлі укладається договір на надання послуг з розмінування земельних ділянок сільськогосподарського призначення (далі - договір) між Центром та переможцем процедури закупівлі/виконавцем договору, визначеним за результатами закупівлі.
Центр надсилає завірену копію договору сільськогосподарському товаровиробнику та інформує його про це в особистому електронному кабінеті Реєстру шляхом надсилання повідомлення в електронній формі.
Сільськогосподарський товаровиробник протягом п'яти днів після отримання завіреної копії договору від Центру відкриває в уповноваженому банку рахунок умовного зберігання (ескроу) для компенсації (далі - ескроу-рахунок), про що уповноважений банк повідомляє Центру.
Відповідно до абзацу 4 пункту 13 Порядку після надходження повідомлення уповноваженого банку про резервування у повному обсязі коштів для надання послуг з розмінування земельних ділянок сільськогосподарського призначення відповідно до договору сертифікований оператор протимінної діяльності розпочинає їх надання протягом п'яти робочих днів.
У зв’язку з тим, що станом на 26.12.2024 сільськогосподарський товаровиробник ФОП Твердохліб Вадим Олександрович не отримав надіслану Центром копію договору про надання послуг №2024-43-Р від 10.12.2024, що призвело до неможливості відкриття ескроу-рахунка в уповноваженому банку Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та строк виконання зобов’язань щодо надання послуг.
2) додаткової угоди від 13.01.2025 № 02 до договору від 10.12.2024 № 2024-43-Р:
У зв’язку із необхідністю приведення у відповідність умов договору до Порядку після набрання чинності постанови КМУ від 31 грудня 2024 р. № 1539 «Про внесення змін до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення компенсації витрат за гуманітарне розмінування земель сільськогосподарського призначення».
4. Фінансування зазначеної закупівлі буде здійснюватися за бюджетною програмою КПКВК 1201420 «Компенсація витрат за гуманітарне розмінування земель сільськогосподарського призначення».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-03 11:13:22
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з розмінування земельних ділянок сільськогосподарського призначення (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-24-015558-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо виконання переможцем процедури закупівлі вимог підпункту 6.3.3 пункту 6.3 розділу 6 тендерної документації, враховуючи, що договір про надання послуг від 10.12.2024 № 2024-43-Р підписано в.о. Генерального директора товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКЕ АГЕНТСТВО РОЗМІНУВАННЯ» Андрієм Золотько.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-05 14:33:50
Про надання пояснень та документів
Переможцем процедури закупівлі ТОВ «Українське агентство розмінування» до підписання договору про надання послуг від 10 грудня 2024 № 2024-43-Р було надано довіреність № 8 від 06 грудня 2024 року та наказ про виконання обов’язків Генерального директора № 48-В.р. від 06 грудня 2024 року.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-05 16:07:50
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з розмінування земельних ділянок сільськогосподарського призначення (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-24-015558-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та документів, а саме:
1. Надати розрахунок очікуваної вартості відповідно до Методичних рекомендацій щодо обчислення вартості робіт з гуманітарного розмінування, затверджених наказом Мінекономіки від 12 квітня 2024 року № 9180.
2. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких встановлено необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема, визначено рекомендовану глибину розмінування 15 см.
3. Надати деталізоване посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду, на якому оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
4. Надати пояснення з посиланням на пункти тендерної документації та проєкту договору стосовно врахування Замовником вимог Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова Угода), а саме, пункту 11 статті 9, пункту 1, 3 та 8 статті 5, підпункту iii. пункту 5 статті 7, пункту 1 статті 16 та пункту 1 статті 17 Рамкової угоди.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповіді ще немає
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
sas24-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 листопада 2024 15:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю сільськогосподарське підприємство "НІБУЛОН" |
2 300 000,00
UAH з ПДВ
|
978 000,05
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СЕЙФЛЕЙН ГЛОБАЛ УКРАЇНА" |
1 741 520,00
UAH з ПДВ
|
1 497 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Українське агентство розмінування |
2 321 026,30
UAH з ПДВ
|
2 321 026,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю сільськогосподарське підприємство "НІБУЛОН" #14291113 |
Відхилено |
978 000,05
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2024 15:48
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 09 листопада 2024 00:00
|
ТОВ "СЕЙФЛЕЙН ГЛОБАЛ УКРАЇНА" #44922606 |
Відхилено |
1 497 999,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2024 18:12
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 27 листопада 2024 00:00
|
ТОВ Українське агентство розмінування #45223346 |
Переможець |
2 321 026,30
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2024 16:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 грудня 2024 12:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 січня 2025 16:31
|
ДУ_03_13.01.2025__Договір по розмінуванню_2024-43-Р_Твердохліб.pdf | зміни до договору |
15 січня 2025 16:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 січня 2025 16:30
|
ДУ_02_13.01.2025__Договір по розмінуванню_2024-43-Р_Твердохліб.pdf | зміни до договору |
15 січня 2025 16:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2024 13:02
|
ДУ_01_27.12.2024__Договір по розмінуванню_2024-43-Р_Твердохліб.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2024 13:01
|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2024 18:41
|
Договір по розмінуванню_2024-43-Р_фермер_Твердохліб.pdf | укладений |
11 грудня 2024 18:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внесення змін до пункту 2.3. Договору та викладення його в наступній редакції: «2.3. Строк надання Послуг: з моменту надходження повідомлення Виконавцю про резервування у повному обсязі коштів для надання Послуг до 31 грудня 2025 року. Після надходження повідомлення про резервування у повному обсязі коштів для надання Послуг відповідно до даного Договору Виконавець розпочинає їх надання протягом 5 (п’яти) робочих днів.». 2. Внесення зміни до пункту 7.1. Договору та викладення його в наступній редакції: «7.1. Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31 грудня 2025 року, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.». 3. Внесення зміни до п. 3 Додатку 1 “Технічне завдання” до Договору та викладення його в редакції: «3. Строк надання Послуг: до 31 грудня 2025 року. Строк надання Послуг може бути продовжено, за умови надання документального підтвердження наявності об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, погіршення погодних умов, що унеможливить якісне надання Послуг, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі.». |
Номер договору про закупівлю: | 2024-43-Р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 січня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 15 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.1. Внести зміни до пункту 2.5. Договору та викласти його в наступній редакції: «2.5. Після завершення надання Послуг Виконавець за погодженням із сільськогосподарським товаровиробником надсилає для підписання Замовнику: – первинні бухгалтерські документи, що підтверджують факт надання Послуг відповідно до укладеного Договору (Акт у 2 (двох) примірниках); – копію сертифіката про передачу відповідальності щодо очищеної території або гарантійного листа на вивільнену за результатами нетехнічного обстеження територію, що оформлюється відповідно до вимог, нормативних документів у сфері протимінної діяльності. У разі, коли земельна ділянка сільськогосподарського призначення забруднена вибухонебезпечними предметами частково, додатково Виконавцем додається валідований Центром протимінної діяльності в електронній системі управління інформацією протимінної діяльності локалізований звіт сертифікованого оператора протимінної діяльності з нетехнічного обстеження, форма якого визначається Центром протимінної діяльності відповідно до національних стандартів у сфері протимінної діяльності. Документи, що надаються Виконавцем, які є підставою для здійснення компенсації, зазначені у п. 2.5. цього Договору, повинні підтверджувати, що кадастровий номер земельної ділянки, яка є об’єктом здійснення заходів з розмінування, співпадає із кадастровим номером земельної ділянки, щодо якої сільськогосподарським товаровиробником подано заявку на отримання компенсації.». 1.2. Викласти пункт 4.1.4. Договору та в редакції: «4.1.4. Після завершення надання Послуг Виконавець за погодженням із сільськогосподарським товаровиробником надсилає для підписання до Замовника первинні бухгалтерські документи, що підтверджують факт надання таких Послуг, (Акт) у 2 (двох) примірниках та копію сертифіката про передачу відповідальності щодо очищеної території або гарантійного листа на вивільнену за результатами нетехнічного обстеження територію, що оформлюється відповідно до вимог, нормативних документів у сфері протимінної діяльності. У разі, коли земельна ділянка сільськогосподарського призначення забруднена вибухонебезпечними предметами частково, додатково Виконавцем додається валідований Центром протимінної діяльності в електронній системі управління інформацією протимінної діяльності локалізований звіт сертифікованого оператора протимінної діяльності з нетехнічного обстеження, форма якого визначається Центром протимінної діяльності відповідно до національних стандартів у сфері протимінної діяльності. Документи, що надаються Виконавцем, які є підставою для здійснення компенсації, повинні підтверджувати, що кадастровий номер земельної ділянки, яка є об’єктом здійснення заходів з розмінування, співпадає із кадастровим номером земельної ділянки, щодо якої сільськогосподарським товаровиробником подано заявку на отримання компенсації» |
Номер договору про закупівлю: | 2024-43-Р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 січня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 15 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.1. Внести зміни до розділу 15. Договору та визначити електронну адресу Замовника «info@uachd.gov.ua». 1. Всі інші умови Договору, які не змінені даною Додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. |
Номер договору про закупівлю: | 2024-43-Р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 03 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |