Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент муніципальної варти Рівненської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44350009 |
Місцезнаходження: | 33014, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул. Степана Бандери, буд. 44 |
Контактна особа: |
Українець Іванна Тарасівна +380673138319 vartarivne2021@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2024 19:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 листопада 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 29 873 876,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 149 369,38 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | згідно актів виконаних робіт при наявності бюджетних коштів на реєстраційному рахунку Замовника | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 жовтня 2024 16:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 жовтня 2024 15:17 |
Перелік змін.docx | |
25 жовтня 2024 15:17 |
Тендерна документація зі змінами.docx | |
25 жовтня 2024 15:17 |
Проект_договору зі змінами.docx | |
23 жовтня 2024 19:09 |
Додаток 4 до ТД_Рівне 4та черга (2).docx | |
23 жовтня 2024 19:09 |
Тендерна документація.docx | |
23 жовтня 2024 19:09 |
Проект_договору_БМ_черга_4_будівництво_3.docx | |
23 жовтня 2024 19:09 |
Додаток 1.docx | |
23 жовтня 2024 19:09 |
Додаток_2_1_відомість_ресурсів_БМР_4та (1).docx | |
23 жовтня 2024 19:09 |
Додаток_2_2_обсяги_робіт_БМР_4та_черга.docx | |
23 жовтня 2024 19:09 |
Додаток_2_ТД_Рівненська_область_ТЗ_23_10_24_v4.docx |
25 жовтня 2024 16:03 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 жовтня 2024 15:17 |
Перелік змін.docx
|
|||
25 жовтня 2024 15:17 |
Тендерна документація зі змінами.docx
|
|||
25 жовтня 2024 15:17 |
Проект_договору зі змінами.docx
|
|||
23 жовтня 2024 19:09 |
Додаток 4 до ТД_Рівне 4та черга (2).docx
|
|||
23 жовтня 2024 19:09 |
Тендерна документація.docx
|
|||
23 жовтня 2024 19:09 |
Проект_договору_БМ_черга_4_будівництво_3.docx
|
|||
23 жовтня 2024 19:09 |
Додаток 1.docx
|
|||
23 жовтня 2024 19:09 |
Додаток_2_1_відомість_ресурсів_БМР_4та (1).docx
|
|||
23 жовтня 2024 19:09 |
Додаток_2_2_обсяги_робіт_БМР_4та_черга.docx
|
|||
23 жовтня 2024 19:09 |
Додаток_2_ТД_Рівненська_область_ТЗ_23_10_24_v4.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
В теперішній час доступ до реєстру “Міжнародні спонсори війни” відсутній, натомість працює "Державний реєстр санкцій" для достовірного та єдиного інформування про офіційний перелік суб’єктів, щодо яких застосовано санкції в Україні.
Згідно з інформацією що міститься у Державному реєстрі санкцій, який створено з метою надання безоплатного публічного доступу до актуальної та достовірної інформації про суб'єктів, щодо яких застосовано санкції – компанія «Hikvision» відсутня у даному реєстрі. Станом на 28.10.2024 Рада Національної безпеки і оборони України не приймала рішення про внесення компанії «Hikvision» до переліку юридичних осіб, до яких застосовуються персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) та Указ Президента України про введення в дію такого рішення відсутній.
З урахуванням вищенаведеного, Ваше звернення не містить в собі конкретного запитання, необхідності надання роз’яснень/уточнень, вимоги щодо усунення невідповідностей, є недоцільним, та в цілому не має законодавчого обґрунтування.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-12-09-000073 ● 48a0cb50e6b4491986bd7135402da572
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 грудня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 грудня 2024 11:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.12.2024 № 103-з
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 09.12.2024 № 103-з.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2024-10-23-016538-a 23.10.2024 Опрацьовано в межах аналізу індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-10 14:21:13
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Роботи з будівництва четвертої черги по об’єкту «Нове будівництво комплексної системи відеоспостереження та відеоаналітики у Рівненській міській територіальній громаді». Коригування» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-23-016538-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-12-12 17:03:49
Пояснення з власної ініціативи
Департамент муніципальної варти Рівненської міської ради розглянув запит про надання пояснень по закупівлі Робіт з будівництва четвертої черги по об’єкту «Нове будівництво комплексної системи відеоспостереження та відеоаналітики у Рівненській міській територіальній громаді». Коригування (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-23-016538-a) та надає наступні пояснення:
1. Щодо обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі надаємо наступне пояснення: будівництво четвертої черги Комплексної системи відеоспостереження та відеоаналітики у Рівненській міській територіальній громаді здійснюється відповідно до проєктно-кошторисної документації за об’єктом: «Нове будівництво комплексної системи відеоспостереження та відеоаналітики у Рівненській міській територіальній громаді» Коригування. Очікувана вартість закупівлі в сумі 29 873 876,40 грн визначена на підставі кошторисної вартості об’єкта за зведеним кошторисним розрахунком у складі робочого проєкту Роботи з будівництва четвертої черги по об’єкту «Нове будівництво комплексної системи відеоспостереження та відеоаналітики у Рівненській міській територіальній громаді». Коригування», який пройшов державну експертизу (Експертний звіт №01-0344-24/КД від 14 жовтня 2024) та затверджений в установленому порядку.
2. Щодо надання посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі інформуємо : інформацію розміщено на сайті Рівненської міської ради, за посиланням https://rivnerada.gov.ua/portal/view-department/88
Відповіді ще немає
Ризики, що спрацювали
sas24-3-7
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 листопада 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика» |
29 814 264,06
UAH з ПДВ
|
29 814 264,06
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика» #41522192 |
Переможець |
29 814 264,06
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2024 14:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2024 10:05
|
Додаткова угода 2 до договору 99.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2024 10:03
|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2024 17:15
|
ДУ1 до договору 99.pdf | зміни до договору |
21 листопада 2024 17:12
|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2024 15:58
|
Договір 99.pdf | укладений |
21 листопада 2024 15:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розрахунки за Договором здійснюються поетапно з урахуванням фактичних надходжень коштів на рахунок Замовника з місцевого бюджету, відповідно до кошторисних призначень. |
Номер договору про закупівлю: | 99 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони вирішили викласти в новій редакції пункт 3.4 Розділу 3 "Фінансування робіт" Договору |
Номер договору про закупівлю: | 99 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |