Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт в житловому будинку за адресою: вул. Центральна, будинок 429 А, смт. Бородянка, Бучанського району, Київської області
Очікувана вартість
52 441 116,80 UAH
UA-2024-10-23-009560-a ● 27b07544ba9548328c29f76efae80706
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Олександр Волохонський +380442067433 tender_tender_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2024 14:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 листопада 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 13 листопада 2024 12:28 |
Початок аукціону: | 13 листопада 2024 12:28 |
Очікувана вартість: | 52 441 116,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 262 205,58 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт в житловому будинку за адресою: вул. Центральна, будинок 429 А, смт. Бородянка, Бучанського району, Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07801, Україна, Київська область, смт. Бородянка, вул. Центральна, 429а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Відповідно до умов договору | Аванс | 100 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Відповідно до умов договору | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2024 15:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2024 15:03 |
Додаток 3.pdf | |
08 листопада 2024 15:03 |
ТД .pdf | |
08 листопада 2024 15:03 |
Перелік змін 08.11.24.pdf | |
05 листопада 2024 16:36 |
Перелік змін 05.11.24.pdf | |
01 листопада 2024 12:20 |
Додаток 4 .pdf | |
01 листопада 2024 12:20 |
Перелік змін 01.11.24.pdf | |
25 жовтня 2024 14:47 |
Перелік змін 25.10.24.pdf | |
23 жовтня 2024 14:17 |
Додаток 5 .pdf | |
23 жовтня 2024 14:17 |
Додаток 1.pdf | |
23 жовтня 2024 14:17 |
Додаток 2.pdf | |
23 жовтня 2024 14:17 |
Додаток 6.pdf |
08 листопада 2024 15:04 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
08 листопада 2024 15:03 |
Додаток 3.pdf
|
||||||||||||
08 листопада 2024 15:03 |
ТД .pdf
|
||||||||||||
08 листопада 2024 15:03 |
Перелік змін 08.11.24.pdf
|
||||||||||||
05 листопада 2024 16:36 |
Перелік змін 05.11.24.pdf
|
||||||||||||
01 листопада 2024 12:20 |
Додаток 4 .pdf
|
||||||||||||
01 листопада 2024 12:20 |
Перелік змін 01.11.24.pdf
|
||||||||||||
25 жовтня 2024 14:47 |
Перелік змін 25.10.24.pdf
|
||||||||||||
23 жовтня 2024 14:17 |
Додаток 5 .pdf
|
||||||||||||
23 жовтня 2024 14:17 |
Додаток 1.pdf
|
||||||||||||
23 жовтня 2024 14:17 |
Додаток 2.pdf
|
||||||||||||
23 жовтня 2024 14:17 |
Додаток 6.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вилучення дискримінаційної вимоги
Дата подання: 28 жовтня 2024 10:17
Дата відповіді: 01 листопада 2024 09:32
Вивчивши тендерну документацію за процедурою закупівлі, вимушені повідомити Вам, що деякі її вимоги протирічать положенням Закону України Про публічні закупівлі. Зокрема, вважаємо дискримінаційною вимогу тендерної документації замовника щодо надання у складі своєї тендерної пропозиції окрему довідку в довільній формі про те, що розмір середньорічного отриманого доходу (середнє арифметичне значення річних оборотів коштів) учасника процедури закупівлі за останні 2 календарні роки становить не менше ніж 50 % від початкової вартості договорів, укладених цим учасником з замовником та які не завершені на день подання пропозиції такого учасника. Дана вимога обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, суттєво звужує коло потенційних учасників, виключаючи тих, які вже мають укладені договори з Замовником протягом 2023-2024 років, продовжують їх належне виконання, отримуючи фінансування за виконані роботи тощо, але не мали достатньої фінансової спроможності у 2022 році, зокрема враховуючи військову агресію російської федерації проти України та введення в Україні воєнного стану. В той же час постає питання, чим та/або якими нормативно-правовими актами чинного законодавства керується Замовник визначаючи вимогу щодо обмеженого відсоткового показника розміру середньорічного отриманого доходу учасника процедури закупівлі за останні 2 календарні роки, тобто за 2022 та 2023 роки до початкової вартості договорів, зокрема тих, які не були укладені в дані періоди? Яке відношення має отриманий дохід Учасника процедури закупівлі за роки в які фактично відсутні укладені договори з Замовником, тобто за 2022 рік до діючих договорів що укладені в 2023 та 2024 роках? Вважаємо, що для підтвердження відповідної вимоги достатньо фактичної наявності належного виконання діючих договорів, відсутності неврегульованих претензій між Учасником та Замовником, а не розмір середньорічного отриманого доходу за чітко визначені, в даному випадку, роки, протягом яких безпосередньо відсутні укладені договори з Замовником. Враховуючи вищенаведене, а також з огляду статті 5 Закону України Про Публічні закупівлі, якою чітко визначені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, наполегливо просимо, за можливості, внести зміни до тендерної документації, відповідно до вимог чинного законодавства, а саме:
Вилучити дану вимогу щодо надання окремої довідки в довільній формі про те, що розмір середньорічного отриманого доходу (середнє арифметичне значення річних оборотів коштів) учасника процедури закупівлі за останні 2 календарні роки становить не менше ніж 50 % від початкової вартості договорів, укладених цим учасником з замовником та які не завершені на день подання пропозиції такого учасника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації будуть внесені зміни
Розʼясення з приводу технічного завдання
Дата подання: 03 листопада 2024 19:09
Дата відповіді: 07 листопада 2024 09:35
Просимо надати розʼяснення чи Замовник надає право Учаснику закупівлі приймати коєфіцієнт=1,2 на умови виконання будівельних робіт та коєфіцієнт=1,15 на умови урахування впливу на виконання монтажних робіт.
Відповідь: Доброго дня! Вимогами тендерної документації не передбачено врахування коєфіцієнту=1,2 на умови виконання будівельних робіт та коєфіцієнту =1,15 на умови урахування впливу на виконання монтажних робіт.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-10-23-009560-a.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ ТАЙМ ІНЖИНІРИНГ, Код ЄДРПОУ:44957246
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Замовник своїм Протокольним рішенням (Протокол) №314 від 20.11.2024 року неправомірно відхилив пропозицію ТОВ "ТАЙМ ІНЖИНІРИНГ"
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2024-10-23-009560-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ТАЙМ ІНЖИНІРИНГ, Код ЄДРПОУ:44957246
Дата подання: 25 листопада 2024 17:42
Дата подання: 25 листопада 2024 17:42
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 листопада 2024 15:53
рішення від 27.11.2024 №18926.pdf
Дата публікації: 27 листопада 2024 15:53
інформація про резолютивну частину рішення від 04.12.2024 №19285.pdf
Дата публікації: 05 грудня 2024 11:57
рішення від 04.12.2024 №19285.pdf
Дата публікації: 06 грудня 2024 18:06
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано вцілому
Дата виконання рішення замовником: 10 грудня 2024 16:11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 листопада 2024 12:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ТАЙМ ІНЖИНІРИНГ |
50 189 567,15
UAH з ПДВ
|
50 189 567,15
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОНСОРЦІУМ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «ВЕТЕРАНИ УКРАЇНИ» |
52 416 219,71
UAH з ПДВ
|
52 416 219,71
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ТАЙМ ІНЖИНІРИНГ #44957246 |
Рішення скасоване |
50 189 567,15
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2024 16:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 листопада 2024 15:01
|
КОНСОРЦІУМ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «ВЕТЕРАНИ УКРАЇНИ» #45448977 |
Рішення скасоване |
52 416 219,71
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2024 16:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 листопада 2024 13:57
|
ТОВ ТАЙМ ІНЖИНІРИНГ #44957246 |
Рішення скасоване |
50 189 567,15
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2024 16:51
|
|
ТОВ ТАЙМ ІНЖИНІРИНГ #44957246 |
Відхилено |
50 189 567,15
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2024 16:59
|
|
КОНСОРЦІУМ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «ВЕТЕРАНИ УКРАЇНИ» #45448977 |
Переможець |
52 416 219,71
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2024 17:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2024 12:17
|
Додаток 4.xls | укладений |
18 грудня 2024 12:14
|
61-24.PDF | укладений |
18 грудня 2024 12:14
|