Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київське комунальне об'єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд" |
Код ЄДРПОУ: | 03362123 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул. Кудрявська, буд. 23 |
Контактна особа: |
Самолюк-Кузьмінська Галина 380442723536 kievzelenbudtender4@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2024 14:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 листопада 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 18 908 984,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 94 544,92 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю, та становить 0,5 відсотка вартості договору про закупівлю. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання цього договору. Строк дії забезпечення виконання договору: надається на строк дії договору про закупівлю. Виконання зобов’язань по договору забезпечується заставою, яка перераховується на реєстраційний рахунок Замовника (інформація надається Переможцю закупівлі). У призначенні платежу обов’язково вказати: «Забезпечення виконання договору, номер оголошення ____________, без ПДВ» Переможець процедури закупівлі повинен внести забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Учасник повинен надати у складі пропозиції лист гарантію про те, що у разі визначення його переможцем цієї закупівлі, він зобов’язується не пізніше дати укладення договору внести забезпечення виконання договору про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовником не за бюджетні кошти – перераховуються на рахунок такого замовника. Умови щодо неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю зазначені у Додатку 3 до тендерної документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 листопада 2024 18:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 листопада 2024 18:30 |
Перелік змін.docx | |
05 листопада 2024 18:01 |
ТД_Шептицького.docx | |
05 листопада 2024 18:00 |
Додаток 3 Проект дог. підряду наказ 151.docx | |
23 жовтня 2024 14:05 |
202_КД_ВОБ.xls | |
23 жовтня 2024 14:05 |
ЗВІТ ШЕПТИЦЬКОГО.pdf | |
23 жовтня 2024 14:05 |
202_КД_ВРЗКР.xls |
05 листопада 2024 18:31 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
05 листопада 2024 18:30 |
Перелік змін.docx
|
||||||
05 листопада 2024 18:01 |
ТД_Шептицького.docx
|
||||||
05 листопада 2024 18:00 |
Додаток 3 Проект дог. підряду наказ 151.docx
|
||||||
23 жовтня 2024 14:05 |
202_КД_ВОБ.xls
|
||||||
23 жовтня 2024 14:05 |
ЗВІТ ШЕПТИЦЬКОГО.pdf
|
||||||
23 жовтня 2024 14:05 |
202_КД_ВРЗКР.xls
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-12-18-000070 ● 719cedb77a3949dab1b5d62dfb524bf0
- Статус: завершено ● Дата: 16 січня 2025
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 грудня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 грудня 2024 16:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.12.2024 № 336
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 29 листопада
2024 року № 361-к «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
32 UA-2024-10-23-008823-a 23.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-23 17:39:56
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Капітальний ремонт скверу на вулиці Митрополита Шептицького Андрія, 5 у Дніпровському районі» ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-23-008823-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем закупівлі умов пункту 6 розділу 6 тендерної документації в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
3. З огляду на вимоги пункту 9 Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» та вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», пояснити підстави оприлюднення інформації про ціни на матеріальні ресурси (додаток № 6 до договору від 28.11.2024 № 228/11) у форматі PDF.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-25 17:26:19
Надання пояснень
Державна аудиторська служба України
Про надання пояснень
У зв’язку із запитом Державної аудиторської служби України щодо надання пояснень, розміщеного в електронній системі закупівель 23.12.2024 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі "Капітальний ремонт скверу на вулиці Митрополита Шептицького Андрія, 5 у Дніпровському районі" ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-23-008823-a) Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» (КО «Київзеленбуд») повідомляє наступне.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Для забезпечення виконання робіт згідно наказу Департаменту захисту довкілля та адаптації до зміни клімату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) № 151 від 06.09.2024 року «Про внесення змін до наказу від 14 лютого 2024 року № 33 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються в 2024 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту захисту довкілля та адаптації до змін клімату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», було проведено процедуру закупівлі по об’єкту: "Капітальний ремонт скверу на вулиці Митрополита Шептицького Андрія, 5 у Дніпровському районі" ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-23-008823-a).
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі було визначено на підставі проектної документації.
Очікувану вартість закупівлі було визначено на підставі проведеної експертизи кошторисної частини проектної документації ТОВ «Українська міжрегіональна будівельна експертиза», шляхом отримання позитивного Експертного звіту № 02900-24 від 07 жовтня 2024 (копія додається).
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем закупівлі умов пункту 6 розділу 6 тендерної документації в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Відповідно до умов пункту 6 Розділу 6 тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання цього договору.
Строк дії забезпечення виконання договору: надається на строк дії договору про закупівлю.
Виконання зобов’язань по договору забезпечується заставою, яка перераховується на реєстраційний рахунок Замовника (інформація надається Переможцю закупівлі).
У призначенні платежу обов’язково вказати: «Забезпечення виконання договору, номер оголошення ____________, без ПДВ»
Переможець процедури закупівлі повинен внести забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 0,5 відсотка вартості договору про закупівлю – 94 539,75 грн. Оплата була внесена 27 листопада 2024 року (копія додається).
3. З огляду на вимоги пункту 9 Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» та вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», пояснити підстави оприлюднення інформації про ціни на матеріальні ресурси (додаток № 6 до договору від 28.11.2024 № 228/11) у форматі PDF.
Під час підписання Договору 28.11.2024 № 228/11 КО «Київзеленбуд» було завантажено Додаток 6 до Договору у форматі PDF в зв’язку з відсутністю практики і чітких обґрунтувань щодо завантаження інформації про ціни на матеріальні ресурси. В подальшому інформація про ціни на матеріальні ресурси буде завантажуватися окремим файлом відповідно до пункту 9 Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних».
Додатки: згадане на 22 арк. в 1 прим.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-30 10:13:51
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Капітальний ремонт скверу на вулиці Митрополита Шептицького Андрія, 5 у Дніпровському районі» ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-23-008823-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та її документальне підтвердженння про стан виконання договору підряду від 28.11.2024 № 228/11 (далі – Договір), враховуючи те, що строк виконання робіт за Договором – 25.12.2024.
2. Надати зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт скверу на вулиці Митрополита Шептицького Андрія, 5 у Дніпровському районі» ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» відповідно до експертного звіту від 07.10.2024
№ 02900-24.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-31 10:41:38
Пояснення
У зв’язку із запитом Державної аудиторської служби України щодо надання пояснень, розміщеного в електронній системі закупівель 30.12.2024 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт скверу на вулиці Митрополита Шептицького Андрія, 5 у Дніпровському районі» ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-23-008823-a) Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» (КО «Київзеленбуд») повідомляє.
1. Надати інформацію та її документальне підтвердження про стан виконання договору підряду від 28.11.2024 № 228/11 (далі – Договір), враховуючи те, що строк виконання робіт за Договором – 25.12.2024.
Щодо фактичного виконання договору, повідомляємо наступне: відповідно до Договору від 28.11.2024 № 228/11 підрядником виконані роботи на об’єкті будівництва «Капітальний ремонт скверу на вулиці Митрополита Шептицького Андрія, 5 у Дніпровському районі» ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-23-008823-a) про що свідчать акти виконаних робіт (копії надаються).
Додатково повідомляємо, що 23 грудня 2024 року була підписана Додаткова угода щодо фактичного виконання робіт на Об’єкті та уточненням обсягів робіт (копія додається).
2. Надати зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт скверу на вулиці Митрополита Шептицького Андрія, 5 у Дніпровському районі» ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» відповідно до експертного звіту від 07.10.2024 № 02900-24.
КО «Київзеленбуд» надає зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт скверу на вулиці Митрополита Шептицького Андрія, 5 у Дніпровському районі» ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» відповідно до експертного звіту від 07.10.2024 № 02900-24 (копія додається).
Додатки: згадане на 259 арк. в 1 прим.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 січня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 січня 2025 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-7
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 листопада 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Ріалбуд" |
18 907 950,00
UAH з ПДВ
|
18 907 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Ріалбуд" #36432040 |
Переможець |
18 907 950,00
UAH з ПДВ
|
13 листопада 2024 15:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2025 13:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2024 12:49
|
ДУ1 до Д№228.11 від 28.11.2024.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2024 12:48
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2024 10:06
|
Д№228.11 від 28.11.2024.pdf | укладений |
03 грудня 2024 10:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. В зв'язку з фактичним виконанням робіт на Об'єкті та уточненням обсягів робіт, Сторони дійшли згоди зменшити Договірну ціну по Договору на 7 165 342,75 грн. (сім мільйонів сто шістдесят п'ять тисяч триста сорок дві гривні 75 копійок) з ПДВ та викласти додатки до Договору: Договірну ціну з кошторисними розрахунками (Додаток 2), Дефектний акт (Додаток 3) в новій редакції, що додаються до цієї Додаткової угоди. 2. Сторони дійшли згоди внести зміни до п.3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: "3.1. Ціна Договору визначена згідно з Договірною ціною та кошторисною документацією у Додатку 2, який є невід'ємною частиною Договору, відповідно до вимог кошторисних норм Настанова, та становить - 9 785 506,04 грн. (дев'ять мільйонів сімсот вісімдесят п'ять тисяч п'ятсот шість гривень 04 копійки) без ПДВ, крім того ПДВ 20% - 1 957 101,21 грн. (один мільйон дев'ятсот п'ятдесят міс тисяч сто одна гривня 21 копійка), всього з ПДВ складає - 11 742 607,25 грн. (одинадцять мільйонів сімсот сорок дві тисячі шістсот сім гривень 25 копійок), з яких: 11 742 607,25 грн. (одинадцять мільйонів сімсот сорок дві тисячі шістсот сім гривень 25 копійок), оплата за рахунок бюджетних коштів.". |
Номер договору про закупівлю: | № 228/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |