Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина А4714 |
Код ЄДРПОУ: | 26638094 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Ружинський Роман 380668899580 a4714_zakupivli@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2024 13:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 листопада 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 05 листопада 2024 14:48 |
Початок аукціону: | 05 листопада 2024 14:48 |
Очікувана вартість: | 1 522 580,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 612,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 жовтня 2024 14:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 жовтня 2024 14:23 |
Додаток 3 (Проєкт договору) 2260.docx | |
23 жовтня 2024 13:17 |
Додаток 2 (Перелік документів).docx | |
23 жовтня 2024 13:17 |
Оголошення.docx | |
23 жовтня 2024 13:17 |
Додаток 1 (Технічні вимоги).docx |
29 жовтня 2024 14:35 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
29 жовтня 2024 14:23 |
Додаток 3 (Проєкт договору) 2260.docx
|
||||||||||||
23 жовтня 2024 13:17 |
Додаток 2 (Перелік документів).docx
|
||||||||||||
23 жовтня 2024 13:17 |
Оголошення.docx
|
||||||||||||
23 жовтня 2024 13:17 |
Додаток 1 (Технічні вимоги).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дякуємо за ваше звернення.
Ми погоджуємось внести зміни до договору і:
- викласти пп. 1.1., 5.2., 5.3, 6.5, 8.3., 9.1., 9.2 в запропонованій редакції;
- внести часткові зміни до пп.6.2., 7.1.;
- пп. 7.2., 7.3., 8.2., 8.5., 8.12. залишити без змін.
Оновлений проєкт договору завантажено.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-25-000033 ● 5fc8fd7841224ba3be93f6ce0863748d
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 листопада 2024 12:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.11.2024 № 70-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 25.11.2024 №70-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2024-10-23-007895-a від 23.10.2024 – дані автоматичних індикаторів ризиків.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-26 15:01:55
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Автомобіль спеціального призначення» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-10-23-007895-a), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості №1178), виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-28 17:02:15
Відповідь на на запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Автомобіль спеціального призначення» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-10-23-007895-a), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) на запит про надання пояснення Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області надаємо пояснення стосовно наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі специфіки виконання службово-бойових завдань військовою частиною та виходячи з індивідуальних особливостей експлуатації таких транспортних засобів військовою частиною, приймаючи до уваги особливості та унікальність задач замовника, які передбачають пересування транспортних засобів по всій території країни, в тому числі в умовах бездоріжжя. Так, технічні та якісні характеристики обумовлені оптимальною відповідністю потребам замовника з огляду на райони виконання службово-бойових завдань, географічну специфіку логістичного сполучення, стан дорожнього покриття, помірні експлуатаційні витрати, а також надійність, технологічність, високий рівень безпеки. Для ефективного виконання бойових завдань потреба військової частини постала саме в дизельному автомобілі типу пікап 4x4. При проведені аналізу експлуатації транспортних засобів військовою частиною, обрана модель автомобіля Peugeot Landtrek 1.9 HDi 150 4x4 Active, враховуючи досвід експлуатації цієї моделі, що повністю задовольняє якісному виконанню бойових завдань. Також, для ефективної експлуатації військовою частиною автомобільної техніки, важливими є наявність розвинутої мережи офіційних сервісних центрів, строки офіційної гарантії виробника та одноманітність транспортних засобів, що полегшує їх використання та обслуговування. Отже, із дотриманням принципів Закону, а саме максимальної економії та максимальної ефективності, замовник прийняв рішення провести закупівлю автомобіля моделі Peugeot Landtrek, з визначеними технічними та якісними характеристиками.
Розмір витрат визначено відповідно до «Порядку спрямування коштів спеціального фонду державного бюджету, джерелом яких є частина податку на доходи фізичних осіб від оподаткування доходів у вигляді грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями, поліцейськими та особами рядового і начальницького складу, головним розпорядникам коштів державного бюджету, що належать до сектору безпеки і оборони, на матеріально-технічне забезпечення військових частин Збройних Сил, інших військових формувань», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 січня 2024 р. № 69, на підставі інформації, поданої ДПС і Казначейством згідно з пунктами 7 і 8 вказаного Порядку.
Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена на підставі моніторингу цінових пропозицій з інформації відкритих джерел на офіційних сайтах дилерів та шляхом розгляду комерційних пропозицій від ТОВ «ТАЛІСМАН-АВТОСТИЛЬ», ТОВ «Компанія «КОМПЛЕКТ-АВТО», ТОВ «СІНГЛ АВТО» та прайсу з сайту ТОВ «Пежо Сітроен Україна» (https://cars.peugeot.ua/).
2. Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Закупівля «Автомобіль спеціального призначення» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-10-23-007895-a) проводилась відповідно пункту 8 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами відповідно ПКМУ від 18.07.2023 № 736), де зазначено, що:
«Державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), в електронній системі закупівель в один із таких способів:
1) у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176; 2023 р., № 51, ст. 2834);
2) у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями;
3) у порядку відбору постачальника шляхом запиту пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407);
4) шляхом застосування рамкової угоди відповідно до цих особливостей.».
Замовник обрав проведення спрощеної закупівлі для предмета «Автомобіль спеціального призначення» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-10-23-007895-a), у порядку Закону.
Відповідно до пп. 13, п. 1 статті 1 «Визначення основних термінів» Закону, конкурентна процедура закупівлі – це здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу.
Відповідно до п. 1 статті 13 «Процедури закупівлі» Закону, закупівлі можуть здійснювати шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур:
- відкриті торги;
- торги з обмеженою участю;
- конкурентний діалог.
Відповідно до п. 2, зазначеної статті, як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 цього Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі.
Відповідно ж до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» визначено обовязок оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Виходячи з вищевикладеного, в розумінні Закону, спрощена закупівля не є конкурентною процедурою закупівель та вимога оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до положень пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), на неї не розповсюджується.
ТВО уповноваженої особи із закупівель
військової частини А4714 Богдан ІСКРА
28.11.2024
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 грудня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 грудня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 листопада 2024 15:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" |
1 520 000,00
UAH з ПДВ
|
1 470 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «СІНГЛ АВТО» |
1 486 000,00
UAH з ПДВ
|
1 478 387,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" #32849408 |
Відхилено |
1 470 000,00
UAH з ПДВ
|
07 листопада 2024 14:25
|
ТОВ «СІНГЛ АВТО» #37454127 |
Переможець |
1 478 387,00
UAH з ПДВ
|
07 листопада 2024 14:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2024 19:04
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2024 12:20
|
84 Авто Landtrek - СінглАвто.pdf | укладений |
16 листопада 2024 12:18
|