Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автомобіль спеціального призначення
Очікувана вартість
1 522 580,00 UAH
UA-2024-10-23-007895-a 0156a1fa1e2e4384bec151ff15260224
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ружинський Роман

380668899580 a4714_zakupivli@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина А4714
Код ЄДРПОУ: 26638094
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Ружинський Роман
380668899580
a4714_zakupivli@post.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2024 13:16
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2024 00:00
Початок аукціону: 05 листопада 2024 14:48
Початок аукціону: 05 листопада 2024 14:48
Очікувана вартість: 1 522 580,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 612,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Автомобіль спеціального призначення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 грудня 2024
ДК 021:2015: 34130000-7 — Мототранспортні вантажні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 жовтня 2024 14:35
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2024 14:23
Додаток 3 (Проєкт договору) 2260.docx
23 жовтня 2024 13:17
Додаток 2 (Перелік документів).docx
23 жовтня 2024 13:17
Оголошення.docx
23 жовтня 2024 13:17
Додаток 1 (Технічні вимоги).docx
29 жовтня 2024 14:35
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2024 14:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2024 14:26
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2024 14:24
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2024 13:18
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2024 14:23
Додаток 3 (Проєкт договору) 2260.docx
23 жовтня 2024 13:17
Додаток 3 (Проєкт договору).docx
23 жовтня 2024 13:17
Додаток 2 (Перелік документів).docx
23 жовтня 2024 13:17
Оголошення.docx
23 жовтня 2024 13:17
Додаток 1 (Технічні вимоги).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Погодження змін у проєктів договору
Дата подання: 28 жовтня 2024 17:35
Дата відповіді: 29 жовтня 2024 14:26
Доброго дня. Чи погоджуєтесь Ви зі змінами до наступних пунктів договору, які викладені в такій новій редакції: 1.1. Постачальник зобов’язується поставити та передати у власність автомобіль спеціального призначення за кодом ДК 021:2015 34130000-7 "Мототранспортні вантажні засоби", КЕКВ 2260 (надалі - Товар), в порядку та на умовах, передбачених цим Договором, а Замовник зобов’язується прийняти та оплатити фактично поставлений Товар. 5.2. Товар передається Замовнику згідно із вимогами Специфікації. 5.3. – виключити. 6.2. Під час приймання-передачі Товару Постачальник надає Замовнику підписану Постачальником видаткову накладну на Товар та супровідну документацію на Товар (сертифікат відповідності, сервісна книжка, сертифікат типу, акт огляду, копія вантажно митної декларації). Замовник має право не приймати товар у випадку ненадання супровідних документів на нього. 6.5. Товар вважається поставленим неналежної якості, якщо не відповідає вимогам, встановленим відповідними нормативно-правовими актами до такого виду товарів. В такому випадку Постачальник зобов’язаний замінити поставлений Товар на Товар належної якості. 7.1. Постачальник гарантує можливість безперервної і нормальної експлуатації Товару протягом строків визначених виробником Товару, якщо Товар використовується за призначенням, з дотриманням встановлених виробником вимог. Гарантійний строк та гарантійні умови встановлюються Виробником Товару. 7.2. Виявлені протягом гарантійного строку дефекти (недоліки) підлягають усуненню Постачальником на підставі письмової вимоги Замовника, але в будь-якому разі не довше ніж через 14 (чотирнадцять) календарних днів від дня отримання вимоги. Сторони прийшли до згоди, якщо для усунення недоліків необхідні запасні частини чи матеріали відсутні на складі Виконавця, то строк усунення таких недоліків збільшується на строк поставки до Виконавця необхідних запасних частин чи матеріалів. 7.3. Постачальник усуває дефекти (недоліки) Товару, які виникли в гарантійний період, за власний рахунок за умови дотримання Замовником гарантійних умов Виробника та вимог до експлуатації й зберігання Товару. 8.2. При простроченні Постачальником терміну постачання Товару, встановленого цим Договором та/або строків усунення дефектів (недоліків), Постачальник у кожному випадку сплачує пеню у розмірі 0,5% від вартості непоставленого/невідремонтованого Товару, але не більше подвійної облікової ставки НБУ, що діяла у відповідний період, за кожен день прострочення. 8.3. За порушення умов зобов’язання щодо якості (комплектності) Товару стягується штраф у розмірі 20% вартості неякісного (некомплектного) Товару, окрім випадків усунення Постачальником відповідних недоліків та/або некомплектності Товару. 8.5. Замовник звільняється від оплати штрафних санкції за несвоєчасну сплату Товару у разі несвоєчасного надходження коштів на рахунки Замовника на фінансування закупівлі. 8.12. Відповідальність за збереження Товару, який був переданий Замовнику, але виявився неналежної якості, несе Замовник до моменту отримання такого Товару Постачальником для усунення відповідних недоліків. Замовник зобов’язаний негайно повідомити Постачальника про наявність у Товарі відповідних недоліків. 9.1. Кожна із Сторін звільняється від відповідальності за невиконання/неналежне виконання зобов’язань за даним Договором, якщо це невиконання/неналежне виконання було викликано обставинами непереборної сили (форс-мажор), які виникли після підписання даного Договору і не було можливості уникнути або усунути такі обставини або їх наслідки. До таких обставин відносяться: війна, громадські заворушення; пожежі, повені, землетруси, інші стихійні лиха, тощо. 9.2. Сторона, для якої створилася неможливість виконання зобов’язань за даним Договором внаслідок обставин непереборної сили, повинна протягом 2 (двох) робочих днів повідомити іншу Сторону як про настання, так і про припинення дії таких обставин і/або їх наслідків. В разі неповідомлення іншої Сторони у вказаний строк, Сторона, що піддалася впливу обставин непереборної сили не може посилатися на такі обставини при невчасному чи неякісному виконанні своїх зобов’язань за цим Договором. З повагою, Кіра Юсковець
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Дякуємо за ваше звернення.
Ми погоджуємось внести зміни до договору і:
- викласти пп. 1.1., 5.2., 5.3, 6.5, 8.3., 9.1., 9.2 в запропонованій редакції;
- внести часткові зміни до пп.6.2., 7.1.;
- пп. 7.2., 7.3., 8.2., 8.5., 8.12. залишити без змін.
Оновлений проєкт договору завантажено.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-11-25-000033 ● 5fc8fd7841224ba3be93f6ce0863748d
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 листопада 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 листопада 2024 12:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
25.11.2024 № 70-з

Тернопіль

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Роман СНІГУР

Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 25.11.2024 №70-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2024-10-23-007895-a від 23.10.2024 – дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-11-26 15:01:55

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Автомобіль спеціального призначення» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-10-23-007895-a), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості №1178), виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-11-28 17:02:15

Відповідь на на запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Автомобіль спеціального призначення» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-10-23-007895-a), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) на запит про надання пояснення Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області надаємо пояснення стосовно наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі специфіки виконання службово-бойових завдань військовою частиною та виходячи з індивідуальних особливостей експлуатації таких транспортних засобів військовою частиною, приймаючи до уваги особливості та унікальність задач замовника, які передбачають пересування транспортних засобів по всій території країни, в тому числі в умовах бездоріжжя. Так, технічні та якісні характеристики обумовлені оптимальною відповідністю потребам замовника з огляду на райони виконання службово-бойових завдань, географічну специфіку логістичного сполучення, стан дорожнього покриття, помірні експлуатаційні витрати, а також надійність, технологічність, високий рівень безпеки. Для ефективного виконання бойових завдань потреба військової частини постала саме в дизельному автомобілі типу пікап 4x4. При проведені аналізу експлуатації транспортних засобів військовою частиною, обрана модель автомобіля Peugeot Landtrek 1.9 HDi 150 4x4 Active, враховуючи досвід експлуатації цієї моделі, що повністю задовольняє якісному виконанню бойових завдань. Також, для ефективної експлуатації військовою частиною автомобільної техніки, важливими є наявність розвинутої мережи офіційних сервісних центрів, строки офіційної гарантії виробника та одноманітність транспортних засобів, що полегшує їх використання та обслуговування. Отже, із дотриманням принципів Закону, а саме максимальної економії та максимальної ефективності, замовник прийняв рішення провести закупівлю автомобіля моделі Peugeot Landtrek, з визначеними технічними та якісними характеристиками.
Розмір витрат визначено відповідно до «Порядку спрямування коштів спеціального фонду державного бюджету, джерелом яких є частина податку на доходи фізичних осіб від оподаткування доходів у вигляді грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями, поліцейськими та особами рядового і начальницького складу, головним розпорядникам коштів державного бюджету, що належать до сектору безпеки і оборони, на матеріально-технічне забезпечення військових частин Збройних Сил, інших військових формувань», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 січня 2024 р. № 69, на підставі інформації, поданої ДПС і Казначейством згідно з пунктами 7 і 8 вказаного Порядку.
Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена на підставі моніторингу цінових пропозицій з інформації відкритих джерел на офіційних сайтах дилерів та шляхом розгляду комерційних пропозицій від ТОВ «ТАЛІСМАН-АВТОСТИЛЬ», ТОВ «Компанія «КОМПЛЕКТ-АВТО», ТОВ «СІНГЛ АВТО» та прайсу з сайту ТОВ «Пежо Сітроен Україна» (https://cars.peugeot.ua/).
2. Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Закупівля «Автомобіль спеціального призначення» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-10-23-007895-a) проводилась відповідно пункту 8 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами відповідно ПКМУ від 18.07.2023 № 736), де зазначено, що:
«Державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), в електронній системі закупівель в один із таких способів:
1) у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176; 2023 р., № 51, ст. 2834);
2) у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями;
3) у порядку відбору постачальника шляхом запиту пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407);
4) шляхом застосування рамкової угоди відповідно до цих особливостей.».
Замовник обрав проведення спрощеної закупівлі для предмета «Автомобіль спеціального призначення» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-10-23-007895-a), у порядку Закону.
Відповідно до пп. 13, п. 1 статті 1 «Визначення основних термінів» Закону, конкурентна процедура закупівлі – це здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу.
Відповідно до п. 1 статті 13 «Процедури закупівлі» Закону, закупівлі можуть здійснювати шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур:
- відкриті торги;
- торги з обмеженою участю;
- конкурентний діалог.
Відповідно до п. 2, зазначеної статті, як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 цього Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі.
Відповідно ж до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» визначено обовязок оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Виходячи з вищевикладеного, в розумінні Закону, спрощена закупівля не є конкурентною процедурою закупівель та вимога оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до положень пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), на неї не розповсюджується.


ТВО уповноваженої особи із закупівель
військової частини А4714 Богдан ІСКРА
28.11.2024


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 16 грудня 2024
Кінцевий строк оскарження: 20 грудня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas24-3-2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2024 15:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" 1 520 000,00
UAH з ПДВ
1 470 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «СІНГЛ АВТО» 1 486 000,00
UAH з ПДВ
1 478 387,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2024 11:49
Електронний підпис
04 листопада 2024 11:43
2024-04-11_рішення 5-24 учасника.pdf
04 листопада 2024 11:43
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
04 листопада 2024 11:43
Копія витягу з ЄДРПОУ.pdf
04 листопада 2024 11:43
Оригінал Статуту.pdf
04 листопада 2024 11:43
Оригінал опису до Статуту.pdf
04 листопада 2024 11:43
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ"

ТОВ «СІНГЛ АВТО»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ"
#32849408
Відхилено 1 470 000,00
UAH з ПДВ
07 листопада 2024 14:25
ТОВ «СІНГЛ АВТО»
#37454127
Переможець 1 478 387,00
UAH з ПДВ
07 листопада 2024 14:28

Документи

07 листопада 2024 14:23
Електронний підпис

Документи

07 листопада 2024 14:27
Електронний підпис
07 листопада 2024 14:26
Протокол 104.jpeg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 листопада 2024 14:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «СІНГЛ АВТО»
#37454127
1 478 387,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 листопада 2024 14:27
Електронний підпис
07 листопада 2024 14:26
Протокол 104.jpeg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 грудня 2024 19:04
Електронний підпис укладений
16 листопада 2024 12:20
84 Авто Landtrek - СінглАвто.pdf укладений
16 листопада 2024 12:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 листопада 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 1 478 387,00
UAH (в тому числі ПДВ 246 397,83 UAH)