Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 21724512 |
Місцезнаходження: | 24000 , Україна , Вінницька обл., м. Могилів-Подільський , Пл. Шевченка, 6/16 |
Контактна особа: |
Олексій Сурдоленко +380968076365 alecs.s@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2024 10:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 листопада 2024 09:00 |
Очікувана вартість: | 1 702 753,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 513,77 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник разом із тендерною пропозицією одночасно надає її грошове забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії (безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 р. № 639) у розмірі 0,5% очікуваної вартості закупівлі із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» цієї тендерної документації, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації, та подається у вигляді Електронної банківської гарантії у форматі PDF з накладанням ЕЦП (електронним цифровим підписом) банка-гаранта. Файл з ЕЦП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено EЦП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП. Тендерна пропозиція, що супроводжується сканованою копією банківської гарантії, оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або супроводжується банківською гарантією, на якій електронно-цифровий підпис відсутній або не може бути перевірений, - Замовником не розглядається та тендерна пропозиція такого учасника відхиляється як така, що не відповідає вимогам даної тендерної документації. Банківська гарантія подається в окремому файлі (архіві) у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Банківська гарантія має містити інформацію про предмет закупівлі, номер тендеру на веб-порталі Уповноваженого органу, строк дії. Термін дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше ніж 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та копію ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням ЕЦП банка-гаранта. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право з власної ініціативи перевірити наявність у банку – гаранта права на проведення операцій з надання гарантій шляхом звернень до відповідних державних установ. Відсутність права на проведення операцій з надання гарантій прирівнюється до відсутності забезпечення тендерної пропозиції. У разі, якщо кінцевий строк подання тендерних пропозицій був продовжений, банківські гарантії учасників, які були оформленні на попередню дату вважаються чинними. Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації. Реквізити замовника для зарахування забезпечення тендерної пропозиції: р/р UA048201720355199012002050271 в ГУДКСУ у Вінницькій області, код ЄДРПОУ 21724512, одержувач: Управління житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 8513.77 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості договору. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: р/р UA048201720355199012002050271 в ГУДКСУ у Вінницькій області, код ЄДРПОУ 21724512, одержувач: Управління житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до частини 2 статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету/ на рахунок замовника. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов’язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов’язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред’являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов’язання, забезпеченого гарантією. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 жовтня 2024 10:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 жовтня 2024 10:34 |
Тендерна документація.doc | |
23 жовтня 2024 10:34 |
Тендерна документація.doc | |
23 жовтня 2024 10:34 |
Тендерна документація.doc | |
23 жовтня 2024 10:34 |
Тендерна документація.doc | |
23 жовтня 2024 10:34 |
Додаток 3 (Проєкт договору).doc | |
23 жовтня 2024 10:34 |
Додаток 3 (Проєкт договору).doc | |
23 жовтня 2024 10:34 |
Додаток 4 (Перелік документів для переможця).docx | |
23 жовтня 2024 10:34 |
Додаток 4 (Перелік документів для переможця).docx | |
23 жовтня 2024 10:34 |
Додаток 1 (Перелік документів для учасника).docx | |
23 жовтня 2024 10:34 |
Додаток 1 (Перелік документів для учасника).docx | |
23 жовтня 2024 10:34 |
Додаток 1 (Перелік документів для учасника).docx | |
23 жовтня 2024 10:34 |
Додаток 1 (Перелік документів для учасника).docx | |
23 жовтня 2024 10:34 |
Додаток 2 (Технічний опис предмету закупівлі).docx | |
23 жовтня 2024 10:34 |
Додаток 2 (Технічний опис предмету закупівлі).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-12-16-000026 ● f5e9d5ca070d48a1b61a9b1b67f591e5
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 грудня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 грудня 2024 17:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.12.2024 №103-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 16.12.2024 №103-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9. UA-2024-10-23-003095-a, 23.10.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-25 14:23:32
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту дорожнього покриття по вулиці Буянова у м. Могилеві-Подільському Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-10-23-003095-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
3. З яких підстав річний план (UA-P-2024-10-22-009280-a) не містить інформації щодо коду економічної класифікації видатків бюджету?
4. Пояснити чи враховано замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Агрошляхбуд» те, що наданий ним розрахунок договірної ціни не відповідає вимогам положень Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281 (далі – Настанова), пункту 3 Додатку 1 та пункту 3.1. Розділу 3. «Ціна договору» проєкту договору тендерної документації, а саме: пунктом 5.3. Розділу V. Настанови визначено, що вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу.
Однак, у 2024 році, з урахуванням Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 23 липня 2024 року №469/2024, затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 23 липня 2024 року №3891-ІХ, яким продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 12.08.2024 року строком на 90 діб, показник середньомісячної норми тривалості робочого часу на 2024 рік складає 173,83 людино-години. Разом з тим, у пояснювальній записці, яку подано у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Агрошляхбуд» (файл «9.1 розрахунок.pdf») зазначено, що середньомісячна норма тривалості робочого часу для будівельних, монтажних і ремонтних робіт складає 172,33 людино-години.
5. Яким чином учасником ТОВ «Агрошляхбуд», якого обрано переможцем торгів, виконано вимоги Форми 1 Додатку 1 тендерної документації щодо надання копій заключень, сертифікату та дозволу метрологічної служби разом із довідкою про наявність вагового обладнання із зазначеною інформацією про тип, марку та дату останньої метрологічної повірки?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-30 16:53:56
Розгляд запиту Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 25.11.2024 р., щодо закупівлі за предметом «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Буянова у м. Могилеві-Подільському Вінницької області.» код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-23-003095-a
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
- Очікувана вартість предмета закупівлі визначена згідно проектно-кошторисної документації яка виготовлена організацією яка має відповідну ліцензію. Проектно-кошторисна документація пройшла експертизу та затверджена рішенням виконавчого комітету Могилів-подільської міської ради, що представлено в додатку 1.
Додаток 1 містить:
Копію рішення виконавчого комітету Могилів-Подільської міської ради №270 від 14.09.2023 р.;
Копію Позитивного Експертного звіту;
Витяги з проектно-кошторисної документації:
- основні техніко-економічні показники;
- завдання на проектування;
- дефектний акт;
- том 3 проектно-кошторисної документації розроблений в програмному комплексі АВК – 5(3.8.3).
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщені на власному веб сайті Могилів-Подільської міської ради за посиланням: «https://mpmr.gov.ua/23102024-kapitalnij-remont-doroznogo-pokritta-po-vulici-buanova-u-m-mogilevi-podilskomu-vinnickoi-oblasti.html».
3. З яких підстав річний план (UA-P-2024-10-22-009280-a) не містить інформації щодо коду економічної класифікації видатків бюджету?
- 21 жовтня 2024 року уповноваженою особою складено протокольне рішення №104 про затвердження змін до річного плану закупівель на 2024 рік (копія додається), де визначено код КЕКВ 3132, що відповідає предмету закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Буянова у м. Могилеві-Подільському Вінницької області».
Під час оприлюднення змін до річного плану помилково не було оприлюднено код КЕКВ хоча код ДК 021:2015 обрано - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» та назва предмета закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Буянова у м. Могилеві-Подільському Вінницької області» від повідає коду економічної класифікації видатків 3132.
В електронному майданчику закупівель немає можливості редагувати план закупівель коли із плану створена закупівлі, тому для підтвердження відповідності бюджетних зобов’язань (договору про закупівлю) бюджетним асигнуванням і паспортові бюджетної програми, управлінням Житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради було надано органам Казначейства договір на виконання робіт, копію кошторисної документації та експертного звіту.
4. Пояснити чи враховано замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Агрошляхбуд» те, що наданий ним розрахунок договірної ціни не відповідає вимогам положень Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281 (далі – Настанова), пункту 3 Додатку 1 та пункту 3.1. Розділу 3. «Ціна договору» проєкту договору тендерної документації, а саме: пунктом 5.3. Розділу V. Настанови визначено, що вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу. Однак, у 2024 році, з урахуванням Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 23 липня 2024 року №469/2024, затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 23 липня 2024 року №3891-ІХ, яким продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 12.08.2024 року строком на 90 діб, показник середньомісячної норми тривалості робочого часу на 2024 рік складає 173,83 людино-години. Разом з тим, у пояснювальній записці, яку подано у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Агрошляхбуд» (файл «9.1 розрахунок.pdf») зазначено, що середньомісячна норма тривалості робочого часу для будівельних, монтажних і ремонтних робіт складає 172,33 людино-години.
- Пропозиція подана учасником процедури закупівлі вирахувана у діючій на той момент версії АВК 3.9.1 у виборі середньої зарплати стоять 172,33 л-г у наступній версії АВК 3.9.2 стоїть 173,83 л-г яка вийшла у другій половині жовтня, (до підрядника ще мабуть не попала 10-20 днів на оновлення) а ще у наступній версії АВК 3.9.3 у виборі середньої зарплати стоять 174,67 л-г (вийшла в кінці листопада, до користувачів дійшла на протязі 10-20 днів).
Зменшення середньомісячної норми тривалості робочого часу на 1,5 людино-годин не вплинуло на технічні та якісні показники предмета закупівлі. Електронний майданчик автоматично обрав учасника з найнижчою вартістю (в даній процедурі закупівлі був лише один учасник).
5. Яким чином учасником ТОВ «Агрошляхбуд», якого обрано переможцем торгів, виконано вимоги Форми 1 Додатку 1 тендерної документації щодо надання копій заключень, сертифікату та дозволу метрологічної служби разом із довідкою про наявність вагового обладнання із зазначеною інформацією про тип, марку та дату останньої метрологічної повірки?
- Серед оприлюднених документів на електронному майданчику учасник закупівлі опублікував паспорт на ваги електронні автомобільні ВЕАТ – 60(документ 2.9), де зазначено:
Загальні вказівки;
Призначення;
Зовнішній вигляд;
Технічні характеристики;
Комплектність;
Будова ваг;
Вимоги безпеки;
Підготовка до роботи вимірювального контролеру;
Порядок роботи;
Робота з ПЕОМ
Можливі несправності;
Технічне обслуговування;
Маркування і пломбування;
Свідоцтво про приймання;
Гарантії виробника;
Відомості про первинну повірку;
Свідоцтво про упаковку;
Транспортування та зберігання;
Методика повірки ваг;
Відомості про результати повірки;
Облік технічного обслуговування.
У відомості про результати повірки вказано, що ваги електронні автомобільні ВЕАТ – 60 учасника процедури закупівлі, проходили чергову повірку в 2018, 2019, 2020, 2021, 2022 та 2023 роках.
Також серед оприлюднених документів на електронному майданчику закупівель наявний договір №01/04-24 від 01.04.2024 р. на вагове обслуговування (документ 2.6) та результат повірки вагового обладнання станом на 09.08.2024 року (документ №43).
Додаток 3 містить:
Паспорт та інструкція по експлуатації ваг електронних автомобільних тензометричних ВЕАТ – 60;
Договір послуг на вагове обслуговування №01/04-24 від 01.04.2024р.
Відомості про результати повірки станом на 09.08.2024 р.
Ризики, що спрацювали
sas24-3-7
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 листопада 2024 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АГРОШЛЯХБУД" |
1 678 131,60
UAH з ПДВ
|
1 678 131,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АГРОШЛЯХБУД" #31760759 |
Переможець |
1 678 131,60
UAH з ПДВ
|
13 листопада 2024 14:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 листопада 2024 13:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2024 11:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 листопада 2024 12:52
|
ТОВ Агрошляхбуд 377 19112024.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2024 12:48
|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2024 09:29
|
ТОВ Агрошляхбуд 377 19112024.pdf | укладений |
19 листопада 2024 09:28
|
Договір.pdf | укладений |
19 листопада 2024 09:28
|
77_ДЦ_ДФ_02-01-01.pdf | укладений |
19 листопада 2024 09:28
|
77_ДЦ_ДЦ.pdf | укладений |
19 листопада 2024 09:28
|
77_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-01.pdf | укладений |
19 листопада 2024 09:28
|
77_ДЦ_ЛК1_02-01-01.pdf | укладений |
19 листопада 2024 09:28
|
77_ДЦ_ПВРЛК_02-01-01.pdf | укладений |
19 листопада 2024 09:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В звязку з технічною помилкою не опубліковано додаток №2 до договору і підписами обох сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 377 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |