Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція будівлі навчально клінічного корпусу ВНМУ ім. М.І. Пирогова зі встановлення зовнішнього лікарняного ліфта по просп. Коцюбинського, 6 в м. Вінниця
Очікувана вартість
3 850 000,00 UAH
UA-2024-10-23-002617-a 684bb438bb1a4164aee7179ebd2d8d13
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Прохоров Олег Дмитрович

380432660044 tender@vnmu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова
Код ЄДРПОУ: 02010669
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вулиця Пирогова, будинок 56
Контактна особа: Прохоров Олег Дмитрович
380432660044
tender@vnmu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Реконструкція будівлі навчально клінічного корпусу ВНМУ ім. М.І. Пирогова зі встановлення зовнішнього лікарняного ліфта по просп. Коцюбинського, 6 в м. Вінниця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21001, Україна, Вінницька область, Вінниця, проспект Коцюбинського, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 жовтня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45313000-4 — Монтаж ліфтів та ескалаторів

Тендерна документація

23 жовтня 2024 10:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2024 10:20
Обгрунтування.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-11-25-000037 ● ae9dbd05a5d44c0189e64e10dde436a9
  • Статус: завершено ● Дата: 16 грудня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 листопада 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 листопада 2024 11:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.11.2024 № 317

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
29 UA-2024-10-23-002617-a 23.10.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-11-26 17:58:58

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції будівлі навчально клінічного корпусу ВНМУ ім. М.І. Пирогова зі встановлення зовнішнього лікарняного ліфта по просп. Коцюбинського, 6 в
м. Вінниця (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-23-002617-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації (пояснень) та відповідних документів (технічне завдання, локальні кошториси, експертні звіти, розпорядчі документи, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-11-29 15:57:58

Пояснення на запит та документи

Добрий день!
Робочий проект на «Реконструкція будівлі навчально клінічного корпусу ВНМУ ім. М.І. Пирогова зі встановлення зовнішнього лікарняного ліфта по просп. Коцюбинського, 6 в м. Вінниця» розроблений на підставі завдання на проектування та інших вихідних даних.
Розрахунок очікуваної вартості здійснено на підставі експертного звіту (позитивного) щодо розгляду проектної документації на будівництво. Експертиза проведена ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНЕ БЮРО».
Також у межах відповіді на запит надаємо документи, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 09 грудня 2024
Кінцевий строк оскарження: 13 грудня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕРРА ГРУП"
#41143875
Переможець 3 850 000,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2024 10:20

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 жовтня 2024 15:03
Додаток № 4 до Договору 23_10_24-1 від 23.10.2024 р..pdf зміни до договору
24 жовтня 2024 15:02
Договір № 23_10_24-1 від 23.10.24.pdf укладений
23 жовтня 2024 10:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У разі укладення договорів про закупівлю, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", без використання електронної системи закупівель у випадках, встановлених Особливостями, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію, визначену пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону, в порядку та на умовах, що ними визначені.
Номер договору про закупівлю: 23/10/24-1
Договір:
Номер додаткової угоди: Інформація про ціни на матеріальні ресурси
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML