Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова |
Код ЄДРПОУ: | 02010669 |
Місцезнаходження: | 21018, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вулиця Пирогова, будинок 56 |
Контактна особа: |
Прохоров Олег Дмитрович 380432660044 tender@vnmu.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
23 жовтня 2024 10:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 жовтня 2024 10:20 |
Обгрунтування.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-25-000037 ● ae9dbd05a5d44c0189e64e10dde436a9
- Статус: завершено ● Дата: 16 грудня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 листопада 2024 11:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.11.2024 № 317
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
29 UA-2024-10-23-002617-a 23.10.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-26 17:58:58
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції будівлі навчально клінічного корпусу ВНМУ ім. М.І. Пирогова зі встановлення зовнішнього лікарняного ліфта по просп. Коцюбинського, 6 в
м. Вінниця (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-23-002617-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації (пояснень) та відповідних документів (технічне завдання, локальні кошториси, експертні звіти, розпорядчі документи, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-29 15:57:58
Пояснення на запит та документи
Добрий день!
Робочий проект на «Реконструкція будівлі навчально клінічного корпусу ВНМУ ім. М.І. Пирогова зі встановлення зовнішнього лікарняного ліфта по просп. Коцюбинського, 6 в м. Вінниця» розроблений на підставі завдання на проектування та інших вихідних даних.
Розрахунок очікуваної вартості здійснено на підставі експертного звіту (позитивного) щодо розгляду проектної документації на будівництво. Експертиза проведена ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНЕ БЮРО».
Також у межах відповіді на запит надаємо документи, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 грудня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 грудня 2024 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕРРА ГРУП" #41143875 |
Переможець |
3 850 000,00
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2024 10:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 жовтня 2024 15:03
|
Додаток № 4 до Договору 23_10_24-1 від 23.10.2024 р..pdf | зміни до договору |
24 жовтня 2024 15:02
|
Договір № 23_10_24-1 від 23.10.24.pdf | укладений |
23 жовтня 2024 10:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У разі укладення договорів про закупівлю, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", без використання електронної системи закупівель у випадках, встановлених Особливостями, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію, визначену пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону, в порядку та на умовах, що ними визначені. |
Номер договору про закупівлю: | 23/10/24-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Інформація про ціни на матеріальні ресурси |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |