Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УЖГОРОДСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №12 УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 22110083 |
Місцезнаходження: | 880018, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Заньковецької Марії, будинок 17 А |
Контактна особа: |
Юрій Холод +380669301518 kholodyurii91@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 жовтня 2024 23:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 жовтня 2024 09:00 |
Очікувана вартість: | 1 292 976,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 464,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 жовтня 2024 23:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 жовтня 2024 23:44 |
Додаток 5 Тендерна пропозиція.docx | |
22 жовтня 2024 23:44 |
ТД ВТ з Особливостями харчування.docx | |
22 жовтня 2024 23:44 |
Додаток 3 до ТД Перелік документів та або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі (1).docx | |
22 жовтня 2024 23:44 |
Додаток 1 Проєкт договору.docx | |
22 жовтня 2024 23:44 |
Додаток 4 Технічне завдання.docx | |
22 жовтня 2024 23:44 |
Додаток 2 Перелік документів та інформації учасника з кваліфікацією.docx | |
22 жовтня 2024 23:44 |
Додаток 6 Гарантійний лист.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-12-11-000002 ● 760de1b3c7a34b2597b32bba619e997b
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 грудня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 грудня 2024 09:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.12.2024 № 66-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 11.12.2024 № 66-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-10-22-017088-a 22.10.2024 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-11 09:26:23
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Послуги з організації харчування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-22-017088-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
2. Яким чином Уповноваженою особою УЖГОРОДСЬКОГО ЛІЦЕЮ №12 УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ здійснювався розгляд тендерної пропозиції учасника та прийнято рішення про визначення переможцем ФОП "ПАВЛЕНКО НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА" щодо якого наявні підстави для відмови в участі у відкритих торгах та зобов’язання відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі визначені підпунктом 4 пункту 47 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме: коли суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-13 16:29:56
Відповідь
Відповідь на повідомлення про прийняття рішення щодо даної закупівлі.
Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі : https://uzhschool12.inf.ua/keit20242.pdf
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-12-13 16:27:37
Відповідь
Відповідь на повідомлення про прийняття рішення щодо даної закупівлі.
Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі : https://uzhschool12.inf.ua/keit20242.pdf
Відповіді ще немає
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 жовтня 2024 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ПАВЛЕНКО НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА" |
1 292 976,00
UAH з ПДВ
|
1 292 976,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ПАВЛЕНКО НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА" #2132121329 |
Переможець |
1 292 976,00
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2024 13:11
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 листопада 2024 11:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2024 16:25
|
Дод. уг. харч..PDF | укладений |
13 грудня 2024 16:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 грудня 2024 16:34
|
IMG.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2024 16:33
|
Електронний підпис | укладений |
07 листопада 2024 19:18
|
Договір.PDF | укладений |
07 листопада 2024 19:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до роздуілу Реквізити сторін |
Номер договору про закупівлю: | 6/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |