Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина А0139 |
Код ЄДРПОУ: | 07953714 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Сергій Галевський +380500413608 a0139ua@gmail.com |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 жовтня 2024 18:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 жовтня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 30 жовтня 2024 15:34 |
Початок аукціону: | 30 жовтня 2024 15:34 |
Очікувана вартість: | 1 550 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 жовтня 2024 18:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 жовтня 2024 18:06 |
Додатки 1-5,7 до ТД.docx | |
22 жовтня 2024 18:06 |
Тендерна документація.docx | |
22 жовтня 2024 18:06 |
Додаток 6 до ТД проєкт Договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-22-000004 ● 6e323f8ba7e046818320434872230857
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 листопада 2024 11:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.11.2024 №77-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 19.11.2024 №003100-18/14401-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 22.11.2024 №77-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2024-10-22-015827-a 22.10.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-25 12:07:35
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Пікап» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-22-015827-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-26 18:18:08
пояснення
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника у відповідності до характеристик зазначених у рапорті начальника автомобільної служби озброєння логістики військової частини А0139 (далі - ініціатор закупівлі). Очікувана вартість предмета закупівлі було визначено на підставі інформації з комерційних пропозицій, отриманих від потенційних постачальників, що додаються до рапорту ініціатора закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляємо, що на виконання зобов’язання, викладеного у висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області про результати моніторингу процедури закупівлі предмету «Пікап» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-22-015827-a), щодо усунення порушення, а саме не зазначення в тендерній документації інформації про посаду посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками, були здійсненні заходи направлені на недопущення у подальшому порушень при складанні тендерної документації, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи та направлення уповноваженої особи на проходження економічних онлайн навчань у сфері публічних закупівель.
2024-12-11 17:21:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 грудня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 грудня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (.)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 жовтня 2024 15:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" |
1 521 000,00
UAH з ПДВ
|
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Автосаміт ЛТД" |
1 545 000,00
UAH з ПДВ
|
1 520 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" #32849408 |
Відхилено |
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2024 17:46
|
ТОВ "Автосаміт ЛТД" #14369855 |
Переможець |
1 520 400,00
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2024 17:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2025 12:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 листопада 2024 12:55
|
ДУ 1 120 06112024.pdf | зміни до договору |
06 листопада 2024 12:51
|
Електронний підпис | укладений |
06 листопада 2024 12:48
|
120 06112024.pdf | укладений |
06 листопада 2024 12:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів) |
Номер договору про закупівлю: | 120 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Повнопривідний дизельний пікап Toyota HILUX: 2.4 D-4D, 6 M/T, BUSINESS у комплектації згідно технічної специфікації (або еквівалент) | 1 | штука |
1 482 960,00
UAH з ПДВ
|