Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ житлово-комунального господарства, будівництва та земельних відносин Якушинецької сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43922453 |
Місцезнаходження: | 23222, Україна , Вінницька обл., Вінницький р-н с.Якушинці, вул.Новоселів, будинок 1 |
Контактна особа: |
Бондарук Ольга Володимирівна 380935094721 bondarukolga555@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 жовтня 2024 17:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 листопада 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2024 12:51 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2024 12:51 |
Очікувана вартість: | 6 151 049,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 755,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 2.1. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 3 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 30 000,00 гривень. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна гарантія(банківська / страхова / фінансової установи). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника: має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять)днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 2.2. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант). 2.3. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 2.4. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 2.5. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація**; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією. 2.6. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не можуть містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 2.7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 2.8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». ** У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно частина «Інформація щодо тендерної документації» забезпечення тендерної пропозиції має містити посилання на дату рішення Замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. Реквізити для банківської гарантії: - Отримувач: ГУК у Вінн. обл/ с. Якушинці/24061900; - Код отримувача (ЄДРПОУ): 37979858; - Банк отримувача: Казначейство України(ел. адм. подат.); - Номер рахунку: UA968999980314080556000002842; |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 30000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору, яке набуває чинності не пізніше дати укладання договору. Вид забезпечення виконання договору – банківська гарантія. Банківська гарантія повинна надаватись у розмірі: 5% від суми договору. Банківська гарантія надається Переможцем через електронну систему закупівель, або в електронному вигляді підписану шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», Закон України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Файл з кваліфікованим електронним підписом та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) (створюється програмним комплексом, зазвичай, з розширенням p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником, шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс. або Гарантію складену на паперовому носії, яка підписана уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплена печатками (у разі наявності). Або у вигляді електронного документа, що направляється банку бенефіціара УДКСУ у Вінницькому районі. У випадку, якщо текст гарантії чи її реквізити викладені іншою, крім української, мовою, учасник додатково завантажує роздрукований текст гарантії з реквізитами разом із перекладом на українську мову. До банківської гарантії додаються копії банківських документів: - документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк може здійснювати діяльність тільки на підставі банківської ліцензії. Інформація про Ліцензію про право здійснення банківських операцій повинна міститися в реєстрі: «Інформація про банківські ліцензії та види діяльності банків України» https://bank.gov.ua/ua/supervision/registration/lic-bank, на сайті НБУ https://bank.gov.ua/. Замовник самостійно перевіряє наявність такої інформації. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами та доповненнями), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору у національній валюті країни Замовника - гривні або в іноземній валюті (валюті цінової пропозиції, наданої Учасником-переможцем) на суму 5 % від вартості договору в еквіваленті, за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, що встановлений Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. Банківська гарантія, надана Переможцем через банк – нерезидент, має бути авізована через банк Замовника: УДКСУ у Вінницькому районі - банком-резидентом України, в якому держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або - банком-резидентом України, який має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче "uaAAA" (у разі відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній (Fitch, Moody's, S&P) має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий), або - іноземним банком, який має кредитний рейтинг однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody's, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий), та щодо банку не застосовані санкції держав чи міждержавних організацій, які повністю або частково обмежують та/або забороняють та/або можуть негативно вплинути на виконання банком зобов’язань із забезпечення процедури закупівлі та/або із забезпечення виконання договору, зокрема відповідні санкції Ради національної безпеки і оборони України (згідно з Законом України “Про санкції”), Управління з контролю за іноземними активами Міністерства фінансів Сполучених Штатів Америки (OFAC) та Європейської комісії Європейського Союзу. Банківська гарантія оформляється: - банками-резидентами України: відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами та доповненнями); - іноземними банками відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація № 758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication № 758). Банківська гарантія повинна містити: - повне найменування учасника-переможця тендера (принципала за гарантією); - найменування бенефіціара за гарантією (Замовника); - посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA -____), предмет закупівлі; - суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника; - положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, у разі невиконання принципалом зобов’язань за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; - зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов’язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів. - положення, що усі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; - покладення усіх витрат, пов'язаних з гарантією, на принципала; - положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; - строк дії банківської гарантії (повинен бути не менше ніж строк дії договору про закупівлю та додатково протягом 90 календарних днів після закінчення строку дії договору); - підпорядкування банківської гарантії чинному законодавству України (для банків-резидентів України) та Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758. Текст банківської гарантії не може містити: - посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); - умови про зменшення відповідальності банка-гаранта в будь-якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги, а також зменшення зобов’язань за гарантією на всі суми, виплачені банком-гарантом за гарантією); - умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов’язків за гарантією; - умови відкликання гарантії банком-гарантом. Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається після виконання учасником-переможцем зобов’язань за Договором в повному обсязі; після дострокового розірвання Договору Сторонами (за умови відсутності на дату розірвання Договору порушення виконання Договору з вини учасника-переможця); за рішенням суду, яке набрало законної сили, щодо повернення забезпечення виконання Договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або Договору про закупівлю нікчемним; в інших випадках, передбачених чинним законодавством України, що регулює публічні закупівлі. Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається учаснику-переможцю у разі невиконання Договору. У разі настання гарантійного випадку, перерахування коштів здійснюється за наступними реквізитами замовника: - найменування: Відділ житлово-комунального господарства, будівництва та земельних відносин Якушинецької сільської ради - місцезнаходження: 23222, Україна, с. Якушинці, вул. Новоселів, буд. 1 - код ЄДРПОУ 43922453 - рахунок UA238201720355119017001107427 в УДКСУ у Вінницькому районі У разі надання банківської гарантії в іноземній валюті (євро або долари США) розмір суми забезпечення виконання договору такої гарантії повинен бути еквівалентним за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається така гарантія, встановленим Національним банком України на дату визначення переможця процедури закупівлі. Гарантія може бути надана англійською мовою. Забезпечення виконання договору подається відповідно до статті 547 Цивільного кодексу України. У випадку ненадання переможцем торгів забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати укладення договору про закупівлю, тендерна пропозиція переможця процедури закупівлі відхиляється на підставі умов підпункту 3 пункту 44 Особливостей. Повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 листопада 2024 16:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 листопада 2024 16:50 |
ТД.docx | |
19 листопада 2024 16:49 |
Додаток_ 3_ Вимоги до учасників.docx | |
19 листопада 2024 16:48 |
Перелік змін.docx | |
19 листопада 2024 16:46 |
Додаток_ 3_ Вимоги до учасників.docx | |
19 листопада 2024 16:46 |
ТД.docx | |
01 листопада 2024 16:16 |
Перелік змін.docx | |
01 листопада 2024 16:14 |
Додаток_2_Технічні_вимоги.docx | |
22 жовтня 2024 16:56 |
Додаток_1_Тендерна_пропозиція.docx | |
22 жовтня 2024 16:56 |
Додаток_5_Вимоги_до_переможця.docx | |
22 жовтня 2024 16:56 |
Додаток_4_Проєкт_Договору.docx |
19 листопада 2024 16:51 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
19 листопада 2024 16:50 |
ТД.docx
|
||||||
19 листопада 2024 16:49 |
Додаток_ 3_ Вимоги до учасників.docx
|
||||||
19 листопада 2024 16:48 |
Перелік змін.docx
|
||||||
19 листопада 2024 16:46 |
Додаток_ 3_ Вимоги до учасників.docx
|
||||||
19 листопада 2024 16:46 |
ТД.docx
|
||||||
01 листопада 2024 16:16 |
Перелік змін.docx
|
||||||
01 листопада 2024 16:14 |
Додаток_2_Технічні_вимоги.docx
|
||||||
22 жовтня 2024 16:56 |
Додаток_1_Тендерна_пропозиція.docx
|
||||||
22 жовтня 2024 16:56 |
Додаток_5_Вимоги_до_переможця.docx
|
||||||
22 жовтня 2024 16:56 |
Додаток_4_Проєкт_Договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до Закону України «Про охорону праці», охорона праці - це система правових, соціально-економічних, організаційно-технічних, санітарно-гігієнічних і лікувально-профілактичних заходів та засобів, спрямованих на збереження життя, здоров'я і працездатності людини у процесі трудової діяльності, дія цього Закону поширюється на всіх юридичних та фізичних осіб, які відповідно до законодавства використовують найману працю, та на всіх працюючих. Абз. 2 ст. 5 та ст. 13 Закону України «Про охорону праці» передбачені обов’язки роботодавця: «… роботодавець повинен проінформувати працівника під розписку про умови праці та про наявність на його робочому місці небезпечних і шкідливих виробничих факторів, які ще не усунуто, можливі наслідки їх впливу на здоров'я та про права працівника на пільги і компенсації за роботу в таких умовах відповідно до законодавства і колективного договору» та «…роботодавець зобов'язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці. З цією метою роботодавець забезпечує функціонування системи управління охороною праці, а саме: створює відповідні служби і призначає посадових осіб, які забезпечують вирішення конкретних питань охорони праці, затверджує інструкції про їх обов'язки, права та відповідальність за виконання покладених на них функцій, а також контролює їх додержання; розробляє за участю сторін колективного договору і реалізує комплексні заходи для досягнення встановлених нормативів та підвищення існуючого рівня охорони праці; забезпечує виконання необхідних профілактичних заходів відповідно до обставин, що змінюються; впроваджує прогресивні технології, досягнення науки і техніки, засоби механізації та автоматизації виробництва, вимоги ергономіки, позитивний досвід з охорони праці тощо; забезпечує належне утримання будівель і споруд, виробничого обладнання та устаткування, моніторинг за їх технічним станом; забезпечує усунення причин, що призводять до нещасних випадків, професійних захворювань, та здійснення профілактичних заходів, визначених комісіями за підсумками розслідування цих причин; організовує проведення аудиту охорони праці, лабораторних досліджень умов праці, оцінку технічного стану виробничого обладнання та устаткування, атестацій робочих місць на відповідність нормативно-правовим актам з охорони праці в порядку і строки, що визначаються законодавством, та за їх підсумками вживає заходів до усунення небезпечних і шкідливих для здоров'я виробничих факторів; розробляє і затверджує положення, інструкції, інші акти з охорони праці, що діють у межах підприємства (далі - акти підприємства), та встановлюють правила виконання робіт і поведінки працівників на території підприємства, у виробничих приміщеннях, на будівельних майданчиках, робочих місцях відповідно до нормативно-правових актів з охорони праці, забезпечує безоплатно працівників нормативно-правовими актами та актами підприємства з охорони праці; здійснює контроль за додержанням працівником технологічних процесів, правил поводження з машинами, механізмами, устаткуванням та іншими засобами виробництва, використанням засобів колективного та індивідуального захисту, виконанням робіт відповідно до вимог з охорони праці; організовує пропаганду безпечних методів праці та співробітництво з працівниками у галузі охорони праці; вживає термінових заходів для допомоги потерпілим, залучає за необхідності професійні аварійно-рятувальні формування у разі виникнення на підприємстві аварій та нещасних випадків. Роботодавець несе безпосередню відповідальність за порушення зазначених вимог». З огляду на вищезазначене, вимога щодо надання документів - є законною, дякуємо за ваше звернення!
Шановний Учасник, Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Частиною другою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність наявності у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до ст.1 Закону України «Про професійний розвиток працівників» професійне навчання працівників - процес цілеспрямованого формування у працівників спеціальних знань, розвиток необхідних навичок та вмінь, що дають змогу підвищувати продуктивність праці, максимально якісно виконувати функціональні обов’язки, освоювати нові види професійної діяльності, що включає первинну професійну підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації працівників відповідно до потреб виробництва. Мінсоцполітики у листі від 08.06.2016 р. №352/021/106-16 вказує що основними напрямами діяльності роботодавців у сфері професійного розвитку працівників є забезпечення підвищення кваліфікації працівників. Професійне навчання працівників роботодавця має безперервний характер і проводиться протягом їх трудової діяльності з метою поступового розширення та поглиблення їх знань, умінь і навичок відповідно до вимог виробництва. Проходження навчання з питань: «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07) для керівника робіт/інженера який буде залучений безпосередньо до виконання робіт, забезпечує підвищення кваліфікації відповідно до вимог діючого законодавства та є необхідним, оскільки роботи будуть виконуватись на висоті. Разом з тим, вважаємо за необхідне зазначити, що згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, тому дана вимога не є дискримінаційною, а встановлена з урахуванням норм Закону. Замовник самостійно формує вимоги документації з урахуванням норм чинного законодавства України з метою отримання якісних послуг від добросовісних Учасників. Також, звертаємо Вашу увагу, що жоден нормативний документ не містить виключного переліку документів, які Замовник має право вимагати для закупівлі послуг з Проведення послуг з встановлення МАСЦО. Дана Вимога є обґрунтованою оскільки жоден Учасник не обмежений у можливості виконання даної вимоги. Дякуємо за ваше звернення!
Скарги до процедури
Дата подання: 01 листопада 2024 16:29
Дата подання: 20 листопада 2024 15:28
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-12-30-000037 ● 152a9f5b12d64c26ae17d7bea611683e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 грудня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 грудня 2024 16:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.12.2024 №108-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник
Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 30.12.2024 №108-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2024-10-22-014856-a, 22.10.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-09 14:15:20
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з нового будівництва місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення в населених пунктах Якушинецької територіальної громади Вінницького району Вінницької області І-ша черга (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-10-22-014856-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду.
3. Яким чином учасником ТОВ «ВИТЯЗЬ-КБ», якого обрано переможцем, виконано вимоги підпункту 2.1.2 пункту 2.1. розділу 2. Додатку 3 до тендерної документації щодо підтвердження права власності/оренди (витяг з Реєстру прав на нерухоме майно, витяг з оборотно-сальдової відомості або договір оренди/суборенди або договір на надання послуг, лізингу, користування) на обладнання та матеріально-технічну базу, які наведені в інформаційній довідці згідно з пунктом 2.1.1, оскільки даним учасником у складі своєї тендерної пропозиції, на підтвердження наявності у нього власного обладнання, яке відображене в позиціях 1-11 довідки про наявність обладнання, матеріальної бази та технологій від 28 жовтня 2024 року №2810/2 (файл «2.Довідка МТБ»), надано 05 листопада 2024 року оборотно-сальдову відомість по рахунку 1531за період 01 січня 2020 року по 07 лютого 2024 року (файл «3.Оборотно-сальдова відомість2024.pdf»)?
4. Яким чином переможцем торгів ТОВ «ВИТЯЗЬ-КБ» виконано вимоги пункту 6 розділу 6 тендерної документації та розділу 15 договору підряду від 04 грудня 2024 року №133 щодо надання переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору?
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від 100 до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-13 14:43:57
Відповідь запит 1
На Ваш Запит від 09 січня 2025 року, здійснений при моніторингу закупівлі UA-2024-10-22-014856-a надаємо наступну інформацію та відповідні документи:
1. Проектно-кошторисна документація, технічне завдання, погодження технічного завдання з Головним управлінням ДСНС України у Вінницькій області, погодження технічного завдання з Департаментом з питань оборонної роботи, цивільного захисту та взаємодії з правоохоронними органами, завдання на проектування (документи додаються).
2. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмету закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщене на веб-сайті Якушинецької громади, яке можна переглянути за посиланням: https://yakushynecka-gromada.gov.ua/publichni-zakupivli/obhruntuvannya-tekhnichnykh-ta-yakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-1.
3. На вимогу підпункту 2.1.2. пункту 2.1. розділу 2 Додатку 3 до тендерної документації учасником ТОВ «ВИТЯЗЬ-КБ» були надані такі документи щодо підтвердження права власності/оренди на обладнання та матеріально-технічну базу, які наведені в інформаційній довідці згідно з пунктом 2.1.1.: завірена копія оборотно-сальдової відомості, завірені скан-копії договорів оренди приладів, устаткування й інших технічних засобів, договір купівлі-продажу устаткування, завірену скан-копію договору оренди транспортного засобу, договір суборенди нерухомого майна. Оскільки замовником не був вказаний звітний період, за який має подаватись оборотно-сальдова відомість, замовник вважає, що учасник виконав вимогу підпункту 2.1.2. пункту 2.1. розділу 2 Додатку 3 до тендерної документації в повному обсязі, надавши перелічені вище документи.
4. Вимоги пункту 6 розділу 6 тендерної документації та розділу 15 договору підряду від 04 грудня 2024 року №133 переможець торгів виконав, надавши забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії (файл з гарантією додається).
- у форматі ibs Gmail.zip
- 11. Видаткова вогнегасники.pdf
- Погодження ДСНС.pdf
- 4. Оборотна обробка 2024ВитязьКБ.pdf
- 4227_ВИТЯЗЬ-КБ_Гарантія_03_12_2024.zip
- Погодження Департамент.pdf
- 3. Оборотно-сальдова відомість 2024.pdf
- 2.zip
- Некрасове.pdf
- Ксаверівка.pdf
- Іскриня.pdf
- Технічне завдання.pdf
- 2-га черга.pdf
- Ріжок.pdf
- Лисогора.pdf
- Махнівка.pdf
- 8. Договір на обладнання до 31.12.2025 р..pdf
- Зарванці.pdf
- Лукашівка.pdf
- Дашківці.pdf
- Березина.pdf
- 7. Договір суборенди офіс+склад, ориг.+коп..pdf
- 1 черга.pdf
- Якушинці.pdf
- Ш.Гребля.pdf
- Микулинці.pdf
- 9. Договір користуванння ІВК+AutoCad до 31.12.25 р..pdf
- Лисянка.pdf
- Сл Дашковецька.pdf
- Пултівці.pdf
- Майдан.pdf
- 6. ДоговірБус+Техп. до 25.01.27.pdf
- 5. ДоговірПульт+Власн+Серт.pdf
- 10. Договір АВК Витязь-КБ + Ліцензія.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-09 17:42:07
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з нового будівництва місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення в населених пунктах Якушинецької територіальної громади Вінницького району Вінницької області І-ша черга (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-10-22-014856-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Поясність з яких причин додатковими угодами №2 та №3 внесені зміни до договору підряду в частині зменшення його суми на 790 013,38 грн із відповідним зменшенням обсягів робіт та кількості устаткування, передбаченого вимогами додатку 2 тендерної документації.
2. Що слугувало підставою для внесення змін додатковими угодами №2 та №3 до договору підряду, зокрема щодо заміни матеріальних ресурсів в локальних кошторисах, та чи вносились такі зміни до проектної документації?
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від 100 до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-13 15:29:45
Відповідь запит 2
На Ваш Запит від 09 січня 2025 року, здійснений при моніторингу закупівлі UA-2024-10-22-014856-a, щодо надання обґрунтування укладання Додаткових Угод №2, №3 до Договору підряду №133 від 04 грудня 2024 р. та відповідності здійснених будівельно-монтажних робіт проектної документації повідомляймо наступне.
Відділом житлово-комунального господарства, будівництва та земельних відносин Якушинецької сільської ради (надалі –Замовник) за результатами проведення закупівлі UA-2024-10-22-014856-a укладено з ТОВ «Витязь-КБ» (надалі – Підрядник) Договір підряду №133 від 04 грудня 2024 р. на виконання робіт на об’єкті: «Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення в населених пунктах Якушинецької територіальної громади Вінницького району Вінницької області І-ша черга», код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи (надалі – Договір).
Під час виконання робіт за Договором, Підрядником для забезпечення покращення технічних характеристик та збереження обладнання були скориговані обсяги матеріальних ресурсів та виконаних робіт, що обумовило необхідність в коригуванні договірної ціни та приведення її до вартості фактичного виконання робіт.
Керуючись підпунктом 1 пункту 19 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», пунктами 3.2, 13.2., 13.4. Договору, у зв’язку зі зменшенням фактичних обсягів матеріальних ресурсів та виконаних робіт сторонами по Договору укладено наступні Додаткові Угоди:
1. Додаткова угода №2 від 23.12.2024 р. на зменшення суми Договору на 787 338,08 грн. з ПДВ (сімсот вісімдесят сім тисяч триста тридцять вісім гривень 08 копійок).
2. Додаткова угода №3 від 26.12.2024 р. на зменшення суми Договору на 2 675,30 грн. з ПДВ (дві тисячі шістсот сімдесят п’ять гривень 30 копійок).
Інформація про скориговані обсяги матеріальних ресурсів та виконаних робіт зазначена в оновленому Додатку №1 до Договору підряду №133 від 04 грудня 2024 р. – «Договірна ціна з розрахунками».
За виконанням робіт на об’єкті «Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення в населених пунктах Якушинецької територіальної громади Вінницького району Вінницької області І-ша черга» на підставі Договору №136 від 12 грудня 2024 року здійснювався авторський нагляд.
Виконавцем авторського нагляду погоджено відступи від проектної документації, зроблені Підрядником при виконанні будівельно-монтажних робіт.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-15 16:28:31
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з нового будівництва місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення в населених пунктах Якушинецької територіальної громади Вінницького району Вінницької області І-ша черга (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-10-22-014856-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Чому в повідомленнях про внесення змін до договору підряду від 04 грудня 2024 року №133 додатковими угодами від 23 та 26 грудня 2024 року №2 та №3 зазначена підстава «погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг», тоді як вказаними додатковими угодами внесені зміни щодо зменшення договірної ціни договору із зменшенням фактичних обсягів робіт?
2. З яких підстав зміни до договору підряду від 04 грудня 2024 року №133, що внесені додатковою угодою №2 оприлюднені не в повному обсязі, а саме не містять усіх розрахунків до договірної ціни (локальних кошторисів на будівельні та пусконалагоджувальні роботи по селах Микулинці, Некрасове, Широка Гребля, Дашківці, Лукашівка)?
3. Поясніть причини зменшення обсягів робіт, передбачених вимогами додатку №2 до тендерної документації, зокрема робочим проєктом, яким визначено встановлення в селі Якушинці трьох базових станцій оповіщення та в селі Зарванці - двох базових станцій оповіщення?
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від 100 до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-16 11:34:21
Відповідь на запит 3
На Ваш Запит від 15 січня 2025 року, здійснений при моніторингу закупівлі UA-2024-10-22-014856-a, щодо надання обґрунтування повідомляймо наступне.
Замовником був передбачений фактичний обсяг видатків на проведення І черги будівництва по об’єкту «Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення в населених пунктах Якушинецької територіальної громади Вінницького району Вінницької області І-ша черга», але в ході розробки технічного завдання замовник допустив технічну помилку (передбачено було 13 базових станцій, а фактично в проекті передбачено 11 базових станцій), в результаті чого договірна ціна не відповідала зведеному кошторисному розрахунку вартості І черги будівництва. Тому додатковою угодою №2 та №3 було внесено зміни та приведено у відповідність договірну ціну (Документація додається).
Щодо локальних кошторисів до договірної ціни на будівельні та пусконалагоджувальні роботи по селах Микулинці, Некрасове, Широка Гребля, Дашківці, Лукашівка повідомляємо, що з технічних причин завантажилась половина необхідної документації.
Зазначаємо, що у відповіді на Запит від 09 січня 2025 року був наданий неправильний зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва (правильна версія надається).
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, встановлених Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 20.01.2025 р. повідомляємо наступне: 1. Додаткова угода №2 до Договору №133 від 04.12.2024р. оприлюднена в повному обсязі. 2. Будуть здійснені заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому. 3. Серед винних у порушенні осіб проведено роз’яснювальну роботу та винесене усне попередження. Також подано заявки на проходження навчань з підвищення кваліфікації уповноваженої особи та оформлено передплату на електронне видання «Медіаресурс» професійних закупівель.
2025-01-23 09:52:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 січня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 лютого 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель.)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-7
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 листопада 2024 13:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРЗАЛІЗНИЧАВТОМАТИКА" |
5 985 519,54
UAH з ПДВ
|
5 985 519,54
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВИТЯЗЬ-КБ" |
6 150 838,28
UAH з ПДВ
|
6 150 838,28
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРЗАЛІЗНИЧАВТОМАТИКА" #37401997 |
Відхилено |
5 985 519,54
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2024 11:47
|
ТОВ "ВИТЯЗЬ-КБ" #36215167 |
Переможець |
6 150 838,28
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2024 13:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2025 10:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2024 11:28
|
Дод угода 3.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2024 11:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2024 15:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2024 15:33
|
Дод угода 2.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2024 15:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2024 14:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2024 14:12
|
Додаткова угода МАСЦО.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2024 14:11
|
Електронний підпис | укладений |
05 грудня 2024 16:12
|
Договір 133.pdf | укладений |
05 грудня 2024 16:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 133 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни обсягу та якості робіт) |
Номер договору про закупівлю: | 133 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 133 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення в населених пунктах Якушинецької територіальної громади Вінницького району Вінницької області І-ша черга | 1 | робота |
5 360 824,90
UAH з ПДВ
|