Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Яйце куряче столове, категорія Вища (L)
Очікувана вартість
51 840,00 UAH
UA-2024-10-22-012655-a ● 44014492049940f388805149ce1f55f7
Запит (ціни) пропозицій
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
22 жовтня 2024
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01984228 |
Вебсайт: | https://tml.org.ua |
Місцезнаходження: | 82200 , Україна , Львівська обл., Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62 |
Контактна особа: |
Станович Маряна Андріївна 380324753061 maranastanovic100@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03140000-4: Продукція тваринництва та супутня продукція
Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом оплати Покупцем отриманого товару після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару (далі - рахунок) та підписання Сторонами видаткової накладної протягом 15 календарних днів.
Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі поступлень коштів на реєстраційний рахунок. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюються на протязі 5 банківських днів з дати отримання Покупцем коштів на свій реєстраційний рахунок. Усі платіжні документи за договором оформляються з дотриманням вимог законодавства України.
Поставка здійснюється з дотриманням діючих правил перевезень вантажів, зокрема продуктів харчування дрібнооптовими партіями згідно заявок Замовника за адресою: 82200 Львівська область м. Трускавець вул. Данилишиних, 62 на склад Замовника. Доставка і розвантаження товару здійснюється транспортом, силами та за рахунок Постачальника. Заявка передається Постачальнику в письмовому або телефонному режимі напередодні. Вимоги до упаковки: повинна відповідати вимогам, встановленим до даного виду товару, і захищати його від пошкоджень або псування під час перевезення (доставки). Поставка товару здійснюється протягом 5 календарних днів з дати подання заявки.
Товар, що постачається повинен мати необхідні копії сертифікатів якості виробника, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або іншій подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України.
Зобов’язання Постачальника щодо поставки товару, який замовив Покупець, вважаються виконаними у повному обсязі з моменту передачі цього товару у власність Покупця у місці поставки
Розгорнути
Згорнути
Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі поступлень коштів на реєстраційний рахунок. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюються на протязі 5 банківських днів з дати отримання Покупцем коштів на свій реєстраційний рахунок. Усі платіжні документи за договором оформляються з дотриманням вимог законодавства України.
Поставка здійснюється з дотриманням діючих правил перевезень вантажів, зокрема продуктів харчування дрібнооптовими партіями згідно заявок Замовника за адресою: 82200 Львівська область м. Трускавець вул. Данилишиних, 62 на склад Замовника. Доставка і розвантаження товару здійснюється транспортом, силами та за рахунок Постачальника. Заявка передається Постачальнику в письмовому або телефонному режимі напередодні. Вимоги до упаковки: повинна відповідати вимогам, встановленим до даного виду товару, і захищати його від пошкоджень або псування під час перевезення (доставки). Поставка товару здійснюється протягом 5 календарних днів з дати подання заявки.
Товар, що постачається повинен мати необхідні копії сертифікатів якості виробника, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або іншій подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України.
Зобов’язання Постачальника щодо поставки товару, який замовив Покупець, вважаються виконаними у повному обсязі з моменту передачі цього товару у власність Покупця у місці поставки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8640 штука
Яйце куряче столове, категорія Вища (L)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82200 , Україна, Львівська область, Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 03140000-4 — Продукція тваринництва та супутня продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом оплати Покупцем отриманого товару після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару (далі - рахунок) та підписання Сторонами видаткової накладної протягом 15 календарних днів. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Дата подання заявки | Поставка товару здійснюється протягом 5 календарних днів з дати подання заявки. | Повторювана поставка | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
22 жовтня 2024 15:34 |
проєкт Договору.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Категорія |
Можливі значення:
|
|
Маса одного яйця |
Можливі значення:
|
|
Відповідність ДСТУ 5028 | Так |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 жовтня 2024 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Мельничок Сергій Теодорович |
48 384,00
UAH з ПДВ
|
48 384,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ПП "Продцентр-плюс" |
50 803,20
UAH з ПДВ
|
50 803,20
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "БГМ-АГРО" |
50 976,00
UAH з ПДВ
|
50 976,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП Кубліцька Світлана Іванівна |
51 580,80
UAH з ПДВ
|
51 580,80
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Мельничок Сергій Теодорович #2346011392 |
Рішення скасоване |
48 384,00
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2024 14:56
|
ФОП Мельничок Сергій Теодорович #2346011392 |
Відхилено |
48 384,00
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2024 14:56
|
ПП "Продцентр-плюс" #37677991 |
Рішення скасоване |
50 803,20
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2024 12:02
|
ПП "Продцентр-плюс" #37677991 |
Відхилено |
50 803,20
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2024 12:02
|
ТОВ "БГМ-АГРО" #41763426 |
Рішення скасоване |
50 976,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2024 10:53
|
ТОВ "БГМ-АГРО" #41763426 |
Відхилено |
50 976,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2024 10:53
|
ФОП Кубліцька Світлана Іванівна #2291316389 |
Рішення скасоване |
51 580,80
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2024 14:41
|
ФОП Кубліцька Світлана Іванівна #2291316389 |
Відхилено |
51 580,80
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2024 14:42
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій