Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Круги відрізні та зачисні, 14810000-2 Абразивні вироби
Очікувана вартість
21 200,00 UAH
UA-2024-10-21-014610-a d40e039de5a84ae9b2c4b7ce4e4ba686
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Нестеренко

+380661847482 vtender_t0500@dsst.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500
Код ЄДРПОУ: 33111325
Місцезнаходження: 14017, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Івана Мазепи, 18
Контактна особа: Андрій Нестеренко
+380661847482
vtender_t0500@dsst.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2024 18:20
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2024 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2024 13:00
Початок аукціону: 31 жовтня 2024 14:13
Початок аукціону: 31 жовтня 2024 14:13
Очікувана вартість: 21 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 106,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14810000-2: Абразивні вироби


Закупівля проводиться у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених пунктом 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами й доповненнями)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 штука
Круг відрізний 125 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, Чернігів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2024
ДК 021:2015: 14810000-2 — Абразивні вироби
200 штука
Круг відрізний 230 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, Чернігів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2024
ДК 021:2015: 14810000-2 — Абразивні вироби
30 штука
Круг зачисний 125 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, Чернігів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2024
ДК 021:2015: 14810000-2 — Абразивні вироби
20 штука
Круг пелюстковий 125 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, Чернігів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2024
ДК 021:2015: 14810000-2 — Абразивні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2024 18:21
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2024 18:20
Техніко-економічне обгрунтування.docx
21 жовтня 2024 18:20
Оголошення КРУГИ.doc
21 жовтня 2024 18:20
Додаток №3 форма пропозиції.docx
21 жовтня 2024 18:20
Додаток №1 проєкт договору.docx
21 жовтня 2024 18:20
Додаток №2 технічні вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Еквівалент товару
Дата подання: 24 жовтня 2024 15:47
Дата відповіді: 25 жовтня 2024 13:57
Чи розглядаються пропозиції з еквівалентом товара?
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник! Щодо вашого питання повідомляємо наступне: Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквівалента товару має відповідати якості, технічним характеристикам, основним базовим параметрам, що заявлені в технічній специфікації Замовника, оскільки за основними характеристиками товар цих торгових марок є таким, що оптимально відповідає потребам замовника і пов’язане з особливостями виробничого процесу та функціями, покладеними на замовника. Еквівалент – товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату (Словник української мови: в 11 томах. — Том 2, 1971. — Стор. 455). Дякуємо!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 жовтня 2024 14:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНСЕЛ" 12 783,60
UAH з ПДВ
10 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НОВОАБРАЗИВ" 15 424,20
UAH з ПДВ
10 365,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Абразив груп" 19 343,50
UAH з ПДВ
18 150,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІВЕРПРОМ ГРУП" 18 158,70
UAH з ПДВ
18 158,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2024 15:00
Електронний підпис
29 жовтня 2024 15:00
Електронний підпис
29 жовтня 2024 15:00
цінова пропозиція Т0500.pdf
29 жовтня 2024 15:00
довідка на товар.pdf
29 жовтня 2024 15:00
лист згода догов. Т0500.pdf
29 жовтня 2024 15:00
витяг ПДВ ...................jpg
29 жовтня 2024 15:00
СТАТУТ.pdf.p7s
29 жовтня 2024 15:00
довідка на товар.pdf.p7s
29 жовтня 2024 15:00
санкції Т0500.pdf.p7s
29 жовтня 2024 15:00
екологія Т0500.pdf.p7s
29 жовтня 2024 15:00
сертифікат і т.д. Т0500.pdf
29 жовтня 2024 15:00
сертифікат і т.д. Т0500.pdf.p7s
29 жовтня 2024 15:00
екологія Т0500.pdf
29 жовтня 2024 15:00
витяг ПДВ ...................jpg.p7s
29 жовтня 2024 15:00
санкції Т0500.pdf
29 жовтня 2024 15:00
СТАТУТ.pdf
29 жовтня 2024 15:00
цінова пропозиція Т0500.pdf
29 жовтня 2024 15:00
екологія Т0500.pdf.p7s
29 жовтня 2024 15:00
СТАТУТ.pdf.p7s
29 жовтня 2024 15:00
санкції Т0500.pdf.p7s
29 жовтня 2024 15:00
витяг ПДВ ...................jpg
29 жовтня 2024 15:00
санкції Т0500.pdf
29 жовтня 2024 15:00
довідка на товар.pdf.p7s
29 жовтня 2024 15:00
витяг ПДВ ...................jpg.p7s
29 жовтня 2024 15:00
СТАТУТ.pdf
29 жовтня 2024 15:00
лист згода догов. Т0500.pdf
29 жовтня 2024 15:00
сертифікат і т.д. Т0500.pdf
29 жовтня 2024 15:00
екологія Т0500.pdf
29 жовтня 2024 15:00
довідка на товар.pdf
29 жовтня 2024 15:00
сертифікат і т.д. Т0500.pdf.p7s

Публічні документи

08 листопада 2024 14:32
Електронний підпис
08 листопада 2024 14:09
Витяг Новоабразив на 07.04.24.pdf
08 листопада 2024 14:08
Цінова пропозиція.pdf
08 листопада 2024 14:08
()___~1.PDF
08 листопада 2024 14:08
()()_~1.PDF
08 листопада 2024 14:08
()_46_~1.PDF
08 листопада 2024 14:08
()____~1.PDF
08 листопада 2024 14:08
()____~2.PDF
08 листопада 2024 14:08
()_()_~1.PDF
08 листопада 2024 14:08
Порівняльна таблиця товару.pdf
08 листопада 2024 14:08
Лист-гарантія санкції.pdf
08 листопада 2024 14:08
Захист Довкілля.pdf
08 листопада 2024 14:08
Додаток 2.pdf
08 листопада 2024 14:08
___-_(~1.PDF
08 листопада 2024 14:08
Довідка банкрутство.pdf
08 листопада 2024 14:08
____~1.PDF
08 листопада 2024 14:08
_____~1.PDF
30 жовтня 2024 12:59
Електронний підпис
30 жовтня 2024 12:59
Електронний підпис
30 жовтня 2024 12:57
Витяг-875189-БОВКУН-2023-04-21.pdf
30 жовтня 2024 12:57
Витяг-875189-БОВКУН-2023-04-21.pdf
30 жовтня 2024 12:57
Довідка.pdf
30 жовтня 2024 12:57
Довідка корупція.pdf
30 жовтня 2024 12:57
Довідка мат тех. база.pdf
30 жовтня 2024 12:57
Сертификат.pdf
30 жовтня 2024 12:57
Окуповані території.pdf
30 жовтня 2024 12:57
Certificate Novoabrasive 2023 ua.pdf
30 жовтня 2024 12:57
Довідка довкілля.pdf
30 жовтня 2024 12:57
Довідка працівники.pdf
30 жовтня 2024 12:57
Гар. лист Мораторій 187.pdf
30 жовтня 2024 12:57
Висновок.pdf

Публічні документи

11 листопада 2024 18:39
Електронний підпис
11 листопада 2024 18:38
Додаток 2.pdf
30 жовтня 2024 09:58
Електронний підпис
30 жовтня 2024 09:58
Електронний підпис
30 жовтня 2024 09:58
Довідка право підпису.pdf
30 жовтня 2024 09:58
Довідка про товар 2.pdf
30 жовтня 2024 09:58
Довідка санкції.pdf
30 жовтня 2024 09:58
Лист ліцензія.pdf
30 жовтня 2024 09:58
Фото поз 4.pdf.p7s
30 жовтня 2024 09:58
Ришення 1.pdf
30 жовтня 2024 09:58
Виписка.pdf
30 жовтня 2024 09:58
Фото 1 поз.pdf.p7s
30 жовтня 2024 09:58
Довідка про товар 4.pdf
30 жовтня 2024 09:58
Фото поз.2.pdf
30 жовтня 2024 09:58
Сертификат круги.pdf
30 жовтня 2024 09:58
Фото поз.2.pdf.p7s
30 жовтня 2024 09:58
Фото 3 поз.pdf.p7s
30 жовтня 2024 09:58
PASPORT Klingspor.pdf
30 жовтня 2024 09:58
Цінова пропозиція.pdf
30 жовтня 2024 09:58
Сертифікат поз 4.pdf
30 жовтня 2024 09:58
Фото 3 поз.pdf
30 жовтня 2024 09:58
витяг на 08.10.24 АГ.pdf
30 жовтня 2024 09:58
Довідка про товар 3.pdf
30 жовтня 2024 09:58
Порівняльна таблиця.pdf
30 жовтня 2024 09:58
статут (нова редакція).pdf
30 жовтня 2024 09:58
Гарантійний лист.pdf
30 жовтня 2024 09:58
Стиролтекс 2024.pdf
30 жовтня 2024 09:58
Довідка про товар 1.pdf
30 жовтня 2024 09:58
фін зв ІІІ кв 2024 АГ.pdf
30 жовтня 2024 09:58
Фото 1 поз.pdf
30 жовтня 2024 09:58
код доступу до статуту.pdf
30 жовтня 2024 09:58
Фото поз 4.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2024 08:32
Електронний підпис
30 жовтня 2024 08:32
Електронний підпис
30 жовтня 2024 08:32
8 Цінова пропозиція.pdf.p7s
30 жовтня 2024 08:32
8 Цінова пропозиція.pdf
30 жовтня 2024 08:32
5_ Наказ.pdf.p7s
30 жовтня 2024 08:32
7_Лист-гарантія.pdf
30 жовтня 2024 08:32
7_Лист-гарантія.pdf.p7s
30 жовтня 2024 08:32
5_ Наказ.pdf
30 жовтня 2024 08:32
Сівертул Сертифікат.pdf
30 жовтня 2024 08:32
IMG_9173.JPG
30 жовтня 2024 08:32
IMG_9174.JPG.p7s
30 жовтня 2024 08:32
IMG_9171.JPG.p7s
30 жовтня 2024 08:32
Сівертул Сертифікат.pdf.p7s
30 жовтня 2024 08:32
2_1 Довідка щодо товару.pdf
30 жовтня 2024 08:32
4_Витяг ПДВ.jpg.p7s
30 жовтня 2024 08:32
4_Витяг ПДВ.jpg
30 жовтня 2024 08:32
1_Реквізити.pdf
30 жовтня 2024 08:32
IMG_9173.JPG.p7s
30 жовтня 2024 08:32
1_Реквізити.pdf.p7s
30 жовтня 2024 08:32
IMG_9174.JPG
30 жовтня 2024 08:32
9_Довідка.pdf.p7s
30 жовтня 2024 08:32
IMG_9171.JPG
30 жовтня 2024 08:32
Сертифікат дилера ЗАК.pdf
30 жовтня 2024 08:32
9_Довідка.pdf
30 жовтня 2024 08:32
IMG_9172.JPG.p7s
30 жовтня 2024 08:32
IMG_9172.JPG

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНСЕЛ"

ТОВ "НОВОАБРАЗИВ"

ТОВ "Абразив груп"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІВЕРПРОМ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНСЕЛ"
#41557047
Відхилено 10 360,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2024 17:32
ТОВ "НОВОАБРАЗИВ"
#43597977
Відхилено 10 365,60
UAH з ПДВ
09 листопада 2024 14:39
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 листопада 2024 19:19
ТОВ "Абразив груп"
#33703603
Переможець 18 150,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2024 18:00
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 листопада 2024 14:14

Документи

04 листопада 2024 17:32
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до умов Оголошення, а саме щодо вимог до кваліфікації учасників та способу їх підтвердження, учасником надається в електронному (сканкопії оригіналів документів та/або копії завірені належним чином) вигляді в складі своєї пропозиції наступна інформація: У складі пропозиції Учасником не надано :, 1. - Довідку-згоду про те, що учасник погоджується та приймає до виконання (у випадку визначення його переможцем спрощеної закупівлі) проєкт договору про закупівлю Додаток № 1 до оголошення; - .- Наданий додаток 2 Учасником не відповідає змісту який вимагається замовником. 2. - Довідку-згоду про те, що учасник погоджується та приймає до виконання (у випадку визначення його переможцем спрощеної закупівлі) проєкт договору про закупівлю Додаток № 1 до оголошення; 3. Сканкопія оригіналу Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або свідоцтва про право сплати єдиного податку (фіксованого податку) або витягу з реєстру платників податку на додану вартість або єдиного податку (за наявності). У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та не є платником єдиного податку, тоді він повинен подати довідку у довільній формі з посиланням на конкретні статті законодавства України про те, що відповідно до законодавства України не передбачено наявність у нього зазначених документів.; 4. Сканкопію ліцензії або документа дозвільного характеру* (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Якщо строк (термін) дії ліцензій, дозволів тощо, наданих Учасником у складі пропозиції, спливає до моменту поставки товару, Учасник у складі пропозиції має надати документальне підтвердження-зобов’язання (лист, довідка або інший підтверджуючий документ за підписом уповноваженої особи Учасника) щодо їх отримання до моменту укладання договору (продовження терміну дії на весь період поставки товару, що є предметом закупівлі). *У разі, якщо отримання ліцензії, дозволів (або інших документів, які посвідчують їх видачу) не передбачено законодавством, Учасник надає лист-пояснення з посиланням на нормативні акти або копію/ії роз’яснення/нь державних органів; 5. - Сканована довідка у довільній формі, яка повинна містити інформацію* про те, що: - відомості про юридичну особу, яка є учасником закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; - службову (посадову) особу учасника закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; - суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів; - фізична особа, яка є учасником закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - службова (посадова) особа учасника закупівлі, яка підписала пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - учасник закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура; - у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна або відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” **(крім нерезидентів); - юридична особа, яка є учасником закупівлі (крім нерезидентів), має або не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом); - учасник закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”; - службова (посадова) особа учасника закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; - учасник закупівлі не має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. - учасник закупівлі виконав або не виконав всі зобов’язання за раніше укладеним договором (договорами) з Замовником /не співпрацював з Замовником. У разі не виконання зобов’язань за договором (договорами), надати інформацію стосовно сплати або щодо зобов’язання сплатити відповідні зобов’язання та відшкодувати завдані збитки. 6. - гарантійний лист, в якому учасник гарантує, що зможе належним чином поставити якісний товар, який відповідає вимогам замовника у необхідній кількості, зі строками придатності, у визначений строк та щодо підтвердження можливості поставки товару без отримання авансового платежу; 7. довідка у довільній формі на кожен вид Товару, який пропонується Учасником, що повинна містити наступну інформацію: назва товару, країна-виробник, інформацію про виробника товару (його адреса), рік виготовлення товару, гарантійний термін зберігання та експлуатації, нормативно-технічний документ за яким виготовлений запропонований товар 8. якщо учасник не є виробником товару, йому необхідно у складі пропозиції надати документи, які підтверджують співпрацю із виробником: а) договір з виробником; або б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера, тощо; або в) лист виробника про представництво його інтересів учасником, в якому виробник або офіційний представник гарантує поставити товар учаснику належної якості у необхідній кількості та в установлені строки. Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання товару. Якщо в документі зазначено термін дії до кінця року з автоматичною пролонгацією, надати документальне підтвердження пролонгації цього документу від виробника; 9. гарантійний лист, в якому учасник гарантує, що зможе належним чином поставити якісний товар, який відповідає вимогам замовника у необхідній кількості, зі строками придатності, у визначений строк та щодо підтвердження можливості поставки товару без отримання авансового платежу; - гарантійний лист, що запропонований товар є новим, належить учаснику на праві власності та не перебуває під забороною відчуження, арештом, не є предметом застави та іншим засобом забезпечення виконання зобов’язань перед будь-якими фізичними та/або юридичними особами, державними органами і державою, а також не є предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним законодавством України. Таким чином, було виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, привести у відповідність вищевказані документи:

Документи

09 листопада 2024 14:39
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до умов Оголошення, а саме щодо вимог до кваліфікації учасників та способу їх підтвердження, учасником надається в електронному (сканкопії оригіналів документів та/або копії завірені належним чином) вигляді в складі своєї пропозиції наступна інформація: У складі пропозиції Учасником не надано :, 1. - Довідку-згоду про те, що учасник погоджується та приймає до виконання (у випадку визначення його переможцем спрощеної закупівлі) проєкт договору про закупівлю Додаток № 1 до оголошення; - Учасником було надано файл ( pdf Лист згода з умовами договору.pdf) в якому зазначено згода з додатком 3- виправити невідповідність. 2. На підтвердження відповідності технічним і якісним вимогам до закупівлі: заповнений та підписаний згідно з вимогами Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та інші документи, які вимагаються в Додатку № 2 до оголошення. – Не було надано Таким чином, було виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, привести у відповідність вищевказані документи:

Документи

12 листопада 2024 18:00
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2024 18:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Абразив груп"
#33703603
18 150,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 листопада 2024 18:00
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2025 13:31
Електронний підпис укладений
21 листопада 2024 11:56
дог381.pdf укладений
21 листопада 2024 11:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 листопада 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 18 150,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 025,00 UAH)