Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт другої черги території кладовища «Садгора» на вулиці Яна Налєпки в м. Чернівцях (відновлення елементів благоустрою) (коригування) за ДК 021-2015: 45453000-7: «Капітальний ремонт і реставрація»
Очікувана вартість
8 800 172,60 UAH
UA-2024-10-21-014394-a ● c5b59f07a4b1437eaff59bcf62e6a4b7
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44173515 |
Місцезнаходження: | 58005, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул.Чехова Антона, будинок 23 |
Контактна особа: |
Наталя Майстренко +380506389777 mfqcnhtyrj.gu@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 жовтня 2024 17:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 листопада 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 8 800 172,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 132 002,59 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель забезпечення виконання договору у розмірі 1,5 (півтора) відсотки від вартості договору у вигляді електронної банківської гарантії, яка повинна бути безвідкличною та безумовною, складеною із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» і діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а також відповідно до п. 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами й доповненнями), Програми розвитку інфраструктури та забезпечення функціонування кладовищ на території Чернівецької міської територіальної громади на 2022-2024 роки, затвердженої рішенням міської ради VIІІ скликання від 17.12.2021 р. № 653 (зі змінами), за джерелом фінансування Чернівецької міської територіальної громади на 2024 рік, відповідно до рішення Чернівецької міської ради VІІІ скликання від 14.12.2023 року №1558 «Про бюджет Чернівецької міської територіальної громади на 2024 рік» (зі змінами).
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт другої черги території кладовища «Садгора» на вулиці Яна Налєпки в м. Чернівцях (відновлення елементів благоустрою) (коригування) за ДК 021-2015: 45453000-7: «Капітальний ремонт і реставрація»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Яна Налєпки
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2025
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник оплачує якісно виконані Роботи за даним Договором по мірі їх виконання, протягом 30 банківських днів з дати підписання Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт, без зауважень, та належного оформлення Підрядником всіх необхідних документів. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Дата подання: 28 жовтня 2024 13:05
Дата відповіді: 29 жовтня 2024 12:20
Згідно пп.1 п.1 р.4 Додатку № 4 до ТД встановлено вимогу щодо підтвердження наявності у учасників процедури закупівлі кранів баштових у кількості не менше 4 штук.
Залучення зазначеної техніки, у якій фактично немає потреби, що підтверджується технічним завданням згідно Додатку № 2 до ТД, при підготовці кошторисного розрахунку призводить до завищенні ціни на виконувані роботи.
Замовник в першу чергу зобов'язаний дотримуватись принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності при проведенні закупівлі, а не створювати умови для вимушеного завищення цін учасниками.
Просимо аргументовано роз'яснити ціль залучення до виконання робіт за предметом закупівлі не менше 4 кранів баштових з додатковим зазначенням переліку робіт. У разі ж відсутності цільового призначення щодо залучення до виконання робіт за предметом закупівлі не менше 4 кранів баштових внести зміни до тендерної документації шляхом видалення вимоги щодо підтвердження наявності у учасників процедури закупівлі кранів баштових у кількості не менше 4 штук.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник. Дякуємо за ваше звернення та повідомляємо наступне.
Так дійсно, пп.1 п.1 р.4 Додатку № 4 до ТД встановлено вимогу щодо підтвердження наявності у учасників процедури закупівлі кранів баштових у кількості не менше 4 штук.
Тендерна документація замовника повинна відповідати розробленій та затвердженій проектно-кошторисній документації.
Залучення зазначеної техніки передбачено саме проектно-кошторисною документацією та відповідно Відомістю ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва з інформацією про ціни на матеріальні ресурси (Додатком №6 до ТД).
Тому, замовник жодним чином не створює умови для вимушеного завищення цін учасниками та дотримується принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності при проведенні закупівлі.
Так дійсно, пп.1 п.1 р.4 Додатку № 4 до ТД встановлено вимогу щодо підтвердження наявності у учасників процедури закупівлі кранів баштових у кількості не менше 4 штук.
Тендерна документація замовника повинна відповідати розробленій та затвердженій проектно-кошторисній документації.
Залучення зазначеної техніки передбачено саме проектно-кошторисною документацією та відповідно Відомістю ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва з інформацією про ціни на матеріальні ресурси (Додатком №6 до ТД).
Тому, замовник жодним чином не створює умови для вимушеного завищення цін учасниками та дотримується принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності при проведенні закупівлі.
Акт обстеження місця виконання Робіт
Дата подання: 28 жовтня 2024 13:38
Дата відповіді: 29 жовтня 2024 12:21
Згідно п.32 р.6 Додатку № 4 до ТД передбачено, що Учасник ПОВИНЕН до кінцевого строку подання пропозицій оглянути об’єкт Замовника де будуть виконуватися Роботи та ознайомитися з розробленою та затвердженою кошторисною документацією.
За результатами огляду оформляється Акт обстеження місця виконання Робіт, НЕОБХІДНИЙ для подальшої об’єктивної оцінки ситуації та МОЖЛИВОСТЕЙ!!! Учасника.
Учасник ПОВИНЕН у складі тендерної пропозиції надати підписаний Замовником та Учасником Акт обстеження місця виконання Робіт, який ПОВИНЕН бути датований не раніше дати оголошення про проведення процедури закупівлі та підписаний у період звернення за роз’ясненнями. Відсутність Акту обстеження місця виконання Робіт, підписаного Замовником та учасником буде вважатись невідповідністю умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовника.
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (в подальшому Закон) закупівлі здійснюються за принципами:
1) добросовісної конкуренції серед учасників;
2) максимальної економії, ефективності та пропорційності;
3) відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінації учасників та рівного ставлення до них;
5) об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною 4 статті 5 Закону передбачено, що замовники НЕ МАЮТЬ ПРАВА встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Замовники ПОВИННІ добросовісно користуватися своїми правами, визначеними Законом. При цьому, ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ зловживання правами (ч.5 ст.5 Закону).
Відповідно до частини 6 статті 11 Закону уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель в інтересах замовника.
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, однак лише у тому випадку, якщо вимоги щодо наявності такої інформації прямо передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до частини 2 статті 25 Господарського кодексу України органам державної влади і органам місцевого самоврядування, що регулюють відносини у сфері господарювання, забороняється приймати акти або вчиняти дії, що визначають привілейоване становище суб'єктів господарювання тієї чи іншої форми власності, або ставлять у нерівне становище окремі категорії суб'єктів господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції. У разі порушення цієї вимоги органи державної влади, до повноважень яких належить контроль та нагляд за додержанням антимонопольно-конкурентного законодавства, а також суб'єкти господарювання можуть оспорювати такі акти в установленому законом порядку.
Відповідно до частини 2 статті 31 Господарського кодексу України дискримінація суб'єктів господарювання не допускається.
Зазначена вище вимога тендерної документації щодо відвідування потенційними учасниками процедури закупівлі об’єкту Замовника з метою огляду об’єкту, де будуть виконуватися Роботи та ознайомитися з розробленою та затвердженою кошторисною документацією, та надання в складі тендерної пропозиції Акту обстеження місця виконання Робіт, ДИСКРИМІНУЄ учасників процедури закупівлі, порушує їх права на конфіденційність інформації до моменту розкриття тендерних пропозицій в порядку, передбаченому Законом з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в подальшому Особливості), обмежує їх право на участь у даній процедурі закупівлі.
Відповідна вимога несе у собі КОРУПЦІЙНІ РИЗИКИ, адже для участі у закупівлі потенційним учасникам необхідно зустрітись з представником Замовника, відвідати його об’єкт. Встановлені вище вимоги тендерної документації є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Крім цього, встановлення Замовником зазначеної вище дискримінаційної вимоги є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону з урахуванням Особливостей, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може маніпулювати ситуацією та не надати можливості відвідати об’єкт Замовника, що в подальшому може стати з не залежних від суб'єкта господарювання підстав причиною відхилення його тендерної пропозиції.
Слід також зазначити, що Замовник при оголошенні закупівлі, виходячи зі ст. 23 Закону, зобов'язаний розробити технічне завдання та вкласти в нього максимум інформації, яка сприятиме потенційним учасникам правильно зрозуміти об'єми, обсяги та вимоги до виконуваних робіт, що запитуються предметом закупівлі. Зокрема, технічна специфікація ПОВИННА містити опис УСІХ необхідних характеристик робіт, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
На підставі викладеного можна зробити висновок, що Замовником при підготовці тендерної документації не враховано норми чинного законодавства України, умови якої містять дискримінаційний підхід, що обмежує конкуренцію серед учасників.
Наразі існує усталена практика з розгляду скарг такого або подібного характеру Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які 100% розглядаються на користь скаржників, тобто на користь потенційних учасників процедури закупівлі (наприклад, Рішення № 13433-р/пк-пз від 07.08.2024 р., Рішення № 20243-р/пк-пз від 30.10.2020 р., Рішення № 19212-р/пк-пз від 13.10.2020 р., Рішення № 4448-р/пк-пз від 05.05.2022 р., Рішення № 5702 від 06.09.2022 р. та ще багато інших...).
Отже, просимо не порушувати вимоги чинного законодавства в сфері публічних закупівель та видалити дискримінаційну вимогу, передбачену п.32 р.6 Додатку № 4 до ТД у повному обсязі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник. Дякуємо за ваше звернення та повідомляємо наступне.
Дана вимога встановлена Замовником не задля дискримінації.
Виїзд та огляд місця виконання робіт надає Учаснику можливість усвідомити обсяг робіт та максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також, даний підхід, забезпечує максимальну ефективність і економію, бо усуває можливість для недоречних затрат Учасника на переробку підготовлених документів для розгляду. Водночас, цей підхід відповідає принципам прозорості та відкритості в публічних закупівлях, оскільки, крім названого вище, також дозволяє уникнути корупційних проявів.
Потенційні Учасники, без ознайомлення з особливостями проведення робіт та без ознайомлення з технічною частиною документації та виїзду на потенційний об’єкт, на якому планується виконання робіт за предметом закупівлі, не зможуть визначити кількісні, якісні, технічні та інші характеристики зазначені в Технічному завданні.
Вимога про огляд/ознайомлення місця виконання робіт, не може бути дискримінаційною, що обмежує Учасників, оскільки будь-який суб’єкт підприємницької діяльності має право ознайомитись на загальних/рівноправних підставах з об’єктом тендерної процедури до складання цінової пропозиції та документації.
Запрошуємо Вас ознайомитись з об’єктом процедури закупівлі і після чого, у разі задоволення оглянутих обставин і особливостей, взяти участь у процедурі відкритих торгів з особливостями.
Отже, вважаємо, що вимога Замовника, про виїзд фахівця для огляду об’єкту тендерної процедури, є обґрунтованою та відповідає законодавству України щодо публічних закупівель.
Дана вимога встановлена Замовником не задля дискримінації.
Виїзд та огляд місця виконання робіт надає Учаснику можливість усвідомити обсяг робіт та максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також, даний підхід, забезпечує максимальну ефективність і економію, бо усуває можливість для недоречних затрат Учасника на переробку підготовлених документів для розгляду. Водночас, цей підхід відповідає принципам прозорості та відкритості в публічних закупівлях, оскільки, крім названого вище, також дозволяє уникнути корупційних проявів.
Потенційні Учасники, без ознайомлення з особливостями проведення робіт та без ознайомлення з технічною частиною документації та виїзду на потенційний об’єкт, на якому планується виконання робіт за предметом закупівлі, не зможуть визначити кількісні, якісні, технічні та інші характеристики зазначені в Технічному завданні.
Вимога про огляд/ознайомлення місця виконання робіт, не може бути дискримінаційною, що обмежує Учасників, оскільки будь-який суб’єкт підприємницької діяльності має право ознайомитись на загальних/рівноправних підставах з об’єктом тендерної процедури до складання цінової пропозиції та документації.
Запрошуємо Вас ознайомитись з об’єктом процедури закупівлі і після чого, у разі задоволення оглянутих обставин і особливостей, взяти участь у процедурі відкритих торгів з особливостями.
Отже, вважаємо, що вимога Замовника, про виїзд фахівця для огляду об’єкту тендерної процедури, є обґрунтованою та відповідає законодавству України щодо публічних закупівель.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 листопада 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЧЕРНІВЦІЖИТЛОБУД" |
8 745 777,60
UAH з ПДВ
|
8 745 777,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЧЕРНІВЦІЖИТЛОБУД" #31289632 |
Переможець |
8 745 777,60
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2024 14:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 листопада 2024 12:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2024 14:42
|
113 ду.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2024 14:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2024 11:13
|
ду до 113.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2024 11:13
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2024 16:59
|
дог.№113 від 03.12.2024 кап.рем.2 черги кладов.Садгора 8 745 777,60грн..pdf | укладений |
03 грудня 2024 16:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збыльшення ліміту асигнувань на 2024 рік |
Номер договору про закупівлю: | 113 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення ліміту асигнувань на 2024 рік |
Номер договору про закупівлю: | 113 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт другої черги території кладовища «Садгора» на вулиці Яна Налєпки в м. Чернівцях (відновлення елементів благоустрою) (коригування) за ДК 021-2015: 45453000-7: «Капітальний ремонт і реставрація» | 1 | робота |
8 745 777,60
UAH з ПДВ
|