Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Труби, фітинги, муфти, вентиля та супутні вироби
Очікувана вартість
42 535,00 UAH
UA-2024-10-21-013699-a ● 4ea68d5a63fd42bc8fa42a2fab98e1d6
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Управляюча компанія "Жилкомсервіс" Вільногірської міської ради Дніпропетровської області |
Код ЄДРПОУ: | 40494091 |
Місцезнаходження: | 51700, Україна , Дніпропетровська обл., Вільногірськ, вул. Молодіжна, 53 |
Контактна особа: |
Суслова Алла Володимирівна +380565335135 gilkomsvc@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 жовтня 2024 16:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 жовтня 2024 07:00 |
Очікувана вартість: | 42 535,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 212,68 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
396 штука
Труби, фітинги, муфти, вентиля та супутні вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51700, Україна, Дніпропетровська область, місто Вільногірськ, вулиця Молодіжна 34В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений Товар здійснюється протягом 180 (сто вісімдесят) робочих днів з моменту отримання Товару Покупцем. | Пiсляоплата | 180 | Робочі | 100 |
Підписання договору | Повторювана поставка | 180 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 жовтня 2024 17:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 жовтня 2024 17:12 |
Тендерна документація.docx | |
21 жовтня 2024 16:57 |
Тендерна документація.docx | |
21 жовтня 2024 16:57 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Терміни поставки
Дата подання: 24 жовтня 2024 16:24
Дата відповіді: 26 жовтня 2024 12:34
Добрий день. Уважно вивчивши Вашу тендерну документацію встановлено, що вимоги про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідна технічна специфікація встановлювалася вами як Замовником в Додатку №3 до Тендерної документації. Згідно до даного Додатку №3 передбачалося, що загальний об'єм закупівлі товару становить 495 одиниць та ввисунута вимога, а саме: "Строк поставки товару: поставка товару здійснюється за рахунок Постачальника, партіями відповідно до заявок Покупця в письмовому або електронному вигляді в термін трьох години з моменту надходження заявки від Покупця" . Відповідно до ст. 31 ГК України дискримінацією суб'єктів господарювання органами влади у цьому Кодексі визнається: заборона створення нових підприємств чи інших організаційних форм господарювання в будь-якій сфері господарської діяльності, а також встановлення обмежень на здійснення окремих видів господарської діяльності або виробництво певних видів товарів з метою обмеження конкуренції; примушування суб'єктів господарювання до пріоритетного укладання договорів, першочергової реалізації товарів певним споживачам або до вступу в господарські організації та інші об'єднання; прийняття рішень про централізований розподіл товарів, який призводить до монопольного становища на ринку; встановлення заборони на реалізацію товарів з одного регіону України в інший; надання окремим підприємцям податкових та інших пільг, які ставлять їх у привілейоване становище щодо інших суб'єктів господарювання, що призводить до монополізації ринку певного товару; обмеження прав суб'єктів господарювання щодо придбання та реалізації товарів; встановлення заборон чи обмежень стосовно окремих суб'єктів господарювання або груп підприємців. Дискримінація суб'єктів господарювання не допускається. Законом можуть бути встановлені винятки з положень цієї статті з метою забезпечення національної безпеки, оборони, загальносуспільних інтересів. Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з ч. 4 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Аналізуючи умови наведені вами в Додатку 3 до тендерної документації в частині обов’язку постачальника поставляти товар партіями, відповідно заявок Замовника, які можуть бути надані в письмовій формі або в усній формі протягом протягом 3 – х годин з моменту подання заявки, є такими що суперечать вказаним вище нормам чинного законодавства, які врегламентовують основні принципи проведення закупівельної процедури. Фактично передбачення зазначеної вимоги обмежує коло учасників лише тими, які мають склад/завод/базу в тому ж населеному пункті, де фізично знаходитесь ви – Замовник, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Враховуючи викладене, ваші дії в частині встановлення вище умови в тендерній документації, порушує вимоги ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, а також порушують принципи здійснення закупівель, визначені ст. 5 Закону, а саме – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Виходячи з вищевикладеного, просимо вас усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині та збільшити строк поставки до 5-и календарних днів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: КП "Управляюча компанія "Жилкомсервіс" Вільногірської міської ради Дніпропетровської області є об’єктом критичної інфраструктури (надає соціально значимі послуги населенню, згідно зі Статутною діяльністю: теплопостачання - бюджетні установи; забезпечення альтернативним водопостачанням; проводить термінові аварійно- ремонтні роботи щодо житлового фонду та бюджетних установ).
В звʼязку із аварійними ситуаціями в житловому фонді є необхідність придбання товарів у
найкоротший термін. Через об’єктивні обставини в яких існує держава Україна, ми не маємо можливості зволікати у ремонтно-відновлювальних роботах. Тобто, підприємство буде співпрацювати з будь-яким Постачальником, який приймає зазначені вимоги по постачанню товарів, а саме: термін три години з моменту отримання заявки - це той час який дає можливість відновити аварійне пошкодження.
Додатково звертаємо увагу, що у звʼязку із тим що підприємство має скрутне фінансове становище, придбання товарів планується закуповувати за аварійними заявками мешканців будинків, потребами по теплопостачанню бюджетних установ міста та ремонтно-налагоджувальними роботами щодо бюветного водопостачання та здійснювати оплату за поставлений Товар протягом 180 (сто вісімдесят) робочих днів з моменту отримання Товару Покупцем.
В звʼязку із аварійними ситуаціями в житловому фонді є необхідність придбання товарів у
найкоротший термін. Через об’єктивні обставини в яких існує держава Україна, ми не маємо можливості зволікати у ремонтно-відновлювальних роботах. Тобто, підприємство буде співпрацювати з будь-яким Постачальником, який приймає зазначені вимоги по постачанню товарів, а саме: термін три години з моменту отримання заявки - це той час який дає можливість відновити аварійне пошкодження.
Додатково звертаємо увагу, що у звʼязку із тим що підприємство має скрутне фінансове становище, придбання товарів планується закуповувати за аварійними заявками мешканців будинків, потребами по теплопостачанню бюджетних установ міста та ремонтно-налагоджувальними роботами щодо бюветного водопостачання та здійснювати оплату за поставлений Товар протягом 180 (сто вісімдесят) робочих днів з моменту отримання Товару Покупцем.
Строк оплати
Дата подання: 24 жовтня 2024 16:57
Дата відповіді: 25 жовтня 2024 09:29
Добрий день. Уточніть строк оплати, оскільки на майданчику та додатку 4 один строк оплати прописаний, а в додатку 1 зовсім інший.
Відповідь: Добрий день. Оплата за поставлений Товар здійснюється протягом 180 (стовісімдесят) робочих днів з моменту отримання Товару Покупцем (Додаток 4)
Товар
Дата подання: 25 жовтня 2024 09:15
Дата відповіді: 25 жовтня 2024 09:36
Добрий день. Із позиції 7 по позицію 15 включно - це теж металопласт?
Відповідь: Добрий день. Із позиції 7 по позицію 15 включно - матеріал поліетилен.
Товар
Дата подання: 25 жовтня 2024 09:16
Дата відповіді: 25 жовтня 2024 09:38
Чи можливо п.7-п.15 - це компресійні деталі?
Відповідь: Компресійні фітинги для поліетиленових труб (п.7-п.15)
Кран
Дата подання: 25 жовтня 2024 16:10
Дата відповіді: 26 жовтня 2024 12:05
Добрий день. Яка різьба в крана (ВВ)?
Відповідь: Різьба в крана (ВВ) - внутрішня.
Кран
Дата подання: 25 жовтня 2024 17:02
Дата відповіді: 26 жовтня 2024 12:10
Добрий день. У кранів латунних діаметру 16 мм нема, а є 15мм або ж 1/2". Також Ви не вказали різьбу крана. Внесіть зміни в тендерну документацію та проставте правильний діаметр та потрібну різьбу.
Відповідь: Правильний діаметр латунних кранів- 16 мм (1/2) внутрішня/зовнішня різьба. Крани потрібні якісні. Виробництво Китайської Народної Республіки, (КНРК) не приймається.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій