Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 42304390 |
Місцезнаходження: | 43027, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, Київський майдан, буд. 9 |
Контактна особа: |
Тарас Кацевич +380509233357 tsk.lawyer7@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 жовтня 2024 15:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 листопада 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 26 791 232,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 267 912,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 жовтня 2024 15:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 жовтня 2024 15:13 |
Додаток 1 перелік документів та інформації для учасника.docx | |
21 жовтня 2024 15:13 |
ТД каналізація Пульмо.doc | |
21 жовтня 2024 15:13 |
Додаток 4 перелік для переможця.docx | |
21 жовтня 2024 15:13 |
Додаток №3 технічне завдання.docx | |
21 жовтня 2024 15:13 |
Додаток 2 Проєкт Договору (Вода).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-12-18-000033 ● a619bd40f0ea42b6a06631f02f056dbc
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 грудня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 грудня 2024 15:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.12.2024 № 56-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Віталій БОНДАР
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 18.12.2024 № 56-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-10-21-010115-a від 21.10.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-18 16:18:48
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт «Нове будівництво каналізаційної мережі центральної частини с. Пульмо Ковельського району Волинської області» за кодом ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-21-010115-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-19 11:02:50
ПОЯСНЕННЯ ЗАМОВНИКА НА ЗАПИТ ДАСУ
На запит Державної аудиторської служби України в межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт «Нове будівництво каналізаційної мережі центральної частини с. Пульмо Ковельського району Волинської області» за кодом ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-21-010115-a) Департамент інфраструктури Волинської обласної державної адміністрації ( далі - Замовник) надає наступну інформацію.
Замовником дотримано усіх вимог, щодо належного обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Щодо питання першого повідомляємо наступне:
Технічні та якісні характеристики на об’єкт «Нове будівництво каналізаційної мережі центральної частини с. Пульмо Ковельського району Волинської області» передбачені проектно-кошторисною інформацією.
Очікувану вартість розраховано відповідно до проектно-кошторисної документації на об’єкт «Нове будівництво каналізаційної мережі центральної частини с. Пульмо Ковельського району Волинської області».
Розмір бюджетного призначення розраховано відповідно до наказу Волинської обласної державної адміністрації від 12.03.2024 № 69 «Про внесення змін до показників обласного бюджету на 2024 рік».
Щодо питання другого повідомляємо наступне:
Надаємо посилання на веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів, де розміщено запитувану інформацію :
https://voladm.gov.ua/article/nove-budivnictvo-kanalizaciynoyi-merezhi-centralnoyi-chastini-s-pulmo-kovelskogo-rayonu-volinskoyi-oblasti/
На підтвердження зазначеної інформації надаємо такі документи:
- скан - копію Наказу Волинської ОДА від 12.03.2024 №69 «Про внесення змін до показників обласного бюджету на 2024 рік»;
- скан – копію розпорядження начальника Волинської ОДА від 14.05.2024 №191 «Про реалізацію проєкту «Стале управління водними ресурсами: шлях ревіталізації Західної України та Східної Польщі» у межах Програми Intereg NEXT «Польща – Україна 2021-2027» ;
- скан – копію витягу з наказу №44-од від 25.06.2024 «Про затвердження проектної документації»;
- скан – копію Експертного звіту;
- скан – копію проектно-кошторисної документації;
- технічне завдання
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 листопада 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" |
26 691 214,36
UAH
|
26 691 214,36
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" #40266233 |
Переможець |
26 691 214,36
UAH
|
11 листопада 2024 14:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2024 15:36
|
397 каналізація Пульмо від 25.11.24.pdf | укладений |
25 листопада 2024 15:35
|