Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПРИШИБСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04384687 |
Місцезнаходження: | 39750, Україна , Полтавська обл., Кременчуцький район, село Пришиб, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 46 |
Контактна особа: |
Аліна Сновальова +380536758486 yrist_prishib@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 жовтня 2024 15:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 листопада 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 05 листопада 2024 13:44 |
Початок аукціону: | 05 листопада 2024 13:44 |
Очікувана вартість: | 4 166 670,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 833,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 жовтня 2024 15:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 жовтня 2024 15:03 |
Обгрунтування_кап. ремонт.pdf | |
21 жовтня 2024 15:03 |
Експертний звіт.pdf | |
21 жовтня 2024 15:03 |
Додаток 3 Відомість ресурсів.pdf | |
21 жовтня 2024 15:03 |
Додаток 3 Відомість обсягів робіт.pdf | |
21 жовтня 2024 15:03 |
ТД_кап. ремонт.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Зокрема щодо технічних ресурсів, звертаємо увагу, що Настанова з визначенні вартості будівництва не забороняє заміну обладнання, що буде застосовуватись при виконанні робіт, окрім того додатком 3 тендерної документації передбачено у зв’язку зі специфікою предмету закупівлі позиції з одиницями виміру люд.год та маш.год та позиції енергоносіїв можуть мати кількісні відхилення від вказаних Замовником без погіршення якості обладнання, кваліфікації працівників та якості виконуваних робіт. У тендерній пропозиції переможця запропоновано обсяги робіт та ресурсів, що відповідають вимогам тендерної документації. Вказане Вами жодним чином не змінює обсяги чи якість робіт, що є предметом закупівлі. Щодо найменувань та групування робіт, відмінності вказані Вами жодним чином не впливають на зміст тендерної пропозиції та не спотворюють його, зокрема позначення цифрами локальних кошторисів здійснюється за допомогою програмних комплексів та не регулюється тендерною документацією. Найменування груп робіт, не змінює обсяги робіт та не впливає на ціну пропозиції, а також не забороняється документацією та Настановою. Щодо дати, в складі тендерної пропозиції Переможця надано календарний графік виконання робіт, що вимагався документації та інформація в якому відповідає умовами документації. Тендерна документація не вимагає зазначенням строків виконання робіт в кошторисах, тому зазначення лише частини строків у таких документах не може бути визначено як невідповідність умовам тендерної документації. Таким чином у Замовника відсутні законні підстави для відхилення тендерної пропозиції Переможця.
Зокрема щодо технічних ресурсів, звертаємо увагу, що Настанова з визначенні вартості будівництва не забороняє заміну обладнання, що буде застосовуватись при виконанні робіт, окрім того додатком 3 тендерної документації передбачено у зв’язку зі специфікою предмету закупівлі позиції з одиницями виміру люд.год та маш.год та позиції енергоносіїв можуть мати кількісні відхилення від вказаних Замовником без погіршення якості обладнання, кваліфікації працівників та якості виконуваних робіт. У тендерній пропозиції переможця запропоновано обсяги робіт та ресурсів, що відповідають вимогам тендерної документації. Вказане Вами жодним чином не змінює обсяги чи якість робіт, що є предметом закупівлі. Щодо найменувань та групування робіт, відмінності вказані Вами жодним чином не впливають на зміст тендерної пропозиції та не спотворюють його, зокрема позначення цифрами локальних кошторисів здійснюється за допомогою програмних комплексів та не регулюється тендерною документацією. Найменування груп робіт, не змінює обсяги робіт та не впливає на ціну пропозиції, а також не забороняється документацією та Настановою. Щодо дати, в складі тендерної пропозиції Переможця надано календарний графік виконання робіт, що вимагався в документації та інформація в якому відповідає умовам документації. Тендерна документація не вимагає зазначення строків виконання робіт в кошторисах, тому зазначення лише частини строків у таких документах не може бути визначено як невідповідність умовам тендерної документації. Таким чином у Замовника відсутні законні підстави для відхилення тендерної пропозиції Переможця.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-22-000031 ● f74ee943b66e409fa3e31321c41abdb5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 листопада 2024 17:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.11.2024 № 99-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
22.11.2024 № 99-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2024-10-21-009745-a, 21.10.2024, дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-22 17:24:25
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 4166670,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-21-009745-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-27 10:45:21
Відповідь Замовника на запит на пояснення
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне: Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена на основі проектної документації на будівництво, що затверджена Експертним звітом № 1550Е/08/24 від 19 серпня 2024 року щодо розгляду кошторисної частини проектної документації з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275 та обрахована відповідно до середньо ринкового рівня цін. Посилання URL: https://pryshybska-gromada.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-09-03-01-23-01-2024/ (публікація від 22.10.2024р.).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушень З приводу зобов’язань про усунення порушень звертаємо увагу, що ні Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ні іншим нормативно-правовим актом безпосередньо не встановлено право органів фінансового контролю вимагати розірвання договорів. Відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. Умовами договору не передбачено одностороннє розірвання договору у зв’язку з висновком моніторингу, таким чином розірвання договору може бути здійснено лише за згодою сторін або в судовому порядку. На підставі вищезазначеного Замовником було направлено звернення та проект додаткової угоди до Підрядника з метою розірвання договору, після укладення угоди відповідну інформацію буде опубліковано в електронній системі закупівель.
2024-12-06 10:39:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 грудня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (.)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 листопада 2024 14:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ТРАНСІНТЕРБУД" |
3 916 018,38
UAH з ПДВ
|
3 916 018,38
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВЕСТТЕПЛОТЕХ" |
4 110 794,19
UAH з ПДВ
|
4 110 794,19
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ТРАНСІНТЕРБУД" #32174830 |
Відхилено |
3 916 018,38
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2024 12:50
|
ТОВ "ВЕСТТЕПЛОТЕХ" #39441984 |
Переможець |
4 110 794,19
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2024 12:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2024 14:50
|
ДУ розірвання.pdf | укладений |
24 грудня 2024 14:49
|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2024 23:13
|
Інформація про ціни на матеріальні ресурси.xls | укладений |
15 листопада 2024 23:12
|
Договір 163.pdf | укладений |
15 листопада 2024 23:12
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 12 листопада 2024 — 06 грудня 2025 |
Сума оплати за договором: |
335 402,35
UAH (в тому числі ПДВ 55 900,39 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Договір розірвано за взаємною згодою сторін на підставі висновку моніторингу закупівлі ДАСУ |