Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Програмний продукт у вигляді онлайн-сервісу Microsoft Azure з оновленням та консультуванням (або еквівалент)
Очікувана вартість
15 000 000,00 UAH
UA-2024-10-21-004216-a ● 4a465eb2a1a94e92a5d45cb155413f37
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЦЕНТР ІННОВАЦІЙ ТА РОЗВИТКУ ОБОРОННИХ ТЕХНОЛОГІЙ |
Код ЄДРПОУ: | 26630247 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Новицький Дмитро 380631684498 DmytroNovytskyy@gmail.com |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 жовтня 2024 11:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2024 09:00 |
Очікувана вартість: | 15 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 150 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
84 штука
Програмний продукт у вигляді онлайн-сервісу Microsoft Azure з оновленням та консультуванням (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2024
—
20 грудня 2024
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2024 16:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2024 16:14 |
перелік змін.docx | |
15 листопада 2024 16:14 |
ТД (Аzure) зі змінами.docx | |
21 жовтня 2024 11:32 |
ТД (Аzure).docx |
15 листопада 2024 16:15 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
15 листопада 2024 16:14 |
перелік змін.docx
|
||||||
15 листопада 2024 16:14 |
ТД (Аzure) зі змінами.docx
|
||||||
21 жовтня 2024 11:32 |
ТД (Аzure).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додаток 3
Дата подання: 24 жовтня 2024 14:27
Дата відповіді: 24 жовтня 2024 16:19
Шановний замовник,
За умовами, вказаними в Додатку 3 до тендерної документації поставка програмної продукції має відбутись не пізніше 13.12.2024 за ліцензійною угодою Server and Cloud Enrollment. Просимо уточнити, планується підписання нової угоди Server and Cloud Enrollment чи поновлення існуючої угоди?
Відповідь: Дорого дня! Поставка продукції має бути поставлена до 13.12.2024 року, а її активація з 01.01.2025
Рівень підтримки
Дата подання: 24 жовтня 2024 14:28
Дата відповіді: 24 жовтня 2024 17:16
Шановний замовник,
За умовами, вказаними в Додатку 3 до тендерної документації Програмний продукт у вигляді онлайн-сервісу Microsoft Azure повинен забезпечуватись стандартною технічною підтримкою від розробника на відповідні терміни дії. Для замовників за угодою Server and Cloud Enrollment доступні платні рівні підтримки, серед яких є Стандартний, вартість якого складає 100 доларів США без ПДВ на місяць. Її додавання перевищіть очікувану вартість закупівлі. Окрім того, є Базовий рівень підтримки для користувачів Azure. Просимо ознайомитись з описом можливостей рівнів підтримки на офіціному сайті виробника https://azure.microsoft.com/en-us/support/plans/ та уточнити, який рівень підтримки необхідний. Якщо передбачається Базовий рівень підтримки просимо привести пункт 1.7. Додатку 3 до тендерної документації та пункт 4.1.4 проекту договору (Додаток 4) у відповідність до опису даного рівня підтримки на офіціному сайті виробника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Рівень підтримки, передбачений п.4.1.4. проєкту договору
Строк поставки
Дата подання: 24 жовтня 2024 14:28
Дата відповіді: 24 жовтня 2024 17:32
Шановний замовнику,
За умовами, вказаними в Додатку 3 до тендерної документації поставка програмної продукції має відбутись не пізніше 13.12.2024 за ліцензійною угодою Server and Cloud Enrollment, період дії якої: 01.01.2025 - 31.12.2027. Таким чином, поставка виходить за межі дії угоди, за якою має відбуватися доступ до програмної продукції, при цьому в проекті договору (Додаток 4 до тендерної документації) за несвоєчасну поставку передбачено штраф штрафу у розмірі 10 % від вартості постачання ПП.
Просимо привести строк поставки у відповідність до меж дії угоди за якою має відбуватися доступ до програмної продукції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Поставка продукції має бути здійснена до 13.12.2024 року відповідно до акту, підписаного сторонами, активація програмної продукції з 01.01.2025
Ліцензійна угода
Дата подання: 24 жовтня 2024 14:29
Дата відповіді: 25 жовтня 2024 15:19
Шановний замовник,
В проекті проекті договору (Додаток 4 до тендерної документації) відсутнє зобов'язання Покупця прийняти умови та підписати ліцензійну угоду з Microsoft, що є необхідною дією для забезпечення доступу до програмної продукції. Просимо внести означене зобов'язання в проект договору.
Відповідь: Доброго дня! Буде враховано при внесенні змін до ТД
Оплата
Дата подання: 24 жовтня 2024 14:29
Дата відповіді: 24 жовтня 2024 17:36
Шановний замовник,
В Додатку 3 до тендерної документації у Таблиці 2 наведено кількісні та якісні характеристики програмних продуктів Microsoft для даної закупівлі, а саме найменування ліцензії Azure prepayment (код товару: 6QK-00001), яка є одиницею Передоплати Azure. Майкрософт вираховуватиме із суми Передоплати Azure грошову вартість використання відповідних служб Microsoft Azure. Якщо використання перевищить замовлену суму Передоплати Azure, рахунки за таке надлишкове використання виставлятимуться за Обсягами споживання торговельному партнеру наприкінці кожного місяця. Просимо врегулювати зобов'язання Покупця сплачувати такі рахунки за понаднормове використання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В проєкті договору чітко визначений об'єм закупівлі. Граничні обсяги споживання визначені предметом закупівлі
Додаток 4
Дата подання: 24 жовтня 2024 14:30
Дата відповіді: 24 жовтня 2024 17:03
Шановний замовник,
Просимо в розділі 10. Інші умови проекту договору (Додаток 4 до тендерної документації) включити зобов’язаня Покупця не пізніше 23:59 31.12.2027 року на порталі Azure https://portal.azure.com відмінити доступ до програмної продукції (визначено на порталі термінами «відключити ресурси», «відключити підписку» ), та відключити автоматичне продовження програмної продукції (визначено на порталі термінами «вимкнути ресурси» та «видалити підписку»)
У разі не здійснення Клієнтом дій, зазначених вище передбачити подовження дії договору до повного виконання всіх зобов'язань та оплати всіх рахунків.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Автоматичне продовження послуг на програмну продукцію договором не передбачено. Постачальник завершує надання послуги у 2 випадках, а саме: використання коштів в повному обсязі або завершення терміну дії договору.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-10-21-004216-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ДЕ НОВО", Код ЄДРПОУ:35877574
Дата подання: 25 жовтня 2024 15:24
Дата подання: 25 жовтня 2024 15:24
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 жовтня 2024 16:55
рішення від 29.10.2024 № 17516.pdf
Дата публікації: 29 жовтня 2024 16:55
інформація про резолютивну частину рішення від 06.11.2024 № 17968.pdf
Дата публікації: 07 листопада 2024 12:27
рішення від 06.11.2024 № 17968.pdf
Дата публікації: 11 листопада 2024 14:44
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до Рішення АМКУ від 06.11.2024 за № 17968-р/пк-пз усунуті наведені у рішенні невідповідності, шляхом внесення змін до Тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 18 листопада 2024 11:41
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 18 листопада 2024 16:47 |
Кінець періоду оскарження: | 29 листопада 2024 00:00 |
Дата відміни: | 29 листопада 2024 00:00 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку із скороченням видатків на здійснення закупівлі, з метою приведення до відповідності заходи, передбачених п. 2 ч. 5 ст. 32 Законом України “Про публічні закупівлі” на підставі Протоколу уповноваженої особи від 18.11.2024 за №1732 |
Документи:
18 листопада 2024 16:46
|
Електронний підпис |
18 листопада 2024 16:46
|
Рішення уповноваженої особи про відміну тендеру Azure.docx |